SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://barbara.famequotes(...)bee7538141f705&ln=enPlease sir. When moon? When Mustang?
Cool die had ik geloof ik nog voor NESquote:Op maandag 16 september 2013 11:54 schreef badboynova het volgende:
i will raise your GTA, with my Rainbow six
Coole tukkers.quote:Op maandag 16 september 2013 11:52 schreef KneusTeun het volgende:
Scheelt dat hier in Tukkerland Enschede 4 winkels open zijn met een nacht release zie ik net. Dus zal niet druk zijn, met Cod releases is het al redelijk kalm als alleen de MM open is.
Nee stugge tukkersquote:
Heel simpel, ben je van plan om nog te gaan gamen na de nacht release? Nee? dan gewoon overdag ophalenquote:Op maandag 16 september 2013 11:52 schreef KneusTeun het volgende:
Scheelt dat hier in Tukkerland Enschede 4 winkels open zijn met een nacht release zie ik net. Dus zal niet druk zijn, met Cod releases is het al redelijk kalm als alleen de MM open is.
Is maar hoe je met je klanten om gaat he. Blijf het apart vinden dat ze elke keer met van die meuk games komen, maar het zal wel met een reden zijn.quote:Op maandag 16 september 2013 12:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Cool die had ik geloof ik nog voor NESdie game is verdomme 1 euro bij de lokale game boer.....
Laat ze is echte games weggeven. Magic
Ja pas volgende dag om 13:00 weer verplichtingenquote:Op maandag 16 september 2013 12:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heel simpel, ben je van plan om nog te gaan gamen na de nacht release? Nee? dan gewoon overdag ophalen
[..]
Is maar hoe je met je klanten om gaat he. Blijf het apart vinden dat ze elke keer met van die meuk games komen, maar het zal wel met een reden zijn.
Van bijna elk spel wat ze nu weggeven komt een vervolg op de X1
Moet nog maar zien of ik hem morgen binnen krijgquote:Op maandag 16 september 2013 12:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja pas volgende dag om 13:00 weer verplichtingenanders had ik er inderdaad niet eens over nagedacht
Beetje lamequote:
boefjequote:Op maandag 16 september 2013 12:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moet nog maar zien of ik hem morgen binnen krijg! Nja speel hem toch al sinds vrijdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
360quote:Op maandag 16 september 2013 19:35 schreef Pixell het volgende:
Welke console gaan jullie GTA halen dan heren?
Wiiquote:Op maandag 16 september 2013 19:35 schreef Pixell het volgende:
Welke console gaan jullie GTA halen dan heren?
GTA gewoon op die eckte eckte scherm rammen.quote:Op maandag 16 september 2013 20:33 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
360
Heb nu met een hdmi splitter pc en 360 aan m'n 24 inch hangen
Ja dan wil het welquote:
de spel is leuk, auto's drivten hart door bochten en je kan zelf nieuwe stelen!quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:01 schreef KoningStoma het volgende:
is hete een leuk spel kan je ook mooie jumps maken
Staat genoteerdquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
de spel is leuk, auto's drivten hart door bochten en je kan zelf nieuwe stelen!
Ook paar missies gedaan, maar ik kan het ook makkelijk weer uitzetten merk ik. Supertoffe game, dat welquote:Op woensdag 18 september 2013 08:30 schreef Rossdale het volgende:
Ach ik heb tenminste de eerste twee missies gespeeld gisterenVerder zie ik vanavond wel.
Lijkt me wel weer een super toffe game inderdaad, maar een "OMGZBBQSAUCE wat een epicness!-gevoel" heb ik er nog niet echt bij eigenlijk.
Wel knap wat ze grafisch nog uit de oude consoles weten te stampen![]()
Het geluid wat je krijgt als je met Franklin in slomo gaat is wel tof trouwens met dikke bass over je surround setVolgens mij schudde het huis een beetje op zijn fundering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |