Ik had het over vrouwen in het algemeen he? Ik tel niet, ik ben een halve vent.quote:Op maandag 16 september 2013 19:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
rrrrrrrrright
wie begint er nu steeds over Ajax en die leuke/lekkere Ronald de Boer hmmmm??
boven of onder?quote:Op maandag 16 september 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had het over vrouwen in het algemeen he? Ik tel niet, ik ben een halve vent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Net echt, dat plaatje in de OP.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Potver, ik kwam dit topic binnen om lief te zijn, eerste post gaat het al mis.
Ik geef het feit dat ik strontverkouden ben de schuldLaffe huichelaar![]()
ik zou tickets kopenquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2013 19:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
boven of onder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind mijn fopje leuker, 5.5 voor jou, 6je voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar![]()
1 cup maakt nog geen man timmmmmquote:Op maandag 16 september 2013 19:36 schreef timmmmm het volgende:
Niet zo negatief over je cupmaat corriequote:Op maandag 16 september 2013 19:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
boven of onder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In mijn hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel.quote:Op maandag 16 september 2013 19:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Niet echt, dat plaatje in de OP.![]()
Geen kusje want dan steek je me aan. Plus je was idd niet lief.quote:Op maandag 16 september 2013 19:36 schreef timmmmm het volgende:
Ik geef het feit dat ik strontverkouden ben de schuld![]()
screw that, deze was zeker 10/10quote:Op maandag 16 september 2013 19:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind mijn fopje leuker, 5.5 voor jou, 6je voor mij
6je voor jou iddOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik voel je pijn.quote:Op maandag 16 september 2013 19:36 schreef timmmmm het volgende:
Ik geef het feit dat ik strontverkouden ben de schuld![]()
![]()
mietjes
ik ben 300 dagen per jaar verkouden
Daar klopt natuurlijk niks van.quote:Op maandag 16 september 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
1 cup maakt nog geen man timmmmm
[..]
In mijn hoofd.
Als jij zou denken zoals een man, zou het je niet uit gemaakt hebben of iemand leuk ofleuk is, dan zou je er gewoon bovenop springen.
Ook zou je allang iedereen in dit topic gedaan hebben.![]()
nee dat heeft niets te maken met hoe vroeg in het jaar ik mijn zomerkleding uit de kast trek neeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Moet je minder korte broeken dragen, snuggerequote:Op maandag 16 september 2013 19:43 schreef sp3c het volgende:
mietjes
ik ben 300 dagen per jaar verkoudenLaffe huichelaar![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 19:44 schreef sp3c het volgende:
nee dat heeft niets te maken met hoe vroeg in het jaar ik mijn zomerkleding uit de kast trek neeGODVERDOMMEquote:Op maandag 16 september 2013 19:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moet je minder korte broeken dragen, snuggereLaffe huichelaar![]()
ja dus?quote:Op maandag 16 september 2013 19:43 schreef sp3c het volgende:
mietjes
ik ben 300 dagen per jaar verkoudenheb ik geen last van.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Dan zou ik een homo-man geweest zijn... merendeel is man hier.quote:Op maandag 16 september 2013 19:43 schreef Latert het volgende:
Ook zou je allang iedereen in dit topic gedaan hebben.![]()
Ik niet. Daarom haat ik het.quote:Op maandag 16 september 2013 19:43 schreef sp3c het volgende:
mietjes
ik ben 300 dagen per jaar verkouden
Zo kun je ook geen vriendin hebben he? Tenzij die ook 300 dagen per jaar verkouden is.![]()
Oh, je voelt je echt een man? Ik dacht dat je alleen dacht als een man...quote:Op maandag 16 september 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan zou ik een homo-man geweest zijn... merendeel is man hier.![]()
Dan zou het een keer moeten gaan wennen zou je denken.quote:Op maandag 16 september 2013 19:43 schreef sp3c het volgende:
mietjes
ik ben 300 dagen per jaar verkoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat zei ik tochquote:Op maandag 16 september 2013 19:45 schreef Latert het volgende:
[..]
Oh, je voelt je echt een man? Ik dacht dat je alleen dacht als een man...![]()
![]()
ik ben niet meer bij te houden sinds mijn ABO gekquote:
helemaal alsof jij nu wel een vriendin hebt ...quote:Op maandag 16 september 2013 19:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik niet. Daarom haat ik het.
Zo kun je ook geen vriendin hebben he? Tenzij die ook 300 dagen per jaar verkouden is.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gaat om het ideequote:Op maandag 16 september 2013 19:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
helemaal alsof jij nu wel een vriendin hebt ...![]()
![]()
Tem is een positief ingesteld mens gevangen in, euhm in wat eigenlijk?quote:Op maandag 16 september 2013 19:47 schreef Tem het volgende:
Corrie is een man gevangen in een oude vrouw.![]()
ja en die man komt er soms uitquote:Op maandag 16 september 2013 19:47 schreef Tem het volgende:
Corrie is een man gevangen in een oude vrouw.![]()
![]()
helft van de tijd merk ik het niet eensquote:Op maandag 16 september 2013 19:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan zou het een keer moeten gaan wennen zou je denken.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil nu een grapje maken maar ik doe het niet omdat ik dat te gemeen vind. Ik ga vooruitquote:Laffe huichelaar![]()
dan gaat ze in de bosjes schijten!!!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
In een stralende zon.quote:Op maandag 16 september 2013 19:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tem is een positief ingesteld mens gevangen in, euhm in wat eigenlijk?![]()
Maar dan nog, je vindt de boertjes leuk. Je bent dus een homo-man gevangen in het lichaam van een oude (Tem's woorden) vrouw?quote:![]()
daaaaaaaamn Drugshond!!!
dodged the bullet there bro!!!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mannen vinden wel vaker voetballers leuk he?quote:Op maandag 16 september 2013 19:50 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar dan nog, je vindt de boertjes leuk. Je bent dus een homo-man gevangen in het lichaam van een oude (Tem's woorden) vrouw?![]()
Haha.quote:Op maandag 16 september 2013 19:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan gaat ze in de bosjes schijten!!!![]()
![]()
en Ali B.!quote:Op maandag 16 september 2013 19:50 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar dan nog, je vindt de boertjes leuk. Je bent dus een homo-man gevangen in het lichaam van een oude (Tem's woorden) vrouw?
klinkt eigenlijk alsof ze gewoon PvdA stemd
niets specialsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dit was zeker wel een 11.quote:Op maandag 16 september 2013 19:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan gaat ze in de bosjes schijten!!!![]()
Oh, nee nee neequote:Op maandag 16 september 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Mannen vinden wel vaker voetballers leuk he?![]()
We vinden een voetballer goed of slecht spelen.
De meeste voetballers zijn laaggeschoolde tokkies, daar is niks leuks aan verder.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 19:52 schreef Specularium het volgende:
Toping voor Cnorrie Kerelmans.
NWS / Mysterieuze clown in Northhampton (UK)he bah een clown. Eng.
![]()
daar heb jij wel vaker last van geloof ikquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
snap je hem?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
daaaaaaaaamn
quote:Op maandag 16 september 2013 19:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
daar heb jij wel vaker last van geloof ikquote:Laffe huichelaar![]()
Exposure therapy is vaak effectief bij dat soort angsten.quote:Op maandag 16 september 2013 19:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hahaha ik ken een vrouw die serieus coulrofobie heeft, angst voor clownsBut while the earth sinks to its grave
ja je moet hem niet uit gaan zitten leggenquote:
Cliniclowns vind ikj ook eng, laatst zat ik te wachten in het ziekenhuis, kwamen er een paar langs, gelukkig ben ik geen kind.quote:Op maandag 16 september 2013 19:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt he? Ik vind ze ook vreselijk!
[ afbeelding ]
Behalve clinic clowns, maar die hebben alleen een neus.![]()
ow nu zijn clowns ineens eng
when did that happen?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oh dat is wel kut dan. Daar heb ik geen last van, ik vind het vervelend wanneer ik de mimiek niet meer kan zien zeg maar.quote:Op maandag 16 september 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Cliniclowns vind ikj ook eng, laatst zat ik te wachten in het ziekenhuis, kwamen er een paar langs, gelukkig ben ik geen kind.![]()
Ze waren nog aan het zingen ookquote:Op maandag 16 september 2013 19:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat is wel kut dan. Daar heb ik geen last van, ik vind het vervelend wanneer ik de mimiek niet meer kan zien zeg maar.![]()
Nou het is niet zo dat ik gillend wegren, maar ik vind ze echt niet leuk. Die witte ook niet, die Pierrots.![]()
ja ok ik vind ze ook niet leuk ofzo ... kon er niet echt om lachen vroeger maar ik rende nooit midden in de nacht naar papa met de boodschap dat er een clown onder het bed zat ofzo
Heb ik vaak geprobeerd bij haar, het is zo mogelijk erger geworden.quote:Op maandag 16 september 2013 19:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Exposure therapy is vaak effectief bij dat soort angsten.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Coulrofobiequote:Op maandag 16 september 2013 20:01 schreef sp3c het volgende:
ja ok ik vind ze ook niet leuk ofzo ... kon er niet echt om lachen vroeger maar ik rende nooit midden in de nacht naar papa met de boodschap dat er een clown onder het bed zat ofzo![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Cliniclowns vind ikj ook eng, laatst zat ik te wachten in het ziekenhuis, kwamen er een paar langs, gelukkig ben ik geen kind.
That's what he saidLaffe huichelaar![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 19:58 schreef sp3c het volgende:
ow nu zijn clowns ineens eng
when did that happen?
Maar toen was ik nog jong. Nu vind ik het vooral een beetje eng door het vertrouwen wat mensen in ze hebben. Ouders en kinderen. Niet met vreemde mensen meegaan...omg kijk een cown!
En sowieso vraag ik me ook een beetje af waarom volwassen mannen (en vrouwen maar die vind ik minder eng) zo'n beroep willen uitoefenen.![]()
![]()
Ik vond ze nooit leuk, snapte niet wat er grappig aan was. Echt heel bang was ik er niet voor..quote:Op maandag 16 september 2013 20:01 schreef sp3c het volgende:
ja ok ik vind ze ook niet leuk ofzo ... kon er niet echt om lachen vroeger maar ik rende nooit midden in de nacht naar papa met de boodschap dat er een clown onder het bed zat ofzo![]()
Die Corrie TT's gaan heel erg vervelen sp3c.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA![]()
Tuurlijk ben je wel lief.quote:Op maandag 16 september 2013 20:02 schreef timmmmm het volgende:
Oke, ik ga weg hier, ik ben niet lief genoeg. Slapen![]()
![]()
Ja, doei.quote:Op maandag 16 september 2013 20:03 schreef hexje het volgende:
Die Corrie TT's gaan heel erg vervelen sp3c.![]()
link gelezenquote:Op maandag 16 september 2013 20:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Coulrofobie
onder bed gechecked
geen clownOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik kan mij nog een toppertje van jou herinneren... The roast of Corrie?quote:Op maandag 16 september 2013 20:03 schreef hexje het volgende:
Die Corrie TT's gaan heel erg vervelen sp3c.![]()
![]()
Nare vent, die Webaap.quote:Op maandag 16 september 2013 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo had ik het niet gelezen maar bedankt voor de pointer.![]()
Nav het gedrag hier. Je mag het kennelijk niet benoemen.quote:Op maandag 16 september 2013 20:04 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik kan mij nog een toppertje van jou herinneren... The roast of Corrie?Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA![]()
en nu?quote:Op maandag 16 september 2013 20:03 schreef hexje het volgende:
Die Corrie TT's gaan heel erg vervelen sp3c.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Flapschoenen.quote:Op maandag 16 september 2013 20:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hilarisch elke keer zo'n bloem met water.![]()
nee laten we alstublieft niets benoemen in de SC
daar wordt je in elk ander topic in NWS al mee doodgesmeten
gaan we je slaan bij een volgende KUT TT.quote:PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
En elke keer stom doen en ongelukjes krijgen... maar sterven deden ze nooit.quote:Op maandag 16 september 2013 20:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hilarisch elke keer zo'n bloem met water.![]()
Wie is we?quote:Op maandag 16 september 2013 20:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
gaan we je slaan bij een volgende KUT TT.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 20:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
gaan we je slaan bij een volgende KUT TT.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat was niet benoemen, je deed gewoon lekker mee.quote:Op maandag 16 september 2013 20:05 schreef hexje het volgende:
[..]
Nav het gedrag hier. Je mag het kennelijk niet benoemen.![]()
![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
Er wordt niet geslagen. En als dan doe ik het.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Alsof ze dat als straf zien.quote:Op maandag 16 september 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
Er wordt niet geslagen. En als dan doe ik het.![]()
Corrie heeft ook de spieren van een man. En de ballen. Uitkijken dus!quote:Op maandag 16 september 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
Er wordt niet geslagen. En als dan doe ik het.![]()
als komedie zien we dat
aaaahquote:Op maandag 16 september 2013 20:09 schreef Latert het volgende:
[..]
Corrie heeft ook de spieren van een man. En de ballen. Uitkijken dus!
onderste helft dus
Ik heb zo het vermoeden dat jij niet echt angst inboezemt bij sp3cquote:Op maandag 16 september 2013 20:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
gaan we je slaan bij een volgende KUT TT.Laffe huichelaar![]()
alleen oma boezemt angst in bij sp3c
dropkicked je zo van 3 hoog de straat door met die megavoeten van drOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
that's rightquote:Op maandag 16 september 2013 20:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ik heb verhalen gehoord over die voeten....Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Pik je dat, corrie?quote:Op maandag 16 september 2013 20:11 schreef sp3c het volgende:
dropkicked je zo van 3 hoog de straat door met die megavoeten van dr![]()
Ik heb vanmiddag wel even MK zitten spelenquote:Op maandag 16 september 2013 20:11 schreef sp3c het volgende:
dropkicked je zo van 3 hoog de straat door met die megavoeten van dr![]()
![]()
hahahaquote:
ok
haha
volgens mij was jij datquote:
ik wilde het lieve hondje aaien
true storyOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
was het Sonya Blade?quote:Op maandag 16 september 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag wel even MK zitten spelenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja ik begon. En ja je wilde hem aaien. Maar later wilde je niet meer terug om te kijken of mijn slippers daar nog lagen.quote:Op maandag 16 september 2013 20:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij was jij dat
ik wilde het lieve hondje aaien![]()
![]()
ik herinner me dat verhaal toch andersquote:Op maandag 16 september 2013 20:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik begon. En ja je wilde hem aaien. Maar later wilde je niet meer terug om te kijken of mijn slippers daar nog lagen.
quote:Op maandag 16 september 2013 20:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik begon. En ja je wilde hem aaien. Maar later wilde je niet meer terug om te kijken of mijn slippers daar nog lagen.Ik zie een constantequote:Laffe huichelaar![]()
Ontken het maar niet.quote:Op maandag 16 september 2013 20:15 schreef Latert het volgende:
[..]
Ow shit... en ik weet van mezelf niet eens meer wat ik allemaal post.
![]()
Ja. We gingen keihard rennen man. Jij ook.quote:Op maandag 16 september 2013 20:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik herinner me dat verhaal toch anders![]()
![]()
op het strand was dat tochquote:Op maandag 16 september 2013 20:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja. We gingen keihard rennen man. Jij ook.
volgens mij hebbe we nog een hele tijd daar gezeten maar het ding kwam steeds terugquote:Op maandag 16 september 2013 20:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Bij die container. Maar serieus jij vond het ook best eng op den duur.
naja het zal de drank wel zijn, ik heb geen idee
nee toen ik wist dat het een vos was wilde ik het niet meer zo graag aaien
Je moet gewoon geen smack praten over oude vrouwenquote:Op maandag 16 september 2013 20:17 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik begin toch een beetje nerveus te worden, dit gaat tot iets leiden maar ik weet niet wat.![]()
![]()
Die kleintjes zijn wel liefquote:Op maandag 16 september 2013 20:22 schreef sp3c het volgende:
nee toen ik wist dat het een vos was wilde ik het niet meer zo graag aaien![]()
![]()
ik dacht ook dat ze kleiner horen te zijnOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Was ook, omdat we voor zijn hol zaten.quote:Op maandag 16 september 2013 20:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij hebbe we nog een hele tijd daar gezeten maar het ding kwam steeds terug
naja het zal de drank wel zijn, ik heb geen ideeEn hij leek daar niet blij mee. God wat was ik bang toen.
![]()
![]()
je hebt er toch nog foto's van gemaakt?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
when did that happen?????quote:Op maandag 16 september 2013 20:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je moet gewoon geen smack praten over oude vrouwen
wat een rare dagOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja! Even kijken of ik die kan vinden zo snel. Wanneer was je naar Turkije? Het waren niet de beste foto's herinner ik me.![]()
juni of juli ofzoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
of AugustusOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik denk juni want het was het begin van de zomerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Het lijkt nu niet zo heel dichtbij maar als ik mijn benen niet ingetrokken had had hij aan mijn tenen kunnen likken.En ook niet weggaan van de flits ofzo. *ril.
![]()
Op mijn laptop is het beeld denk ik te donker om het goed te zien. Ik zie 2 oogjes lijkt wel
OK VI kijken nu![]()
![]()
moet je zien wie er weer over voetbal kijken begint mensen
Niet te geloven.
Dit weekend wilde de vriend per de iets over voetbal kijken, of studio sport ofzo, en toen viel hij in slaap
But while the earth sinks to its grave
ik val sowieso in slaap als mensen over voetbla beginnen te praten
but that's just meOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maar ik wilde een film kijken, samen romantisch enzoquote:Op maandag 16 september 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
Dat is dan juist handig, kun jij snel iets anders opzetten.
en toen wilde hij graag voetbal kijken en deed hij of hij sliep!!quote:Op maandag 16 september 2013 20:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar ik wilde een film kijken, samen romantisch enzo
klassieker, 3 duimen voor deze baas
Oh dan is het wel jammer jaquote:Op maandag 16 september 2013 20:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar ik wilde een film kijken, samen romantisch enzoWelke film?
![]()
Jij snapt er niks van. Romantische film -> meisje huilt -> sp3c troost. Enge film: meisje is bang -> sp3c troost. Zo werkt dat.quote:Op maandag 16 september 2013 20:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
en toen wilde hij graag voetbal kijken en deed hij of hij sliep!!
klassieker, 3 duimen voor deze baas [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 20:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
en toen wilde hij graag voetbal kijken en deed hij of hij sliep!!
klassieker, 3 duimen voor deze baas [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]mannen
niemand snapt er nog wat vanquote:Op maandag 16 september 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij snapt er niks van. Romantische film -> meisje huilt -> sp3c troost. Enge film: meisje is bang -> sp3c troost. Zo werkt dat.
de ene keer is het leuk, dan lekker, dan huilen, dan mag je weer geen smack praten over oude vrouwen, weet ik veel bro
Die mocht hij kiezenquote:Op maandag 16 september 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan is het wel jammer jaWelke film?
dat had ik er zelfs voor over.
lol
hij koos voetbal
wat leren we hiervan?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat mannen niet zo slim zijn. Kunnen ze zelf een film uitzoeken, doen ze het nietquote:Op maandag 16 september 2013 20:53 schreef sp3c het volgende:
lol
hij koos voetbal
wat leren we hiervan?![]()
![]()
maar is het met die wetenschap in het achterhoofd nog wel zo slim om die keuzemogelijkheid te bieden?quote:Op maandag 16 september 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat mannen niet zo slim zijn. Kunnen ze zelf een film uitzoeken, doen ze het niet
hmmmmmmm?
think about it Corrie!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja hoor je kent mijn filmsmaak een beetje, dus dat zit wel goed dan.quote:Op maandag 16 september 2013 20:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar is het met die wetenschap in het achterhoofd nog wel zo slim om die keuzemogelijkheid te bieden?
hmmmmmmm?
think about it Corrie!![]()
Voetbal is superieur.quote:Op maandag 16 september 2013 20:53 schreef sp3c het volgende:
lol
hij koos voetbal
wat leren we hiervan?![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hoor je kent mijn filmsmaak een beetje, dus dat zit wel goed dan.
good times
Ik zag iemand die een knal kreeg en mannen in hun onderbroek. Topshow.quote:![]()
Corrie dames en heren
mweh
zijn er nog meer nazi films van Asylum?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nazi pirates @ de bodem van de oceaan ofzoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
die met die hitler robot was echt wel epic
Dankje, want 100x zul je hem niet gezien hebben.quote:Op maandag 16 september 2013 21:06 schreef Specularium het volgende:
Ik heb trouwens ook Braveheart maar die heb ik al zo vaak gezien als Corrie oud is.![]()
Ik vond wel een andere goeiequote:Op maandag 16 september 2013 21:06 schreef sp3c het volgende:
die met die hitler robot was echt wel epic
Battledogs (TV Movie 2013) - IMDb![]()
zo slecht dat er geen beschrijving bij staat
ff de trailer zoekenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee, tegen de 183x.quote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Dankje, want 100x zul je hem niet gezien hebben.![]()
Op de site stond een beschrijving.
verkeerde
Deze:
In the tradition of UNDERWORLD and DISTRICT 9, all of Manhattan is quarantined when the ?Lupine virus? spreads like wildfire, turning innocent civilians into ravenous wolves. Nothing short of a nuclear blast can stop the monstrous virus.![]()
En dan zie je dat David Palmer erin meespeeltquote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond wel een andere goeie
Battledogs (TV Movie 2013) - IMDb![]()
Zal wel makkelijk cashen geweest zijn, anders heb je daar toch geen zin in...![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 21:09 schreef sp3c het volgende:
zo slecht dat er geen beschrijving bij staat
ff de trailer zoeken![]()
Er spelen wel vaker soort van bekenden in, om die reden inderdaad jaquote:Op maandag 16 september 2013 21:10 schreef Latert het volgende:
[..]
En dan zie je dat David Palmer erin meespeelt![]()
Zal wel makkelijk cashen geweest zijn, anders heb je daar toch geen zin in...![]()
![]()
mwhehehehehequote:
quote:Op maandag 16 september 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
Ik sla het laatste half uur over voor Hollands Next Topmodel![]()
![]()
![]()
Kijken daar echt mannen naar?But while the earth sinks to its grave
quote:Op maandag 16 september 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou in ieder geval een. maar die kijkt naar alles waar jonge meisjes in voorkomen
wie dan wie dan wie danOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Daarom begon je er ook over natuurlijk.quote:Op maandag 16 september 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
Nou af en toe is het wel vervelend. Maar goed, ik ga hier niet zitten kwekken over anderen..
![]()
beetje flauw weer
Maar ik noemde de naam niet omdat ik wel wist dat Njo het zou begrijpen. OK je hebt wel een beetje gelijk, maar het ging vooral om het feit dat er in ieder geval 1 man keek.quote:Op maandag 16 september 2013 21:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom begon je er ook over natuurlijk.
[ afbeelding ].![]()
Bij die oude dosversie werd ik altijd kotsmisselijkquote:Op maandag 16 september 2013 21:55 schreef sp3c het volgende:
ik kijk het niet
http://3d.wolfenstein.com/game_EU.php
best game ever herontdekt![]()
![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar ik noemde de naam niet omdat ik wel wist dat Njo het zou begrijpen. OK je hebt wel een beetje gelijk, maar het ging vooral om het feit dat er in ieder geval 1 man keek..
![]()
doe!
gifje maken
hebben wij toch nix aanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
is wel beter jaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ow crap ze wordt weer kribbig!
strax komt Peunage weer van zijn witte paard afvallen
Mooi.quote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
Nee hoor ik word niet kribbig.
Jammer he?
Is P&W tegenwoordig nog wat?![]()
Wat denk je zelf, nee dusquote:Op maandag 16 september 2013 22:08 schreef Travel. het volgende:
[..]
Mooi.
Is P&W tegenwoordig nog wat?![]()
![]()
nah, dan kunnen we nog even doorgaanquote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
Nee hoor ik word niet kribbig.
Jammer he?
Morgen weer lekker viegen koken
Oh viekin, of hoe specularium het ook noemt.But while the earth sinks to its grave
Na 20 jaar alles nog weten te vinden.quote:Op maandag 16 september 2013 21:55 schreef sp3c het volgende:
ik kijk het niet
http://3d.wolfenstein.com/game_EU.php
best game ever herontdekt
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
ja ik wilde het niet zeggen, hoe lame is datquote:Op maandag 16 september 2013 22:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Na 20 jaar alles nog weten te vinden.
Kuiltje voor de jus.quote:Op maandag 16 september 2013 22:14 schreef Tem het volgende:
Corrie wil altijd een stukje vlees bij de piepers. Want dat hoort zo.
En lekker prakken.![]()
En ik ga nog wel iets heel gezonds maken, met quinoa.quote:But while the earth sinks to its grave
Jezus, Cor. Ben je sinds 1953 nog wel eens buiten geweest?quote:Op maandag 16 september 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
Oh nee niet per se hoor. Maar veganistisch trekt me niet zo. Soja en dat soort dingen.![]()
Ik kende het niet, opgezocht. Soort cous-cous?quote:Op maandag 16 september 2013 22:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En ik ga nog wel iets heel gezonds maken, met quinoa.Nee. Waarom zou ik.quote:Op maandag 16 september 2013 22:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Jezus, Cor. Ben je sinds 1953 nog wel eens buiten geweest?![]()
Ik beloof dat ik binnenkort bij die Marqt ga kijken, die nog STEEDS niet klaar is. Moet wel een hele mooie winkel worden als het zolang duurt.![]()
Ja zoiets, schijnt voedzamer te zijn dan rijst. Heb het nog nooit gemaakt dus ik ben benieuwdquote:Op maandag 16 september 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kende het niet, opgezocht. Soort cous-cous?
Of het zijn gewoon hele luie Polen.quote:Op maandag 16 september 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
Ik beloof dat ik binnenkort bij die Marqt ga kijken, die nog STEEDS niet klaar is. Moet wel een hele mooie winkel worden als het zolang duurt.![]()
Jij doet gewoon alles in de blender en dan met een rietje opdrinken?quote:Op maandag 16 september 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
Ik lust niet eens jus. En gekookte aardappels ook niet trouwens. Alleen door de stamppot.![]()
Cous-cous vind ik wel lekker. Dus dat zou ik denk ik ook wel lusten.quote:Op maandag 16 september 2013 22:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja zoiets, schijnt voedzamer te zijn dan rijst. Heb het nog nooit gemaakt dus ik ben benieuwdNou je zegt het wel, maar er stonden inderdaad busjes van Polen voor de deurquote:Op maandag 16 september 2013 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of het zijn gewoon hele luie Polen.![]()
![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 22:06 schreef sp3c het volgende:
ow crap ze wordt weer kribbig!
strax komt Peunage weer van zijn witte paard afvallenquote:![]()
![]()
Doe niet zo raar man. Tuurlijk niet. Ik vind gekookte aardappels gewoon niet lekker, zit een smaakje aan wat ik vies vind.quote:Op maandag 16 september 2013 22:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij doet gewoon alles in de blender en dan met een rietje opdrinken?![]()
is al goed, ze is niet kribbig geworden, vals alarmquote:
Pfff, dan ga ik weer weg.quote:Op maandag 16 september 2013 22:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
is al goed, ze is niet kribbig geworden, vals alarm![]()
Lees je al die onzin terug?quote:Op maandag 16 september 2013 22:28 schreef Latert het volgende:
Pff, dat was weer meer scrollen en lezen dan gedacht...But while the earth sinks to its grave
epische topshow juist!
het nieuws lees je toch ook terug??
en das altijd hetzelfde
Hoe zou jij het noemen?quote:But while the earth sinks to its grave
Jij ging jezelf slaan blijkbaar...quote:Op maandag 16 september 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
En heb je wat bijzonders gemist? Kan me niet voorstellen.![]()
GIng niet door. Ik heb mezelf vermand.quote:Op maandag 16 september 2013 22:33 schreef Latert het volgende:
[..]
Jij ging jezelf slaan blijkbaar...![]()
met je ballenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het is gewoon heel professioneel om je volledig in te lezen zodat je op de hoogte bent van wat er speelt. Hoe wil je anders posts maken die enigszins rullevant zijn? Bij een topshow is het bijvoorbeeld heel anders posten dan bij een flopshow.quote:![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
Elke dag is precies hetzelfde. Het is net groundhogday.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 22:35 schreef Specularium het volgende:
[..]Kijk dat bedoel ik. Ook altijd dezelfde gifjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ga nou niet zitte cnorren gekOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jij ging toch je eigen gifjes maken? Daar hebben we ook nog niks van gezien.quote:Op maandag 16 september 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik. Ook altijd dezelfde gifjes.![]()
Gaat ze precies happen zoals de bedoeling was.quote:Op maandag 16 september 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik. Ook altijd dezelfde gifjes.![]()
Ik wacht tot ik iets gifbaars zie he? Iets leuks.quote:Op maandag 16 september 2013 22:38 schreef Latert het volgende:
[..]
Jij ging toch je eigen gifjes maken? Daar hebben we ook nog niks van gezien.![]()
Ja dat zeg je nu he? Trap ik niet in.quote:Op maandag 16 september 2013 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat ze precies happen zoals de bedoeling was.![]()
hehehe ze wacht tot ze iets gifbaars zietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Moet je vooral Hollands next topmodel gaan kijkenquote:Op maandag 16 september 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wacht tot ik iets gifbaars zie he? Iets leuks.![]()
![]()
Ik kijk nu Derksen EN, wie weet.quote:Op maandag 16 september 2013 22:39 schreef Latert het volgende:
[..]
Moet je vooral Hollands next topmodel gaan kijken![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wacht tot ik iets gifbaars zie he? Iets leuks.
6/10quote:Op maandag 16 september 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wacht tot ik iets gifbaars zie he? Iets leuks.![]()
Zal wel weer zomergasten zijn.quote:Op maandag 16 september 2013 22:55 schreef Latert het volgende:
Is er iets leuks nu op tv ofzo, dat iedereen weer weg is?Carpe Libertatem![]()
ik zit te wachten tot Corrie iets zegt waarop ik 'nou Ali B. vind je best gifbaar toch of wastie alleen maar leuk?' kan antwoordenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zomergasten is toch allang niet meer.quote:Op maandag 16 september 2013 22:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zal wel weer zomergasten zijn.![]()
We zitten nu trouwens ook al vol in de herfst..![]()
Alsof wij dat kijkenquote:Op maandag 16 september 2013 22:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zal wel weer zomergasten zijn.Veel te elitair man.
![]()
En dan antwoordt Corrie dat ze geen bewegend plaatje van Ali B kan vinden.quote:Op maandag 16 september 2013 22:59 schreef sp3c het volgende:
ik zit te wachten tot Corrie iets zegt waarop ik 'nou Ali B. vind je best gifbaar toch of wastie alleen maar leuk?' kan antwoorden![]()
en dan gaat het helemaal los mensen!!!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
maar nu is het niet leuk meerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
doe noe niet zo stoer CorrieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
topshow
ik wil ook wel een nieuw deel openen maar dan gaat hexje weer knopen in dr slipje leggenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: