quote:Op maandag 16 september 2013 23:36 schreef Strani het volgende:
Ik even blij dat ik niet naar zo'n nachtrelease ga. Ik ga rustig morgen als alle minderjarigen op school zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Wat hebben we steeds aan die weer plaatjes?quote:Op maandag 16 september 2013 23:39 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Loopt storm.
Soort vorm van leedvermaak gok ik.quote:Op maandag 16 september 2013 23:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Wat hebben we steeds aan die weer plaatjes?
ga je niet eens mee?quote:Op maandag 16 september 2013 23:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben slim
Een vriend van mij haalt hem voor mij
hoef ik de deur niet uit
dit was het al weer hoor of dit was het weerquote:Op maandag 16 september 2013 23:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Om aan te geven dat er vanavond veel mensen in de regen staan te wachtenquote:Op maandag 16 september 2013 23:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Is de Multivlaai ook open?quote:
Hij gaat met andere vriendenquote:Op maandag 16 september 2013 23:40 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ga je niet eens mee?lekkere vriend dan
quote:Op maandag 16 september 2013 23:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |