quote:Op zondag 15 september 2013 15:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je snapt het spelletje niet.
quote:
Ik dacht Jóhannsson..quote:
Eh, die staat erin hoorquote:Op zondag 15 september 2013 15:02 schreef Ironisch het volgende:
Jammer dat Finnbogason nog steeds geblesseerd is.
Hopelijk de aanvaller en niet de verdedigerquote:
Dan haal ik nog wat puntjes ja.quote:Op zondag 15 september 2013 15:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hopelijk de aanvaller en niet de verdediger
Ja, heb er een extra n bijgezetquote:Op zondag 15 september 2013 15:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hopelijk de aanvaller en niet de verdediger
Ik zat bij die gozer op schoolquote:Op zondag 15 september 2013 15:03 schreef Cavaliers het volgende:
Dijks is echt de domste speler die ik ooit heb gezien, nog dommer dan Danny Schreurs. Die heeft Ajax goed weggekocht bij Volendam, inteelt.
Danny Schreurs speelde toch ook in Oranje voor mensen met een laag IQ?quote:Op zondag 15 september 2013 15:03 schreef Cavaliers het volgende:
Dijks is echt de domste speler die ik ooit heb gezien, nog dommer dan Danny Schreurs. Die heeft Ajax goed weggekocht bij Volendam, inteelt.
Gaat je anders niet goed af.quote:
Ja.quote:Op zondag 15 september 2013 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Danny Schreurs speelde toch ook in Oranje voor mensen met een laag IQ?
Tja, sommige modjes willen per se aan hun notesquotom zitten. Dan heb je dat.quote:Op zondag 15 september 2013 15:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij ook niet, want jij zegt wel eens "topshow". Dan vraag je gewoon om notes, doerak!
Schaam jequote:Op zondag 15 september 2013 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat bij die gozer op school
Dat was de grap ook ik ben cabaretier namelijkquote:Op zondag 15 september 2013 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik eerder voor ironie gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |