wait whut?mp3 loco's?quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:02 schreef Rossdale het volgende:
Wat doen we met de GTA V crews heren? Gebruiken we die Locos crew van MP3, of wordt er een nieuwe gemaakt?
Zelfs Rossdale... O wait...quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:12 schreef Rossdale het volgende:
Crew die Sold ooit aangemaakt heeft.
Whehe van die hele crew ben ik degene met de hoogste KD![]()
quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]![]()
Maarwist ik niet... dus nu ben ik de Rossdale
Ook maar netquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:12 schreef Rossdale het volgende:
Crew die Sold ooit aangemaakt heeft.
Whehe van die hele crew ben ik degene met de hoogste KD![]()
Komt omdat ik niet mee deedquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:46 schreef SoldMayor het volgende:
Ach als we naar XP gaan kijken dat is het allemaal niet zo best met de crew.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:15 schreef Rossdale het volgende:
Geen idee welke je bedoelt, maar hij staat vast hier tussen: http://knowyourmeme.com/memes/popular
Vespa's nuquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:22 schreef KoningStoma het volgende:
ik had een brommer met gta
dat was het
Alles rustigquote:Op zondag 22 september 2013 10:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mi boi, alles goed? Zin in bier vanmiddag?
Hier ook alles rustig, beetje op werk en ondertussen een nieuwe horloge zoekenquote:Op zondag 22 september 2013 10:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Alles rustigMet jou?
Nee ik blijf lekker binnen vandaag man, heb genoeg drank op deze week en kan wel een day off gebruiken
Al wat leuks gespot?quote:Op zondag 22 september 2013 10:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hier ook alles rustig, beetje op werk en ondertussen een nieuwe horloge zoeken![]()
Geen probleem, volgende keer komt het wel weer goed
Zekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |