Sowieso West-Coast Dr Dre en Snoop op in daar!quote:Op maandag 16 september 2013 11:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik hoop wel songs van Biggie aan te treffen op de soundtrack.
Check de lines in mijn sig.
Ja maar je krijgt een dikke blimp mangquote:Op maandag 16 september 2013 11:40 schreef kaos- het volgende:
[..]
Same here. Ik ga niet wachten op die shit, bepaal zelf m'n eigen game.
Als je voetbal verkiest boven GTA5, dán ben je pas een zemmelhommo.quote:Op maandag 16 september 2013 11:38 schreef jackson het volgende:
Eigenlijk boeit het geen zak want Champions League dinsdag en woensdag maar toch. Hij kan maar in huis zijn
Ja, maar dan moet je voorzichtig rijden anders vallen ze er van af.quote:Op maandag 16 september 2013 11:40 schreef JessedeK het volgende:
kun je hydraulics op je lowrider zetten??
fok de West Coastquote:Op maandag 16 september 2013 11:41 schreef Giester het volgende:
[..]
Sowieso West-Coast Dr Dre en Snoop op in daar!
Krijg ik sowieso G. Heb die tori al maanden in een pre order gestacked.quote:Op maandag 16 september 2013 11:41 schreef margrev het volgende:
[..]
Ja maar je krijgt een dikke blimp mang
quote:Op maandag 16 september 2013 11:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je voetbal verkiest boven GTA5, dán ben je pas een zemmelhommo.
Ik cruise altijd rustig G, kunnen die bitchez mn shinende car zien braddaquote:Op maandag 16 september 2013 11:41 schreef Giester het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je voorzichtig rijden anders vallen ze er van af.
Vooral als je ook nog eens voor Ajax bentquote:Op maandag 16 september 2013 11:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je voetbal verkiest boven GTA5, dán ben je pas een zemmelhommo.
quote:Op maandag 16 september 2013 11:43 schreef margrev het volgende:
[..]
Vooral als je ook nog eens voor Ajax bent
nah ik kan west coast ook wel waarderenquote:
Dan begin je sowieso al op achterstand natuurlijk.quote:Op maandag 16 september 2013 11:43 schreef margrev het volgende:
Vooral als je ook nog eens voor Ajax bent
Boks.quote:Op maandag 16 september 2013 11:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
nah ik kan west coast ook wel waarderen
maar momenteel pomp ik old school east coast shit
zijn teksten zijn ver boven het niveautje tupac verhevenquote:Op maandag 16 september 2013 11:44 schreef kaos- het volgende:
[..]
Boks.
Biggie is en blijft de grootste baas ever voor mij.
Moet je boom?quote:Op maandag 16 september 2013 11:44 schreef Trebo het volgende:
Het taalgebruik wordt wat irritant hier..
Wat dan shabi?quote:Op maandag 16 september 2013 11:44 schreef Trebo het volgende:
Het taalgebruik wordt wat irritant hier..
Zeker weten. Alleen Do for love van pac vind ik aan, de rest is magertjes in vergelijking met Big poppa.quote:Op maandag 16 september 2013 11:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
zijn teksten zijn ver boven het niveautje tupac verheven
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 september 2013 11:50 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Die chrome motor
Die ga ik ook schaken
quote:Op maandag 16 september 2013 11:51 schreef Crip het volgende:
Hmmmmmmm.Yours?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |