De zin "ik heb money G" is voor mij al de klapper van deze week.quote:Op maandag 16 september 2013 11:19 schreef Giester het volgende:
[..]
Check ook zijn andere filmpjes.
Deze man verdient een ingame char!
Nee, even serieus.quote:
Hahaquote:Op maandag 16 september 2013 11:20 schreef kaos- het volgende:
[..]
De zin "ik heb money G" is voor mij al de klapper van deze week.
Ik neem gewoon netjes vrij, niks ziek. Eckte bawses weten hoe ze moeten rollen.quote:Op maandag 16 september 2013 11:21 schreef Vince22 het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)grand-theft-auto-v-5
Je bent niet de enige hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 11:21 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Nee, even serieus.
Ik vind IV zeker niet slecht. Verhaal vond ik prima, characters waren wel oké (Roman als uitzondering). De map zat goed in elkaar maar was wel heel erg depressief omdat er weinig kleur in zit. Ik heb me er genoeg uren zeer goed.mee kunnen vermaken.
Wodka, coke en bitterballen.quote:Op maandag 16 september 2013 11:22 schreef Edwinuss het volgende:
Nu is het even de vraag wat voor snacks ik moet halen voor vannacht
Ik pak alleen me zelf er mee als ik me ziek zou melden.. heb ik niet over voor een spel, zelfs niet voor GTA.quote:Op maandag 16 september 2013 11:23 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik neem gewoon netjes vrij, niks ziek. Eckte bawses weten hoe ze moeten rollen.
Giester op in deze, alles.
Maar ze moeten een G niet vroeg wakker maken!quote:Op maandag 16 september 2013 11:23 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik neem gewoon netjes vrij, niks ziek. Eckte bawses weten hoe ze moeten rollen.
Giester op in deze, alles.
Wel dusquote:Op maandag 16 september 2013 11:19 schreef margrev het volgende:
Er is zeker geen nachtopening bij Saturn?
Nee gewoon een hoesje, net als de rest.quote:Op maandag 16 september 2013 11:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ewa krijg je bij standaard editie bol.com een zeppelin?
quote:Op maandag 16 september 2013 11:28 schreef Giester het volgende:
[..]
Nee gewoon een hoesje, net als de rest.
ga niet lopen fokken Gquote:Op maandag 16 september 2013 11:28 schreef Giester het volgende:
[..]
Jeweetzelluf mi mang!quote:Op maandag 16 september 2013 11:29 schreef Abed het volgende:
Laaggeleiden weten meer dan hooggeleiden, morgen hele dag vrij G
Hehe, n zappelin past ook niet door n.brievenbus...quote:Op maandag 16 september 2013 11:28 schreef Giester het volgende:
[..]
zeppelins kun je opvouwenquote:Op maandag 16 september 2013 11:31 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Hehe, n zappelin past ook niet door n.brievenbus...
Elke game van de eerste batch heeft een zeppelin-code.quote:Op maandag 16 september 2013 11:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ga niet lopen fokken G
ik praat over die in-game zeppelin jeweettoch mattie
krijg je nu die zeppelin of niet?quote:Op maandag 16 september 2013 11:31 schreef kaos- het volgende:
[..]
Elke game van de eerste batch heeft een zeppelin-code.
Degene die het nu nog 1 keer vraagt kom ik bossen.
quote:Op maandag 16 september 2013 11:32 schreef XethaX het volgende:
[..]
krijg je nu die zeppelin of niet?
Mij ook niet, maar alles wat gratis is, is standaard vet.quote:Op maandag 16 september 2013 11:35 schreef HL_Dog43 het volgende:
Die zeppelin boeit me echt geen zak.
Ik zou zeggen, vlieg met zo'n ding de sprayshop binnen en check wat er gebeurdquote:Op maandag 16 september 2013 11:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Kan je de zeppelin ook customizen?
Ja, je kan Hindenburg spraypaint erop doen.quote:Op maandag 16 september 2013 11:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Gouden velgen + spinners Gquote:Op maandag 16 september 2013 11:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Tja, zoals het spreekwoord al zegt:quote:Op maandag 16 september 2013 11:38 schreef jackson het volgende:
Bol status elke uur checken... Elk uur: "Wat is deze?!?!?!".
Online games bestellen, nooit iets van begrepenquote:Op maandag 16 september 2013 11:38 schreef jackson het volgende:
Bol status elke uur checken... Elk uur: "Wat is deze?!?!?!".
dat is wel een misser in GTA V iddquote:Op maandag 16 september 2013 11:38 schreef Zipportal het volgende:
Nog steeds geen motoragenten gezien.
Same here. Ik ga niet wachten op die shit, bepaal zelf m'n eigen game.quote:Op maandag 16 september 2013 11:39 schreef margrev het volgende:
[..]
Online games bestellen, nooit iets van begrepen
Die rijden in de Badlands, schijnt.quote:Op maandag 16 september 2013 11:38 schreef Zipportal het volgende:
Zal wel, gezien dat in SA kon.quote:Op maandag 16 september 2013 11:40 schreef JessedeK het volgende:
kun je hydraulics op je lowrider zetten??
Sowieso West-Coast Dr Dre en Snoop op in daar!quote:Op maandag 16 september 2013 11:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik hoop wel songs van Biggie aan te treffen op de soundtrack.
Check de lines in mijn sig.
Ja maar je krijgt een dikke blimp mangquote:Op maandag 16 september 2013 11:40 schreef kaos- het volgende:
[..]
Same here. Ik ga niet wachten op die shit, bepaal zelf m'n eigen game.
Als je voetbal verkiest boven GTA5, dán ben je pas een zemmelhommo.quote:Op maandag 16 september 2013 11:38 schreef jackson het volgende:
Eigenlijk boeit het geen zak want Champions League dinsdag en woensdag maar toch. Hij kan maar in huis zijn
Ja, maar dan moet je voorzichtig rijden anders vallen ze er van af.quote:Op maandag 16 september 2013 11:40 schreef JessedeK het volgende:
kun je hydraulics op je lowrider zetten??
fok de West Coastquote:Op maandag 16 september 2013 11:41 schreef Giester het volgende:
[..]
Sowieso West-Coast Dr Dre en Snoop op in daar!
Krijg ik sowieso G. Heb die tori al maanden in een pre order gestacked.quote:Op maandag 16 september 2013 11:41 schreef margrev het volgende:
[..]
Ja maar je krijgt een dikke blimp mang
quote:Op maandag 16 september 2013 11:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je voetbal verkiest boven GTA5, dán ben je pas een zemmelhommo.
Ik cruise altijd rustig G, kunnen die bitchez mn shinende car zien braddaquote:Op maandag 16 september 2013 11:41 schreef Giester het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je voorzichtig rijden anders vallen ze er van af.
Vooral als je ook nog eens voor Ajax bentquote:Op maandag 16 september 2013 11:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je voetbal verkiest boven GTA5, dán ben je pas een zemmelhommo.
quote:Op maandag 16 september 2013 11:43 schreef margrev het volgende:
[..]
Vooral als je ook nog eens voor Ajax bent
nah ik kan west coast ook wel waarderenquote:
Dan begin je sowieso al op achterstand natuurlijk.quote:Op maandag 16 september 2013 11:43 schreef margrev het volgende:
Vooral als je ook nog eens voor Ajax bent
Boks.quote:Op maandag 16 september 2013 11:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
nah ik kan west coast ook wel waarderen
maar momenteel pomp ik old school east coast shit
zijn teksten zijn ver boven het niveautje tupac verhevenquote:Op maandag 16 september 2013 11:44 schreef kaos- het volgende:
[..]
Boks.
Biggie is en blijft de grootste baas ever voor mij.
Moet je boom?quote:Op maandag 16 september 2013 11:44 schreef Trebo het volgende:
Het taalgebruik wordt wat irritant hier..
Wat dan shabi?quote:Op maandag 16 september 2013 11:44 schreef Trebo het volgende:
Het taalgebruik wordt wat irritant hier..
Zeker weten. Alleen Do for love van pac vind ik aan, de rest is magertjes in vergelijking met Big poppa.quote:Op maandag 16 september 2013 11:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
zijn teksten zijn ver boven het niveautje tupac verheven
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 september 2013 11:50 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Die chrome motor
Die ga ik ook schaken
quote:Op maandag 16 september 2013 11:51 schreef Crip het volgende:
Hmmmmmmm.Yours?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"
Hmmmmmmm.Wat is dit voor neppe troep? Die 3.0 in de bovenhoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
Iz gangsta G. Deze GTA V is gewoon al extra next level!quote:Op maandag 16 september 2013 11:52 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Wat is dit voor neppe troep? Die 3.0 in de bovenhoek?
Volgens mij piratenversie.quote:Op maandag 16 september 2013 11:52 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
How about the overige rap?quote:Op maandag 16 september 2013 11:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
geen biggie overigens op de soundtrack
hype level dalende
2pac - Ambitionz Az A Ridahquote:
Nep omdat er een 3.0 in de hoek staat? Is overigens niet van mij. Mijn neef is momenteel in het buitenland en heeft de game aangeschaft.quote:Op maandag 16 september 2013 11:52 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
nopes!quote:
Nein, van me neef. Hij wou me jaloers maken.quote:
Hell yeahquote:Op maandag 16 september 2013 11:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
2pac - Ambitionz Az A Ridah
N.W.A. - Appetite For Destruction
N.W.A. - Gangsta Gangsta
c walk - Kurupt
DJ Quik - Dollars and Sense
Snoop Dogg - Gin N Juice
King T - Played Like A Piano'
Geto Boys - Mind Playin' Tricks
Tha Dogg Pound Ft. Mack 10 - Nothin' But The Cavi Hit
Too $hort - So You Want To Be A Gangster
Snoop Dogg Dr. Dre - Still D.R.E
Snoop Dogg Dr. Dre - The Next Episode
Mc Enit - straight up menace
The Dogg Pound - What Would You Do
Kausion - What You Wanna Do (Ft. Ice Cube)
Ice Cube - You Know How We Do It
East coast héquote:Op maandag 16 september 2013 11:58 schreef Rauw. het volgende:
Ik had wel wat Jay Z en Biggie willen zien!
Hmmmmmmm.Is dat van die marktplaats gast die ze voor 12.50 verkooptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
laat hem eens foto maken van de dvd dan? Volgens mij slaat die 3.0 op LT 3.0quote:Op maandag 16 september 2013 11:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Nep omdat er een 3.0 in de hoek staat? Is overigens niet van mij. Mijn neef is momenteel in het buitenland en heeft de game aangeschaft.
[qu
[..]
nopes!
[..]
Nein, van me neef. Hij wou me jaloers maken.
yupquote:Op maandag 16 september 2013 11:38 schreef Zipportal het volgende:
Dit ja, het is gewoon de pauper versie.quote:Op maandag 16 september 2013 12:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
laat hem eens foto maken van de dvd dan? Volgens mij slaat die 3.0 op LT 3.0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |