Ik heb voor je aangepast G!quote:Op maandag 16 september 2013 10:15 schreef kaos- het volgende:
[..]
Oef, kijk dan maar even een paar topics terug
In het weekend post in amper omdat ik dan chicks moet afwijzen en naar huis sturen omdat in mijn huis maar 30 chicks tegelijk passen G.
Same here. Zit op mijn werk, alt+tab is my friend.quote:Op maandag 16 september 2013 10:16 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik moet wel werken, maar doe het niet.
Altijd zo mooi als er weer iets gebeurt 'de man speelde het agressieve spel Grand Theft Auto'. Ja hij veegt ook z'n reet af, en fietst wel eens en kijkt two and half men. Van die nietszeggende dingen waar geen enkele causaliteit is uit te halen.quote:Op maandag 16 september 2013 10:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ook mooi, zo'n foto op een voetbalveld waar wekelijks mensen daadwerkelijk de tering geschopt worden en dan wel iets menen te mogen zeggen over een computerspel..
Deze ding!quote:Op maandag 16 september 2013 10:17 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Same here. Zit op mijn werk, alt+tab is my friend.
Hier hetzelfde. GTA en FIFA, de rest van het jaar game ik nauwelijks. Misschien maar goed ookquote:Op maandag 16 september 2013 10:16 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik ben heel eerlijk in deze. Ik game serieus amper. Veel titels boeien me niet meer of ik ben bezig met anderen zaken. GTA is zo'n spel wat mij weer voor een paar maanden naar de kloten kan helpen, daarna is het weer over.
Boks.quote:
Boks.quote:Op maandag 16 september 2013 10:17 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik heb voor je aangepast G!
Kheb je rug, jeweet.
Sterk.quote:Op maandag 16 september 2013 10:17 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik heb voor je aangepast G!
Kheb je rug, jeweet.
"100% van de mensen die water drinken overlijdt uiteindelijk!!!!1"quote:Op maandag 16 september 2013 10:17 schreef _NZT_ het volgende:
Altijd zo mooi als er weer iets gebeurt 'de man speelde het agressieve spel Grand Theft Auto'. Ja hij veegt ook z'n reet af, en fietst wel eens en kijkt two and half men. Van die nietszeggende dingen waar geen enkele causaliteit is uit te halen.
Stond al vast in het contract.quote:Op maandag 16 september 2013 10:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoe hebben jullie aan je chick uitgelegd dat je vanaf dinsdag geen tijd meer voor haar hebt voor minstens een week?
Niet. Die van mij boeit het niet echt watquote:Op maandag 16 september 2013 10:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoe hebben jullie aan je chick uitgelegd dat je vanaf dinsdag geen tijd meer voor haar hebt voor minstens een week?
Nah G!quote:Op maandag 16 september 2013 10:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"100% van de mensen die water drinken overlijdt uiteindelijk!!!!1"
Goed aangelijnd houden. Sterk.quote:
Mijne komt dinsdag bier en eten brengen en meekijkenquote:Op maandag 16 september 2013 10:19 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Niet. Die van mij boeit het niet echt watDie gaat zelfs mee vanavond
Nog niet geprobeerd, spreek slecht Thai.quote:Op maandag 16 september 2013 10:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Hier het zelfde, ik raak agressie juist kwijt als ik wat virtuele mannetjes kapot sla met een knuppel.quote:Op maandag 16 september 2013 10:19 schreef FritsFlits het volgende:
Ik word agressiever van Fifa met hun Fifa vorm dan van GTA.
Google translate, broeder.quote:Op maandag 16 september 2013 10:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd, spreek slecht Thai.
Heb haar dit weekend flink gegeven!quote:Op maandag 16 september 2013 10:19 schreef Chocolatebear het volgende:
gaat ze dan ook tips geven?quote:Op maandag 16 september 2013 10:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Goed aangelijnd houden. Sterk.
[..]
Mijne komt dinsdag bier en eten brengen en meekijken
ฉันไม่มีเวลามากขึ้นสำหรับคุณตั้งแต่วันอังคาร ดังนั้นquote:Op maandag 16 september 2013 10:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Google translate, broeder.
Tssss. De mijne lijn ik gewoon aan in de keuken met een ballgag. Romantische onzin.....quote:Op maandag 16 september 2013 10:21 schreef Giester het volgende:
[..]
Heb haar dit weekend flink gegeven!
Bloemen, liefde, eten, romcom en van dattum natuurlijk.
Schraal en shit, harde schijf gegeven met vrouwen series erop en natuurlijk al een maand geleden in 3voud een aanvraag ingediend om deze week "vrij" te zijn.
Die bitch heb ik onder controle G!
"Mond dicht en mooi zijn schat."quote:Op maandag 16 september 2013 10:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
gaat ze dan ook tips geven?
dat trek ik altijd slecht
Ook lullig voor je offspring om hun moeder zo te vinden G!quote:Op maandag 16 september 2013 10:22 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Tssss. De mijne lijn ik gewoon aan in de keuken met een ballgag. Romantische onzin.....
Jullie hebben er maar 1, ik heb er, zoals Giester al aankaartte, 30quote:Op maandag 16 september 2013 10:22 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Tssss. De mijne lijn ik gewoon aan in de keuken met een ballgag. Romantische onzin.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |