SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJ
Heb jij een zus achter de piano?quote:Op zondag 15 september 2013 15:05 schreef Ironisch het volgende:
[..]
Dat was de grap ook ik ben cabaretier namelijk
Schijnbaar.quote:Op zondag 15 september 2013 15:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zat die nu echt op de Havo ?
Ja, maar die lacht nimmer.quote:Op zondag 15 september 2013 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij een zus achter de piano?
Zo zie je maar dat denken niet je sterkste kant is.quote:Op zondag 15 september 2013 15:05 schreef Geo4kant het volgende:
Dacht dat die club TT's niet mochten
Chivu.quote:Op zondag 15 september 2013 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mitchell Dijks
6 wedstrijden, 2 keer rood.
Al ooit eerder gebeurd?
Letschert, zo'n twintig minuten geleden.quote:Op zondag 15 september 2013 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mitchell Dijks
Al ooit eerder gebeurd?
Loopt die Mufasa in je UI nou te fappen?quote:
Die pakte ook al z'n 2e rood?quote:
ook nog wedstrijd schorsing hequote:Op zondag 15 september 2013 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mitchell Dijks
Al ooit eerder gebeurd?
denk het welquote:Op zondag 15 september 2013 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mitchell Dijks
Al ooit eerder gebeurd?
Ja, tegen GAE ook al. Deed het zelfs in vijf wedstrijden.quote:Op zondag 15 september 2013 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die pakte ook al z'n 2e rood?
Wat een tokkies
Nee gewoon een hele openbare grote school.quote:Op zondag 15 september 2013 15:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zeker z,on ''speciale school'' ?
ja.quote:Op zondag 15 september 2013 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die pakte ook al z'n 2e rood?
Wat een tokkies
Ja.quote:Op zondag 15 september 2013 15:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Loopt die Mufasa in je UI nou te fappen?
Je kunt wel zeggen dat je bij een playboymodel in de klas hebt gezeten, dan doe je maar net of je de naam vergeten bent.quote:
Ghaldoun ?quote:Op zondag 15 september 2013 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee gewoon een hele openbare grote school.
Geen ideequote:
Nja, maar Dijks had een langere schorsing. 3e wedstrijd ofzo voor hem?quote:Op zondag 15 september 2013 15:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, tegen GAE ook al. Deed het zelfs in vijf wedstrijden.
Vierde.quote:Op zondag 15 september 2013 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja, maar Dijks had een langere schorsing. 3e wedstrijd ofzo voor hem?
Ik zat niet bij hem in de klas. Maar wel in hetzelfde jaar.quote:Op zondag 15 september 2013 15:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt wel zeggen dat je bij een playboymodel in de klas hebt gezeten, dan doe je maar net of je de naam vergeten bent.
Wat een leuke UI heb je tochquote:Op zondag 15 september 2013 15:09 schreef OverRated het volgende:
Van der Velde heeft het op z'n heupen sinds die penal
Nee, jouw UI is shit.quote:Op zondag 15 september 2013 15:08 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jij hebt na mij tochwel de leukste ui.
Ja tochquote:Op zondag 15 september 2013 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een leuke UI heb je toch
Yuri Rosequote:Op zondag 15 september 2013 15:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hehe daar komen alle dorpsgekken vandaan
Zie Olaf Lindenbergh
Ik kom er niet vandaan gelukkig.quote:Op zondag 15 september 2013 15:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hehe daar komen alle dorpsgekken vandaan
Zie Olaf Lindenbergh
Immers scoort.quote:
Kom je uit een dorp nabij ?quote:Op zondag 15 september 2013 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kom er niet vandaan gelukkig.
Alleen op school gezeten.
quote:
schelden met ziektes is verboden op heel FOK!quote:
Ze vindt hem gewoon een kanjer.quote:
Ja.quote:
Lief dagboek..quote:
Verbrand het.quote:Op zondag 15 september 2013 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn dagboek is helemaal niet lief.
Sinds wanneer?quote:
Je wordt echt niet voor de rechter gedaagd als je kanker roept op straatquote:Op zondag 15 september 2013 15:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Schelden met ziekte is altijd verboden....
Op forum, in het echt natuurlijk
Houd je bek nou.quote:Op zondag 15 september 2013 15:25 schreef bianconeri het volgende:
Wat een wedstrijd tussen Heerenveen en Groningen!
Rare rode kaart voor Groningen, terechte rode kaart en echt hele domme actie van van Dijk (Heerenveen).
Die van Velden vind ik maar een vreemde. Penalty mooi doen, gaat dan nog goed.
Maar echt die wil alles veel te mooi doen, verknalt daardoor nog wel eens wat.
Kostic laat leuke dingen zien!
Verdedigend bij Groningen soms heel matig maar soms ook echt geniale ingrepen.
Terechte voorsprong vind ik. Groningen levert veel meer dreiging
Gregoor?quote:Op zondag 15 september 2013 15:25 schreef bianconeri het volgende:
Wat een wedstrijd tussen Heerenveen en Groningen!
Rare rode kaart voor Groningen, terechte rode kaart en echt hele domme actie van van Dijk (Heerenveen).
Die van Velden vind ik maar een vreemde. Penalty mooi doen, gaat dan nog goed.
Maar echt die wil alles veel te mooi doen, verknalt daardoor nog wel eens wat.
Kostic laat leuke dingen zien!
Verdedigend bij Groningen soms heel matig maar soms ook echt geniale ingrepen.
Terechte voorsprong vind ik. Groningen levert veel meer dreiging
Nee duhh....quote:Op zondag 15 september 2013 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je wordt echt niet voor de rechter gedaagd als je kanker roept op straat
Je avatar laat heel goed zien wat jij waard bent....quote:
Jij hebt geen ava met je schijtanalyses.quote:Op zondag 15 september 2013 15:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee duhh....
Maar het is gewoon hartstikke asociaal als je met zoiets loopt te schelden.
[..]
Je avatar laat heel goed zien wat jij waard bent....
Lekker kansloos reageren dus hou je bek zelf lekker joh.
Hoe was Juve? Heb het niet gezien omdat ik bij Heracles was.quote:Op zondag 15 september 2013 15:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee duhh....
Maar het is gewoon hartstikke asociaal als je met zoiets loopt te schelden.
[..]
Je avatar laat heel goed zien wat jij waard bent....
Lekker kansloos reageren dus hou je bek zelf lekker joh.
Gregoor en een typo van Roelquote:
En daarna ook nog de vriendenloterijquote:Op zondag 15 september 2013 15:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik word een beetje panisch van die Ziggo-reclame
van Dijk, nee man.quote:Op zondag 15 september 2013 15:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die was toch keeper van Grunn
Nee, dat is Bizot.quote:Op zondag 15 september 2013 15:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die was toch keeper van Grunn
Wat moet je met vrienden ?quote:Op zondag 15 september 2013 15:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En daarna ook nog de vriendenloterij
Ik heb toch geen vrienden_
Wat probeer je nou weer te bereiken dan?quote:Op zondag 15 september 2013 15:27 schreef hafcfan het volgende:
Hoe was Juve? Heb het niet gezien omdat ik bij Heracles was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |