abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport maandag 16 september 2013 @ 23:10:07 #201
274204 crew  Mexicanobakker
pi_131263036
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 23:08 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Het ligt er natuurlijk ook aan waarom je werkt. Ja, de centen, dat snap ik, maar je hebt ook veel mensen die zich 'verliezen' in het werk om van hun eigen emoties te vluchten. En dus langer blijft werken, soms een weekend zou meedraaien etc.
Ik zie mijzelf dit baantje nog niet dagenlang doen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_131264314
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 23:08 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Het ligt er natuurlijk ook aan waarom je werkt. Ja, de centen, dat snap ik, maar je hebt ook veel mensen die zich 'verliezen' in het werk om van hun eigen emoties te vluchten. En dus langer blijft werken, soms een weekend zou meedraaien etc.
Voor de centen heb ik het in ieder geval nog nooit gedaan, binnen de GGZ word je niet rijk :P
Dat verliezen herken ik wel, maar dan nog vond ik het ook gewoon geweldig om te doen. Hoe bijzonder is het om een deel van iemands ontwikkeling te zijn en bij te kunnen dragen aan kwaliteit van leven? Dat structurele overwerken en teveel taken op me nemen moet veranderen. Dat eerste is eenzaamheid (ik woon alleen en dat kost vaak best moeite) en dat tweede is een gebrek aan grenzen.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_131265577
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 23:08 schreef minthy het volgende:

[..]

Als je iets met veel plezier of met passie doet, denk ik.
Zo'n 8 jaar in een fabriek gewerkt (productie) en daar had ik het ook bijzonder naar m'n zin :P
Geestdodend werk kan soms zo heerlijk ongecompliceerd zijn dat je vanzelf ook innerlijk rustig wordt. Althans dat heb ik. :P
pi_131266854
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 00:00 schreef MCH het volgende:

[..]

Geestdodend werk kan soms zo heerlijk ongecompliceerd zijn dat je vanzelf ook innerlijk rustig wordt. Althans dat heb ik. :P
Absoluut. Weinig verantwoordelijkheden en veel geouwehoer daarbij opgeteld _O_
Tante minthy!! O+
pi_131279827
Haha, die sig van Mexicanobakker! _O-

quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 00:57 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Mja, kijk ik snap wel dat anderen dan zeggen dat zaken zoals Eckhart Tolle te zweverig zijn, maar daar zit ook weinig echt gegronde medische kennis achter. Dat is voor het grootste gedeelte gewoon paardenstront (zie Kumare). Mediteren, zoals je zelf al aangaf, is medisch gewoon bewezen dat het wel degelijk je hersenpan tot rust brengt.

quote:
Mensen blijven je met -> :') aankijken Gray..
:s)

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 00:00 schreef MCH het volgende:

[..]

Daarom vind ik barwerk zo heerlijk, wanneer de klanten niet vervelend zijn dan; je raakt echt in een flow waarbij je van binnen helemaal kalm bent, zelfs wanneer het megadruk is en je op vol tempo bezig bent. Het oog in de storm noem ik dat vaak. :)
pi_131282037
Ik heb mezelf eens getrakteerd op een hobby; breien en haken. Eens kijken of ik daarvoor het geduld kan opbrengen en de rust kan vinden :P
Tante minthy!! O+
pi_131282109
Waarom blokkeert mijn vader me altijd? ;( :'( :r
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  Redactie Sport dinsdag 17 september 2013 @ 16:53:34 #208
pi_131283419
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:15 schreef minthy het volgende:
Ik heb mezelf eens getrakteerd op een hobby; breien en haken. Eens kijken of ik daarvoor het geduld kan opbrengen en de rust kan vinden :P
Ik heb daar de rust sowieso niet voor. Ook niet voor geestdodend werk. Ik kan niet tegen te veel en te lang van hetzelfde en ik heb de concentratieboog van een demente kip.
  dinsdag 17 september 2013 @ 17:14:31 #209
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131284337
Heb ik ook eens geprobeerd, scgiet niet genoeg op, daarbij wordt ii er niet rustiger van. En verveeld het te snel.

Geestdodend werk vind ik af en toe wel lekker. Gewoon dom dingen invoeren ofzo, geen rpobleem mee... Mits t allemaal maar met t toetsenbord kan :')
pi_131289845
Babbel met de peut gehad today. De dosis nog maar even verhoogd voor komende maanden! Lijkt me een goede keus. Goed gesprek met mijn vader gehad en heb toch wel weer wat goede hoop voor de toekomst. Nu maar hopen dat niemand mij naar beneden wil trekken.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_131291901
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 19:57 schreef sitting_elfling het volgende:
Babbel met de peut gehad today. De dosis nog maar even verhoogd voor komende maanden! Lijkt me een goede keus. Goed gesprek met mijn vader gehad en heb toch wel weer wat goede hoop voor de toekomst. Nu maar hopen dat niemand mij naar beneden wil trekken.
Hoe ziet dat naar beneden trekken eruit?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  Redactie Sport dinsdag 17 september 2013 @ 20:47:11 #212
pi_131292030
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 17:14 schreef Cue_ het volgende:
Heb ik ook eens geprobeerd, scgiet niet genoeg op, daarbij wordt ii er niet rustiger van. En verveeld het te snel.

Geestdodend werk vind ik af en toe wel lekker. Gewoon dom dingen invoeren ofzo, geen rpobleem mee... Mits t allemaal maar met t toetsenbord kan :')
Toetsenbord helpt zeker ja.
  dinsdag 17 september 2013 @ 20:52:12 #213
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131292310
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Toetsenbord helpt zeker ja.
Ik merk dat ik tot op bepaalde hoogte/met bepaalde zaken de meest efficiente manier zoek. En dat gaat met computerwerk niet als je van alles tussendoor met de muis moet doen :')
pi_131292311
Jakkesss, van de winter word ik ook niet vrolijk.
  Redactie Sport dinsdag 17 september 2013 @ 20:52:58 #215
pi_131292352
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik merk dat ik tot op bepaalde hoogte/met bepaalde zaken de meest efficiente manier zoek. En dat gaat met computerwerk niet als je van alles tussendoor met de muis moet doen :')
Ja gewoon excel, heerlijk _O_
  dinsdag 17 september 2013 @ 20:56:02 #216
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131292493
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:

Ja gewoon excel, heerlijk _O_
Excel is kut :')

Maargoed even OT.. Mijn week is eigenlijk best goed :o :D Nu nog altijd gespannen wachten op telefoontje van mogelijk nieuw werk. Vandaag m'n baas nog gesproken en er is echt een last van m'n schouders afgevallen nu hij het weet.
Voor de rest is m'n humeur best oke, begin vroeg met werken, al vind ik de kou nu wel even kut en weer wennen.
Morgen misschien zwemmen met een vriendin.
Heb het danslessen afgezegd (had toch nog niet betaald), maar mocht ik ander werk krijgen is het gewoon niet handig en keek er relatief tegenop.

Nu maar hopen dat het doorgaat :')
  Redactie Sport dinsdag 17 september 2013 @ 20:58:28 #217
pi_131292616
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Excel is kut :')

Maargoed even OT.. Mijn week is eigenlijk best goed :o :D Nu nog altijd gespannen wachten op telefoontje van mogelijk nieuw werk. Vandaag m'n baas nog gesproken en er is echt een last van m'n schouders afgevallen nu hij het weet.
Voor de rest is m'n humeur best oke, begin vroeg met werken, al vind ik de kou nu wel even kut en weer wennen.
Morgen misschien zwemmen met een vriendin.
Heb het danslessen afgezegd (had toch nog niet betaald), maar mocht ik ander werk krijgen is het gewoon niet handig en keek er relatief tegenop.

Nu maar hopen dat het doorgaat :')
Lading van je af werpen is altijd een moment waarop je voor jezelf wat makkelijker meer keuzes kunt maken. Al is het nu natuurlijk nog een dagje in spanning zitten..
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:01:01 #218
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131292785
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:Al is het nu natuurlijk nog een dagje in spanning zitten..
Ik denk dat ik de komende weken nog wel in spanning zit.
  Redactie Sport dinsdag 17 september 2013 @ 21:03:05 #219
pi_131292911
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik denk dat ik de komende weken nog wel in spanning zit.
Ja ik ben geen dagelijkse volger, dus ik reageerde puur op de inhoud van die post. Maar dat zal dan ongetwijfeld zo zijn.
pi_131292948
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik heb daar de rust sowieso niet voor. Ook niet voor geestdodend werk. Ik kan niet tegen te veel en te lang van hetzelfde en ik heb de concentratieboog van een demente kip.
Hier idem qua concentratie maar mogelijk verbetert dat weer iets als ik me ergens op focus. Geen idee, wil het eens een kans geven :P
Vooralsnog gefrustreerd omdat de handwerkwereld niet is ingesteld op linkshandige mensen :+
Tante minthy!! O+
  Redactie Sport dinsdag 17 september 2013 @ 21:04:14 #221
pi_131292996
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:03 schreef minthy het volgende:

[..]

Hier idem qua concentratie maar mogelijk verbetert dat weer iets als ik me ergens op focus. Geen idee, wil het eens een kans geven :P
Vooralsnog gefrustreerd omdat de handwerkwereld niet is ingesteld op linkshandige mensen :+
Ja daar ondervind ik ook nog wel eens last van. Maar dat zijn slechts kleine frustraties op een geheel.
pi_131293124
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:52 schreef Clashy het volgende:
Jakkesss, van de winter word ik ook niet vrolijk.
Nee, niet echt nee :')
pi_131293172
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 17:14 schreef Cue_ het volgende:

Ik kan me soms compleet verliezen in de meest stompzinnige spelletjes, vrij ernstig soms dat het niet eens verveelt :')
Tante minthy!! O+
pi_131293244
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja daar ondervind ik ook nog wel eens last van. Maar dat zijn slechts kleine frustraties op een geheel.
Precies. Maar ook wel eens fijn om je alleen maar druk te maken over futiele zaken :P
Tante minthy!! O+
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:09:49 #225
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131293395
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:06 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik kan me soms compleet verliezen in de meest stompzinnige spelletjes, vrij ernstig soms dat het niet eens verveelt :')
Same here hoor. Moet soms echt van die 'afkickperiodes' inlassen. Momenteel te vaak gedaan op het werk in de vakantieperiode. Dus nu weer aan het afleren :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')