Kindje moet er al zijn, Rossdale is vast even druk met allesquote:
Is al wereld record dat je kan inloggenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:37 schreef Pixell het volgende:
Net ff een wereldrecord gevestigd in GTA: Online bij een race
Nog wat stats en een naam?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:55 schreef Rossdale het volgende:
Thanks allen! Bevalling verliep niet fantastisch maar uiteindelijk is de kleine om kwart over 8 geboren. Omdat mijn vriendin flink koorts kreeg moet ons kindje eerst voor de zekerheid minimaal 2of 3 dagen in het ziekenhuis blijven ter controle en mijn vriendin dus ook. Gaat verder wel prima, is voor de zekerheid.
Wel supergaaf zo'n kleine vent, ben helemaal happy!
Wat leukquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:50 schreef badboynova het volgende:
Vader zijn is idd heel bijzonder, want als ik kijk naar mijn jongens die op groeien geeft dat echt een mooi gevoel binnen in mij.
Alleen zo jammer dat ze zo snel groeien de oudste wordt alweer 9 en de jongste in maart alweer 3, stiekem zou er nog wel een baby'tje bij mogen komen
Luca, 3880 gram en 56 cmquote:
Netjes, die van ons was 51 en 2825 en na een moeilijke start teruggevallen naar 2430 gram! Totaal onverwacht want ik ben twee meter en in onze families komen geen kleine babies voorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Luca, 3880 gram en 56 cm
Mijn vriendin en de kleine rusten nu even uit in het ziekenhuis en ik ben in mijn uppie thuis. Ik vind het wel klote, maar nu kan ik wel eventjes GTA online proberen, maakt het een ietsiepietsie beetje goed
Nu al een lul van 56 cm. Echt een Rossdale junior.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Luca, 3880 gram en 56 cm
Mijn vriendin en de kleine rusten nu even uit in het ziekenhuis en ik ben in mijn uppie thuis. Ik vind het wel klote, maar nu kan ik wel eventjes GTA online proberen, maakt het een ietsiepietsie beetje goed
Trevor was zeker geen optie meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |