quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Serieus?Ik dacht dat consoles toch beter dan dat waren
Of overdrijf je nu
Nja je krijgt 720p graphics en geen anti-aliasing dus tja. Daarbij speel ik op een PC scherm (dus geen fancy upscaling) dus misschien dat het er daarom nog gekartelder uitziet dan het al isquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Serieus?Ik dacht dat consoles toch beter dan dat waren
Of overdrijf je nu
croods was wel geinig gedaan, vond em niet speciaal...quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Iemand the Croods gezien? Beetje leuk?
Zat eraan te denken om snel ff een console te kopen maar toen zat ik te denken.. heb een pc van ~1500 euro staan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:24 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Nja je krijgt 720p graphics en geen anti-aliasing dus tja. Daarbij speel ik op een PC scherm (dus geen fancy upscaling) dus misschien dat het er daarom nog gekartelder uitziet dan het al is
Ja lekker ff wachten op de pc versie, tenzij je echt teveel geld hebt (dan voor de PS3 gaanquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:25 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Zat eraan te denken om snel ff een console te kopen maar toen zat ik te denken.. heb een pc van ~1500 euro staan.
Waarom zou ik switchen?
meh, games zat die ik nog moet spelen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:27 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja lekker ff wachten op de pc versie, tenzij je echt teveel geld hebt (dan voor de PS3 gaan)
Aight thanks, dan weet ik wat ik kan verwachtenquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:24 schreef mschol het volgende:
[..]
croods was wel geinig gedaan, vond em niet speciaal...
was dat maar zo, dan kreeg ik tenminste geld van ze, en hoefde ik niet elk kwartaal geld naar ze toe te dragenquote:
Als je een beetje veilig rendement wilt halen zelf inlezen in bedrijven, wil je op helemaal safe spelen gewoon direct in een fonds beleggen. Wegblijven van opties en niet met 1000 euro beginnen want dan ben je meer kwijt aan transactiekosten dan dat je winst maakt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:47 schreef Mender het volgende:
Informatiepakket van Binck binnen [ afbeelding ]
Ga er een rekening openen om te beginnen met aandelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
ja maar ja maar ja maar serieus wat doe je? Netwerk bijhouden ofzo? Geen namen ofzo, maar gewoon wat je doetquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
was dat maar zo, dan kreeg ik tenminste geld van ze, en hoefde ik niet elk kwartaal geld naar ze toe te dragen
ahaha dat kan ik echt niet hebbenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:45 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.go-britain.nl/space-monkeys/t-shirt/granny-black.html
Aldie check
ict, beetje beheer en hoofdzakelijk klant supportquote:Op woensdag 18 september 2013 00:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ja maar ja maar ja maar serieus wat doe je? Netwerk bijhouden ofzo? Geen namen ofzo, maar gewoon wat je doet
Aah okay okay, da's dan duidelijk. Wel eens gevochten met een klant?quote:Op woensdag 18 september 2013 00:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ict, beetje beheer en hoofdzakelijk klant support
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |