abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131815210
quote:
9s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Die functie staat standaard uit bij Mercedes, BMW en Audi lijkt het. :{.
Nee, da's een optie. Bijbetalen enzo. Keuzes zijn lastig als je een dure auto wilt kopen...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 18:16:15 #227
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_131815653
quote:

[..]

Dat is bij leaserijders gewoon een standaard uitgeschakelde optie. :')

Net zoals dat de cruise control altijd uitgeschakeld lijkt te zijn bij vrouwen, die rijden echt onconstanter dan de luchtdruk in Nederland.
pi_131816107
Gevalletje dit dus

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  donderdag 3 oktober 2013 @ 18:39:29 #229
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_131816290
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 18:33 schreef Ordos20 het volgende:
Gevalletje dit dus

[ afbeelding ]
_O-
pi_131817042
quote:

[..]

Héhé, BMW-rijder hier en ik geef ALTIJD richting aan. Zelfs als ik een bus passeer die staat geparkeerd aan de rand van de weg en dus moet uitwijken naar links.

Jaja, goed opgevoed door m'n rij-instructeur :)
I feel kinda Locrian today
  donderdag 3 oktober 2013 @ 23:11:20 #231
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_131828549
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 10:12 schreef Marco001 het volgende:

[..]

In sommige auto's zijn die ook met het licht uit verlicht. Dan merk je dat dus niet.
Had ik met mijn vorige auto ook. Is mij weliswaar maar 1 keer overkomen gelukkig. Maar ik was wel eerst aan het schelden op iedereen die maar bleef knipperen met grootlicht :{ :@

Bij mijn huidige auto kan ik de verlichting ingeschakeld laten wanneer ik de motor uitzet. dan gaan ze vanzelf uit. wel irritant als je iemand anders in de auto laat rijden en ze zetten de verlichting uit. Dan "vergeet" je de verlichting daarna weer in te schakelen.
Horrible Cunt!
pi_131834314
quote:
[..]
Dan had ik zeker een Audi uit een goede serie want het aantal keren dat ik geen richting aangeef is echt vrijwel nul...Zelfs als ik op de dijk een fietser inhaal geef ik nog netjes links richting aan, ook al is er in de verste verte niemand anders te zien.
Richting aangeven is net zo'n automatisme als koppelen en schakelen - niet bij nadenken, gewoon doen.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 08:49:51 #233
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_131834739
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 18:28 schreef BigSmurf het volgende:
Mensen die op een gefreesd stuk asfalt waar allemaal gruis en grind ligt met 50-60 km/h rijden (normaal vmax 50, nu 30 i.v.m. wegwerkzaamheden), want "het is toch maar een auto van de zaak". Hallo steenslag voor geparkeerde auto's en tegemoetkomend verkeer. }:|
Dan hou je onvoldoende afstand.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_131835068
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 08:49 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Niks mis met en halve - tot een meter.

Maak er twee meter van, veel meer ruimte is er niet
pi_131835202
vanmorgen: 1 wagen

80 waar je 100 mag, leeg stuk snelweg
knipperlicht naar rechts aan op moment van op rotonde rijden en dan rotonde voor 3/4 nemen
weg die met bocht mee rechtdoor gaat, knipperlicht aan terwijl tie de weg volgt

:')
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 09:27:25 #236
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_131835222
quote:

[..]

Lees jij wel goed? :')
pi_131835228
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 23:11 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Had ik met mijn vorige auto ook. Is mij weliswaar maar 1 keer overkomen gelukkig. Maar ik was wel eerst aan het schelden op iedereen die maar bleef knipperen met grootlicht :{ :@

Bij mijn huidige auto kan ik de verlichting ingeschakeld laten wanneer ik de motor uitzet. dan gaan ze vanzelf uit. wel irritant als je iemand anders in de auto laat rijden en ze zetten de verlichting uit. Dan "vergeet" je de verlichting daarna weer in te schakelen.
Toen ik nog een leaseauto had deed ik dat ook altijd (want mijn huidige auto heeft die optie niet). Altijd rete irritant dat ze bij de garage dat ook deden, stoel anders ingesteld, radio uit (of soms zelf in de vergrendel modus) en lekker je lichten uit. Rij je met de beste bedoelingen weg.....
pi_131835249
quote:

[..]

ja op 2x 5 stroken zou het kunnen idd
pi_131835884
Vanmorgen bijna een frontale botsing op de rotonde..
Meneer dacht slim de drukte op de rotonde te ontlopen door i.p.v. 3/4 rotonde gewoon linksom te gaan.

Op zo'n moment hoop ik altijd dat er een politie auto achter mij zit..
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 10:23:41 #240
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_131836325
Vanmorgen veel vertraging gehad door trekkers op de weg (de mais wordt momenteel geoogst), maar op de een of andere manier irriteert me dit altijd minder dan die ouwe traag tuffende toeristen.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 12:00:33 #241
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_131838868
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 08:11 schreef JF_ het volgende:

[..]

Dan had ik zeker een Audi uit een goede serie want het aantal keren dat ik geen richting aangeef is echt vrijwel nul...Zelfs als ik op de dijk een fietser inhaal geef ik nog netjes links richting aan, ook al is er in de verste verte niemand anders te zien.
Richting aangeven is net zo'n automatisme als koppelen en schakelen - niet bij nadenken, gewoon doen.
Uitzonderingen die de regel.... . :P

Het verbaast mij iedere keer voor hoeveel mensen dat GEEN automatisme is; zowel binnen de bbk als op de snelweg denk ik regelmatig zo iets als 'Is t nou ZOVEEL moeite om ff....'

En ja; dat zijn vaak van die typische lease zakenauto's (Audi Volvo en tegenwoordig ook steeds vaker de Skoda rijders...)

[ Bericht 15% gewijzigd door Descendent op 04-10-2013 12:07:42 ]
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_131839031
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 12:00 schreef Descendent het volgende:

[..]

[..]

Uitzonderingen die de regel.... .

Het verbaast mij iedere keer voor hoeveel mensen dat GEEN automatisme is; zowel binnen de bbk als op de snelweg denk ik regelmatig zo iets als 'Is t nou ZOVEEL moeite om ff....'

En ja; dat zijn vaak van die typische lease zakenauto's (Audi Volvo en tegenwoordig ook steeds vaker de Skoda rijders...)
Ik doe wel eens het knipperlicht uit als ik door een bocht rij :@
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 13:08:38 #243
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_131840756
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 12:06 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Hahaha, die handicap heb ik ook wel eens. Eenmaal de bocht door lach ik mezelf altijd even uit.
Werken is gezond, laat het over aan de zieken.
pi_131840796
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 12:06 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

quote:
2s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 13:08 schreef DDriver het volgende:

[..]

Hahaha, die handicap heb ik ook wel eens. Eenmaal de bocht door lach ik mezelf altijd even uit.
kan niet zoveel kwaad, tenzij er in die bocht een weg zit, dan kan het gevaarlijke situaties opleveren...
  FOK!fotograaf vrijdag 4 oktober 2013 @ 17:12:58 #245
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_131848469
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 10:23 schreef Gwywen het volgende:
Vanmorgen veel vertraging gehad door trekkers op de weg (de mais wordt momenteel geoogst), maar op de een of andere manier irriteert me dit altijd minder dan die ouwe traag tuffende toeristen.
Omdat je weet dat die mensen dag en nacht aan het werk zijn en ze niet harder mogen, terwijl toeristen alle tijd van de wereld lijken te hebben en met niets of niemand rekening houden.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_131867961
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 19:04 schreef starla het volgende:

Héhé, BMW-rijder hier en ik geef ALTIJD richting aan. Zelfs als ik een bus passeer die staat geparkeerd aan de rand van de weg en dus moet uitwijken naar links.

Jaja, goed opgevoed door m'n rij-instructeur :)
Je bent niet de enige. Dat heet gewoon een goed rijder zijn!

Ik steek als ik de fiets pak bijvoorbeeld ook altijd voluit mijn arm uit als ik afsla zodat mensen achter mij weten welke richting ik uitga. Dit doe ik trouwens al een paar meter alvorens ik bij de plek/bocht ben zodat men tijdig weet wat ik ga doen.
  FOK!fotograaf zaterdag 5 oktober 2013 @ 18:39:12 #247
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_131878079
Voorgooiers die vervolgens gaan schoolmeesteren... Vandaag voor de verandering niet bij mij, maar bij mij voorligger. Dit type schoolmeester was wel van het ergste soort, eerst hem ervoor gooien waardoor voorligger hard moest remmen en dan echt 95km/h blijven rijden waar je niet naar rechts kan. Vervolgens ging mijn voorligger naar rechts en geeft wat gas, die moest de afrit hebben, kwam de schoolmeester ook naar rechts... Echter pas toen de voorligger daar al reed. :r :r |:(
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_131882965
quote:

[..]

Je pikt ze er ook uit als je een keertje meerijdt. Dan geven ze geen richting aan als er niemand in de buurt is. Want 'dan hoeft het toch niet'.
Nog idioter wordt het als ik rijd. Commentaar wanneer ik zogenaamd nutteloos richting aangeef... 8)7
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_131883350
quote:

[..]

Tja goedkope auto's he? Hebben geen richtingaanwijzers.....pastte niet in het lease budget ..
Dit account is niet meer in gebruik.
  zondag 6 oktober 2013 @ 00:39:46 #250
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_131888803
Vanmiddag ook weer kapot geërgerd aan die debielen die je er af en toe tussen hebt zitten |:(

Zelf netjes ruimte vrijhouden op een kruispunt waar een kruis staat voor het overige verkeer waar dan zo'n kloothommel van links hem weer tussen gooit. Vervolgens bij het inparkeren achteruit eentje die geen geduld heeft en meteen begint te toeteren... omdat die dus 5 seconden stil moet staan...

Mensen zijn echt opgefokt tegenwoordig in het verkeer, totaal geen geduld meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')