SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://barbara.famequotes(...)bee7538141f705&ln=enPlease sir. When moon? When Mustang?
Cool die had ik geloof ik nog voor NESquote:Op maandag 16 september 2013 11:54 schreef badboynova het volgende:
i will raise your GTA, with my Rainbow six
Coole tukkers.quote:Op maandag 16 september 2013 11:52 schreef KneusTeun het volgende:
Scheelt dat hier in Tukkerland Enschede 4 winkels open zijn met een nacht release zie ik net. Dus zal niet druk zijn, met Cod releases is het al redelijk kalm als alleen de MM open is.
Nee stugge tukkersquote:
Heel simpel, ben je van plan om nog te gaan gamen na de nacht release? Nee? dan gewoon overdag ophalenquote:Op maandag 16 september 2013 11:52 schreef KneusTeun het volgende:
Scheelt dat hier in Tukkerland Enschede 4 winkels open zijn met een nacht release zie ik net. Dus zal niet druk zijn, met Cod releases is het al redelijk kalm als alleen de MM open is.
Is maar hoe je met je klanten om gaat he. Blijf het apart vinden dat ze elke keer met van die meuk games komen, maar het zal wel met een reden zijn.quote:Op maandag 16 september 2013 12:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Cool die had ik geloof ik nog voor NESdie game is verdomme 1 euro bij de lokale game boer.....
Laat ze is echte games weggeven. Magic
Ja pas volgende dag om 13:00 weer verplichtingenquote:Op maandag 16 september 2013 12:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heel simpel, ben je van plan om nog te gaan gamen na de nacht release? Nee? dan gewoon overdag ophalen
[..]
Is maar hoe je met je klanten om gaat he. Blijf het apart vinden dat ze elke keer met van die meuk games komen, maar het zal wel met een reden zijn.
Van bijna elk spel wat ze nu weggeven komt een vervolg op de X1
Moet nog maar zien of ik hem morgen binnen krijgquote:Op maandag 16 september 2013 12:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja pas volgende dag om 13:00 weer verplichtingenanders had ik er inderdaad niet eens over nagedacht
Beetje lamequote:
boefjequote:Op maandag 16 september 2013 12:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moet nog maar zien of ik hem morgen binnen krijg! Nja speel hem toch al sinds vrijdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
360quote:Op maandag 16 september 2013 19:35 schreef Pixell het volgende:
Welke console gaan jullie GTA halen dan heren?
Wiiquote:Op maandag 16 september 2013 19:35 schreef Pixell het volgende:
Welke console gaan jullie GTA halen dan heren?
GTA gewoon op die eckte eckte scherm rammen.quote:Op maandag 16 september 2013 20:33 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
360
Heb nu met een hdmi splitter pc en 360 aan m'n 24 inch hangen
Ja dan wil het welquote:
de spel is leuk, auto's drivten hart door bochten en je kan zelf nieuwe stelen!quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:01 schreef KoningStoma het volgende:
is hete een leuk spel kan je ook mooie jumps maken
Staat genoteerdquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
de spel is leuk, auto's drivten hart door bochten en je kan zelf nieuwe stelen!
Ook paar missies gedaan, maar ik kan het ook makkelijk weer uitzetten merk ik. Supertoffe game, dat welquote:Op woensdag 18 september 2013 08:30 schreef Rossdale het volgende:
Ach ik heb tenminste de eerste twee missies gespeeld gisterenVerder zie ik vanavond wel.
Lijkt me wel weer een super toffe game inderdaad, maar een "OMGZBBQSAUCE wat een epicness!-gevoel" heb ik er nog niet echt bij eigenlijk.
Wel knap wat ze grafisch nog uit de oude consoles weten te stampen![]()
Het geluid wat je krijgt als je met Franklin in slomo gaat is wel tof trouwens met dikke bass over je surround setVolgens mij schudde het huis een beetje op zijn fundering
http://www.amazon.fr/gp/p(...)s2&tag=dlcomparef-21quote:
Ja 2014 ofzoquote:Op woensdag 18 september 2013 10:29 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
http://www.amazon.fr/gp/p(...)s2&tag=dlcomparef-21
http://www.cinemablend.co(...)uild-Code-59102.html
Eerst op de xbox en daarna op de pc pwoaa
Kom nou, het is geen cod.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:40 schreef KneusTeun het volgende:
en is deze geporte game alweer achterhaald
Zo ziet mijne er ook praktisch uit!quote:
We gotta cook!quote:Op woensdag 18 september 2013 12:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zo ziet mijne er ook praktisch uit!
Mijn god is dat de Rome 2 map? goed verneukt dan ja, doe mijn dan die van 1 maarquote:Op woensdag 18 september 2013 18:13 schreef Kutmanager het volgende:
Wat gebeurt er als je te snel 3 fronten opent?
[ afbeelding ]
You're gonna have a very bad time. Al die verschillende kleurtjes zoeken ruzie met me.
Het is echt veel beter zo. En dat is de tactical view.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:41 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Mijn god is dat de Rome 2 map? goed verneukt dan ja, doe mijn dan die van 1 maar
Jij hier!quote:Op donderdag 19 september 2013 10:49 schreef Rensjebree het volgende:
Gvd, wat is gta een kut spel!
Zit ik weer brak op mijn werk..
Jos! Zin om zondag bockbiertjes samen met mij, piet en maumau te nuttigen in gezellige ambiance?quote:
Pics van kots en hossel gedoe, liefst combiquote:
Gelukkig kan ik al van mijn weekend genietenquote:Op donderdag 19 september 2013 10:49 schreef Rensjebree het volgende:
Gvd, wat is gta een kut spel!
Zit ik weer brak op mijn werk..
WAT!!?!!!quote:Op donderdag 19 september 2013 13:07 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
ik ben daar wss niet eens bij
Michael aan de wiet bedoel je?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:10 schreef KneusTeun het volgende:
Ok dik harde trip in GTA![]()
![]()
![]()
![]()
HOERENZOON MIJN AUTO!!!
nee wacht maar, komt nog denk ikquote:Op donderdag 19 september 2013 15:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Michael aan de wiet bedoel je?Geinige missie is dat
wait whut?mp3 loco's?quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:02 schreef Rossdale het volgende:
Wat doen we met de GTA V crews heren? Gebruiken we die Locos crew van MP3, of wordt er een nieuwe gemaakt?
Zelfs Rossdale... O wait...quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:12 schreef Rossdale het volgende:
Crew die Sold ooit aangemaakt heeft.
Whehe van die hele crew ben ik degene met de hoogste KD![]()
quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]![]()
Maarwist ik niet... dus nu ben ik de Rossdale
Ook maar netquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:12 schreef Rossdale het volgende:
Crew die Sold ooit aangemaakt heeft.
Whehe van die hele crew ben ik degene met de hoogste KD![]()
Komt omdat ik niet mee deedquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:46 schreef SoldMayor het volgende:
Ach als we naar XP gaan kijken dat is het allemaal niet zo best met de crew.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:15 schreef Rossdale het volgende:
Geen idee welke je bedoelt, maar hij staat vast hier tussen: http://knowyourmeme.com/memes/popular
Vespa's nuquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:22 schreef KoningStoma het volgende:
ik had een brommer met gta
dat was het
Alles rustigquote:Op zondag 22 september 2013 10:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mi boi, alles goed? Zin in bier vanmiddag?
Hier ook alles rustig, beetje op werk en ondertussen een nieuwe horloge zoekenquote:Op zondag 22 september 2013 10:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Alles rustigMet jou?
Nee ik blijf lekker binnen vandaag man, heb genoeg drank op deze week en kan wel een day off gebruiken
Al wat leuks gespot?quote:Op zondag 22 september 2013 10:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hier ook alles rustig, beetje op werk en ondertussen een nieuwe horloge zoeken![]()
Geen probleem, volgende keer komt het wel weer goed
Zekerquote:
Het is aardig stil iddquote:
Zo erg ja?quote:
4 van mijn 5 huisgenoten zijn voor ajax dus ja.quote:Op maandag 23 september 2013 07:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het is aardig stil idd
[..]
Zo erg ja?
Vergeet de drie dubbele mandekking nietquote:Op maandag 23 september 2013 12:13 schreef KoningStoma het volgende:
zoals ik al zei, veel buitenkanezit verbnging cornerlesloos spel bal
Geef helemaal niks om voetbal, het is gewoon leuk om kansloze rukkers zoals jij die altijd het hoogste woord voeren ineens hun bek te zien houden.quote:Op maandag 23 september 2013 12:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ach ja toen Twente en PSV vorig jaar niets waren hoorde je Teun en Maurice niet presteert Ajax een keer slecht dan geven ze weer wat om voetbal
Meneer geeft ineens niets meer om voetbal sinds PSV geen prijzen meer wintquote:Op maandag 23 september 2013 12:21 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Geef helemaal niks om voetbal, het is gewoon leuk om kansloze rukkers zoals jij die altijd het hoogste woord voeren ineens hun bek te zien houden.
Ja, want dat is niet al 4/5 jaar geleden inderdaad.quote:Op maandag 23 september 2013 12:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Meneer geeft ineens niets meer om voetbal sinds PSV geen prijzen meer wint
Zie dat onze huis neger ook ineens rustig isquote:Op maandag 23 september 2013 12:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ach ja toen Twente en PSV vorig jaar niets waren hoorde je Teun en Maurice niet presteert Ajax een keer slecht dan geven ze weer wat om voetbal
Ja en zo heeft iedereen watquote:
Tijdens FIFA 12 en 13 had je het nog non stop over dat PSV je club wasquote:Op maandag 23 september 2013 12:31 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja, want dat is niet al 4/5 jaar geleden inderdaad.
JONGE!!! motorrijden is voor bazen!quote:Op maandag 23 september 2013 12:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk om motor rijden hoor je mij toch ook niet over
Nee doe maar nietquote:Op maandag 23 september 2013 12:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
JONGE!!! motorrijden is voor bazen!
[ afbeelding ]
Gewoon Cillessen erin, veel slechter kan het niet gaanquote:Op maandag 23 september 2013 12:37 schreef badboynova het volgende:
De televaag is ook lekker origineel![]()
[ afbeelding ]
Waarom zou je als verdediger er nog achter aan gaan lopenquote:Op maandag 23 september 2013 12:49 schreef badboynova het volgende:
De scheid was gewoon sneller, ik zeg nieuwe verdediger![]()
[ afbeelding ]
Toch is er heel wat meer te zeggen over de debielheid van het "iets hebben" met een sport met arbitraire regeltjes en een soap-achtige bagage, dan over het waarderen en genieten van een daadwerkelijk nuttig vehikel.quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 12:37 schreef badboynova het volgende:
De televaag is ook lekker origineel![]()
[ afbeelding ]
quote:
182 cm.quote:Op maandag 23 september 2013 14:22 schreef Cliffy het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Hoe lang is die kerel eigenlijk? Lijkt wel bizar klein voor een keeper
Zo klein werd hij veel na ze zoveelste foutquote:Op maandag 23 september 2013 14:30 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Oh dat valt nog wel mee eigenlijk, dacht gister ff dat ie net 1,75 was oid..
Hij is even groot als Iker Casillas alleen is hij niet zo goedquote:Op maandag 23 september 2013 14:30 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Oh dat valt nog wel mee eigenlijk, dacht gister ff dat ie net 1,75 was oid..
Dat was wel duidelijkquote:Op maandag 23 september 2013 14:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij is even groot als Iker Casillas alleen is hij niet zo goed
Toen ben ik gestopt met lezen.quote:Op maandag 23 september 2013 14:15 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Toch is er heel wat meer te zeggen over de debielheid
Ach ja Vermeer hield er ook gewoon weer 3 100% kansen uit maar hij is bij velen nu de gebeten hondquote:Op maandag 23 september 2013 15:06 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat was wel duidelijk![]()
Maar goed dat ie niet is gaan basketballen, dat was niks geworden
Niet gezien maar dat geloof ik goed, toch kan je niet ontkennen dat ie er zo nu en dan bijzonder knullig uitzietquote:Op maandag 23 september 2013 15:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach ja Vermeer hield er ook gewoon weer 3 100% kansen uit maar hij is bij velen nu de gebeten hond
Dat zegt eigenlijk alleen maar meer over hoe kut Ajax gisteren was.quote:Op maandag 23 september 2013 15:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach ja Vermeer hield er ook gewoon weer 3 100% kansen uit maar hij is bij velen nu de gebeten hond
quote:My plans for GTA 5: Run over a cop Steal his gun Jack a convertible Rob a bank Jump off a building Fuck bitches Go to GameStop Buy GTA 5
Nee echt was Ajax slecht???????????????????//// xdquote:Op maandag 23 september 2013 16:23 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dat zegt eigenlijk alleen maar meer over hoe kut Ajax gisteren was.
Verry funny honorable KonuuuStomeruuu-sanquote:Op maandag 23 september 2013 18:02 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]
anti-steelneger-fiets
quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 15:44 schreef KoningStoma het volgende:
"Lezen",
Moeilijker dan "iets hebben" met voetbal.
Niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:53 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Zal best, maar daardoor kon ik wel gewoon om 8:30 op vandaag en gisteren.
Pff ik stond gisteren en vandaag ook gewoon om 6 uur opquote:Op dinsdag 24 september 2013 08:53 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik was de dag erna ook om 8 uur opquote:Op dinsdag 24 september 2013 08:53 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja maar jij moet eraan wennen omdat je straks zo'n poepfabriek hebt rondkruipen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pff ik stond gisteren en vandaag ook gewoon om 6 uur op
Nu wachtenquote:This email confirms that we've received your order for the Oculus Rift Development Kit
Net CNN aangezet, wordt niks over gemeld.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:05 schreef Kutmanager het volgende:
Net een civil war uitgebroken. 12 stacks met praetorians om Rome heen die heel Italië aan het afslachten zijn. Kut.
Haha dat is niet aan vroeg opstaan gebonden, dat gaat dag en nacht door. Dikke scheten. Jezusquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:51 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja maar jij moet eraan wennen omdat je straks zo'n poepfabriek hebt rondkruipen.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Net CNN aangezet, wordt niks over gemeld.
HET IS DE ILLUMINATI ZE VERBERGEN ALLES CHECK NIBURU DE REPTILLIAN ALIEN OVERLORDS ZIJN AL HIER PLANET X 2014!quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Nice one!quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 september 2013 03:39 schreef Sharpdressedman het volgende:
Kijk rossdale, Dit zijn jouw toekomstige post tijden...
Hoelang is de verwachting nog?quote:Op woensdag 25 september 2013 08:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]No problem, ben nu ook al vaak 's nachts wakker
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:59 schreef Fsmxi het volgende:
http://www.speld.nl/2011/(...)ers-en-adolf-hitler/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door LitmanenAFCA op 25-09-2013 13:32:44 ]
Hij doet het toch niet?quote:
een pauper crew is er nog niet volgens mijquote:Op woensdag 25 september 2013 14:32 schreef Pixell het volgende:
Heeft 1 van jullie al een pauper crew aangemaakt voor gta online?
Ik hoef blijkbaar toch niet zo lang te wachtenquote:
Ik zit blijkbaar op het laatste moment nog bij de batch die in europa verdeeld wordt. Er zijn Amerikanen die al bijna twee maanden wachten op dat bericht, en ik kreeg hem 5 uur na het bestellen alquote:Your Oculus Order is About to Ship
You're receiving this email because your Oculus order will be advancing to "Processing" status in the next 24-48 hours.
Beter, ben benieuwd naar je ervaringenquote:Op woensdag 25 september 2013 14:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik hoef blijkbaar toch niet zo lang te wachten
[..]
Ik zit blijkbaar op het laatste moment nog bij de batch die in europa verdeeld wordt. Er zijn Amerikanen die al bijna twee maanden wachten op dat bericht, en ik kreeg hem 5 uur na het bestellen al
Leuk man, lekker met een vierkant blok op je hoofd gamen.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik hoef blijkbaar toch niet zo lang te wachten
[..]
Ik zit blijkbaar op het laatste moment nog bij de batch die in europa verdeeld wordt. Er zijn Amerikanen die al bijna twee maanden wachten op dat bericht, en ik kreeg hem 5 uur na het bestellen al
Lijkt me super!quote:Op woensdag 25 september 2013 15:12 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Leuk man, lekker met een vierkant blok op je hoofd gamen.
Soldmayor heeft er al ééntje gemaakt ten tijde van Max Payne 3. El Loco's ofzo heet diequote:Op woensdag 25 september 2013 14:32 schreef Pixell het volgende:
Heeft 1 van jullie al een pauper crew aangemaakt voor gta online?
Ah ok, misschien een nieuwe maken voor GTA of wou iedereen dezelfde gebruiken?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Soldmayor heeft er al ééntje gemaakt ten tijde van Max Payne 3. El Loco's ofzo heet die
dat lijkt mij ook veel interessanter!quote:Op woensdag 25 september 2013 15:14 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]
Maar even serineus, ik ben niet van plan om ermee te gamen. Ik ga vooral mee ontwikkelen.
Komt er wel een anti-dashboard optie dan?quote:Op woensdag 25 september 2013 15:14 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]
Maar even serineus, ik ben niet van plan om ermee te gamen. Ik ga vooral mee ontwikkelen.
Maak een nieuwe dan? Dan merk je vanzelf wie er jointquote:Op woensdag 25 september 2013 17:21 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ah ok, misschien een nieuwe maken voor GTA of wou iedereen dezelfde gebruiken?
Denk eerder een optie waardoor je met nee schudden automatisch dashboard..quote:Op donderdag 26 september 2013 11:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Komt er wel een anti-dashboard optie dan?
Eentje maar? Ik weet nog dat het daar altijd zo'n gekloot was met formuliertjes enzo.quote:Op donderdag 26 september 2013 08:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
dat lijkt mij ook veel interessanter!
Op onze opleiding ligt er ook een die daarvoor gebruikt kan worden met projecten, leuk speelgoed!
Nee tegenwoordig gaat dat wel makkelijk, maar kan ook zijn omdat ik samen met paar andere studenten wat meer actief ben met dit soort dingen, vinden leraren leuk.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:55 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Eentje maar? Ik weet nog dat het daar altijd zo'n gekloot was met formuliertjes enzo.
Dus je bent er zo een?quote:Op donderdag 26 september 2013 13:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee tegenwoordig gaat dat wel makkelijk, maar kan ook zijn omdat ik samen met paar andere studenten wat meer actief ben met dit soort dingen, vinden leraren leuk.
Gemotiveerd? ja, werk buitenschool om aan eigen projecten of experimenteer met dingen die ze op school niet hebben. Als je interesse daar ligt is dat wel leukquote:
quote:Op donderdag 26 september 2013 17:03 schreef Kutmanager het volgende:
Damn, net Da Vinci's Demons afgekeken. Fucking awesome.
Told yaquote:Op donderdag 26 september 2013 17:03 schreef Kutmanager het volgende:
Damn, net Da Vinci's Demons afgekeken. Fucking awesome.
Bob, wat ben je toch een superyolo-manquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:46 schreef Pixell het volgende:
[ afbeelding ]
Geld teveel
(gewoon vergeten mijn xbox order te cancelen)
Maar wel te pauper om een beetje skins te kopen hè!quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:46 schreef Pixell het volgende:
[ afbeelding ]
Geld teveel
(gewoon vergeten mijn xbox order te cancelen)
kerel is me baas!quote:
Ja, maar dat is racen. Het is jammer, maar vind juist wel mooi dat er niet van die saaie team orders zijn.quote:Op zondag 29 september 2013 15:28 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
alleen jammer van pedrosa, daardoor kreeg Rossi podium plek
?quote:
quote:
Oehhh, succesquote:
Succes man, any news yet?quote:Op maandag 30 september 2013 10:08 schreef Rossdale het volgende:
Nu in het ziekenhuis piet
Maakt niet uit en geen flauw idee, doe maar niet
quote:
Kindje moet er al zijn, Rossdale is vast even druk met allesquote:
Is al wereld record dat je kan inloggenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:37 schreef Pixell het volgende:
Net ff een wereldrecord gevestigd in GTA: Online bij een race
Nog wat stats en een naam?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:55 schreef Rossdale het volgende:
Thanks allen! Bevalling verliep niet fantastisch maar uiteindelijk is de kleine om kwart over 8 geboren. Omdat mijn vriendin flink koorts kreeg moet ons kindje eerst voor de zekerheid minimaal 2of 3 dagen in het ziekenhuis blijven ter controle en mijn vriendin dus ook. Gaat verder wel prima, is voor de zekerheid.
Wel supergaaf zo'n kleine vent, ben helemaal happy!
Wat leukquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:50 schreef badboynova het volgende:
Vader zijn is idd heel bijzonder, want als ik kijk naar mijn jongens die op groeien geeft dat echt een mooi gevoel binnen in mij.
Alleen zo jammer dat ze zo snel groeien de oudste wordt alweer 9 en de jongste in maart alweer 3, stiekem zou er nog wel een baby'tje bij mogen komen
Luca, 3880 gram en 56 cmquote:
Netjes, die van ons was 51 en 2825 en na een moeilijke start teruggevallen naar 2430 gram! Totaal onverwacht want ik ben twee meter en in onze families komen geen kleine babies voorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Luca, 3880 gram en 56 cm
Mijn vriendin en de kleine rusten nu even uit in het ziekenhuis en ik ben in mijn uppie thuis. Ik vind het wel klote, maar nu kan ik wel eventjes GTA online proberen, maakt het een ietsiepietsie beetje goed
Nu al een lul van 56 cm. Echt een Rossdale junior.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Luca, 3880 gram en 56 cm
Mijn vriendin en de kleine rusten nu even uit in het ziekenhuis en ik ben in mijn uppie thuis. Ik vind het wel klote, maar nu kan ik wel eventjes GTA online proberen, maakt het een ietsiepietsie beetje goed
Trevor was zeker geen optie meerquote:
Kom bij de El Locos crewquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:52 schreef KneusTeun het volgende:
error 37 crew maken bij GTA online? (diablo3 shit)
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:52 schreef KneusTeun het volgende:
error 37 crew maken bij GTA online? (diablo3 shit)
Zit ik al bijquote:
Iddquote:
brand spanking new!quote:
Ben je op vakantie?quote:
Trevor is zo'n baas.quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:48 schreef KoningStoma het volgende:
Die rift man.
Alsof je ergens anders bent.
Stoma ging voor de Space-sim games dus!quote:
Nee die fucking achtbaan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:24 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
[..]
Stoma ging voor de Space-sim games dus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:47 schreef KneusTeun het volgende:
Eindelijk story mode uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:50 schreef Michhas het volgende:
[..]Me too.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet wel zeggen dat de game erg makkelijk isgaat allemaal iets te eenvoudig.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |