Ajax is echt een paar niveau's beter dan dit Feyenoord hoor. Twente en PSV ook.quote:Op zondag 15 september 2013 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De rest ook, dus boeit niks eigenlijk.
Had vroeger een betere trap dan Theo Janssenquote:Op zondag 15 september 2013 14:23 schreef S0nic het volgende:
Man wat is die coach van NEC een griezel zeg
Ajax speelt ook vrij droevig. Twente en PSV ook. Het gaat allemaal nergens over. Maar wat wil je als alle vedetten weg zijn gegaanquote:Op zondag 15 september 2013 14:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ajax is echt een paar niveau's beter dan dit Feyenoord hoor. Twente en PSV ook.
dat is wel het trieste ervanquote:Op zondag 15 september 2013 14:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, waren heer en meester gisteren.
Het was niet goed, maar toch de koploper met 2-0 verslagen. Ik ben benieuwd wat het volgende week gaat worden.quote:Op zondag 15 september 2013 14:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kloptquote:Op zondag 15 september 2013 14:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2-1quote:Op zondag 15 september 2013 14:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het was niet goed, maar toch de koploper met 2-0 verslagen. Ik ben benieuwd wat het volgende week gaat worden.
Zwolle scoorde gisteren meer goals dan Ajax..quote:Op zondag 15 september 2013 14:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het was niet goed, maar toch de koploper met 2-0 verslagen. Ik ben benieuwd wat het volgende week gaat worden.
Nee, niet overdrijven.quote:Op zondag 15 september 2013 14:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ajax is echt een paar niveau's beter dan dit Feyenoord hoor. Twente en PSV ook.
Rens is erbij, die zorgt wel voor de liedjes.quote:Op zondag 15 september 2013 14:25 schreef GGMM het volgende:
Ah, zo de wedstrijd waarvan ze in Groningen heel graag willend at het een beladen derby is.
Welke pot gaan jullie kijken?quote:Op zondag 15 september 2013 14:25 schreef GGMM het volgende:
Ah, zo de wedstrijd waarvan ze in Groningen heel graag willend at het een beladen derby is.
quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 15 september 2013 14:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]![]()
Dan heb je echt een plaat voor je kop.
Dan snap je niks van het spelletje.quote:Op zondag 15 september 2013 14:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, het was slecht. Maar dan nog vind ik Ajax niet veel beter.
Ben ik wel met je eens, het is allemaal bijna net zo slechtquote:Op zondag 15 september 2013 14:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, het was slecht. Maar dan nog vind ik Ajax niet veel beter.
jeetje, meid.quote:Op zondag 15 september 2013 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik weet niet welke pot ik moet kijken.
Ja, naar he?quote:
Ik zit constant te wachten tot Youri er een gespeelde 'Ja Evert...' tussendoor gooit.quote:Op zondag 15 september 2013 14:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Gelukkig is Evert de commentator
Nu al wedstrijd van de week.quote:
Sowieso.quote:Op zondag 15 september 2013 14:29 schreef Seam het volgende:
AZ of Heerenveen kijken? Ik denk dat AZ een aantrekkelijkere wedstrijd is.
Groningen zette zonet een tackle in.quote:Op zondag 15 september 2013 14:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zit constant te wachten tot Youri er een gespeelde 'Ja Evert...' tussendoor gooit.
Daarom zet ik Fifa altijd op Engelsquote:Op zondag 15 september 2013 14:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zit constant te wachten tot Youri er een gespeelde 'Ja Evert...' tussendoor gooit.
Het was helemaal geen buitenspel!quote:Op zondag 15 september 2013 14:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen zette zonet een tackle in.
Van PEC niet inderdaad.quote:Op zondag 15 september 2013 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het was helemaal geen buitenspel!
Andy Grey heeft het niet zo op vrouwen, of is die inmiddels vervangen?quote:Op zondag 15 september 2013 14:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarom zet ik Fifa altijd op Engels
Dat was een foutje van de grensrechter, of assistent-scheidsrechter moet je tegenwoordig zeggen.quote:
Welke mongool bedacht heeft dat die Evert en Youri dat nog mogen inspreken.quote:Op zondag 15 september 2013 14:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarom zet ik Fifa altijd op Engels
Aanvallend vind ik Feyenoord beter dan Ajax. Verdedigend is het zwaar kut. Wat De Vrij nog in Oranje doet snapt niemand.quote:
Ik pleit al jaren voor De Vos en De Mos op Fifa.quote:Op zondag 15 september 2013 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke mongool bedacht heeft dat die Evert en Youri dat nog mogen inspreken.
Sowieso Engels > Nederlandsquote:Op zondag 15 september 2013 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 september 2013 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik pleit al jaren voor De Vos en De Mos op Fifa.
Spel gaat te snel voor de verhalen van Sierd.quote:Op zondag 15 september 2013 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik pleit al jaren voor De Vos en De Mos op Fifa.
Tom van Landuyt op TIFquote:Op zondag 15 september 2013 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beide spelers zetten de game graag op pauze denk ik om Sierd uit te laten praten.quote:Op zondag 15 september 2013 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spel gaat te snel voor de verhalen van Sierd.
Niet als je samenspeelt met GGMM.quote:Op zondag 15 september 2013 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beide spelers zetten de game graag op pauze denk ik om Sierd uit te laten praten.
Ik speel geen voetbalspelletjes.quote:Op zondag 15 september 2013 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet als je samenspeelt met GGMM.
Dat zal ik niet doen.quote:Op zondag 15 september 2013 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet als je samenspeelt met GGMM.
Nou nee, Ajax is op alle vlakken beter maar de verschillen zijn niet zo grootquote:Op zondag 15 september 2013 14:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Aanvallend vind ik Feyenoord beter dan Ajax. Verdedigend is het zwaar kut. Wat De Vrij nog in Oranje doet snapt niemand.
Fifa 99 en 98 commentaar met Ally Mccoistquote:Op zondag 15 september 2013 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Andy Grey heeft het niet zo op vrouwen, of is die inmiddels vervangen?
Ja, dat is meer een manager spel he. Maar vooruit.quote:Op zondag 15 september 2013 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zei laatst in het FM topic nog dat je ooit FM verslaafd was.
Ja maar het gaat toch echt over voetbal.quote:Op zondag 15 september 2013 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat is meer een manager spel he. Maar vooruit.
quote:Op zondag 15 september 2013 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is net de moeder van René.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 15 september 2013 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schiet op met dat schoonmaken. Dan ben je op tijd terug voor de enorm gevatte opmerking die René nu verwoed aan het bedenken is.quote:Op zondag 15 september 2013 14:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
bedankt eikel nu mag ik de cola van mijn toetsenbord gaan vegen
OWWWWWW BRR BRRRRRquote:Op zondag 15 september 2013 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die met Uh, oké ga beantwoorden.quote:Op zondag 15 september 2013 14:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schiet op met dat schoonmaken. Dan ben je op tijd terug voor de enorm gevatte opmerking die René nu verwoed aan het bedenken is.
Gelijkwaardig dan. Feyenoord creeert vrij veel kansen altijd, vandaag ook weer, dat zie ik Ajax toch minder doen. Maar goed, los van die kansen leek het voetbal nergens op.quote:Op zondag 15 september 2013 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou nee, Ajax is op alle vlakken beter maar de verschillen zijn niet zo groot
quote:Op zondag 15 september 2013 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar dit zijn de mietjes uit het Noorden he..quote:Op zondag 15 september 2013 14:42 schreef Wilskracht het volgende:
Nou rood in Engeland geven ze geen eens geel.
De Luxemburgse teams hoeven niet eens; Cambuur doet immers al meequote:Op zondag 15 september 2013 14:23 schreef newguy3000 het volgende:
Anders neem je de top van de luxemburgse teams op in de 'ere'divisie, das best lastig volgens utrecht, laat staan voor nek en feyenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |