Ik ga het steeds vreemder vinden waarom jij Pauw niet leuk vindt, met zijn nonchalante krullenkop.quote:
Voor mezelf had ik het over. Ik zou liever krullen hebben gehad.quote:Op zondag 15 september 2013 23:18 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik ga het steeds vreemder vinden waarom jij Pauw niet leuk vindt, met zijn nonchalante krullenkop.
Topshow. Ik zeg doen.quote:Op zondag 15 september 2013 23:21 schreef Latert het volgende:
*Ziet Corrie's foto in haar FoBo... Ziet foto in OP... Heeft photoshop op laptop staan....*
Neequote:Op zondag 15 september 2013 23:21 schreef Latert het volgende:
*Ziet Corrie's foto in haar FoBo... Ziet foto in OP... Heeft photoshop op laptop staan....*
quote:Op zondag 15 september 2013 23:21 schreef Latert het volgende:
Dat was een topshow bij TdJ.quote:Op zondag 15 september 2013 23:23 schreef Specularium het volgende:
Vincent Bijlo bij Raymann, dus dat wordt lachen!
Ik heb heel even gekeken, maar dat was zelfs MIJ te erg. Die Engelse keek ik welquote:Op zondag 15 september 2013 23:23 schreef OProg het volgende:
Zon Zee Ziekenhuis.
Wat een heerlijk stukje stilstand van de evolutie.
quote:Op zondag 15 september 2013 23:23 schreef Karina het volgende:
Uh die irritante blinde bij Rayman. Total niet grappig.
Hij zou eens kritisch naar zichzelf moeten kijken.quote:Op zondag 15 september 2013 23:23 schreef Karina het volgende:
Uh die irritante blinde bij Rayman. Total niet grappig.
Ze proberen nu Nick die de baard nog niet in de keel heeft te laten neuken.quote:Op zondag 15 september 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb heel even gekeken, maar dat was zelfs MIJ te erg. Die Engelse keek ik wel
Hij ziet er niet uit in ieder geval.quote:Op zondag 15 september 2013 23:24 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij zou eens kritisch naar zichzelf moeten kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |