SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Kanslozen:
De Midnight Release Bro's
- Watdoeteenvulploegleider
- GeenInspiratie. (Duiven)
- PowerPants (Den Haag)
- Giester (Den Bosch)
- Stripe
- JessedeK (Deventer)
- Neejman (Zwolle)
- Tonic1 (Tiel)
- GeorgeMichael (Leeuwarden)
- Jackson (Tiel)
- Pizzapuntje (Eindhoven)
- Benx (Almelo)
- Trebo (Leeuwarden)
- Rollecate (Leeuwarden)
ik haal het morgen... heb het wel gepreorderd maar die winkel heeft ook een nacht launch. krijg ik morgen wel mijn game? of zal het uitverkocht zijn?![]()
Ik denk dat je 1e bentquote:Op maandag 16 september 2013 23:26 schreef dekkered het volgende:
Bijna bij mediamarkt in Middelburg. Afwachten wat de drukte is.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Eindelijk wat zinnige invulling van dit programma. Die labiele Bingo Players en Valerio zit niemand op te wachten.![]()
als je hebt gepreordert zullen ze sowieso een copy achter houden voor jou.quote:Op maandag 16 september 2013 23:27 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
ik haal het morgen... heb het wel gepreorderd maar die winkel heeft ook een nacht launch. krijg ik morgen wel mijn game? of zal het uitverkocht zijn?![]()
Lijkt me dat ze het gewoon voor je vasthouden.quote:Op maandag 16 september 2013 23:27 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
ze houden er 1 voor je achterquote:Op maandag 16 september 2013 23:27 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
ik haal het morgen... heb het wel gepreorderd maar die winkel heeft ook een nacht launch. krijg ik morgen wel mijn game? of zal het uitverkocht zijn?There are only 151 Pokémon.![]()
Tuurlijk ligt ie voor je klaar morgen.quote:Op maandag 16 september 2013 23:27 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
ik haal het morgen... heb het wel gepreorderd maar die winkel heeft ook een nacht launch. krijg ik morgen wel mijn game? of zal het uitverkocht zijn?Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Op naar de 200 vóór 12 u?quote:Op maandag 16 september 2013 23:27 schreef Vinnow het volgende:
We hebben toch de 111 al gehaald, voor middernacht![]()
nee maar komop nadat ik die handling van de auto heb gezien ben ik toch wel een beetje teleurgesteldoi mate![]()
lijkt me wel zo netjes van de winkel tochquote:Op maandag 16 september 2013 23:27 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
ik haal het morgen... heb het wel gepreorderd maar die winkel heeft ook een nacht launch. krijg ik morgen wel mijn game? of zal het uitverkocht zijn?Funkmode!![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 23:27 schreef PowerPants het volgende:
[..]
als je hebt gepreordert zullen ze sowieso een copy achter houden voor jou.quote:Op maandag 16 september 2013 23:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze het gewoon voor je vasthouden.quote:Op maandag 16 september 2013 23:27 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ze houden er 1 voor je achterIn twee secondesquote:Op maandag 16 september 2013 23:28 schreef RingBewoner het volgende:
Hoezo kan ik niet eenvoudig een foto van mijn telefoon uploaden.![]()
![]()
![]()
whahahahahah deventerAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 23:27 schreef PowerPants het volgende:
[..]
als je hebt gepreordert zullen ze sowieso een copy achter houden voor jou.quote:Op maandag 16 september 2013 23:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze het gewoon voor je vasthouden.quote:Op maandag 16 september 2013 23:27 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ze houden er 1 voor je achterThanks allquote:Op maandag 16 september 2013 23:27 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Tuurlijk ligt ie voor je klaar morgen.![]()
![]()
Bazenquote:Op maandag 16 september 2013 23:28 schreef JessedeK het volgende:
[ afbeelding ]
whahahahahah deventer
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
ik ga focking hard stukAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Wat een paupers hier zeg. Adi's en bontjes, alles. Deze G staat wel vooraan op in deze."Thats how we roll in the Shire!"![]()
ahahaha dat contrastquote:Op maandag 16 september 2013 23:28 schreef JessedeK het volgende:
[ afbeelding ]
whahahahahah deventerThere are only 151 Pokémon.![]()
Die BN'ers weten niks van de game.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Bekende Mongolen. Jezus.quote:Op maandag 16 september 2013 23:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Die BN'ers weten niks van de game.![]()
Helemaal niemandquote:Op maandag 16 september 2013 23:28 schreef JessedeK het volgende:
[ afbeelding ]
whahahahahah deventer
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Dat was toch al lang bekend?quote:Op maandag 16 september 2013 23:28 schreef Bestelbus het volgende:
nee maar komop nadat ik die handling van de auto heb gezien ben ik toch wel een beetje teleurgesteld![]()
Faberyayo is een ekte ekte gamer hoorquote:Op maandag 16 september 2013 23:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Die BN'ers weten niks van de game.![]()
bron?quote:Op maandag 16 september 2013 23:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat was toch al lang bekend?oi mate![]()
Ondertussen bij Saturn in Wilrijk, België:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
SAMENVATING FOTO'S NACHTLAUNCHES!:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Gelukkig gaat psv zondag verliezenquote:Op maandag 16 september 2013 23:31 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Hahah gelukkig heb ik em besteld![]()
Ik snap dat iedereen hier vannacht kan gamen. Allemaal uitkering sahbi's hier."Thats how we roll in the Shire!"![]()
?quote:Op maandag 16 september 2013 23:32 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Schutter uit Amerika
Je verwacht het niet.![]()
Fuck it, de foto's zijn niet bij te houden
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
4-0quote:Op maandag 16 september 2013 23:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Gelukkig gaat psv zondag verliezen![]()
![]()
Ik ga slapenteveel spoilers en niet naar nachtrelease. Ik haal morgenochtend die shit en lekker rustig GTA spelen.
Veel plezier alle gasten die nu in de kankerkou buiten staan te wachten op een exemplaar
Same here breh, night night y'all!quote:Op maandag 16 september 2013 23:32 schreef _NZT_ het volgende:
Ik ga slapenteveel spoilers en niet naar nachtrelease. Ik haal morgenochtend die shit en lekker rustig GTA spelen.
Veel plezier alle gasten die nu in de kankerkou buiten staan te wachten op een exemplaar![]()
ga ga gekke man, trustenquote:Op maandag 16 september 2013 23:32 schreef _NZT_ het volgende:
Veel plezier alle gasten die nu in de kankerkou buiten staan te wachten op een exemplaaroi mate![]()
gewoon doorhalen en morgenochtend naar je werk.quote:Op maandag 16 september 2013 23:32 schreef Giester het volgende:
Ik snap dat iedereen hier vannacht kan gamen. Allemaal uitkering sahbi's hier.There are only 151 Pokémon.![]()
Hoezo?quote:Op maandag 16 september 2013 23:32 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Schutter uit Amerika
Je verwacht het niet.
Zou eerder een blanke verwachten...![]()
Eindhovense jood?quote:Op maandag 16 september 2013 23:33 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik ben erbij als undercover jood![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 23:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog niet, maar heb wel m'n smsje binnen dat ik 'm morgen kan ophalen![]()
![]()
Ik zwaai hem ook af.
Morgenavond installen en even spelen, dan CL.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
Ik even blij dat ik niet naar zo'n nachtrelease ga. Ik ga rustig morgen als alle minderjarigen op school zitten![]()
![]()
Haha had het niet over de waardige FOK!kers, maar over die paupers die hier bij mij in de kou staan. Allemaal bontjes.quote:Op maandag 16 september 2013 23:33 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
gewoon doorhalen en morgenochtend naar je werk.
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Gamekings was nooit echt super, maar het was wel amusant op z'n tijd.
Die GTA special is echt waardeloos.Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan![]()
![]()
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 23:36 schreef Strani het volgende:
Ik even blij dat ik niet naar zo'n nachtrelease ga. Ik ga rustig morgen als alle minderjarigen op school zitten![]()
Trouwens niet overal druk...zie redelijk wat pics voorbij komen waar maar een mannetje of 15 tot 20 voor de deur staan.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
wat een hype is dit geworden zeg...Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Ik ben slim
Een vriend van mij haalt hem voor mij
hoef ik de deur niet uitIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik heb trouwens nooit gta iv multiplayer gedaan
Ben wel van plan om gta v online te doen, benieuwd omdat ik geen idee heb hoe het werkt, alhoewel ik toch de meeste tijd in singleplayer ga stekenHe's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
SAMENVATING FOTO'S NACHTLAUNCHES!:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ok laatmaar ik ga het niet meer bijhouden
Nobody caresOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Wat hebben we steeds aan die weer plaatjes?quote:Op maandag 16 september 2013 23:39 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Loopt storm.
Dit is gewoon raar :l![]()
Soort vorm van leedvermaak gok ik.quote:Op maandag 16 september 2013 23:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Wat hebben we steeds aan die weer plaatjes?![]()
ga je niet eens mee?quote:Op maandag 16 september 2013 23:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben slim
hoef ik de deur niet uitlekkere vriend dan
There are only 151 Pokémon.![]()
dit was het al weer hoor of dit was het weerquote:Op maandag 16 september 2013 23:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Wat hebben we steeds aan die weer plaatjes?He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
Om aan te geven dat er vanavond veel mensen in de regen staan te wachtenquote:Op maandag 16 september 2013 23:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Wat hebben we steeds aan die weer plaatjes?oi mate![]()
Nieuwe upload achievementhunter, ook leuk vermaak op dit tijdstip:
Is de Multivlaai ook open?quote:“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Hij gaat met andere vriendenquote:Op maandag 16 september 2013 23:40 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ga je niet eens mee?lekkere vriend dan
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 23:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Wat hebben we steeds aan die weer plaatjes?![]()
![]()
Hij pijpt hem dadelijk, zo doen vrienden dat onder elkaar. Jij haalt een game, ik geef jou een blowjob.quote:Op maandag 16 september 2013 23:40 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ga je niet eens mee?lekkere vriend dan
![]()
dat programma "awkward" op MTV![]()
![]()
![]()
![]()
Eeen bitch die niet kan kiezen tussen 2 jongens, gvd kies er gwn een kankermongoo....l kan het programma gelijk van de buisoi mate![]()
Gaylordquote:Op maandag 16 september 2013 23:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben slim
hoef ik de deur niet uitOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Krijg nu pas te horen dat een neef van me een baantje heeft bij Game mania en ik hem in principe klokslag 12uur kan krijgen
Naja...Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 23:42 schreef Ironisch het volgende:
Heeft er iemand een plaatje van de mediamarkt in Zimbabwe?![]()
![]()
ziektes zijn nergens voor nodig.quote:Op maandag 16 september 2013 23:41 schreef Bestelbus het volgende:
dat programma "awkward" op MTV![]()
![]()
![]()
![]()
Eeen bitch die niet kan kiezen tussen 2 jongens, gvd kies er gwn een KNIP....l kan het programma gelijk van de buisOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2013 23:42 schreef Le_Professeur het volgende:
Gotver, waarom heeft Bol.com hem niet verzonden.!!!Ga slapen en pak hem morgen uit je brievenbus
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Meen je niet he?quote:Op maandag 16 september 2013 23:42 schreef Le_Professeur het volgende:
Gotver, waarom heeft Bol.com hem niet verzonden.!!!![]()
Foto please!quote:Op maandag 16 september 2013 23:43 schreef NaturalScience het volgende:
Media Markt Groningen is ook echt belachelijk drukOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Heb je het niet gelezen? Bol.com is failliet.quote:Op maandag 16 september 2013 23:42 schreef Le_Professeur het volgende:
Gotver, waarom heeft Bol.com hem niet verzonden.!!!![]()
*zap*quote:Op maandag 16 september 2013 23:44 schreef SecretStoryWous het volgende:
HIJ GAAT EEN HEIST LATEN ZIEN WTFOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Lekker!quote:Op maandag 16 september 2013 23:44 schreef Zipportal het volgende:
Dat zoveel mensen de nieuwe CD van Gerard Joling meteen willen kopen.All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Kuttroll.quote:Op maandag 16 september 2013 23:44 schreef Jerron het volgende:
[..]
Heb je het niet gelezen? Bol.com is failliet.![]()
Nee, dit is de rij om 'm in te ruilenquote:Op maandag 16 september 2013 23:44 schreef Zipportal het volgende:
Dat zoveel mensen de nieuwe CD van Gerard Joling meteen willen kopen.![]()
![]()
Ik heb iemand erlangs gestuurd, om hem te halen.quote:Op maandag 16 september 2013 23:43 schreef NaturalScience het volgende:
Media Markt Groningen is ook echt belachelijk druk![]()
Voor Jan Smit?quote:Op maandag 16 september 2013 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, dit is de rij om 'm in te ruilen![]()
Groter dan Den Haag? Als je ziet hoe ver die fucking rij de hoek omgaat in de Grote Marktstraatquote:Op maandag 16 september 2013 23:45 schreef videonatic het volgende:
Iemand een foto van mediamarkt rotterdam? rij schijnt hugeeee te zijn.![]()
![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, dit is de rij om 'm in te ruilen![]()
![]()
Iemand had net de mails van zijn laatste 5 bestellingen opgezocht en alles was na 12 uur, meeste ook na 1 uur.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Niks troll. Staat gewoon op Teletekst hoor. Gisteren was er behalve wat spanning weinig aan de hand maar vanochtend ging het helemaal mis door een misgelopen deal met Warner Bros. Twee uur later bleek dat personeel niet betaald kan worden volgende maand en tegen 16 uur stopte de postdienst. Is totaal onduidelijk wat er morgen gaat gebeuren.quote:![]()
Hij is het live aan het spelen sukkelbestuurdert.quote:Op maandag 16 september 2013 23:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is geen spoiler, gewoon trailer materiaal.oi mate![]()
Roger.quote:Op maandag 16 september 2013 23:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Iemand had net de mails van zijn laatste 5 bestellingen opgezocht en alles was na 12 uur, meeste ook na 1 uur.![]()
sukkelbestuurdert?quote:Op maandag 16 september 2013 23:47 schreef Bestelbus het volgende:
[..]
Hij is het live aan het spelen sukkelbestuurdert.![]()
:'0quote:Op maandag 16 september 2013 23:48 schreef delano.888 het volgende:
Bol is failliet!?![]()
http://www.bol.com/nl/p/failliet-op-krediet/1001004005133988/![]()
Ik las het ja, mooi klote als je daar een exemplaar besteld hebt. Gaat nog wel even duren voordat ze weer gaan verzenden zolang ze gesprekken voeren over een doorstart.quote:Op maandag 16 september 2013 23:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks troll. Staat gewoon op Teletekst hoor. Gisteren was er behalve wat spanning weinig aan de hand maar vanochtend ging het helemaal mis door een misgelopen deal met Warner Bros. Twee uur later bleek dat personeel niet betaald kan worden volgende maand en tegen 16 uur stopte de postdienst. Is totaal onduidelijk wat er morgen gaat gebeuren.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 23:48 schreef delano.888 het volgende:
Bol is failliet!?![]()
![]()
Bol is failliet!?![]()
![]()
Het linkje is zo leuk :pquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
450quote:Op maandag 16 september 2013 23:49 schreef JohnB52 het volgende:
Wie staat er nog meer bij MM Middelburg?
Hoeveel mensen staan er?![]()
Bol is failliet!?![]()
http://www.bol.com/nl/p/failliet/1001004001564063/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad. Ik las in het FD dat dit maanden kan gaan duren, als het ooit al opgelost wordt.quote:Op maandag 16 september 2013 23:49 schreef margrev het volgende:
[..]
Ik las het ja, mooi klote als je daar een exemplaar besteld hebt. Gaat nog wel even duren voordat ze weer gaan verzenden zolang ze gesprekken voeren over een doorstart.![]()
Schrok me dood.quote:Op maandag 16 september 2013 23:48 schreef delano.888 het volgende:
Bol is failliet!?![]()
http://www.bol.com/nl/p/failliet/1001004001564063/![]()
Ga lekker buiten spelen. Mooi weer zon schijnt.quote:Op maandag 16 september 2013 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik las in het FD dat dit maanden kan gaan duren, als het ooit al opgelost wordt.![]()
Black fridayquote:Op maandag 16 september 2013 23:49 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ergensblckfrday
Was wel lekker warm vandaag ja. Naar het strand geweest.quote:Op maandag 16 september 2013 23:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga lekker buiten spelen. Mooi weer zon schijnt.![]()
Gamekings zit te zeuren over cijfers. Zelf geven ze niet eens cijfers in hun reviews. Dus opdonderen.![]()
IEMAND maak aub een filmpje van de entree om 00:00!!!Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
quote:Shannon Fisher @shannon_f97 54s
Can't believe my brother is actually going to the midnight release of GTA 5.. How sad![]()
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Geen foto uit Rotterdam? Jammer, jammer.Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.![]()
Gebruik eens twitter search.quote:Op maandag 16 september 2013 23:53 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Geen foto uit Rotterdam? Jammer, jammer.![]()
valt me ook op jah, terwijl dat een van de grootsve van nl is.quote:Op maandag 16 september 2013 23:53 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Geen foto uit Rotterdam? Jammer, jammer.![]()
Ik vind twitter eng.quote:Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.![]()
Nou daar gaan we dan, met de bus naar het Neude. Hopelijk valt het mee bij de intertoys.ze zijn fucking nice.![]()
Moeten ze in US nog 6 uur wachten (of 9, ligt eraan waar je zit), of komt ie daar nu ook uit?Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Ja, wachten. Australië heeft hem al.quote:Op maandag 16 september 2013 23:55 schreef RemcoW23 het volgende:
Moeten ze in US nog 6 uur wachten (of 9, ligt eraan waar je zit), of komt ie daar nu ook uit?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ze moeten wachten ja, net zoals Nieuw Zeeland het allang speelt.quote:Op maandag 16 september 2013 23:55 schreef RemcoW23 het volgende:
Moeten ze in US nog 6 uur wachten (of 9, ligt eraan waar je zit), of komt ie daar nu ook uit?![]()
nog 6 uur jaquote:Op maandag 16 september 2013 23:55 schreef RemcoW23 het volgende:
Moeten ze in US nog 6 uur wachten (of 9, ligt eraan waar je zit), of komt ie daar nu ook uit?
Australie had hem als eerste![]()
![]()
Das niet eerlijkquote:Op maandag 16 september 2013 23:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ja, wachten. Australië heeft hem al.
Lijkt nieuwjaar wel
sorryquote:Op maandag 16 september 2013 23:55 schreef KennySteppe het volgende:
Ja leuke grap met dat T-shirt....
Kappen met die bullshit![]()
![]()
Ok, thanksquote:Op maandag 16 september 2013 23:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ja, wachten. Australië heeft hem al.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Chop een verse drol laten draaien en opvreten die hap.quote:Op maandag 16 september 2013 23:55 schreef KennySteppe het volgende:
Ja leuke grap met dat T-shirt....
Kappen met die bullshit![]()
Snippertjesquote:Op maandag 16 september 2013 23:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Zit er een heel t-shirt in dan?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
rustig, nog 3 minuutjes jongensIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
HahahahahahahahhahahahaaOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Die met dat gele jasje kan geeneens nederlands.
Is allemaal inteelt daaro joh.quote:Op maandag 16 september 2013 23:57 schreef Zipportal het volgende:
Kan die geďmporteerde niet opdonderen?![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 23:58 schreef PSV1990- het volgende:
Gewoon naar school gaan.
MTV = Illuminati![]()
ai fack jou manquote:Op maandag 16 september 2013 23:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is allemaal inteelt daaro joh.![]()
Alvast gelukkig nieuwjaar jongens ik ga naar buiten vuurwerk kijken
Groene jasje, austisme.quote:Op maandag 16 september 2013 23:58 schreef PirE het volgende:
Die met dat gele jasje kan geeneens nederlands.
![]()
ALLE XBOX 360 USERS OPGELET!!! misschien handig om dit in start post te zetten!!
* For optimal performance, we recommend not installing that 2nd disc. We will have more info on our Support Site at launch.
Rockstar tweette deze!
![]()
BAMOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
![]()
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
![]()
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER![]()
NRC maakt er nu ook melding van:quote:Op maandag 16 september 2013 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik las in het FD dat dit maanden kan gaan duren, als het ooit al opgelost wordt.![]()
![]()
ALLE XBOX 360 USERS OPGELET!!! misschien handig om dit in start post te zetten!!
* For optimal performance, we recommend not installing that 2nd disc. We will have more info on our Support Site at launch.
Rockstar tweette deze!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: