Welke mongool bedacht heeft dat die Evert en Youri dat nog mogen inspreken.quote:Op zondag 15 september 2013 14:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarom zet ik Fifa altijd op Engels
Aanvallend vind ik Feyenoord beter dan Ajax. Verdedigend is het zwaar kut. Wat De Vrij nog in Oranje doet snapt niemand.quote:
Ik pleit al jaren voor De Vos en De Mos op Fifa.quote:Op zondag 15 september 2013 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke mongool bedacht heeft dat die Evert en Youri dat nog mogen inspreken.
Sowieso Engels > Nederlandsquote:Op zondag 15 september 2013 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 september 2013 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik pleit al jaren voor De Vos en De Mos op Fifa.
Spel gaat te snel voor de verhalen van Sierd.quote:Op zondag 15 september 2013 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik pleit al jaren voor De Vos en De Mos op Fifa.
Tom van Landuyt op TIFquote:Op zondag 15 september 2013 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beide spelers zetten de game graag op pauze denk ik om Sierd uit te laten praten.quote:Op zondag 15 september 2013 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spel gaat te snel voor de verhalen van Sierd.
Niet als je samenspeelt met GGMM.quote:Op zondag 15 september 2013 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beide spelers zetten de game graag op pauze denk ik om Sierd uit te laten praten.
Ik speel geen voetbalspelletjes.quote:Op zondag 15 september 2013 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet als je samenspeelt met GGMM.
Dat zal ik niet doen.quote:Op zondag 15 september 2013 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet als je samenspeelt met GGMM.
Nou nee, Ajax is op alle vlakken beter maar de verschillen zijn niet zo grootquote:Op zondag 15 september 2013 14:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Aanvallend vind ik Feyenoord beter dan Ajax. Verdedigend is het zwaar kut. Wat De Vrij nog in Oranje doet snapt niemand.
Fifa 99 en 98 commentaar met Ally Mccoistquote:Op zondag 15 september 2013 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Andy Grey heeft het niet zo op vrouwen, of is die inmiddels vervangen?
Ja, dat is meer een manager spel he. Maar vooruit.quote:Op zondag 15 september 2013 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zei laatst in het FM topic nog dat je ooit FM verslaafd was.
Ja maar het gaat toch echt over voetbal.quote:Op zondag 15 september 2013 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat is meer een manager spel he. Maar vooruit.
quote:Op zondag 15 september 2013 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is net de moeder van René.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 15 september 2013 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is net de moeder van René.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |