SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Gelukkig gaat psv zondag verliezenquote:Op maandag 16 september 2013 23:31 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Hahah gelukkig heb ik em besteld
?quote:Op maandag 16 september 2013 23:32 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Schutter uit Amerika
Je verwacht het niet.
4-0quote:Op maandag 16 september 2013 23:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Gelukkig gaat psv zondag verliezen
Same here breh, night night y'all!quote:Op maandag 16 september 2013 23:32 schreef _NZT_ het volgende:
Ik ga slapenteveel spoilers en niet naar nachtrelease. Ik haal morgenochtend die shit en lekker rustig GTA spelen.
Veel plezier alle gasten die nu in de kankerkou buiten staan te wachten op een exemplaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |