Toen ben ik gestopt met lezen.quote:Op maandag 23 september 2013 14:15 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Toch is er heel wat meer te zeggen over de debielheid
Ach ja Vermeer hield er ook gewoon weer 3 100% kansen uit maar hij is bij velen nu de gebeten hondquote:Op maandag 23 september 2013 15:06 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat was wel duidelijk![]()
Maar goed dat ie niet is gaan basketballen, dat was niks geworden
Niet gezien maar dat geloof ik goed, toch kan je niet ontkennen dat ie er zo nu en dan bijzonder knullig uitzietquote:Op maandag 23 september 2013 15:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach ja Vermeer hield er ook gewoon weer 3 100% kansen uit maar hij is bij velen nu de gebeten hond
Dat zegt eigenlijk alleen maar meer over hoe kut Ajax gisteren was.quote:Op maandag 23 september 2013 15:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach ja Vermeer hield er ook gewoon weer 3 100% kansen uit maar hij is bij velen nu de gebeten hond
quote:My plans for GTA 5: Run over a cop Steal his gun Jack a convertible Rob a bank Jump off a building Fuck bitches Go to GameStop Buy GTA 5
Nee echt was Ajax slecht???????????????????//// xdquote:Op maandag 23 september 2013 16:23 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dat zegt eigenlijk alleen maar meer over hoe kut Ajax gisteren was.
Verry funny honorable KonuuuStomeruuu-sanquote:Op maandag 23 september 2013 18:02 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]
anti-steelneger-fiets
quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 15:44 schreef KoningStoma het volgende:
"Lezen",
Moeilijker dan "iets hebben" met voetbal.
Niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:53 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Zal best, maar daardoor kon ik wel gewoon om 8:30 op vandaag en gisteren.
Pff ik stond gisteren en vandaag ook gewoon om 6 uur opquote:Op dinsdag 24 september 2013 08:53 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik was de dag erna ook om 8 uur opquote:Op dinsdag 24 september 2013 08:53 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja maar jij moet eraan wennen omdat je straks zo'n poepfabriek hebt rondkruipen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pff ik stond gisteren en vandaag ook gewoon om 6 uur op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |