SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Kanslozen:
De Midnight Release Bro's
- Watdoeteenvulploegleider
- GeenInspiratie. (Duiven)
- PowerPants (Den Haag)
- Giester (Den Bosch)
- Stripe
- JessedeK (Deventer)
- Neejman (Zwolle)
- Tonic1 (Tiel)
- GeorgeMichael (Leeuwarden)
- Jackson (Tiel)
- Pizzapuntje (Eindhoven)
- Benx (Almelo)
- Trebo (Leeuwarden)
- Rollecate (Leeuwarden)
ik haal het morgen... heb het wel gepreorderd maar die winkel heeft ook een nacht launch. krijg ik morgen wel mijn game? of zal het uitverkocht zijn?![]()
Ik denk dat je 1e bentquote:Op maandag 16 september 2013 23:26 schreef dekkered het volgende:
Bijna bij mediamarkt in Middelburg. Afwachten wat de drukte is.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Eindelijk wat zinnige invulling van dit programma. Die labiele Bingo Players en Valerio zit niemand op te wachten.![]()
als je hebt gepreordert zullen ze sowieso een copy achter houden voor jou.quote:Op maandag 16 september 2013 23:27 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
ik haal het morgen... heb het wel gepreorderd maar die winkel heeft ook een nacht launch. krijg ik morgen wel mijn game? of zal het uitverkocht zijn?![]()
Lijkt me dat ze het gewoon voor je vasthouden.quote:Op maandag 16 september 2013 23:27 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
ze houden er 1 voor je achterquote:Op maandag 16 september 2013 23:27 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
ik haal het morgen... heb het wel gepreorderd maar die winkel heeft ook een nacht launch. krijg ik morgen wel mijn game? of zal het uitverkocht zijn?There are only 151 Pokémon.![]()
Tuurlijk ligt ie voor je klaar morgen.quote:Op maandag 16 september 2013 23:27 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
ik haal het morgen... heb het wel gepreorderd maar die winkel heeft ook een nacht launch. krijg ik morgen wel mijn game? of zal het uitverkocht zijn?Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Op naar de 200 vóór 12 u?quote:Op maandag 16 september 2013 23:27 schreef Vinnow het volgende:
We hebben toch de 111 al gehaald, voor middernacht![]()
nee maar komop nadat ik die handling van de auto heb gezien ben ik toch wel een beetje teleurgesteldoi mate![]()
lijkt me wel zo netjes van de winkel tochquote:Op maandag 16 september 2013 23:27 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
ik haal het morgen... heb het wel gepreorderd maar die winkel heeft ook een nacht launch. krijg ik morgen wel mijn game? of zal het uitverkocht zijn?Funkmode!![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 23:27 schreef PowerPants het volgende:
[..]
als je hebt gepreordert zullen ze sowieso een copy achter houden voor jou.quote:Op maandag 16 september 2013 23:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze het gewoon voor je vasthouden.quote:Op maandag 16 september 2013 23:27 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ze houden er 1 voor je achterIn twee secondesquote:Op maandag 16 september 2013 23:28 schreef RingBewoner het volgende:
Hoezo kan ik niet eenvoudig een foto van mijn telefoon uploaden.![]()
![]()
![]()
whahahahahah deventerAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 23:27 schreef PowerPants het volgende:
[..]
als je hebt gepreordert zullen ze sowieso een copy achter houden voor jou.quote:Op maandag 16 september 2013 23:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze het gewoon voor je vasthouden.quote:Op maandag 16 september 2013 23:27 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ze houden er 1 voor je achterThanks allquote:Op maandag 16 september 2013 23:27 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Tuurlijk ligt ie voor je klaar morgen.![]()
![]()
Bazenquote:Op maandag 16 september 2013 23:28 schreef JessedeK het volgende:
[ afbeelding ]
whahahahahah deventer
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
ik ga focking hard stukAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)![]()
Wat een paupers hier zeg. Adi's en bontjes, alles. Deze G staat wel vooraan op in deze."Thats how we roll in the Shire!"![]()
ahahaha dat contrastquote:Op maandag 16 september 2013 23:28 schreef JessedeK het volgende:
[ afbeelding ]
whahahahahah deventerThere are only 151 Pokémon.![]()
Die BN'ers weten niks van de game.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Bekende Mongolen. Jezus.quote:Op maandag 16 september 2013 23:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Die BN'ers weten niks van de game.![]()
Helemaal niemandquote:Op maandag 16 september 2013 23:28 schreef JessedeK het volgende:
[ afbeelding ]
whahahahahah deventer
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Dat was toch al lang bekend?quote:Op maandag 16 september 2013 23:28 schreef Bestelbus het volgende:
nee maar komop nadat ik die handling van de auto heb gezien ben ik toch wel een beetje teleurgesteld![]()
Faberyayo is een ekte ekte gamer hoorquote:Op maandag 16 september 2013 23:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Die BN'ers weten niks van de game.![]()
bron?quote:Op maandag 16 september 2013 23:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat was toch al lang bekend?oi mate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |