Ik doe ook rustig 6 uur om een presentatie van 10 minuten in elkaar te flansen. Ben lui en werk alleen op school door. Als ik het thuis moet doen dan ben ik afgeleid.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Echt die lui op de opleiding, snap er niks van. Wij elkaar vragen hoelang ze over de opdracht doen, doen zij in vier uur waar ik twintig minuten over doe. En dan niet om op te scheppen, maar hoe dom ben je dan?
Pak er een bak koffie bij, ga er even voor zitten en je bent er zo doorheen.
Ziet d'r gezellig uit.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:22 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Hard werken hier joh..
Shaderooooeeeeennn ik kan die boem boem wheeooo niet meer vinden. Heb jij enig? Wil die nog eens onder de aandacht brengen in de GAM SC.quote:
Fatal error: Call to a member function articles() on a non-object in /home/deb72652/domains/haunted-mc.com/public_html/admin/applications_addon/other/portal/sources/blocks.php on line 472quote:
wat lul jij nou met je bakkes.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:03 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Fatal error: Call to a member function articles() on a non-object in /home/deb72652/domains/haunted-mc.com/public_html/admin/applications_addon/other/portal/sources/blocks.php on line 472
quote:Op donderdag 19 september 2013 09:16 schreef Flodder450 het volgende:
we zitten hier in de klas, vliegt er een wesp bij iemand, ik zeg van "hey *naam* er zi-" hij van "OMG EEN WESP KANKERBEEST" springt van zn stoel af en flikkert een andere stoel er bovenop
quote:Op donderdag 19 september 2013 09:16 schreef Flodder450 het volgende:
we zitten hier in de klas, vliegt er een wesp bij iemand, ik zeg van "hey *naam* er zi-" hij van "OMG EEN WESP KANKERBEEST" springt van zn stoel af en flikkert een andere stoel er bovenop
Loooooolquote:Op donderdag 19 september 2013 09:16 schreef Flodder450 het volgende:
Beetje gespeeld ja (xbox) weer heerlijk gtaquote:
Wat is rood en heeft 7 deuken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
meeeeeeeeeeeeeeeerquote:Op donderdag 19 september 2013 11:02 schreef vogelkooi het volgende:
Mijn vriendin rookte altijd na de sexks, we hebben toen maar besloten om glijmiddel te gaan gebruiken.
niet goed?quote:Op donderdag 19 september 2013 09:59 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Beetje gespeeld ja (xbox) weer heerlijk gta
Alleen die graphics
ikquote:
quote:Op donderdag 19 september 2013 12:31 schreef vogelkooi het volgende:
maak eens een template van je middel vinger, dat je die over random plaatjes kan plakken. meme
Zijn idd hier en daar wat stukjes afgevallenquote:
Ik vreet altijd zo vet, dat ze er pardoes uitglijden.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:14 schreef Timwonnacott het volgende:
En je kan die stangen aan de muurgebruiken om je schrap te zetten als die tegenstribbelt.
is 'ie de 47 euro waard?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |