Nee hoor.quote:Op zondag 15 september 2013 14:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]![]()
Dan heb je echt een plaat voor je kop.
Dan snap je niks van het spelletje.quote:Op zondag 15 september 2013 14:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, het was slecht. Maar dan nog vind ik Ajax niet veel beter.
Ben ik wel met je eens, het is allemaal bijna net zo slechtquote:Op zondag 15 september 2013 14:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, het was slecht. Maar dan nog vind ik Ajax niet veel beter.
jeetje, meid.quote:Op zondag 15 september 2013 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik weet niet welke pot ik moet kijken.
Ja, naar he?quote:
Ik zit constant te wachten tot Youri er een gespeelde 'Ja Evert...' tussendoor gooit.quote:Op zondag 15 september 2013 14:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Gelukkig is Evert de commentator
Nu al wedstrijd van de week.quote:
Sowieso.quote:Op zondag 15 september 2013 14:29 schreef Seam het volgende:
AZ of Heerenveen kijken? Ik denk dat AZ een aantrekkelijkere wedstrijd is.
Groningen zette zonet een tackle in.quote:Op zondag 15 september 2013 14:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zit constant te wachten tot Youri er een gespeelde 'Ja Evert...' tussendoor gooit.
Daarom zet ik Fifa altijd op Engelsquote:Op zondag 15 september 2013 14:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zit constant te wachten tot Youri er een gespeelde 'Ja Evert...' tussendoor gooit.
Het was helemaal geen buitenspel!quote:Op zondag 15 september 2013 14:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen zette zonet een tackle in.
Van PEC niet inderdaad.quote:Op zondag 15 september 2013 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het was helemaal geen buitenspel!
Andy Grey heeft het niet zo op vrouwen, of is die inmiddels vervangen?quote:Op zondag 15 september 2013 14:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarom zet ik Fifa altijd op Engels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |