quote:Op woensdag 18 september 2013 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met kleine letters geldt dat ook voor mij
quote:Op woensdag 18 september 2013 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
En KISS heb ik ook alleen maar uit de verte gezien
Zegge, mag ik ook mee?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:42 schreef b2py het volgende:
[..]
[..]![]()
We gaan wel even zien. Doel was begin oktober, mijn dagkaart is geldig t/m de 17e. We'll see.
Ja, het goederenvervoer in het land heeft 3 dagen stil gelegen. Voor één foto. Want als iemand van het spoor het wil, dan kan ineens allesquote:
Overigens heeft ILT niet voor niets geconcludeerd dat ProRail is tekortgeschoten in zijn zorgplicht. Dus.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het had vanwege de werkzaamheden wel gekund, omdat er een nieuw tijdelijk gevaarpunt gecreëerd werd. Het zegt idd niet dat de infra gefaald heeft, maar ik wijs alleen op de mogelijkheid dat het veiliger had gekund
Ja. En dus? Aai over de bol, 10 minuten schoffeldienst en doorbroddelen maar. En vervolgens ZO'N bek dat er een Persoon Schuldig is en Vervolgd moet worden. Sterk hoorquote:Op woensdag 18 september 2013 21:41 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Overigens heeft ILT niet voor niets geconcludeerd dat ProRail is tekortgeschoten in zijn zorgplicht. Dus.
Vanuit de trein ziet het er een stuk kleiner uitquote:Op woensdag 18 september 2013 21:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zo, dat is best groot daar.
uhu. Kijfhoek heeft 43 verdeelsporen waarop geheuveld kan worden (alle 43 verdeelsporen met railremmen enz. uitgerust) en dan nog 10 vertreksporen (tijdelijke opstelsporen voor treinen die wachten op vertrek) op de Kijfhoek Zuid. Op de Kijfhoek Noord heb je vervolgens ook nog 14 aankomstsporen (ook opstelsporen, maar ze hebben daar een andere naam aan gegeven).quote:Op woensdag 18 september 2013 21:49 schreef b2py het volgende:
[..]
Vanuit de trein ziet het er een stuk kleiner uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |