RE2 Wismar-Cottbusquote:Op woensdag 18 september 2013 22:20 schreef James1988 het volgende:
Waar in West-Duitsland rijdt dan ergens een KISS?
Freilassing - Salzburg om te beginnen.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:20 schreef James1988 het volgende:
Waar in West-Duitsland rijdt dan ergens een KISS?
Maakt niet uit. West-Duitsland heeft nooit bestaan sinds hij kon poepenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:23 schreef greavy het volgende:
[..]
RE2 Wismar–Cottbus
RE4 Stendal–Jüterbog
Tzt ook op RE Luxemburg-Trier–Koblenz en RE Braunschweig–Rheine/Bielefeld
Edit: Ik las ut ff verkeerd, had "west" gemist
Zullen we er dan meteen een weekendretourtje naar Wenen van maken?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Freilassing - Salzburg om te beginnen.
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maakt niet uit. West-Duitsland heeft nooit bestaan sinds hij kon poepen
Neuh CNL München is genoeg. kan je ook nog leuk naar Berchtesgaden en zo.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:26 schreef James1988 het volgende:
Zullen we er dan meteen een weekendretourtje naar Wenen van maken?
IC-dienst Wenen - Freilassing is ook KISS ja.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:26 schreef James1988 het volgende:
[..]
Zullen we er dan meteen een weekendretourtje naar Wenen van maken?
GRUWEL DUBBELDEKSMAT GREAVYquote:Op woensdag 18 september 2013 22:28 schreef greavy het volgende:
[..]
IC-dienst Wenen - Freilassing is ook KISS ja.
betaal je ook eens voor je genot, net als iedereen.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb geen vrij reizen in de BRD.
Ik vind dit er best wel netjes uitzien: WESTbahn Interiorquote:Op woensdag 18 september 2013 22:35 schreef greavy het volgende:
[..]
Moet wel veel moeite kosten voor die meuk om het VIRM te overtreffen, nietwaar?
spul van Stadler he, dus dan is de kwaliteit dik in ordequote:Op woensdag 18 september 2013 22:39 schreef greavy het volgende:
De RE-versie zal wel wat meer uitgekleed zijn, maar het zal vast goede meuk zijn
Die bruine in het midden stond dus zondag in Amersfoort.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:11 schreef greavy het volgende:
Vroegah:
[ afbeelding ]
Foto's: Peter de Waard
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |