Daarom op Zuid halen, waarde voor je geld.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gezegd hebbende. Ik kocht vandaag bij Dijkzigt een Turkse pizza. Vraagt die Turk "Wil je er sla op?" Ik zeg als iemand welke op zijn gezondheid let uiteraard ja. Blijkt dat hele ding vol sla te zitten en amper vlees.
Real Madrid staat voor.
Ik trek de ghetto toch niet in :Squote:Op dinsdag 17 september 2013 22:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Daarom op Zuid halen, waarde voor je geld.
Ik zeg dan altijd ja en sla die Turk vol op zijn bakkes. Wordt nooit echt gewaardeerd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gezegd hebbende. Ik kocht vandaag bij Dijkzigt een Turkse pizza. Vraagt die Turk "Wil je er sla op?" Ik zeg als iemand welke op zijn gezondheid let uiteraard ja. Blijkt dat hele ding vol sla te zitten en amper vlees.
Real Madrid staat voor.
Messi ook.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Had bijna voor Ajax gespeeld
Ik zal het proberen de volgende keer. Ik weet nog niet zo goed hoe die negers en Turken rollen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg dan altijd ja en sla die Turk vol op zijn bakkes. Wordt nooit echt gewaardeerd.
Turken hebben geen humor blijkt hier wel uit.
johquote:
Blijf het bijhouden! Zeer interessant.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en al eerder
Alleen jij 2seconden eerder
[ afbeelding ]
Wat goed van jullie.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en al eerder
[ afbeelding ]
Ga in je eigen kots rollen of zo?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijf het bijhouden! Zeer interessant.
Zijn jullie toevallig tweeling?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en al eerder
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en al eerder
[ afbeelding ]
Oeiii dit scheelde maar 7 seconde met mijn post.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]