SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
quote:Op maandag 16 september 2013 09:46 schreef silbergrun het volgende:
En daar gaan we weer:
[ afbeelding ]
Er is natuurlijk meer dan genoeg aan te merken op dit onsamenhangend geschreven stukje vol niet-causale verbanden die gelegd worden, meningen die als feit worden gepresenteerd en bovenal een titel die niet klopt, maar een ''" volstaat ook wel...
![]()
Ze zien er ook uit als een stelletje hbo-'journalisten',![]()
90% opgehypte kleuters, 9% medium mensen, 1% bazen (ik en m'n G's)quote:Op maandag 16 september 2013 10:10 schreef Johnbon het volgende:
Komt wel erg dichtbij nu. Ben wel benieuwd hoe lang de rij gaat zijn vanavond en wat voor mensen er nou komen naar een nacht release.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Ach ja, het is de metro...nog geloofwaardiger als de telegraaf #not... is nog geen eens goed genoeg voor wc papierquote:Op maandag 16 september 2013 10:11 schreef margrev het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ze zien er ook uit als een stelletje hbo-'journalisten',Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
alleen wat aangereden dames en wat opgeschoten grutquote:Op maandag 16 september 2013 10:10 schreef Johnbon het volgende:
Komt wel erg dichtbij nu. Ben wel benieuwd hoe lang de rij gaat zijn vanavond en wat voor mensen er nou komen naar een nacht release.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Gewoon wakker worden en 10 minuten lopen naar de plaatselijke shoppa, afhalen. Geen drukte en dan kun je op je gemak nog wat andere games checken ook, want verder kom ik nooit meer in dat soort toko's.quote:Op maandag 16 september 2013 09:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat je dinsdag wakker wordt en je dan direct in je onderbroek en met een kop koffie erbij gelijk kan spelen, terwijl andere mensen op een pakketje moeten wachten of de deur uitmoeten. Dát maakt een nachtrelease de moeite waard.![]()
![]()
Nachtrelease maakt het veel te verleidelijk om meteen tot 5:30 's ochtends te spelen, mij niet gezien.![]()
![]()
Vind het wel grappig dat de mensen die ik ken die naar de nachtrelease gaan altijd zeggen dat ze nooit gamenquote:Op maandag 16 september 2013 10:11 schreef kaos- het volgende:
[..]
90% opgehypte kleuters, 9% medium mensen, 1% bazen (ik en m'n G's)
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Heb ook niet de indruk gekregen dat jij opgehypte kan zijn inderdaad. Heb je amper hier zien possten.quote:Op maandag 16 september 2013 10:11 schreef kaos- het volgende:
[..]
90% opgehypte kleuters, 9% medium mensen, 1% bazen (ik en m'n G's)Maar we gaan het zien vanavond.
🍆![]()
Ook mooi, zo'n foto op een voetbalveld waar wekelijks mensen daadwerkelijk de tering geschopt worden en dan wel iets menen te mogen zeggen over een computerspel.quote:Op maandag 16 september 2013 10:12 schreef _NZT_ het volgende:
Ach ja, het is de metro...nog geloofwaardiger als de telegraaf #not... is nog geen eens goed genoeg voor wc papier.
FOK! verstandig, lees een P.I.![]()
Nachtreleasesmi kanki nee
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Oef, kijk dan maar even een paar topics terugquote:Op maandag 16 september 2013 10:14 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Heb ook niet de indruk gekregen dat jij opgehypte kan zijn inderdaad. Heb je amper hier zien possten.Maar we gaan het zien vanavond.
In het weekend post in amper omdat ik dan chicks moet regelen.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Andere games?quote:Op maandag 16 september 2013 10:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon wakker worden en 10 minuten lopen naar de plaatselijke shoppa, afhalen. Geen drukte en dan kun je op je gemak nog wat andere games checken ook, want verder kom ik nooit meer in dat soort toko's.![]()
![]()
Nachtrelease maakt het veel te verleidelijk om meteen tot 5:30 's ochtends te spelen, mij niet gezien.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 10:15 schreef kaos- het volgende:
[..]
Oef, kijk dan maar even een paar topics terug
In het weekend post in amper omdat ik dan chicks moet regelen.![]()
![]()
mensen die niet weten gaan echt de politie bellen als ze om 00:00 een mensenmassa voor de plaatselijke Intertoys zien staanOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik ben heel eerlijk in deze. Ik game serieus amper. Veel titels boeien me niet meer of ik ben bezig met anderen zaken. GTA is zo'n spel wat mij weer voor een paar maanden naar de kloten kan helpen, daarna is het weer over.quote:Op maandag 16 september 2013 10:13 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Vind het wel grappig dat de mensen die ik ken die naar de nachtrelease gaan altijd zeggen dat ze nooit gamen<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Haha dit!quote:Op maandag 16 september 2013 10:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ook mooi, zo'n foto op een voetbalveld waar wekelijks mensen daadwerkelijk de tering geschopt worden en dan wel iets menen te mogen zeggen over een computerspel..
![]()
![]()
Nee serieus, moeten jullie niet werken/ hebben jullie geen andere dingen te doen wat het wachten op GTA dragelijker maakt?"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
Ik moet wel werken, maar doe het niet.quote:Op maandag 16 september 2013 10:16 schreef Rauw. het volgende:
Nee serieus, moeten jullie niet werken/ hebben jullie geen andere dingen te doen wat het wachten op GTA dragelijker maakt?<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Haha ja ik weet het ook van door de weeks. Sarcasme is moeilijk uit te drukken he. Probeerde hetnog met een aangepaste PIquote:Op maandag 16 september 2013 10:15 schreef kaos- het volgende:
[..]
In het weekend post in amper omdat ik dan chicks moet regelen.🍆![]()
Tik 'm aan.quote:Op maandag 16 september 2013 10:16 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik ben heel eerlijk in deze. Ik game serieus amper. Veel titels boeien me niet meer of ik ben bezig met anderen zaken. GTA is zo'n spel wat mij weer voor een paar maanden naar de kloten kan helpen, daarna is het weer over."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
Ik heb voor je aangepast G!quote:Op maandag 16 september 2013 10:15 schreef kaos- het volgende:
[..]
In het weekend post in amper omdat ik dan chicks moet afwijzen en naar huis sturen omdat in mijn huis maar 30 chicks tegelijk passen G.
Kheb je rug, jeweet."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Same here. Zit op mijn werk, alt+tab is my friend.quote:Op maandag 16 september 2013 10:16 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik moet wel werken, maar doe het niet.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Altijd zo mooi als er weer iets gebeurt 'de man speelde het agressieve spel Grand Theft Auto'. Ja hij veegt ook z'n reet af, en fietst wel eens en kijkt two and half men. Van die nietszeggende dingen waar geen enkele causaliteit is uit te halen.quote:Op maandag 16 september 2013 10:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ook mooi, zo'n foto op een voetbalveld waar wekelijks mensen daadwerkelijk de tering geschopt worden en dan wel iets menen te mogen zeggen over een computerspel..
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Deze ding!quote:Op maandag 16 september 2013 10:17 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Same here. Zit op mijn werk, alt+tab is my friend."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Hier hetzelfde. GTA en FIFA, de rest van het jaar game ik nauwelijks. Misschien maar goed ookquote:Op maandag 16 september 2013 10:16 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik ben heel eerlijk in deze. Ik game serieus amper. Veel titels boeien me niet meer of ik ben bezig met anderen zaken. GTA is zo'n spel wat mij weer voor een paar maanden naar de kloten kan helpen, daarna is het weer over.![]()
![]()
Boks.quote:Boks.quote:Op maandag 16 september 2013 10:17 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik heb voor je aangepast G!
Kheb je rug, jeweet.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Sterk.quote:Op maandag 16 september 2013 10:17 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik heb voor je aangepast G!
Kheb je rug, jeweet.🍆![]()
Ik word agressiever van Fifa met hun Fifa vorm dan van GTA."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
"100% van de mensen die water drinken overlijdt uiteindelijk!!!!1"quote:Op maandag 16 september 2013 10:17 schreef _NZT_ het volgende:
Altijd zo mooi als er weer iets gebeurt 'de man speelde het agressieve spel Grand Theft Auto'. Ja hij veegt ook z'n reet af, en fietst wel eens en kijkt two and half men. Van die nietszeggende dingen waar geen enkele causaliteit is uit te halen.FOK! verstandig, lees een P.I.![]()
Hoe hebben jullie aan je chick uitgelegd dat je vanaf dinsdag geen tijd meer voor haar hebt voor minstens een week?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Stond al vast in het contract.quote:Op maandag 16 september 2013 10:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoe hebben jullie aan je chick uitgelegd dat je vanaf dinsdag geen tijd meer voor haar hebt voor minstens een week?<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Niet. Die van mij boeit het niet echt watquote:Op maandag 16 september 2013 10:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoe hebben jullie aan je chick uitgelegd dat je vanaf dinsdag geen tijd meer voor haar hebt voor minstens een week?Die gaat zelfs mee vanavond
![]()
![]()
Nah G!quote:Op maandag 16 september 2013 10:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"100% van de mensen die water drinken overlijdt uiteindelijk!!!!1"
Ik stop nu met water swa. Damn
Ze willen ons gewoon dood hebben dus en laten het daarom uit de kraan komen. :0"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Goed aangelijnd houden. Sterk.quote:Mijne komt dinsdag bier en eten brengen en meekijkenquote:Op maandag 16 september 2013 10:19 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Niet. Die van mij boeit het niet echt watDie gaat zelfs mee vanavond
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nog niet geprobeerd, spreek slecht Thai.quote:Op maandag 16 september 2013 10:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoe hebben jullie aan je chick uitgelegd dat je vanaf dinsdag geen tijd meer voor haar hebt voor minstens een week?"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
Hier het zelfde, ik raak agressie juist kwijt als ik wat virtuele mannetjes kapot sla met een knuppel.quote:Op maandag 16 september 2013 10:19 schreef FritsFlits het volgende:
Ik word agressiever van Fifa met hun Fifa vorm dan van GTA.[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Google translate, broeder.quote:Op maandag 16 september 2013 10:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd, spreek slecht Thai.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Heb haar dit weekend flink gegeven!quote:Op maandag 16 september 2013 10:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoe hebben jullie aan je chick uitgelegd dat je vanaf dinsdag geen tijd meer voor haar hebt voor minstens een week?
Bloemen, liefde, eten, romcom en van dattum natuurlijk.
Schraal en shit, harde schijf gegeven met vrouwen series erop en natuurlijk al een maand geleden in 3voud een aanvraag ingediend om deze week "vrij" te zijn.
Ik heb die bitch onder controle G!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
gaat ze dan ook tips geven?quote:Op maandag 16 september 2013 10:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Goed aangelijnd houden. Sterk.
[..]
Mijne komt dinsdag bier en eten brengen en meekijken
dat trek ik altijd slechtOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Bij bol.com in mijn account staat: Verzenden op verschijningsdatum, status = verwerken. Dat klinkt niet positief![]()
ฉันไม่มีเวลามากขึ้นสำหรับคุณตั้งแต่วันอังคาร ดังนั้นquote:Op maandag 16 september 2013 10:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Google translate, broeder.
Makes sense."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
Tssss. De mijne lijn ik gewoon aan in de keuken met een ballgag. Romantische onzin.....quote:Op maandag 16 september 2013 10:21 schreef Giester het volgende:
[..]
Heb haar dit weekend flink gegeven!
Bloemen, liefde, eten, romcom en van dattum natuurlijk.
Schraal en shit, harde schijf gegeven met vrouwen series erop en natuurlijk al een maand geleden in 3voud een aanvraag ingediend om deze week "vrij" te zijn.
Die bitch heb ik onder controle G!In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
"Mond dicht en mooi zijn schat."quote:Op maandag 16 september 2013 10:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
gaat ze dan ook tips geven?
dat trek ik altijd slechtThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ook lullig voor je offspring om hun moeder zo te vinden G!quote:Op maandag 16 september 2013 10:22 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Tssss. De mijne lijn ik gewoon aan in de keuken met een ballgag. Romantische onzin.....
Maar wat moet dat moet swa. Ik voel je!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Jullie hebben er maar 1, ik heb er, zoals Giester al aankaartte, 30quote:Op maandag 16 september 2013 10:22 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Tssss. De mijne lijn ik gewoon aan in de keuken met een ballgag. Romantische onzin.....
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Die van mij staat al sinds mei op wordt verwerkt.quote:Op maandag 16 september 2013 10:22 schreef DSS24 het volgende:
Bij bol.com in mijn account staat: Verzenden op verschijningsdatum, status = verwerken. Dat klinkt niet positief
hoezo niet?quote:Op maandag 16 september 2013 10:22 schreef DSS24 het volgende:
Bij bol.com in mijn account staat: Verzenden op verschijningsdatum, status = verwerken. Dat klinkt niet positief
Vanavond als ze die troep versturen krijg je een mailtje.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Jeweetzelluf, bitches moet je kort houden, anders krijgen ze een eigen wil G.quote:Op maandag 16 september 2013 10:23 schreef Giester het volgende:
[..]
Ook lullig voor je offspring om hun moeder zo te vinden G!
Maar wat moet dat moet swa. Ik voel je!
Ik ben da mang in osso en niemand die daar wat aan doet.
Shit be crazy...
Serieus: Ze zal niet moeilijk doen. Digitale TV kaartje uit de decoder en in Da BoomBoomRoom kijkt ze net zo comfortabel tv als in de woonkamer. Die doet niet zo moeilijk. One love!In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Ik ook, als ik leraar was.quote:Op maandag 16 september 2013 10:23 schreef kaos- het volgende:
[..]
Jullie hebben er maar 1, ik heb er, zoals Giester al aankaartte, 30
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Komde gij uit Oss jonge?quote:Op maandag 16 september 2013 10:27 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Jeweetzelluf, bitches moet je kort houden, anders krijgen ze een eigen wil G.
Ik ben da mang in osso en niemand die daar wat aan doet.
Shit be crazy..."Thats how we roll in the Shire!"![]()
De telegraaf is altijd al een sensatie zoekende kut krant geweest met een paar idioten die de krant samen op hun kneuzen kantoortje maken. Niets meer en minder dan troep is het.quote:Op maandag 16 september 2013 09:46 schreef silbergrun het volgende:
En daar gaan we weer:
[ afbeelding ]
Er is natuurlijk meer dan genoeg aan te merken op dit onsamenhangend geschreven stukje vol niet-causale verbanden die gelegd worden, meningen die als feit worden gepresenteerd en bovenal een titel die niet klopt, maar een ''" volstaat ook wel...
oja, hoop dat ik GTA V vandaag ergens in Eindhoven kan fixen.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
quote:Nee, randstad represent!
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Laat mij weten als het lukt G!quote:Op maandag 16 september 2013 10:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
De telegraaf is altijd al een sensatie zoekende kut krant geweest met een paar idioten die de krant samen op hun kneuzen kantoortje maken. Niets meer en minder dan troep is het.
oja, hoop dat ik GTA V vandaag ergens in Eindhoven kan fixen.![]()
Ik zit nu in Eindje!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Alleen stond dit artikel in de Gooi- en Eemlander. Wat overigens onderdeel is van de Telegraaf, en het zou me ook niet verbazen als ze het stukje zo een op een hebben overgenomen...quote:Op maandag 16 september 2013 10:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
De telegraaf is altijd al een sensatie zoekende kut krant geweest met een paar idioten die de krant samen op hun kneuzen kantoortje maken. Niets meer en minder dan troep is het.
![]()
Uhu..... en als puntje bij paaltje komt heb je het spel over een maand nog niet gespeeld.quote:Op maandag 16 september 2013 10:22 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Tssss. De mijne lijn ik gewoon aan in de keuken met een ballgag. Romantische onzin.....![]()
![]()
"Als hij met zijn avatar verder door het spel loopt"quote:Op maandag 16 september 2013 10:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
zegt genoeg over deze mensen
zaak geslotenOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hou je m'n hood wel ff in de gaten daar? Niet dat het verkeerd gaat en shit.quote:<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Ow jawel. Ze weet waar ze aan begonnen is met mij hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 10:30 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Uhu..... en als puntje bij paaltje komt heb je het spel over een maand nog niet gespeeld.
Ik denk dat ze de controller zelfs wel effe gaat overnemen.
Volgens mij is status "verwerken" juist wel goed. "Wordt verwerkt" is een stadium ervoor gok ik zo?quote:Op maandag 16 september 2013 10:22 schreef DSS24 het volgende:
Zal mijn status even checken straks.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
Yo back is covered. Gisteren nog wat non-believers gepopped. Shit is schoon.quote:Op maandag 16 september 2013 10:30 schreef kaos- het volgende:
[..]
Hou je m'n hood wel ff in de gaten daar? Niet dat het verkeerd gaat en shit.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Nopequote:Op maandag 16 september 2013 10:32 schreef Trebo het volgende:
Ik heb een Xbox slim. Met geloof ik 2gb opslag..nu kan ik hem zeker niet spelen
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Mijn status is: "Wordt verwerkt". Daar staat hij al sinds dag 1 van mijn pre-order op. Ben benieuwd
Bij bol that is.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Kom je lekker vroeg mee.quote:Op maandag 16 september 2013 10:32 schreef Trebo het volgende:
Laptop HDD erin proppen man, die koop je voor een appel en een ei.
Klaar.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
you need to step up your game foolquote:Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
HDD kopen, USB stick in de G, andere Xbox G.quote:
Of toch voor een Philips CDi gaan."Thats how we roll in the Shire!"![]()
13 hours, 24 minutes voor de release en jij komt hier meequote:Op maandag 16 september 2013 10:32 schreef Trebo het volgende:
![]()
![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ik zou voor de CDG gaan... maargoed.quote:Op maandag 16 september 2013 10:34 schreef Giester het volgende:
[..]
HDD kopen, USB stick in de G, andere Xbox G.
Of toch voor een Philips CDi gaan.![]()
Zal pas aan het eind van de middag weer terug zijn though. :pquote:Op maandag 16 september 2013 10:30 schreef Giester het volgende:
[..]
Laat mij weten als het lukt G!
Ik zit nu in Eindje!ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Goeiemorgen Heren G's
Is deze heerlijkheid in Australie al uit dan?
Nog goeie free roaming streams online?
Love you, nog 13 uur.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 10:30 schreef silbergrun het volgende:
[..]
Alleen stond dit artikel in de Gooi- en Eemlander. Wat overigens onderdeel is van de Telegraaf, en het zou me ook niet verbazen als ze het stukje zo een op een hebben overgenomen...So much fail.
Ik dacht echt dat het die troep van de telgraaf was.![]()
Ach ja, onderdeel van... zegt genoeg.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Iemand hier had hem van de Bart Smit uit Eindje centrum.quote:Op maandag 16 september 2013 10:35 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Zal pas aan het eind van de middag weer terug zijn though. :p
MM geeft hem niet mee, GM niet en Intertoys niet."Thats how we roll in the Shire!"![]()
I know, en ik denk dat ik hem vandaag toch niet meekrijg maar ja.. moet toch naar het centrum dussss. Ff proberen.quote:Op maandag 16 september 2013 10:36 schreef Giester het volgende:
[..]
Iemand hier had hem van de Bart Smit uit Eindje centrum.
MM geeft hem niet mee, GM niet en Intertoys niet.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
ik zie het somber voor je in G, was Saints Row 4 niet gebanned in Australie?quote:Op maandag 16 september 2013 10:36 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Goeiemorgen Heren G's
Love you, nog 13 uur.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dat duurt toch nog een paar uur?quote:Op maandag 16 september 2013 10:36 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Goeiemorgen Heren G's
Love you, nog 13 uur.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Dan mogen ze de reviews plaatsen, dus ik denk dat je 16:01 op elke site wel een review kan vinden.quote:Op maandag 16 september 2013 10:38 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Nog een vraag, komen vandaag om 4 uur echt de reviews online?Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Yuuupquote:Op maandag 16 september 2013 10:38 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Nog een vraag, komen vandaag om 4 uur echt de reviews online?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Net nog even langs de Game Mania gelopen. De kerel verzekerde me "iedereen die voor afgelopen vrijdag heeft besteld, gaat 'm vanavond krijgen". Hell yeah![]()
![]()
zal vanavond pas zijn dat ze versturenquote:Op maandag 16 september 2013 10:39 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Bestelstatus: Wordt verwerkt
grafbol.com verander dit, en stuur het op.![]()
die cheats zijn ook wel weer lachen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
zijn die er al danquote:Op maandag 16 september 2013 10:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
die cheats zijn ook wel weer lachen![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jup, een paar dan iig
Dit... Voelt gewoon niet goed ook al komt het vanavond vast wel in ordequote:Op maandag 16 september 2013 10:39 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Bestelstatus: Wordt verwerkt
grafbol.com verander dit, en stuur het op.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Ik heb wel een externe HDD. Dan moet ik het spel gewoon daar opslaan dus?quote:Op maandag 16 september 2013 10:34 schreef Giester het volgende:
[..]
HDD kopen, USB stick in de G, andere Xbox G.
Of toch voor een Philips CDi gaan.Ja, slecht hehquote:Op maandag 16 september 2013 10:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
13 hours, 24 minutes voor de release en jij komt hier mee![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 10:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]altijd handigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jup, een paar dan iig![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.plaatje met cheats, voor de xboxTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op maandag 16 september 2013 10:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.plaatje met cheats, voor de xboxpas na de storymode!
Kan niet zomaar lees dit even.quote:Op maandag 16 september 2013 10:42 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik heb wel een externe HDD. Dan moet ik het spel gewoon daar opslaan dus?
[..]
Ja, slecht heh
http://webspinnen.excite.nl/ps3-harde-schijf-kopen-N12193.html[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Gaat om Xbox zemmel.quote:Op maandag 16 september 2013 10:47 schreef budvar het volgende:
[..]
Kan niet zomaar lees dit even.
http://webspinnen.excite.nl/ps3-harde-schijf-kopen-N12193.html"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Helaas wel ja, maar het komt door de brievenbus, dus ik hoef er niet speciaal voor thuis te blijven.quote:![]()
Die + of - wanted veranderd ook nooit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.plaatje met cheats, voor de xbox![]()
Ik zal Simple Trainer echt missen tot ik de PC versie heb..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.plaatje met cheats, voor de xboxOm deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Heb bij Bol besteld maar wil toch een poging wagen om de game middernacht te halen. Zou het lukken als ik zonder pre order de game kan bemachtigen ? Want ik neem aan dat mensen die hebben gepre ordert voorrang krijgen.![]()
Jawel joh.quote:Op maandag 16 september 2013 10:53 schreef peleetje het volgende:
In Utrecht doet er vrijwel geen winkel mee aan die nachtverkoop.
GM, MM, BS, Intertoys!
Allemaal swa!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Ja, Media Markt.quote:Op maandag 16 september 2013 10:52 schreef PowerPants het volgende:
Heb bij Bol besteld maar wil toch een poging wagen om de game middernacht te halen. Zou het lukken als ik zonder pre order de game kan bemachtigen ? Want ik neem aan dat mensen die hebben gepre ordert voorrang krijgen.
De night launch voor de Media Markt is enkel voor mensen die geen pre order hebben geplaatst.![]()
Gvd ik ging voor de nachtverkoop, die gaat niet door.
En nu nergens meer te bestellen voor morgen natuurlijk.
blablablabla![]()
Xboxquote:Tja ken eigenlijk niemand met zo'n ding.
En zemmel? Wat voor mongolen taaltje is dat dan?[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Kom nie haten G!quote:Op maandag 16 september 2013 10:55 schreef budvar het volgende:
[..]
XboxTja ken eigenlijk niemand met zo'n ding.
En zemmel? Wat voor mongolen taaltje is dat dan?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Zemmel is duits voor zo'n broodje.quote:Op maandag 16 september 2013 10:55 schreef budvar het volgende:
[..]
XboxTja ken eigenlijk niemand met zo'n ding.
En zemmel? Wat voor mongolen taaltje is dat dan?![]()
![]()
Ik word helemaal niet goed jongens
M'n hele kamer opgeruimd, xbox weer aangesloten, misschien straks maar even proviand halen ofzo zodat ik er helemaal klaar voor ben.
Voel me een beetje triest, maar fuck de popo dit gaat hem helemaal worden![]()
Giester
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Volgens mij is dat een Semmel.quote:Op maandag 16 september 2013 10:56 schreef NaturalScience het volgende:
Zemmel is duits voor zo'n broodje.FOK! verstandig, lees een P.I.![]()
Niet vandaag, maar Giester.quote:<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Ohjaquote:Op maandag 16 september 2013 10:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een Semmel.![]()
![]()
Apart om iemand een broodje te noemen.quote:Op maandag 16 september 2013 10:56 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Zemmel is duits voor zo'n broodje.
Zemmel G!quote:Op maandag 16 september 2013 10:57 schreef budvar het volgende:
[..]
Apart om iemand een broodje te noemen.
http://www.encyclo.nl/begrip/zemmel"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Ik hou de hitte erop couz!quote:Op maandag 16 september 2013 10:58 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Mede G's, wel een beetje temp he. We moeten die 100 topics halen!1!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Roger that G.quote:Op maandag 16 september 2013 10:58 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Mede G's, wel een beetje temp he. We moeten die 100 topics halen!1!<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Zou moeten kunnen ja.quote:Anders een kleine sata 2,5" drive halen, klepje van de 360 verwijderen aan de zijkant en erin proppen.
Giester godverdomme man, jij werkt écht niet he ?<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
MM utrecht staat niet in de lijst van deelnemende vestigngen op de website.quote:Op maandag 16 september 2013 10:55 schreef Giester het volgende:
[..]
Jawel joh.
GM, MM, BS, Intertoys!
Allemaal swa!
Bart Smit ook niet.
Game Mania en Intertoys heb ik niet gechecked.![]()
Al die angst om de woorden Wordt Verwerkt.quote:Op maandag 16 september 2013 10:57 schreef johnnyblaze11 het volgende:
http://gtaforums.com/topi(...)e-ordered-at-bolcom/Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Gastquote:Op maandag 16 september 2013 10:57 schreef johnnyblaze11 het volgende:
http://gtaforums.com/topi(...)e-ordered-at-bolcom/Als je status nu al zou veranderen dan ligt die vanmiddag op de mat ( behalve dan dat de tnt niet op maandag komt ).
![]()
Hier in de buurt heb je niet eens Game Mania Bart Smit en die shit allemaal.Voor de eerstvolgende winkels moet ik al half uurtje rijden....
![]()
Oke thnxquote:Op maandag 16 september 2013 10:59 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Zou moeten kunnen ja.Anders een kleine sata 2,5" drive halen, klepje van de 360 verwijderen aan de zijkant en erin proppen.
![]()
![]()
Ja G, doe m'n best maar ik heb geen moto in die vatie today mayn.quote:Op maandag 16 september 2013 10:59 schreef kaos- het volgende:
Giester godverdomme man, jij werkt écht niet he ?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Waar zit je?quote:Op maandag 16 september 2013 11:00 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Hier in de buurt heb je niet eens Game Mania Bart Smit en die shit allemaal.Voor de eerstvolgende winkels moet ik al half uurtje rijden....
Vind het wel humor dat ik op de forums nog geen een keer iemand heb gehoord over V&D.. geloof me daar ligt ie ook, en waarschijnlijk vol op, omdat de gemiddelde gamert alleen preordered bij een game/electronica shop.. Gquote:Op maandag 16 september 2013 11:00 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Het klinkt nogal achterlijk.quote:Op maandag 16 september 2013 10:58 schreef Giester het volgende:
[..]
Zemmel G!
http://www.encyclo.nl/begrip/zemmel[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Bol:
¤ 59,99 ¤ 54,99
Je bespaart 8%
Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huisOm deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Same, ik heb moeilijk veel werk liggen hier, maar krijg het niet voor elkaar om eraan te beginnenquote:Op maandag 16 september 2013 11:00 schreef Giester het volgende:
[..]
Ja G, doe m'n best maar ik heb geen moto in die vatie today mayn.
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
En hoeveel mag die dar kosten?quote:Op maandag 16 september 2013 11:01 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Vind het wel humor dat ik op de forums nog geen een keer iemand heb gehoord over V&D.. geloof me daar ligt ie ook, en waarschijnlijk vol op, omdat de gemiddelde gamert alleen preordered bij een game/electronica shop.. G![]()
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/gta5.htmlquote:Op maandag 16 september 2013 11:02 schreef m0j0 het volgende:
Bol:
¤ 59,99 ¤ 54,99
Je bespaart 8%
Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
Hier kostie maar 47...![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 11:02 schreef m0j0 het volgende:
Bol:
¤ 59,99 ¤ 54,99
Je bespaart 8%
Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
nee![]()
![]()
Nou, de V&D bij mij verkoopt anders geen games hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 11:01 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Vind het wel humor dat ik op de forums nog geen een keer iemand heb gehoord over V&D.. geloof me daar ligt ie ook, en waarschijnlijk vol op, omdat de gemiddelde gamert alleen preordered bij een game/electronica shop.. GIn discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 11:02 schreef m0j0 het volgende:
Bol:
¤ 59,99 ¤ 54,99
Je bespaart 8%
Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis![]()
![]()
Geachte klant. Helaas is door het overweldigende succes van Grand Theft Auto 5 de standaard editie al voor release helemaal uitverkocht. Iedereen die Grand Theft Auto 5 VOOR 14-09-2013 heeft besteld ontvangt zijn game netjes op dag van release. Wij verwachten een nieuwe levering in de eerste week van oktober. Reserveer nu alvast een exemplaar!
Bron: bol.com![]()
In Limburg kunnen ze de g helemaal niet uitspreken.quote:
Zeker wel gheequote:Op maandag 16 september 2013 11:03 schreef budvar het volgende:
[..]
In Limburg kunnen ze de g helemaal niet uitspreken.![]()
In Limburg kunnen ze sowieso überhaupt niet normaal spreken.quote:Op maandag 16 september 2013 11:03 schreef budvar het volgende:
In Limburg kunnen ze de g helemaal niet uitspreken.FOK! verstandig, lees een P.I.![]()
Klinkt als een j.quote:[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Dit ook ja.quote:Op maandag 16 september 2013 11:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In Limburg kunnen ze sowieso überhaupt niet normaal spreken.[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier wel.quote:Op maandag 16 september 2013 11:03 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Nou, de V&D bij mij verkoopt anders geen games hoor.Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Moet je `s raden wat er met de bestuurder van de auto gebeurd, als mijn Chop wordt aangeredenquote:Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Shabi's! Bijna lunchtijd voor deze dawg en daarna nog even voor die baaz centen maken en dan gaat je boy naar de hizzouz en alles klaarzetton voor de G'thang!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
G iester, leer mij deze.quote:Op maandag 16 september 2013 11:07 schreef Giester het volgende:
Shabi's! Bijna lunchtijd voor deze dawg en daarna nog even voor die baaz centen maken en dan gaat je boy naar de hizzouz en alles klaarzetton voor de G'thang!![]()
http://instagib.tv/comedyyquote:Op maandag 16 september 2013 11:07 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Hmmm, geen enkele stream werkt in die lijst. Iemand een werkende?In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 11:07 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Hmmm, geen enkele stream werkt in die lijst. Iemand een werkende?
Rustig G... aightttquote:Op maandag 16 september 2013 11:07 schreef Giester het volgende:
Shabi's! Bijna lunchtijd voor deze dawg en daarna nog even voor die baaz centen maken en dan gaat je boy naar de hizzouz en alles klaarzetton voor de G'thang!All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)![]()
Welke games hebben jullie je mee bezig gehouden tot vandaag?.
Zelf heb ik Red Dead Redemption opnieuw uitgespeeld, dit keer als een gigantische Asshole, erg leuk hoe mensen voor je weg rennen.. "you just gotta lead them.."Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Ga je 'm spanken?quote:Op maandag 16 september 2013 11:06 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Moet je `s raden wat er met de bestuurder van de auto gebeurd, als mijn Chop wordt aangereden![]()
BO2 en Skyrim!quote:Op maandag 16 september 2013 11:08 schreef m0j0 het volgende:
Zelf heb ik Red Dead Redemption opnieuw uitgespeeld, dit keer als een gigantische Asshole, erg leuk hoe mensen voor je weg rennen.. "you just gotta lead them..""Thats how we roll in the Shire!"![]()
Ik heb GTA4 weer uit de kast gehaald. Ik hou het telkens net een uurtje vol. Ik vind Niko echt de slechtste personage uit de GTA serie.quote:Op maandag 16 september 2013 11:08 schreef m0j0 het volgende:
Zelf heb ik Red Dead Redemption opnieuw uitgespeeld, dit keer als een gigantische Asshole, erg leuk hoe mensen voor je weg rennen.. "you just gotta lead them.."![]()
Ik probeerde hem laatst opnieuw te spelen maar er is echt geen klote aan.quote:Op maandag 16 september 2013 11:09 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik heb GTA4 weer uit de kast gehaald. Ik hou het telkens net een uurtje vol. Ik vind Niko echt de slechtste personage uit de GTA serie.![]()
GTA 4 vond ik inderdaad ook zuigenquote:Op maandag 16 september 2013 11:09 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik heb GTA4 weer uit de kast gehaald. Ik hou het telkens net een uurtje vol. Ik vind Niko echt de slechtste personage uit de GTA serie.GTA 5 daarin tegen is keiharde porno
![]()
![]()
Dat niet alleen! Het was ook de saaiste map ooit, helaas.quote:Op maandag 16 september 2013 11:09 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik heb GTA4 weer uit de kast gehaald. Ik hou het telkens net een uurtje vol. Ik vind Niko echt de slechtste personage uit de GTA serie."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Trevor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slechtste spel ook.quote:Op maandag 16 september 2013 11:10 schreef Giester het volgende:
[..]
Dat niet alleen! Het was ook de saaiste map ooit, helaas.![]()
Map!? Daten, bowlen, etc allemaal crap die we niet nodig hadden.quote:Op maandag 16 september 2013 11:10 schreef Giester het volgende:
[..]
Dat niet alleen! Het was ook de saaiste map ooit, helaas.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Inderdaad, als ik dan ook weer de GTA 4 wereld in wil doe ik dat wel via 1 van de 2 DLC`s.quote:Op maandag 16 september 2013 11:09 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik heb GTA4 weer uit de kast gehaald. Ik hou het telkens net een uurtje vol. Ik vind Niko echt de slechtste personage uit de GTA serie.Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Gta 4 bioshock en Football Manager.quote:Op maandag 16 september 2013 11:08 schreef m0j0 het volgende:
Zelf heb ik Red Dead Redemption opnieuw uitgespeeld, dit keer als een gigantische Asshole, erg leuk hoe mensen voor je weg rennen.. "you just gotta lead them.."They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Iemand nog een filmpje van GTA 5 of werkende stream. FF iemand laten zien. Kan zelf niks werkends vinden🍆![]()
Tennis en golf kan me ook aan m'n reet roesten als ik eerlijk ben.quote:Op maandag 16 september 2013 11:12 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Map!? Daten, bowlen, etc allemaal crap die we niet nodig hadden.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
http://instagib.tv/comedyyquote:Op maandag 16 september 2013 11:12 schreef Johnbon het volgende:
Iemand nog een filmpje van GTA 5 of werkende stream. FF iemand laten zien. Kan zelf niks werkends vindenIn discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
http://instagib.tv/comedyyquote:Op maandag 16 september 2013 11:12 schreef Johnbon het volgende:
Iemand nog een filmpje van GTA 5 of werkende stream. FF iemand laten zien. Kan zelf niks werkends vindenISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Ja.quote:<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Daar zijn die rijke bitches G!quote:Op maandag 16 september 2013 11:13 schreef kaos- het volgende:
[..]
Tennis en golf kan me ook aan m'n reet roesten als ik eerlijk ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 11:14 schreef Giester het volgende:
[..]
Daar zijn die rijke bitches G!Van welke track was dat ook alweer manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.komt me echt bekend voor.
quote:Op maandag 16 september 2013 11:15 schreef kaos- het volgende:
[..]
Van welke track was dat ook alweer mankomt me echt bekend voor.
Ik kan me haast niet voorstellen dat V beter is dan IV. Verhaal was top, characters waren goed, map was mooi en kleurrijk
Toch weet V het te overtreffen, chapeau!![]()
http://hidemyass.comquote:Op maandag 16 september 2013 11:15 schreef Johnbon het volgende:
Helaas hij pakt hem niet zou met het oude werkinternet te maken hebben. Toch bedankt!
G!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
" Het oude werkinternet "quote:Op maandag 16 september 2013 11:15 schreef Johnbon het volgende:
Helaas hij pakt hem niet zou met het oude werkinternet te maken hebben. Toch bedankt!
Gta4 was trouwens ook gewoon een toffe game.
Stoorde me alleen aan Roman maar nog meer aan Brucy om mee te chillen. Dat daten met carmen was bijvoorbeeld hilarisch.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 11:15 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Ik kan me haast niet voorstellen dat V beter is dan IV. Verhaal was top, characters waren goed, map was mooi en kleurrijk.
Toch weet V het te overtreffen, chapeau!![]()
![]()
Jaaa lekker. Die shit staat op Great Minds man!quote:<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Klopt ja!quote:Op maandag 16 september 2013 11:17 schreef kaos- het volgende:
[..]
Jaaa lekker. Die shit staat op Great Minds man!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Eckte eckte G!quote:Op maandag 16 september 2013 11:17 schreef HostiHawaii het volgende:
Ey Giester mi mang!
http://www.muzu.tv/qf/vie(...)-music-video/176219/
Nu ik er ook beeld bij heb word ik hier heel vrolijk van, wat een geweldige ventquote:
Check ook zijn andere filmpjes.quote:Op maandag 16 september 2013 11:18 schreef kaos- het volgende:
[..]
Nu ik er ook beeld bij heb word ik hier heel vrolijk van, wat een geweldige vent
Deze man verdient een ingame char!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
De zin "ik heb money G" is voor mij al de klapper van deze week.quote:Op maandag 16 september 2013 11:19 schreef Giester het volgende:
[..]
Check ook zijn andere filmpjes.
Deze man verdient een ingame char!<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso![]()
Nee, even serieus.quote:
Ik vind IV zeker niet slecht. Verhaal vond ik prima, characters waren wel oké (Roman als uitzondering). De map zat goed in elkaar maar was wel heel erg depressief omdat er weinig kleur in zit. Ik heb me er genoeg uren zeer goed.mee kunnen vermaken.![]()
Hahaquote:Op maandag 16 september 2013 11:20 schreef kaos- het volgende:
[..]
De zin "ik heb money G" is voor mij al de klapper van deze week.![]()
Ik neem gewoon netjes vrij, niks ziek. Eckte bawses weten hoe ze moeten rollen.quote:Op maandag 16 september 2013 11:21 schreef Vince22 het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)grand-theft-auto-v-5
Giester op in deze, alles.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Je bent niet de enige hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 11:21 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Nee, even serieus.
Ik vind IV zeker niet slecht. Verhaal vond ik prima, characters waren wel oké (Roman als uitzondering). De map zat goed in elkaar maar was wel heel erg depressief omdat er weinig kleur in zit. Ik heb me er genoeg uren zeer goed.mee kunnen vermaken.
Wodka, coke en bitterballen.quote:Op maandag 16 september 2013 11:22 schreef Edwinuss het volgende:
Nu is het even de vraag wat voor snacks ik moet halen voor vannacht
Ik pak alleen me zelf er mee als ik me ziek zou melden.. heb ik niet over voor een spel, zelfs niet voor GTA.quote:Op maandag 16 september 2013 11:23 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik neem gewoon netjes vrij, niks ziek. Eckte bawses weten hoe ze moeten rollen.
Giester op in deze, alles.Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Maar ze moeten een G niet vroeg wakker maken!quote:Op maandag 16 september 2013 11:23 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik neem gewoon netjes vrij, niks ziek. Eckte bawses weten hoe ze moeten rollen.
Giester op in deze, alles.
Check deze
Wel dusquote:Op maandag 16 september 2013 11:19 schreef margrev het volgende:
Er is zeker geen nachtopening bij Saturn?![]()
![]()
ewa krijg je bij standaard editie bol.com een zeppelin?Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nee gewoon een hoesje, net als de rest.quote:Op maandag 16 september 2013 11:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ewa krijg je bij standaard editie bol.com een zeppelin?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 11:28 schreef Giester het volgende:
[..]
Nee gewoon een hoesje, net als de rest.
Laaggeleiden weten meer dan hooggeleiden, morgen hele dag vrij G'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
ga niet lopen fokken Gquote:Op maandag 16 september 2013 11:28 schreef Giester het volgende:
[..]
Nee gewoon een hoesje, net als de rest.
ik praat over die in-game zeppelin jeweettoch mattieOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
geen idee wat je eraan hebt trouwensOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Jeweetzelluf mi mang!quote:Op maandag 16 september 2013 11:29 schreef Abed het volgende:
Laaggeleiden weten meer dan hooggeleiden, morgen hele dag vrij G"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Hehe, n zappelin past ook niet door n.brievenbus...quote:Op maandag 16 september 2013 11:28 schreef Giester het volgende:
[..]
Nee gewoon een hoesje, net als de rest.![]()
zeppelins kun je opvouwenquote:Op maandag 16 september 2013 11:31 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Hehe, n zappelin past ook niet door n.brievenbus...Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Elke game van de eerste batch heeft een zeppelin-code.quote:Op maandag 16 september 2013 11:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ga niet lopen fokken G
ik praat over die in-game zeppelin jeweettoch mattie
Degene die het nu nog 1 keer vraagt kom ik bossen.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
krijg je nu die zeppelin of niet?quote:Op maandag 16 september 2013 11:31 schreef kaos- het volgende:
[..]
Elke game van de eerste batch heeft een zeppelin-code.
Degene die het nu nog 1 keer vraagt kom ik bossen.![]()
![]()
oke oke zeppelin confirmedOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2013 11:32 schreef XethaX het volgende:
[..]
krijg je nu die zeppelin of niet?
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
Good Year zeppelin was leuker geweest, maar soit
een zeppelin is een zeppelinOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Mij ook niet, maar alles wat gratis is, is standaard vet.quote:Op maandag 16 september 2013 11:35 schreef HL_Dog43 het volgende:
Die zeppelin boeit me echt geen zak.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Kan je de zeppelin ook customizen?Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zou zeggen, vlieg met zo'n ding de sprayshop binnen en check wat er gebeurdquote:Op maandag 16 september 2013 11:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Kan je de zeppelin ook customizen?
Ja, je kan Hindenburg spraypaint erop doen.quote:Op maandag 16 september 2013 11:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Kan je de zeppelin ook customizen?
Pas op, vlambaar."Thats how we roll in the Shire!"![]()
pay n'spray jwzOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Gouden velgen + spinners Gquote:Op maandag 16 september 2013 11:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Kan je de zeppelin ook customizen?All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Bol status elke uur checken... Elk uur: "Wat is deze?!?!?!".
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
ik weet niet of ik het op kan brengen eerst zo'n code in te typen wanneer ik het spel in handen hebOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Eigenlijk boeit het geen zak want Champions League dinsdag en woensdag maar toch. Hij kan maar in huis zijn
Tja, zoals het spreekwoord al zegt:quote:Op maandag 16 september 2013 11:38 schreef jackson het volgende:
Bol status elke uur checken... Elk uur: "Wat is deze?!?!?!".
"Je handled een G 1 hussle en ze setten de hele hood.""Thats how we roll in the Shire!"![]()
Online games bestellen, nooit iets van begrepenquote:Op maandag 16 september 2013 11:38 schreef jackson het volgende:
Bol status elke uur checken... Elk uur: "Wat is deze?!?!?!".![]()
![]()
dat is wel een misser in GTA V iddquote:Op maandag 16 september 2013 11:38 schreef Zipportal het volgende:
Nog steeds geen motoragenten gezien.All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
kun je hydraulics op je lowrider zetten??All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Same here. Ik ga niet wachten op die shit, bepaal zelf m'n eigen game.quote:Op maandag 16 september 2013 11:39 schreef margrev het volgende:
[..]
Online games bestellen, nooit iets van begrepen<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Die rijden in de Badlands, schijnt.quote:Op maandag 16 september 2013 11:38 schreef Zipportal het volgende:
Nog steeds geen motoragenten gezien.![]()
Ik hoop wel songs van Biggie aan te treffen op de soundtrack.
Check de lines in mijn sig.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zal wel, gezien dat in SA kon.quote:Op maandag 16 september 2013 11:40 schreef JessedeK het volgende:
kun je hydraulics op je lowrider zetten??![]()
Sowieso West-Coast Dr Dre en Snoop op in daar!quote:Op maandag 16 september 2013 11:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik hoop wel songs van Biggie aan te treffen op de soundtrack.
Check de lines in mijn sig."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Ja maar je krijgt een dikke blimp mangquote:Op maandag 16 september 2013 11:40 schreef kaos- het volgende:
[..]
Same here. Ik ga niet wachten op die shit, bepaal zelf m'n eigen game.![]()
Als je voetbal verkiest boven GTA5, dán ben je pas een zemmelhommo.quote:Op maandag 16 september 2013 11:38 schreef jackson het volgende:
Eigenlijk boeit het geen zak want Champions League dinsdag en woensdag maar toch. Hij kan maar in huis zijnFOK! verstandig, lees een P.I.![]()
Ja, maar dan moet je voorzichtig rijden anders vallen ze er van af.quote:Op maandag 16 september 2013 11:40 schreef JessedeK het volgende:
kun je hydraulics op je lowrider zetten??"Thats how we roll in the Shire!"![]()
fok de West Coastquote:Op maandag 16 september 2013 11:41 schreef Giester het volgende:
[..]
Sowieso West-Coast Dr Dre en Snoop op in daar!Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Krijg ik sowieso G. Heb die tori al maanden in een pre order gestacked.quote:Op maandag 16 september 2013 11:41 schreef margrev het volgende:
[..]
Ja maar je krijgt een dikke blimp mang<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 11:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je voetbal verkiest boven GTA5, dán ben je pas een zemmelhommo.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik cruise altijd rustig G, kunnen die bitchez mn shinende car zien braddaquote:Op maandag 16 september 2013 11:41 schreef Giester het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je voorzichtig rijden anders vallen ze er van af.All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Vooral als je ook nog eens voor Ajax bentquote:Op maandag 16 september 2013 11:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je voetbal verkiest boven GTA5, dán ben je pas een zemmelhommo.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 11:43 schreef margrev het volgende:
[..]
Vooral als je ook nog eens voor Ajax bent
All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
nah ik kan west coast ook wel waarderenquote:
maar momenteel pomp ik old school east coast shitOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dan begin je sowieso al op achterstand natuurlijk.quote:Op maandag 16 september 2013 11:43 schreef margrev het volgende:
Vooral als je ook nog eens voor Ajax bentFOK! verstandig, lees een P.I.![]()
Boks.quote:Op maandag 16 september 2013 11:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
nah ik kan west coast ook wel waarderen
maar momenteel pomp ik old school east coast shit
Biggie is en blijft de grootste baas ever voor mij.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
zijn teksten zijn ver boven het niveautje tupac verhevenquote:Op maandag 16 september 2013 11:44 schreef kaos- het volgende:
[..]
Boks.
Biggie is en blijft de grootste baas ever voor mij.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Moet je boom?quote:Op maandag 16 september 2013 11:44 schreef Trebo het volgende:
Het taalgebruik wordt wat irritant hier..![]()
Wat dan shabi?quote:Op maandag 16 september 2013 11:44 schreef Trebo het volgende:
Het taalgebruik wordt wat irritant hier..
ABN?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Zeker weten. Alleen Do for love van pac vind ik aan, de rest is magertjes in vergelijking met Big poppa.quote:Op maandag 16 september 2013 11:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
zijn teksten zijn ver boven het niveautje tupac verhevenquote:
Hmmmmmmm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 11:50 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Die chrome motor
Die ga ik ook schaken
Ik ga eerst submarinen denk ik en dan fietsen G!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 11:51 schreef Crip het volgende:
Hmmmmmmm.Yours?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"![]()
ik ga eerst een molotov cocktail op een zeppelin gooien
de rest komt laterOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hmmmmmmm.Wat is dit voor neppe troep? Die 3.0 in de bovenhoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Iz gangsta G. Deze GTA V is gewoon al extra next level!quote:Op maandag 16 september 2013 11:52 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Wat is dit voor neppe troep? Die 3.0 in de bovenhoek?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Volgens mij piratenversie.quote:Op maandag 16 september 2013 11:52 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Wat is dit voor neppe troep? Die 3.0 in de bovenhoek?<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
geen biggie overigens op de soundtrack
hype level dalendeOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
How about the overige rap?quote:Op maandag 16 september 2013 11:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
geen biggie overigens op de soundtrack
hype level dalende![]()
2pac - Ambitionz Az A Ridahquote:
N.W.A. - Appetite For Destruction
N.W.A. - Gangsta Gangsta
c walk - Kurupt
DJ Quik - Dollars and Sense
Snoop Dogg - Gin N Juice
King T - Played Like A Piano'
Geto Boys - Mind Playin' Tricks
Tha Dogg Pound Ft. Mack 10 - Nothin' But The Cavi Hit
Too $hort - So You Want To Be A Gangster
Snoop Dogg Dr. Dre - Still D.R.E
Snoop Dogg Dr. Dre - The Next Episode
Mc Enit - straight up menace
The Dogg Pound - What Would You Do
Kausion - What You Wanna Do (Ft. Ice Cube)
Ice Cube - You Know How We Do ItOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nep omdat er een 3.0 in de hoek staat? Is overigens niet van mij. Mijn neef is momenteel in het buitenland en heeft de game aangeschaft.quote:Op maandag 16 september 2013 11:52 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Wat is dit voor neppe troep? Die 3.0 in de bovenhoek?
[qunopes!quote:Nein, van me neef. Hij wou me jaloers maken.quote:![]()
Hell yeahquote:Op maandag 16 september 2013 11:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
2pac - Ambitionz Az A Ridah
N.W.A. - Appetite For Destruction
N.W.A. - Gangsta Gangsta
c walk - Kurupt
DJ Quik - Dollars and Sense
Snoop Dogg - Gin N Juice
King T - Played Like A Piano'
Geto Boys - Mind Playin' Tricks
Tha Dogg Pound Ft. Mack 10 - Nothin' But The Cavi Hit
Too $hort - So You Want To Be A Gangster
Snoop Dogg Dr. Dre - Still D.R.E
Snoop Dogg Dr. Dre - The Next Episode
Mc Enit - straight up menace
The Dogg Pound - What Would You Do
Kausion - What You Wanna Do (Ft. Ice Cube)
Ice Cube - You Know How We Do It![]()
![]()
East coast héquote:Op maandag 16 september 2013 11:58 schreef Rauw. het volgende:
Ik had wel wat Jay Z en Biggie willen zien!Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
GTA IV was east coast en daar zat biggie ook niet inOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hmmmmmmm.Is dat van die marktplaats gast die ze voor 12.50 verkooptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
laat hem eens foto maken van de dvd dan? Volgens mij slaat die 3.0 op LT 3.0quote:Op maandag 16 september 2013 11:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Nep omdat er een 3.0 in de hoek staat? Is overigens niet van mij. Mijn neef is momenteel in het buitenland en heeft de game aangeschaft.
[qu
[..]
nopes!
[..]
Nein, van me neef. Hij wou me jaloers maken.
Vanavond eindelijk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
yupquote:Op maandag 16 september 2013 11:38 schreef Zipportal het volgende:
Nog steeds geen motoragenten gezien.
Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Dit ja, het is gewoon de pauper versie.quote:Op maandag 16 september 2013 12:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
laat hem eens foto maken van de dvd dan? Volgens mij slaat die 3.0 op LT 3.0In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
Forum Opties Forumhop: Hop naar: