"Kerncompetentie"quote:Op woensdag 18 september 2013 20:24 schreef b2py het volgende:
NS.nl heeft een zoekfunctie!!!
http://www.ns.nl/
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Kerncompetentie"
Er zijn geen resultaten gevonden.
Gelukkig zijn we van die k*t-Eva af die je standaard kreeg.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:24 schreef b2py het volgende:
NS.nl heeft een zoekfunctie!!!
http://www.ns.nl/
Dat zeg ik ook niet. De bestaande infra heeft zijn werk gedaan. Prorail heeft gefaald in het bijtijds "afschalen" van de infra, waardoor dit ongeval mogelijk geworden is.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:21 schreef b2py het volgende:
[..]
Maar die lag er niet. Er kan dus niet gezegd worden dat de infra gefaald heeft.
Bestaat zoiets ja? Een groep "extreem risicovolle seinen"? Tof. Als je al weet dat het SEIN risicovol nee wacht EXTREEM risicovol is. Om dan een machinist maar de schuld te geven. Of, als het blijkbaar geen extreem risicovol sein is, om het maar niet van VV te voorzien.quote:Verder is zo'n sein in de normale dienstregeling geen extreem risicovol sein dus logischerwijs niet meegenomen in het vv programma.
het had vanwege de werkzaamheden wel gekund, omdat er een nieuw tijdelijk gevaarpunt gecreëerd werd. Het zegt idd niet dat de infra gefaald heeft, maar ik wijs alleen op de mogelijkheid dat het veiliger had gekundquote:Op woensdag 18 september 2013 20:21 schreef b2py het volgende:
[..]
Maar die lag er niet. Er kan dus niet gezegd worden dat de infra gefaald heeft. Verder is zo'n sein in de normale dienstregeling geen extreem risicovol sein dus logischerwijs niet meegenomen in het vv programma.
Precies. Die reiziger moet gestraft worden. Ik stel voor dat we het lijk opgraven, verkrachten, in honderd stukken snijden, erop spugen, er op gaan springen alsof het een beeldje op de rommelmarkt is, en het dan in de brand steken en de as naar de maan schieten. Dat zal d'r leren verdomme kutwijf. Beetje stoppen met ademhalen WAT DENK JE WELquote:Op woensdag 18 september 2013 20:25 schreef b2py het volgende:
[..]
Ja, en als je de kerncompetentie niet beheerst zal je dus niet meer meedoen.
Gastquote:Op woensdag 18 september 2013 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Die reiziger moet gestraft worden. Ik stel voor dat we het lijk opgraven, verkrachten, in honderd stukken snijden, erop spugen, er op gaan springen alsof het een beeldje op de rommelmarkt is, en het dan in de brand steken en de as naar de maan schieten. Dat zal d'r leren verdomme kutwijf. Beetje stoppen met ademhalen WAT DENK JE WEL
dit zijn juist vragen die je EVA had kunnen stellenquote:Op woensdag 18 september 2013 20:29 schreef greavy het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we van die k*t-Eva af die je standaard kreeg.
Wanneer gaan we weer bier wegtikken?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, klinkt dat niet erg realistisch? Toch is het niet veel minder realistisch dan wat er nu gebeurt. Okee, wel een beetje.
je draaft een beetje door, vriendquote:Op woensdag 18 september 2013 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Die reiziger moet gestraft worden. Ik stel voor dat we het lijk opgraven, verkrachten, in honderd stukken snijden, erop spugen, er op gaan springen alsof het een beeldje op de rommelmarkt is, en het dan in de brand steken en de as naar de maan schieten. Dat zal d'r leren verdomme kutwijf. Beetje stoppen met ademhalen WAT DENK JE WEL
EVA is er nog hoor! Maar ook die is vernieuwd, werkt een stuk sneller bij mij althans.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:29 schreef greavy het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we van die k*t-Eva af die je standaard kreeg.
Je meent hetquote:Op woensdag 18 september 2013 20:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je draaft een beetje door, vriend
Hey, als Danny zijn infra niet afschaalt...quote:Op woensdag 18 september 2013 20:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je draaft een beetje door, vriend
Moeten we zeker naar dat Heerhugovaniemi van jequote:Op woensdag 18 september 2013 20:33 schreef b2py het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer bier wegtikken?
Nee hoor, we wilden nog een FLIRT tour gaan doen, met uiteraard pimpelend terug!quote:Op woensdag 18 september 2013 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moeten we zeker naar dat Heerhugovaniemi van je
Je googlet nog steeds, zoekfunctie is geïmplementeerd aan de hand van Google Softwarequote:Op woensdag 18 september 2013 20:36 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
EVA is er nog hoor! Maar ook die is vernieuwd, werkt een stuk sneller bij mij althans.
https://www.ns.nl/virtuele-assistent/virtuele-assistent/
Maar wel top dat er een standaard zoekfunctie is, hoef ik niet meer te googelen.
Hoe stel je je dat voor precies?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:38 schreef b2py het volgende:
[..]
Nee hoor, we wilden nog een FLIRT tour gaan doen, met uiteraard pimpelend terug!
er is juist weer wat bijgekomen in de vorm van een nieuwe SSDquote:Op woensdag 18 september 2013 20:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hey, als Danny zijn infra niet afschaalt...
Klaasje is fan van FLIRT's, maar heeft er nog nooit ingezeten. Dus stelde onze krullenman voor om een FLIRT tour te gaan maken op een zaterdag. Venlo grens over denk ik of wellicht wat dichterbij. Altijd wat te regelen en dan wat FLIRT's rijden.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe stel je je dat voor precies?
Zie je die sterretjes naast mijn naam? Ik betaal genoeg infraheffingquote:Op woensdag 18 september 2013 20:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hey, als Danny zijn infra niet afschaalt...
Met kleine letters geldt dat ook voor mijquote:Op woensdag 18 september 2013 20:40 schreef b2py het volgende:
[..]
Klaasje is fan van FLIRT's, maar heeft er nog nooit ingezeten.
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met kleine letters geldt dat ook voor mij
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
En KISS heb ik ook alleen maar uit de verte gezien
Zegge, mag ik ook mee?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:42 schreef b2py het volgende:
[..]
[..]![]()
We gaan wel even zien. Doel was begin oktober, mijn dagkaart is geldig t/m de 17e. We'll see.
Ja, het goederenvervoer in het land heeft 3 dagen stil gelegen. Voor één foto. Want als iemand van het spoor het wil, dan kan ineens allesquote:
Overigens heeft ILT niet voor niets geconcludeerd dat ProRail is tekortgeschoten in zijn zorgplicht. Dus.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het had vanwege de werkzaamheden wel gekund, omdat er een nieuw tijdelijk gevaarpunt gecreëerd werd. Het zegt idd niet dat de infra gefaald heeft, maar ik wijs alleen op de mogelijkheid dat het veiliger had gekund
Ja. En dus? Aai over de bol, 10 minuten schoffeldienst en doorbroddelen maar. En vervolgens ZO'N bek dat er een Persoon Schuldig is en Vervolgd moet worden. Sterk hoorquote:Op woensdag 18 september 2013 21:41 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Overigens heeft ILT niet voor niets geconcludeerd dat ProRail is tekortgeschoten in zijn zorgplicht. Dus.
Vanuit de trein ziet het er een stuk kleiner uitquote:Op woensdag 18 september 2013 21:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zo, dat is best groot daar.
uhu. Kijfhoek heeft 43 verdeelsporen waarop geheuveld kan worden (alle 43 verdeelsporen met railremmen enz. uitgerust) en dan nog 10 vertreksporen (tijdelijke opstelsporen voor treinen die wachten op vertrek) op de Kijfhoek Zuid. Op de Kijfhoek Noord heb je vervolgens ook nog 14 aankomstsporen (ook opstelsporen, maar ze hebben daar een andere naam aan gegeven).quote:Op woensdag 18 september 2013 21:49 schreef b2py het volgende:
[..]
Vanuit de trein ziet het er een stuk kleiner uit
RE2 Wismar-Cottbusquote:Op woensdag 18 september 2013 22:20 schreef James1988 het volgende:
Waar in West-Duitsland rijdt dan ergens een KISS?
Freilassing - Salzburg om te beginnen.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:20 schreef James1988 het volgende:
Waar in West-Duitsland rijdt dan ergens een KISS?
Maakt niet uit. West-Duitsland heeft nooit bestaan sinds hij kon poepenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:23 schreef greavy het volgende:
[..]
RE2 Wismar–Cottbus
RE4 Stendal–Jüterbog
Tzt ook op RE Luxemburg-Trier–Koblenz en RE Braunschweig–Rheine/Bielefeld
Edit: Ik las ut ff verkeerd, had "west" gemist
Zullen we er dan meteen een weekendretourtje naar Wenen van maken?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Freilassing - Salzburg om te beginnen.
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maakt niet uit. West-Duitsland heeft nooit bestaan sinds hij kon poepen
Neuh CNL München is genoeg. kan je ook nog leuk naar Berchtesgaden en zo.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:26 schreef James1988 het volgende:
Zullen we er dan meteen een weekendretourtje naar Wenen van maken?
IC-dienst Wenen - Freilassing is ook KISS ja.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:26 schreef James1988 het volgende:
[..]
Zullen we er dan meteen een weekendretourtje naar Wenen van maken?
GRUWEL DUBBELDEKSMAT GREAVYquote:Op woensdag 18 september 2013 22:28 schreef greavy het volgende:
[..]
IC-dienst Wenen - Freilassing is ook KISS ja.
betaal je ook eens voor je genot, net als iedereen.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb geen vrij reizen in de BRD.
Ik vind dit er best wel netjes uitzien: WESTbahn Interiorquote:Op woensdag 18 september 2013 22:35 schreef greavy het volgende:
[..]
Moet wel veel moeite kosten voor die meuk om het VIRM te overtreffen, nietwaar?
spul van Stadler he, dus dan is de kwaliteit dik in ordequote:Op woensdag 18 september 2013 22:39 schreef greavy het volgende:
De RE-versie zal wel wat meer uitgekleed zijn, maar het zal vast goede meuk zijn
Die bruine in het midden stond dus zondag in Amersfoort.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:11 schreef greavy het volgende:
Vroegah:
[ afbeelding ]
Foto's: Peter de Waard
[ afbeelding ]
Goed bezigquote:Op donderdag 19 september 2013 01:49 schreef GlenSpey het volgende:
Vandaag voor de eerste keer een rijdende dienst gehad. Heerlijk rondje door t land gemaakt met een 1700/ICR, ICM, SGM en DDZ. Supertoffe ervaring
Ben benieuwd wat er zo dringend isquote:Dringende herstelwerkzaamheden, Rotterdam-Utrecht zeer beperkt treinverkeer
Melding donderdag 19 september 2013, 10:15 uur:
Oorzaak: Dringende herstelwerkzaamheden
Dringende herstelwerkzaamheden
Geen intercity's tussen Rotterdam en Utrecht
Tussen 12.00 en 13.30 uur
* Rotterdam-Amersfoort v.v. omreizen via Schiphol * Rotterdam-Utrecht v.v. omreizen via Den Haag
Ik kijk even bij www.railpro.nl of daar iets staat, breekt mijn klomp, moet je maar eens op klikken wat is dat nu weer?quote:Op donderdag 19 september 2013 10:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er zo dringend is
dat wat bij Nieuwekerk het vervangen van een stuk spoor dat toch nog niet helemaal versleten bleek te zijnquote:Op donderdag 19 september 2013 10:58 schreef b2py het volgende:
Hadden we dat vorig jaar ook al niet?
Que?quote:Op donderdag 19 september 2013 11:05 schreef bork het volgende:
[..]
Ik kijk even bij www.railpro.nl of daar iets staat, breekt mijn klomp, moet je maar eens op klikken wat is dat nu weer?![]()
je bedoelt die gezonde ballasttrein? Niets speciaals aan toch? Het is een enorm stofgeval en het is goed om te kijken of dat iets minder kanquote:Op donderdag 19 september 2013 11:05 schreef bork het volgende:
[..]
Ik kijk even bij www.railpro.nl of daar iets staat, breekt mijn klomp, moet je maar eens op klikken wat is dat nu weer?![]()
Nee dat bedoel ik niet, ik krijg: http://www.voestalpine.com/railpro/nl/ te zien bij www.prorail.nl.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je bedoelt die gezonde ballasttrein? Niets speciaals aan toch? Het is een enorm stofgeval en het is goed om te kijken of dat iets minder kan
Ja dat begrijp ik nu wel, ik had er alleen nog nooooooooit van gehoord, beroerde naam btwquote:Op donderdag 19 september 2013 13:15 schreef b2py het volgende:
Voestalpine is het moederbedrijf van RailPro.
Gaat dat niet gewoon om materieel dat ergens in het land staat voor werkzaamheden vannacht? Niet dat ik de voorraad heb kunnen vinden op die site...quote:Op donderdag 19 september 2013 13:17 schreef bork het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik nu wel, ik had er alleen nog nooooooooit van gehoord, beroerde naam btw.
Wel handig om te zien wat ze op voorraad hebben, ze moeten van nogal wat dingen er 1 hebben maar de werkelijke voorraad staat op 0, gaat lekker daar.
Hier staat de lijst -> http://www.voestalpine.co(...)-_Railstocklijst.pdfquote:Op donderdag 19 september 2013 13:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Gaat dat niet gewoon om materieel dat ergens in het land staat voor werkzaamheden vannacht? Niet dat ik de voorraad heb kunnen vinden op die site...
Gelukkig, ik was al bang dat een lokale marketeer dit bedacht had.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:28 schreef b2py het volgende:
Voestalpine is de grootste Europese bouwer van spooronderdelen. Zit in Linz in Oostenrijk en heeft meer dan 40.000 werknemers.
Is van 2 augustus :pquote:Op donderdag 19 september 2013 14:23 schreef bork het volgende:
[..]
Hier staat de lijst -> http://www.voestalpine.co(...)-_Railstocklijst.pdf
Ik stel voor dat we Nieuwekerk afschaffen.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat wat bij Nieuwekerk het vervangen van een stuk spoor dat toch nog niet helemaal versleten bleek te zijn
Dit jaar was het zelfs, 25 februari.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:49 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we Nieuwekerk afschaffen.
Absoluut en die brand enkele jaren geleden heeft de STAR ook niet geholpen. Gelukkig hebben ze toen de schouders er onder gezet en de Rus snel op kunnen lappen en ook weer de hal vernieuwd.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:25 schreef dennistd het volgende:
Maar goed: het staat er in elk geval nog, dat is al wat. Helaas is er nergens geld om al het materieel op te knappen. En goederenwagens leveren nou eenmaal geen geld op (althans, niet direct zoals rijtuigen waarin je mensen kunt vervoeren)
Wat kan prorail dat nou schelen? Die hebben niks met reizigers te makenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:35 schreef greavy het volgende:
Werkzaamheden op elkaar afstemmen: Apeldoorn - Deventer én Almere - Weesp eruit gooien, tegelijk. Handig hoor, worden de treinen gezellig druk op de Veluwelijn. Want die zijn tot nu toe allen met max. 10 bakken ICM of 8 bakken VIRM ingelegd ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |