Ja ik heb wel wollen sloffen das heerlijk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Toen wij nog schapen en een beppe hadden breide die vaak van die wollen sokken voor ons, echt fucking warm in schoenen maar fantastisch in laarzen en klompen enzo.
Is ook gewoon bazenspul.
Nee hoor, ik heb ook 3 paar schoenen, skate, normaal, werk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Geen back-up schoenen hebben
Geen bakje met dertig paar veters hebben
Of ben ik nou gek?
Allemaal gewoon echt, geen idee wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:27 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
die gta nepperds die jullie hadden gemaakt
Console hé wat had je dan verwacht?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:17 schreef Ame_thyst het volgende:
GTA 5 is bij mij een en al lelijke lijntjes (als in geen anti-aliasing), niet bepaald mooi
Dat ding een jaar niet aan gehad, vergeten hoe kut de graphics zijn (verstuurd vanaf mijn gtx 760 )quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Console hé wat had je dan verwacht?
Is dat niet fucking kut om allemaal in te voeren?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:36 schreef Flodder450 het volgende:
Database in elkaar gezet voor onze muziekcollectie!
[ afbeelding ]
Serieus?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:23 schreef Ame_thyst het volgende:
Nou ben ik geen graphics slet ofzo maar zo is het gewoon lelijk kom op, san andreas graphics
Wat is er kut aan dan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is dat niet fucking kut om allemaal in te voeren?
quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Serieus?Ik dacht dat consoles toch beter dan dat waren
Of overdrijf je nu
t gaat per album hequote:Op dinsdag 17 september 2013 18:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je veel nummers hebt dan ben je lang bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |