was dat maar zo, dan kreeg ik tenminste geld van ze, en hoefde ik niet elk kwartaal geld naar ze toe te dragenquote:
Als je een beetje veilig rendement wilt halen zelf inlezen in bedrijven, wil je op helemaal safe spelen gewoon direct in een fonds beleggen. Wegblijven van opties en niet met 1000 euro beginnen want dan ben je meer kwijt aan transactiekosten dan dat je winst maakt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:47 schreef Mender het volgende:
Informatiepakket van Binck binnen [ afbeelding ]
Ga er een rekening openen om te beginnen met aandelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
ja maar ja maar ja maar serieus wat doe je? Netwerk bijhouden ofzo? Geen namen ofzo, maar gewoon wat je doetquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
was dat maar zo, dan kreeg ik tenminste geld van ze, en hoefde ik niet elk kwartaal geld naar ze toe te dragen
ahaha dat kan ik echt niet hebbenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:45 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.go-britain.nl/space-monkeys/t-shirt/granny-black.html
Aldie check
ict, beetje beheer en hoofdzakelijk klant supportquote:Op woensdag 18 september 2013 00:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ja maar ja maar ja maar serieus wat doe je? Netwerk bijhouden ofzo? Geen namen ofzo, maar gewoon wat je doet
Aah okay okay, da's dan duidelijk. Wel eens gevochten met een klant?quote:Op woensdag 18 september 2013 00:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ict, beetje beheer en hoofdzakelijk klant support
wel gevochten met tafels, stoelen en andere objecten om de frustraties over klanten op af te reageren, telt dat ook?quote:Op woensdag 18 september 2013 00:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Aah okay okay, da's dan duidelijk. Wel eens gevochten met een klant?
Gewoon meetellen.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:53 schreef mschol het volgende:
[..]
wel gevochten met tafels, stoelen en andere objecten om de frustraties over klanten op af te reageren, telt dat ook?
nee niet echt dus, wel kunnen ze soms het bloed onder je nagels vandaan halen als ze voor de zoveelste keer iets als storing zien terwijl zij niet juist lezen b.v.
yep, nog steeds niet vervelend of saai genoegquote:Op woensdag 18 september 2013 01:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Gewoon meetellen.
Beetje leuk werk dan?
Hoelang doe je dat al?quote:Op woensdag 18 september 2013 01:15 schreef mschol het volgende:
[..]
yep, nog steeds niet vervelend of saai genoeg
nieuw spel van blizzard. Enorm populair ook.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
nice nice nice..
wat voor spel is dat?
totaal >5 jaarquote:Op woensdag 18 september 2013 01:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hoelang doe je dat al?
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:55 schreef TJV het volgende:
[..]
Als je een beetje veilig rendement wilt halen zelf inlezen in bedrijven, wil je op helemaal safe spelen gewoon direct in een fonds beleggen. Wegblijven van opties en niet met 1000 euro beginnen want dan ben je meer kwijt aan transactiekosten dan dat je winst maakt.Thanks voor de tipsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verpatsen die shit danquote:Op woensdag 18 september 2013 08:27 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
nieuw spel van blizzard. Enorm populair ook.![]()
Die beta keys daarvoor gaan weg voor 200 euro per stuk.. en snel ook.
Zie je jezelf dit de komende dertig tot veertig jaar nog doen?quote:
Heb 'm al geactiveerd, was ik sws niet van plan te verkopen.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Verpatsen die shit dan
En die tip is, voor 5 euro tips verkopenquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:56 schreef TJV het volgende:
O en voor 5 euro geef ik je de beste tip ooit.
us account ? Anders ben je echt een van de eerstequote:
yup, alle buiten een straal van 20 meterquote:
Europequote:Op woensdag 18 september 2013 09:58 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
us account ? Anders ben je echt een van de eerste
ghehe.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:34 schreef Ame_thyst het volgende:
Dat ziet er uit als een vakantiehuisje Sosua, sterker nog iets van Roompot toevallig?
Ik doe ook rustig 6 uur om een presentatie van 10 minuten in elkaar te flansen. Ben lui en werk alleen op school door. Als ik het thuis moet doen dan ben ik afgeleid.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Echt die lui op de opleiding, snap er niks van. Wij elkaar vragen hoelang ze over de opdracht doen, doen zij in vier uur waar ik twintig minuten over doe. En dan niet om op te scheppen, maar hoe dom ben je dan?
Pak er een bak koffie bij, ga er even voor zitten en je bent er zo doorheen.
Ziet d'r gezellig uit.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:22 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Hard werken hier joh..
Shaderooooeeeeennn ik kan die boem boem wheeooo niet meer vinden. Heb jij enig? Wil die nog eens onder de aandacht brengen in de GAM SC.quote:
Fatal error: Call to a member function articles() on a non-object in /home/deb72652/domains/haunted-mc.com/public_html/admin/applications_addon/other/portal/sources/blocks.php on line 472quote:
wat lul jij nou met je bakkes.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:03 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Fatal error: Call to a member function articles() on a non-object in /home/deb72652/domains/haunted-mc.com/public_html/admin/applications_addon/other/portal/sources/blocks.php on line 472
quote:Op donderdag 19 september 2013 09:16 schreef Flodder450 het volgende:
we zitten hier in de klas, vliegt er een wesp bij iemand, ik zeg van "hey *naam* er zi-" hij van "OMG EEN WESP KANKERBEEST" springt van zn stoel af en flikkert een andere stoel er bovenop
quote:Op donderdag 19 september 2013 09:16 schreef Flodder450 het volgende:
we zitten hier in de klas, vliegt er een wesp bij iemand, ik zeg van "hey *naam* er zi-" hij van "OMG EEN WESP KANKERBEEST" springt van zn stoel af en flikkert een andere stoel er bovenop
Loooooolquote:Op donderdag 19 september 2013 09:16 schreef Flodder450 het volgende:
Beetje gespeeld ja (xbox) weer heerlijk gtaquote:
Wat is rood en heeft 7 deuken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
meeeeeeeeeeeeeeeerquote:Op donderdag 19 september 2013 11:02 schreef vogelkooi het volgende:
Mijn vriendin rookte altijd na de sexks, we hebben toen maar besloten om glijmiddel te gaan gebruiken.
niet goed?quote:Op donderdag 19 september 2013 09:59 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Beetje gespeeld ja (xbox) weer heerlijk gta
Alleen die graphics
ikquote:
quote:Op donderdag 19 september 2013 12:31 schreef vogelkooi het volgende:
maak eens een template van je middel vinger, dat je die over random plaatjes kan plakken. meme
Zijn idd hier en daar wat stukjes afgevallenquote:
Ik vreet altijd zo vet, dat ze er pardoes uitglijden.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:14 schreef Timwonnacott het volgende:
En je kan die stangen aan de muurgebruiken om je schrap te zetten als die tegenstribbelt.
is 'ie de 47 euro waard?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |