Volgend jaar dusquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:24 schreef Rave_NL het volgende:
Kick!
KM: De Karel Doorman wordt richting Afrika gestuurd als steunpunt voor Ebola-bestrijding.
Drijvend ziekenhuis waar besmettingsgevaar geminimaliseerd kan worden door een paar mijl uit de kust te liggen. Wat is daar het praktisch nut van ja...quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:10 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Volgend jaar dus, zijn ze vast blij mee daar.
Een boot.
Hoax. In Afrika hebben ze geen water.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:24 schreef Rave_NL het volgende:
Kick!
KM: De Karel Doorman wordt richting Afrika gestuurd als steunpunt voor Ebola-bestrijding.
Eind 2015 compleet bepakt en bezakt operationeel gereed, komen daar begin 2016 aan.quote:Op donderdag 18 september 2014 08:59 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Drijvend ziekenhuis waar besmettingsgevaar geminimaliseerd kan worden door een paar mijl uit de kust te liggen. Wat is daar het praktisch nut van ja...
En 2015 is ook echt ver van ons verwijderd.
Ik ga meequote:Op dinsdag 23 september 2014 19:23 schreef Rave_NL het volgende:
The Last Ship gezien?
Ik denk dat ik voor een dobberende functie ga.
Twijfelen aan kombuisgeruchten...quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:24 schreef Rave_NL het volgende:
Kick!
Ja daaaaaaaaagquote:Op maandag 9 februari 2015 16:58 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
KL: Alle knopen van het DT worden aangepast naar de metaalkleur van het baretembleem van de eindgebruiker. Uiteraard zelf opnaaien.
Onderofficieren van de cavalerie hadden dat alquote:Op maandag 9 februari 2015 16:58 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
KL: Alle knopen van het DT worden aangepast naar de metaalkleur van het baretembleem van de eindgebruiker. Uiteraard zelf opnaaien.
Iig kleurquote:Op maandag 9 februari 2015 22:01 schreef AchJa het volgende:
Kleur knoop of wapen/ dienstvak ipv de leeuw?
Het laatste is nl. niks nieuws, had ik bij mijn oude DT ook.
Krijgen we die weer...quote:Op maandag 6 april 2015 11:44 schreef jitzzzze het volgende:
De baret wordt vervangen door een baseballcap.
Nicequote:Op maandag 6 april 2015 11:44 schreef jitzzzze het volgende:
Uiteraard wel in de juiste kleur en met de juiste emblemen.quote:Op maandag 6 april 2015 11:44 schreef jitzzzze het volgende:
Uiteraard in de juiste kleur. En het embleem wat nu ook je baret zit komt in het midden voorop de cap te zitten. Ook komt je naam en rang op de achterzijde te staan.quote:Op maandag 6 april 2015 13:17 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Uiteraard wel in de juiste kleur en met de juiste emblemen.
KLu gaat em zeker achterstevoren dragen.quote:Op maandag 6 april 2015 13:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Uiteraard in de juiste kleur. En het embleem wat nu ook je baret zit komt in het midden voorop de cap te zitten. Ook komt je naam en rang op de achterzijde te staan.
1 April is al geweestquote:Op maandag 6 april 2015 11:44 schreef jitzzzze het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |