quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:44 schreef Ame_thyst het volgende:
zo
gangster bitches
[ afbeelding ]SPOILER: Cybercrime berichtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:22 schreef MineraalWater het volgende:
Net GTA gekocht:
[ afbeelding ]quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Net GTA V gekocht.
[ afbeelding ]vieze bazen, vooral plex met zijn hipster trui.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:19 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
[..]
[..]vieze bazen, vooral plex met zijn hipster trui.
nice.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:21 schreef MineraalWater het volgende:
[..]Dat ding is lekker warm joh
Trouwens in Xbox versie zitten al configuraties voor PC hé
Heb ik ook idd acryl. Wol vind ik niet zo lekker zittenquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zo'n trui heb ik ook, echt extreem lekker. Is wel van acryl dus de mouwen zijn helemaal uitgelubberd.
Klopt, normale wol jeukt ook vaak en cashmere is gewoon niet te betalen. Acryl is een prima alternatief voor dat soort truien.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:26 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heb ik ook idd acryl. Wol vind ik niet zo lekker zitten
Ja ik heb wel wollen sloffen das heerlijk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Toen wij nog schapen en een beppe hadden breide die vaak van die wollen sokken voor ons, echt fucking warm in schoenen maar fantastisch in laarzen en klompen enzo.
Is ook gewoon bazenspul.
Nee hoor, ik heb ook 3 paar schoenen, skate, normaal, werk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Geen back-up schoenen hebben
Geen bakje met dertig paar veters hebben
Of ben ik nou gek?
Allemaal gewoon echt, geen idee wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:27 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
die gta nepperds die jullie hadden gemaakt
Console hé wat had je dan verwacht?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:17 schreef Ame_thyst het volgende:
GTA 5 is bij mij een en al lelijke lijntjes (als in geen anti-aliasing), niet bepaald mooi
Dat ding een jaar niet aan gehad, vergeten hoe kut de graphics zijn (verstuurd vanaf mijn gtx 760 )quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Console hé wat had je dan verwacht?
Is dat niet fucking kut om allemaal in te voeren?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:36 schreef Flodder450 het volgende:
Database in elkaar gezet voor onze muziekcollectie!
[ afbeelding ]
Serieus?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:23 schreef Ame_thyst het volgende:
Nou ben ik geen graphics slet ofzo maar zo is het gewoon lelijk kom op, san andreas graphics
Wat is er kut aan dan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is dat niet fucking kut om allemaal in te voeren?
quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Serieus?Ik dacht dat consoles toch beter dan dat waren
Of overdrijf je nu
t gaat per album hequote:Op dinsdag 17 september 2013 18:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je veel nummers hebt dan ben je lang bezig.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Of overdrijf je nu
Nja je krijgt 720p graphics en geen anti-aliasing dus tja. Daarbij speel ik op een PC scherm (dus geen fancy upscaling) dus misschien dat het er daarom nog gekartelder uitziet dan het al isquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Of overdrijf je nu
croods was wel geinig gedaan, vond em niet speciaal...quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Iemand the Croods gezien? Beetje leuk?
Zat eraan te denken om snel ff een console te kopen maar toen zat ik te denken.. heb een pc van ~1500 euro staan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:24 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Nja je krijgt 720p graphics en geen anti-aliasing dus tja. Daarbij speel ik op een PC scherm (dus geen fancy upscaling) dus misschien dat het er daarom nog gekartelder uitziet dan het al is
Ja lekker ff wachten op de pc versie, tenzij je echt teveel geld hebt (dan voor de PS3 gaanquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:25 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Zat eraan te denken om snel ff een console te kopen maar toen zat ik te denken.. heb een pc van ~1500 euro staan.
Waarom zou ik switchen?
meh, games zat die ik nog moet spelen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:27 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja lekker ff wachten op de pc versie, tenzij je echt teveel geld hebt (dan voor de PS3 gaan)
Aight thanks, dan weet ik wat ik kan verwachtenquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:24 schreef mschol het volgende:
[..]
croods was wel geinig gedaan, vond em niet speciaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |