abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 september 2013 @ 08:30:06 #251
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131339158
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 01:31 schreef Faeroer het volgende:

:* Heb je ook bewijzen voor 'not worthy'? Ben je objectief genoeg om dat voor anderen te gaan bepalen? De meeste mensen zijn in gedachten meer met zichzelf bezig dan met jou (of wie dan ook). En stel mensen vinden je een naar persoon (stel), wat dan nog? Lekker boeiend wat iedereen zegt, waarom hier zoveel waarde aan hechten? Mij kan het echt geen reet meer schelen wat mensen denken of vinden. In de meeste gevallen zijn de negatieve opmerkingen ontzettend ondoordacht en dom.
Als ik Minthy der posts zo lees herken ik wel veel. En dan is het idd geen masker zoals complex ervaart (ja natuurlijk soms wel zo, zoals iedereen dat wel heeft), maar is het echt dat je jezelf niet mooi/slim/etc vindt.
Dus dan kan een ander nog wel zeggen hoe geweldig hij je vindt, maar zelf schop je dat onderuit.

Als een ander je een naar persoon vindt is dat niet leuk, maar als diegene je bv een mooi persoon vindt. Dan vind ik het wel leuk om te horen.. maaaaaaaaaarrr... zelf vind ik dat totaal niet. De reactie is dan eerder "ow hij vindt mij mooi, leuk voor hem, maar boeiend... ik ben het er zelf niet mee eens"
pi_131341299
Hallo allemaal, ik wil even mijn verhaal kwijt van de afgelopen dagen..
Het begon al op school, kan me totaal niet concentreren. Er liepen al wat spanningen tussen ik en een van mijn beste vriendinnnen. Ik deed dingen waar zei zich aan irriteerde. Ze irriteert zich er ook aaan dat ik mijn leven zo ''ver kanker'' doordat ik nog een aantal nachtjes op acuut heb geslapen, doordat het thuis echt niet meer ging.

Maar toen kwam ik al op school, en toen zei ze ''Je moet echt iets doen aan die woeddeaanvallen'' (moet zij nodig zeggen) En je hebt een kutgezicht..Dat kwetste mij zo erg.. Als ik me lekker in mijn vel had gevoeld, had ik mijn schouders op kunnen halen en denken van die is niet wijs. Maar op dat moment lukte mij dat niet, en ben ik helemaal door het lint gegeaan. De docent was heel lief, sloeg een arm om me heen en bracht me ergens anders hee.
De volgende dag voelde ik me heel erg in de war, schreeuwen/huilen..echt niet leuk. Toen ben ik naar huis gestuurd.

Die dagen daarna wilde ik niet meer naar school, dus ben ik niet gegeaan. Nu ga ik halve dagen. En ben ik weer eens opgenomen, voor een aantal weken. Goed gedaan Catnip!! :(

En mijn pgb'er is mijn pgb'er niet meer, omdat het niet meer ging..en ik mis haar heel erg. Niet normaal. We mailen nog wel vaak..

Dat wilde ik even kwijt. Kutweken gehad.. :(
pi_131342511
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 10:31 schreef Catnip het volgende:
Het begon al op school, kan me totaal niet concentreren. Er liepen al wat spanningen tussen ik en een van mijn beste vriendinnnen. Ik deed dingen waar zei zich aan irriteerde. Ze irriteert zich er ook aaan dat ik mijn leven zo ''ver kanker'' doordat ik nog een aantal nachtjes op acuut heb geslapen, doordat het thuis echt niet meer ging.

Maar toen kwam ik al op school, en toen zei ze ''Je moet echt iets doen aan die woeddeaanvallen'' (moet zij nodig zeggen) En je hebt een kutgezicht..Dat kwetste mij zo erg.. Als ik me lekker in mijn vel had gevoeld, had ik mijn schouders op kunnen halen en denken van die is niet wijs. Maar op dat moment lukte mij dat niet, en ben ik helemaal door het lint gegeaan. De docent was heel lief, sloeg een arm om me heen en bracht me ergens anders hee.
De volgende dag voelde ik me heel erg in de war, schreeuwen/huilen..echt niet leuk. Toen ben ik naar huis gestuurd.

Die dagen daarna wilde ik niet meer naar school, dus ben ik niet gegeaan. Nu ga ik halve dagen. En ben ik weer eens opgenomen, voor een aantal weken. Goed gedaan Catnip!! :(

En mijn pgb'er is mijn pgb'er niet meer, omdat het niet meer ging..en ik mis haar heel erg. Niet normaal. We mailen nog wel vaak..

Klinkt niet echt als een stel goede vriendinnen. Dumpen en verder gaan.

Those who mind, don't matter and those who matter don't mind. :D
pi_131346015
quote:

Hallo! Wat is dat nou voor een 'beste vriendin' als ze zulke dingen zegt?! 'je hebt een kutgezicht' :o :( -O- Natuurlijk was je gekwetst en ik kan me voorstellen dat je door het lint ging. Ik kan me ook voorstellen dat het voor haar lastig is om jouw situatie te begrijpen, maar dit kan echt niet. Waarom ga je met zulke mensen om? Daar ga je je natuurlijk niet beter door voelen. Hoe zit dat met andere vrienden? Zijn die ook zo onbegripvol?
Balen dat je weer bent opgenomen meis...
Bedoel je dat die pgb'er vond dat het niet meer ging om jou te begeleiden? Dat is wel echt kut zeg...ik hoop voor je dat er iemand anders is/komt die je kunt vertrouwen. Wel goed dat je toch nog halve dagen naar school gaat en er niet helemaal mee stopt, je bent natuurlijk nog leerplichtig dus je zal wel moeten anders krijg je nog meer problemen.
Sterkte :*
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_131346706
quote:
99s.gif Op woensdag 18 september 2013 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik kan heeel slecht tegen veranderingen. Mijn vriendengroep is al 3 jaar uit elkaar aan het vallen en daar heb ik nog steeds enorme moeite mee hoewel het logisch is dat mensen hun eigen pad gaan. Die vriendengroep was heel hecht op m'n 18e maar nu ben ik 23 en is het allemaal anders. Zelfde geldt voor mijn (4 jaar lange) relatie die uit ging en m'n beste vriend die nu wat met d'r heeft. Een goeie (andere) vriend die me volledig in de kou laat zitten. Die veranderingen maken me gek.
Met name lange vakanties en nieuwe schooljaren etc. vind ik lastig.
Nu dus een nieuwe klas waar ik heel snel denk dat mensen mij niet mogen of dat ik er niet bij hoor. Vorig jaar had ik een klas waar de groep best hecht was geworden door het jaar heen en das ook weer helemaal weg. M'n huisgenoot waar ik bevriend mee raakte is vertrokken. Al dat soort dingen.
Ik denk al snel in doemgedachten dat het allemaal niet goed komt. Dat ik me niet thuis kan voelen in de klas en dat mensen mij niet zullen uitnodigen voor een stapavond. En buiten school dat me vrienden me laten zitten, dat ik nooit meer een vriendin zal vinden enz.

Qua alcohol, ik heb in de hele maand mei niks gedronken bij wijze van test en dat verliep in principe prima. Ik heb dat gedaan nadat ik een paar keer dronken was en ik me daar extreem schuldig over voelde tegenover mezelf en tegenover anderen (ook al had ik niks geks gedaan). Ik drink nu rustiger aan en drink veel water. Drugs raak ik niet meer aan.
Dat is wel een lastige situatie inderdaad, die veranderingen waar je weinig controle over hebt. Dan heb je geen houvast, want alles kan veranderen. Je raakt het overzicht kwijt, logisch dat je dan het gevoel hebt dat het niet goed komt. Misschien ben je alleen bang dat die mensen uit je klas niet mogen, dan hoeft het niet zo te zijn. Richt je op de dingen waar je wel wat aan kunt doen, zoals dat, en laat de rest los, al is dat moeilijk. Denk je dat je die vrienden niet meer terug kunt krijgen, laat ze dan los. Maak nieuwe vrienden.
Ik herken het slecht kunnen omgaan met veranderingen. Maar die dingen die jij beschrijft zijn gewoon heel lastig en ik denk dat iedereen daar moeite mee zou hebben.
Complimentje trouwens voor je bewuste drinkgedrag :)

quote:
[..]

Ik herken dit absoluut. Vooral in de vakanties en ongestrucuteerde tijden. In de vakantie heb ik zelfs afspraken met mijn psycholoog gemaakt over hoe ik hier het beste mee kon dealen. Mijn lichaam en geest was in de ochtend al compleet moe en uitgeput ondanks veel slaap. Alleen al naar de ontbijttafel gaan en een boterham smeren geeft angst en inderdaad dat trillerige en verlammende. Vervolgens moet ik ook nog wat met die dag gaan doen (gevolgt door gedachte: oh shit ik moet nu echt wat gaan doen, als ik niks doe ben ik nutteloos).
In het ergste geval blijft dat gevoel hangen ookal ben ik al een uur bezig met de bezigheid. Gevoel dat het niet goed is. Ik heb in de vakantie mijn hele kamer overgeschilderd en ik luisterde naar cabaret op MP3. Mijn gedachten waren zelfs daarbij nog: "Nutteloos, wat kansloos dat ik al die cabaret luister. Zometeen ken ik alle shows van hans teeuwen en dat is echt voor nerds. Andere mensen doen vast iets moois met dit weer." (voorbeeldje hoor)

Met m'n psycholoog besproken, en ik ben die dagen doorgekomen door op tijd op te staan en gelijk te ontbijten. Vervolgens drie of vier uur te klussen en dan tijd voor mezelf te nemen. Dat werkte wel redelijk. Soms ging dat blokkadegevoel weg na een tijdje klussen.

Ik moest iig iets verrichten op een dag omdat ik anders alleen maar op de laptop op bed zou zitten. Gevolg daarvan is een enorme energieophoping en moeheid en een depressief gevoel later op de dag.
Jij bent dus ook streng voor jezelf. Dat kan goed zijn, als je jezelf aanzet om toch dingen te doen als je depressief bent. Maar ook heel lastig, want dingen doen lukt dan juist niet en dat neem je jezelf dan erg kwalijk. Maar je hebt het wel goed aangepakt lees ik. ^O^
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 00:08 schreef minthy het volgende:

[..]

Daar denk ik heel erg vaak over na maar daarin loop ik vast. Ik sta bij anderen bekend als vrolijk, kletskouserig, gezellig, positief ingesteld, geinponem eersteklas en betrokken. Daartegenover staat dat ik mezelf een naar, lelijk en achterlijk dom mens vind. Dat wat anderen vinden komt niet overeen met hoe ik mezelf zie. De oorzaak ligt in een pestverleden en thuis in de kindertijd een (gevoelsmatig) zeer onveilige en instabiele situatie. Ik "schop" mezelf vaak in situaties en ben dan dat vrolijke geval maar daaronder ligt een negatieve laag.
Je ziet zelf al in waar je gedachtegang niet klopt. Je weet ergens ook echt dat anderen je mogen. Zo ver ben je al en dat is mooi. Sommige mensen hebben dat besef nog niet en dat soort dingen leer je dus in therapie. Jij bent al een stap verder, nu moet je alleen nog leren dat anderen gelijk hebben en jij niet :P

Hoe gaat het met breien/haken? Zelf kaarten maken is ook leuk. :Y
  donderdag 19 september 2013 @ 13:53:00 #256
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131346739
quote:

Eens met de rest.. maar je vriendin had wel enigszins gelijk. Je moet wat doet aan je woedeaanvallen. Schreeuwen/huilen op school is gewoon niet de bedoeling.
pi_131346827
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Eens met de rest.. maar je vriendin had wel enigszins gelijk. Je moet wat doet aan je woedeaanvallen. Schreeuwen/huilen op school is gewoon niet de bedoeling.
Dan hoeft ze het nog niet op zo'n manier te brengen...en ik neem aan dat die problemen bij de hulpverleners bekend zijn.
  donderdag 19 september 2013 @ 13:58:16 #258
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131346880
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:56 schreef kuolema het volgende:
Dan hoeft ze het nog niet op zo'n manier te brengen...en ik neem aan dat die problemen bij de hulpverleners bekend zijn.
Vandaar ook het "eens met de rest" ;)

Dat lijkt mij ook, maar als ik haar posts soms leest heeft ze zelf niet altijd even goed door hoe ernstig dergelijk gedrag kan zijn.
pi_131346915
quote:

[..]

Dit. Zelf zou ik niet echt weten hoe om te gaan met iemand die zijn/haar woede niet kan beheersen. Bovendien ben ik nogal allergisch voor geschreeuw en verder alles wat met geweld te maken heeft.

Die woedeaanvallen van je, je moet wel begrijpen dat je daarmee de mensen die het goed met je voorhebben wel zwaar op de proef stelt. Besef dat, dit is een -hele- belangrijke stap om te maken (met spoed!).
pi_131346933
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Vandaar ook het "eens met de rest" ;)

Dat lijkt mij ook, maar als ik haar posts soms leest heeft ze zelf niet altijd even goed door hoe ernstig dergelijk gedrag kan zijn.
Ja okee :) Dat idee heb ik ook een beetje inderdaad.
pi_131346986
quote:

[..]

Weet ik, maar ik vind het echt heel lastig.
pi_131347021
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 14:01 schreef Catnip het volgende:

[..]

Bespreek je dit met hulpverleners? Die kunnen je erbij helpen.
pi_131347023
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 14:01 schreef Catnip het volgende:

[..]

Waardoor komen die woede-aanvallen eigenlijk?

Is dat een bepaald gevoel dat je krijgt dat zo heftig is, dat het je als het ware overspoelt?
  donderdag 19 september 2013 @ 14:43:58 #264
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_131348206
He catnip, wat klote!
En ik snap je helemaal, dat je het lastig vindt om geen woedeaanvallen te krijgen. Ik vind het ook lastig om emoties in bedwang tw houden. Gaat nu wel goed hoor, maar blijft sims lastig.
Ik hoop dat je daar snel de juiste hulp bij weet te vinden en sowieso wil ik je voor nu veel sterkte wensen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_131366908
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 01:31 schreef Faeroer het volgende:

[..]

:* Heb je ook bewijzen voor 'not worthy'? Ben je objectief genoeg om dat voor anderen te gaan bepalen? De meeste mensen zijn in gedachten meer met zichzelf bezig dan met jou (of wie dan ook). En stel mensen vinden je een naar persoon (stel), wat dan nog? Lekker boeiend wat iedereen zegt, waarom hier zoveel waarde aan hechten? Mij kan het echt geen reet meer schelen wat mensen denken of vinden. In de meeste gevallen zijn de negatieve opmerkingen ontzettend ondoordacht en dom.
Nee, daarvoor heb ik geen bewijzen. Het is wel iets wat bij een gegeneraliseerde angststoornis hoort :)
Rationeel gezien weet ik dat het waar is wat je zegt, maar toch zit er altijd een spreekwoordelijk stemmetje in mijn achterhoofd die zaken precies andersom zegt tov anderen.
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 08:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

ja ik denk dat heel veel mensen dit doen, maar aan de andere kant, hoe wil je je gedragen als je niet verbergt wat je voelt?
Op school doe ik ook zo spontaan en vrolijk als ik kan, en anders een matigen smoes zoals slecht geslapen of ziek.
Vaak kan ik niet eens benoemen hoe ik me voel :P Blijkbaar kom ik positief over, zo wil ik me ook blijven gedragen. Volgens mij is er qua gedrag ook niet veel mis maar meer met de oordelen die ik er zelf aan hang en de foute gedachtepatronen.
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2013 08:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Goed bezig ^O^
Onsamenhangendheid is niet erg, denk dat dat vooral gevoelsmatig is en hij er vast wel de belangrijke zaken uit kan halen.

En je hebt dezelfde opdracht gekregen als ik O+
Dat kan hij zeker, al gaf hij wel aan dat ik snel praatte. Dat doe ik wel vaker maar nu begon ik echt te struikelen :D
Nog bedankt dat je een tijdje terug aangaf dat jij kon kiezen tussen een mannelijke of een vrouwelijke psych, daar heb ik toen over nagedacht. De psychiater is vrouw, maakte me binnen 5min al aan het brullen. De psycholoog is een man, op de een of andere manier schept dat wat afstand oid, lekker concreet in ieder geval _O_
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_131367500
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:51 schreef kuolema het volgende:

Je ziet zelf al in waar je gedachtegang niet klopt. Je weet ergens ook echt dat anderen je mogen. Zo ver ben je al en dat is mooi. Sommige mensen hebben dat besef nog niet en dat soort dingen leer je dus in therapie. Jij bent al een stap verder, nu moet je alleen nog leren dat anderen gelijk hebben en jij niet :P

Hoe gaat het met breien/haken? Zelf kaarten maken is ook leuk. :Y
Dat maakt het ook zo ontzettend verwarrend, zeker als ik mensen al een poosje niet heb gesproken of wanneer ze een poos rustig zijn :P
Dan ga ik zaken invullen en dat is echt verschrikkelijk naar soms. Vertrouwen op anderen en hulp durven vragen zijn ook leerdoelen hier.

Alweer uitgehaald en opnieuw begonnen, het wordt steeds netter! Vanavond heb ik er geen zin in, morgen maar weer. Kaarten maken zou me op de zenuwen gaan werken, dat gepriegel :D
Tante minthy!! O+
  donderdag 19 september 2013 @ 23:04:47 #267
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131367921
Graag gedaan, ben blij dat je voor een man kon kiezen (zonde de extra wachttijden waar ik las van zou hebben gehad). Merk wel dat het langzaam beter gaat met deze psych. Al blijft het een vrouw, die ook echt soms zo reageert.. maar ach :')
pi_131368673
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dit. Zelf zou ik niet echt weten hoe om te gaan met iemand die zijn/haar woede niet kan beheersen. Bovendien ben ik nogal allergisch voor geschreeuw en verder alles wat met geweld te maken heeft.
Ik ga daar keihard tegenin. Ik beschouw mensen die (bewust) hun emoties verkrachten om de woede aanval op te wekken en daar in te blijven hangen als zeikerds. Ik blijf :') kijken richting deze mensen. En altijd maar rustig blijven, en altijd maar de discussie aan gaan met zo'n woede aanval figuur.

Ik heb vaak de grootste lol met mensen die hun emoties/woede aanvallen niet onder controle kunnen houden. Ik ga er niet in mee, dat weiger ik gewoon. Vaak kunnen ze daar absoluut niet tegen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_131369098
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:19 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik ga daar keihard tegenin. Ik beschouw mensen die (bewust) hun emoties verkrachten om de woede aanval op te wekken en daar in te blijven hangen als zeikerds. Ik blijf :') kijken richting deze mensen. En altijd maar rustig blijven, en altijd maar de discussie aan gaan met zo'n woede aanval figuur.

Ik heb vaak de grootste lol met mensen die hun emoties/woede aanvallen niet onder controle kunnen houden. Ik ga er niet in mee, dat weiger ik gewoon. Vaak kunnen ze daar absoluut niet tegen.
Ik heb meegemaakt dat ze dan helemaal ontspoorden en geweldadig werden, dus nee, dat is em niet voor mij.
pi_131369566
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:04 schreef Cue_ het volgende:
Graag gedaan, ben blij dat je voor een man kon kiezen (zonde de extra wachttijden waar ik las van zou hebben gehad). Merk wel dat het langzaam beter gaat met deze psych. Al blijft het een vrouw, die ook echt soms zo reageert.. maar ach :')
Vooral dat empathische geneuzel word ik snel zat bij vrouwen, ik begeleid zelf ook meer op een nuchtere mannen-manier :D
Dan heb ikzelf meer het idee dat er sprongen gemaakt worden. Met wat empathie is niets mis (dat toon ik ook wel) maar sommige mensen slaan daarin door met kusjekroel-gedrag :P
Tante minthy!! O+
pi_131369882
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb meegemaakt dat ze dan helemaal ontspoorden en geweldadig werden, dus nee, dat is em niet voor mij.
Oe, dat soort gestoorden ben ik sowieso nog nooit tegengekomen :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_131370063
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:19 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hah, voor mij is het ook zo, al is mijn gezicht dan meestal uitdrukkingsloos. :P

Dit zonder de gaap: :O
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:06:35 #273
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_131370253
quote:

[..]

Hehe, dit doe ik ook. :P
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
pi_131370324
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:44 schreef minthy het volgende:

[..]

Vooral dat empathische geneuzel word ik snel zat bij vrouwen, ik begeleid zelf ook meer op een nuchtere mannen-manier :D
Dan heb ikzelf meer het idee dat er sprongen gemaakt worden. Met wat empathie is niets mis (dat toon ik ook wel) maar sommige mensen slaan daarin door met kusjekroel-gedrag :P
Eens, mannen zijn vaak gewoon wat simpeler, directer en niet zo overdreven meelevend. Dat is soms gewoon beter.
pi_131371499
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:08 schreef kuolema het volgende:

[..]

Eens, mannen zijn vaak gewoon wat simpeler, directer en niet zo overdreven meelevend. Dat is soms gewoon beter.
Inderdaad. Wij willen gewoon een kippenbout kapot scheuren met onze tanden, een blikje op ons voorhoofd kapot slaan, even een oerkreet maken en sport kijken. Geen geneuzel met 'limoen groen' en 'lila-blauw', maar gewoon 'groen' en 'blauw'. Geen "niks" antwoord als je vraagt wat er aan de hand is, maar gewoon 'het is kut'. Geen 'neus poederen' maar gewoon 'schijten'.
  vrijdag 20 september 2013 @ 02:26:12 #276
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_131371812
Ik vind empathisch gedoe juist fijn. Psychs zijn de eersten in mijn leven geweest die empathisch waren. Op de juiste manier dan. Meejanken hoeft niet, maar mij dwingen om lief over mezelf te denken wel.
  vrijdag 20 september 2013 @ 04:07:07 #277
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131372080
Om 12 uur in slaap gevallen, om 1.30 uur het gevoel dat de nacht er al op zat, om 3.21 uur wakker geworden en te wakker en nu om 4.06 uur nog altijd niet in slaap :X
En het word nog wel een lange dag vandaag..d us maar even serie kijken en hopen in slaap te vallen.
pi_131373967
Even een crosspost uit een ander topic.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 09:28 schreef J0ycie88 het volgende:
Tijdje terug heb ik hier mijn verhaal al eens gepost. Nu is het dus zo dat ik een maand geleden de stap heb genomen om naar mijn huisarts te gaan, om een verwijzing te krijgen voor een onderzoek zodat er wordt gekeken of ik de erfelijke afwijking heb die mijn vader ook had.

Ondertussen heb ik de echo al gehad 2 weken geleden, en moet ik maandag naar de arts in het ziekenhuis voor een hartfilmpje en de uitslag van de echo.
En heb nu al zon last van de spanning en angst... Weet niet wat ik moet verwachten, heb geen voorgevoel. Voel me nu zo onzeker.

Wilde even mijn ei kwijt..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 20 september 2013 @ 09:39:19 #279
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131374020
Geduld hebben is altijd lastig, maar helaas het enige wat mogelijk is.
  zondag 22 september 2013 @ 01:51:04 #280
399061 kuolema
vermaledijd
pi_131432331
Ik moet even kwijt dat ik verschrikkelijk walg van mezelf. Pure afkeer. :r
Niet alleen van wie ik ben, maar ook van wie ik was en van wie ik zal zijn. Want ik zal mij blijven zolang ik leef. De trigger was nu dat ik oude mailtjes van mezelf heb teruggelezen. Niet zo slim.

Hoe gaat het met jullie? Het is een beetje stil hier. Hopelijk is dat iets goeds :)
  zondag 22 september 2013 @ 01:52:51 #281
399061 kuolema
vermaledijd
pi_131432355
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 01:24 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Inderdaad. Wij willen gewoon een kippenbout kapot scheuren met onze tanden, een blikje op ons voorhoofd kapot slaan, even een oerkreet maken en sport kijken. Geen geneuzel met 'limoen groen' en 'lila-blauw', maar gewoon 'groen' en 'blauw'. Geen "niks" antwoord als je vraagt wat er aan de hand is, maar gewoon 'het is kut'. Geen 'neus poederen' maar gewoon 'schijten'.
Mannen *O*
pi_131435277
quote:
13s.gif Op zondag 22 september 2013 01:51 schreef kuolema het volgende:
Ik moet even kwijt dat ik verschrikkelijk walg van mezelf. Pure afkeer. :r
Niet alleen van wie ik ben, maar ook van wie ik was en van wie ik zal zijn. Want ik zal mij blijven zolang ik leef. De trigger was nu dat ik oude mailtjes van mezelf heb teruggelezen. Niet zo slim.

Hoe gaat het met jullie? Het is een beetje stil hier. Hopelijk is dat iets goeds :)
Ik sta tot dusverre nog altijd met een grote teen in de samenleving. Waarom ging je trouwens oude mailtjes van jezelf teruglezen?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_131435311
quote:
13s.gif Op zondag 22 september 2013 01:51 schreef kuolema het volgende:

Ik weet even niet meer hoe het gaat.
Slecht of goed :') zoveel gebeurt in korte tijd.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_131436189
Vannacht werd ik zomaar wakker, dus ging ik maar nadenken over het leven, het universum, en al het andere.

Ik dacht over de zin en onzin van spirituele verlichting, maar trok daar al snel de stekker uit.

Ik dacht over het afscheren van m'n baard, en dacht: dat zit wel snor.

Ik dacht over het nemen van een ander kapsel, maar wist niet welk. Aan dat verhaal kleeft dus nog een staartje.

Ik had kramp in m'n schouders, maar kon op de oorzaak m'n vinger niet leggen.

En het resultaat van al deze contemplatie?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131437176
quote:
14s.gif Op zondag 22 september 2013 11:51 schreef Gray het volgende:
Vannacht werd ik zomaar wakker, dus ging ik maar nadenken over het leven, het universum, en al het andere.

Ik dacht over de zin en onzin van spirituele verlichting, maar trok daar al snel de stekker uit.

Ik dacht over het nemen van een ander kapsel, maar wist niet welk. Aan dat verhaal kleeft dus nog een staartje.

SPOILER
SPOILER
Towel day duurt nog wel even :+
Tante minthy!! O+
pi_131437688
quote:
14s.gif Op zondag 22 september 2013 12:24 schreef minthy het volgende:

[..]

Towel day duurt nog wel even :+
Net geweest he?

Douglas Adams, wat een held. _O_
pi_131439736
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 11:07 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik sta tot dusverre nog altijd met een grote teen in de samenleving. Waarom ging je trouwens oude mailtjes van jezelf teruglezen?
Dat doe ik ook regelmatig..maar ik lach erom :)
Mijn oude mailtjes/berichtjes zijn echt heel raar.
  zondag 22 september 2013 @ 14:26:53 #288
399061 kuolema
vermaledijd
pi_131441315
quote:

SPOILER
SPOILER
Gray, wat ben je toch een held. _O_

quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 11:07 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Het is iets, een grote teen.
Ik was ineens benieuwd naar wat mijn oudste mailtje was dat ik had bewaard en zo ging ik verder lezen.
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 11:08 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ik weet even niet meer hoe het gaat.
Slecht of goed :') zoveel gebeurt in korte tijd.
Je hoeft er ook geen goed of slecht op te kunnen plakken. Wat is er gebeurd dan?
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 13:47 schreef Catnip het volgende:

[..]

Dat doe ik ook regelmatig..maar ik lach erom :)
Mijn oude mailtjes/berichtjes zijn echt heel raar.
Sommige dingen zijn ook wel grappig, daarom is het ook wel leuk om terug te lezen. Maar voor bepaalde dingen schaam ik me echt.
Wat bedoel je met raar?
pi_131442235
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 14:26 schreef kuolema het volgende:

[..]

Gray, wat ben je toch een held. _O_

[..]

Het is iets, een grote teen.
Ik was ineens benieuwd naar wat mijn oudste mailtje was dat ik had bewaard en zo ging ik verder lezen.

[..]

Je hoeft er ook geen goed of slecht op te kunnen plakken. Wat is er gebeurd dan?

[..]

Sommige dingen zijn ook wel grappig, daarom is het ook wel leuk om terug te lezen. Maar voor bepaalde dingen schaam ik me echt.
Wat bedoel je met raar?
Je schaamt je voor bepaalde berichten, maar was het achteraf niet logisch dat die berichten zo waren opgezet?
Over de grote teen: Het is inderdaad iets :)
Ook al heb ik nog steeds niks, nu lijkt het tenminste erop dat ik vooruitgang boek. Over 6 maanden zal het duidelijk zijn of ik daadwerkelijk vooruitgang heb geboekt.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 22 september 2013 @ 19:38:24 #290
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_131453330
quote:

SPOILER
SPOILER
Ik snap het niet, maar je woordgrapjes zijn wel tof.
  zondag 22 september 2013 @ 19:39:52 #291
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_131453381
Complex, ik ben echt best wel trots op jou.
Je verrast me steeds met de positiviteit die steeds meer uit je berichten spreekt. Nog ff en ik ga het van je verwachten he... ;)
pi_131454074
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 19:39 schreef Murmeli het volgende:
Complex, ik ben echt best wel trots op jou.
Je verrast me steeds met de positiviteit die steeds meer uit je berichten spreekt. Nog ff en ik ga het van je verwachten he... ;)
Het is de bedoeling dat dat van mij te verwachten is, tenzij ik aangeef dat het niet goed met me gaat :)
pi_131454127
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 19:59 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Het is de bedoeling dat dat van mij te verwachten is, tenzij ik aangeef dat het niet goed met me gaat :)
Je moet alleen niet zorgen dat je doorslaat in het positief zien van dingen, anders kan het "backfiren" :P
pi_131454312
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 20:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je moet alleen niet zorgen dat je doorslaat in het positief zien van dingen, anders kan het "backfiren" :P
Ja, daar wees mijn arts ook al op. Hij is bang dat ik in een manie zit, maar ik heb geen idee hoe het is om manisch te zijn eigenlijk.
pi_131454410
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 20:07 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ja, daar wees mijn arts ook al op. Hij is bang dat ik in een manie zit, maar ik heb geen idee hoe het is om manisch te zijn eigenlijk.
Geen idee of ik manisch was, maar bij mij schommelde het tussen "zoveel energie hebben dat ik niet stil kan zitten en als een typische a-autist van alles ondernemen" tot "me zo kut voelen dat ik dood wou zijn" :P
pi_131454531
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 14:26 schreef kuolema het volgende:
Gray, wat ben je toch een held.
Dank je, amen. ;)

quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 19:38 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik snap het niet, maar je woordgrapjes zijn wel tof.
Dingen gebeuren, soms leuk, soms niet. Er zitten wat 'plannen' tussen. Hoe dan ook, ondanks alles, of dankzij alles: ik voel me goed. ;)

quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 20:07 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Meestal ontdek je dat pas achteraf, zelfs al overkomt het je vaker dan één keer. Het kan zijn dat je het realiseert terwijl je erin zit, dan kan het soms in één keer over zijn. Probeer jezelf te kalmeren, of het nou goed of slecht gaat met je bui.
pi_131454595
quote:
7s.gif Op zondag 22 september 2013 20:13 schreef Gray het volgende:

[..]

Probeer jezelf te kalmeren, of het nou goed of slecht gaat met je bui.
Ik heb nogal de neiging om FULL POWA te gaan!!! :D
pi_131454936
quote:
7s.gif Op zondag 22 september 2013 20:13 schreef Gray het volgende:

[..]

Dank je, amen. ;)

[..]

Dingen gebeuren, soms leuk, soms niet. Er zitten wat 'plannen' tussen. Hoe dan ook, ondanks alles, of dankzij alles: ik voel me goed. ;)

[..]

Meestal ontdek je dat pas achteraf, zelfs al overkomt het je vaker dan één keer. Het kan zijn dat je het realiseert terwijl je erin zit, dan kan het soms in één keer over zijn. Probeer jezelf te kalmeren, of het nou goed of slecht gaat met je bui.
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 20:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat heb ik toevallig nou net niet. Full power gaan is ook mijn doel, maar daar zijn condities aan verbonden. Ik probeer juist het punt te bereiken dat ik denk dat het goed met me gaat, dat ik me goed voel, dat mijn persoonlijke problemen opgelost worden/zijn en dat ik daarom wel kan proberen om full power te gaan :)
pi_131455239
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 20:24 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

[..]

Dat heb ik toevallig nou net niet. Full power gaan is ook mijn doel, maar daar zijn condities aan verbonden. Ik probeer juist het punt te bereiken dat ik denk dat het goed met me gaat, dat ik me goed voel, dat mijn persoonlijke problemen opgelost worden/zijn en dat ik daarom wel kan proberen om full power te gaan :)
Nou, ik heb altijd al de neiging full power te gaan, tot op het punt dat het me uitput (lang leve de medicatie? O wacht, -dat- was ik dus vergeten! :D )
pi_131455416
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 20:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ah, over 9000? :P

quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 20:24 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

[..]

Je kan prima full power gaan en tegelijkertijd kalm, maar in een manie zijn die twee niet goed te scheiden. Ook wanneer je niet full power gaat kan je vooruit komen. Misschien zelfs beter nog. Haastige spoed enzo, hardlopers doodlopers etc. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')