SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
gvd... ik had 20 seconden niets te doenAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)![]()
Cameron diaz is eigenlijk harstikke vies en lelijk in het echt....maar alsnog een kut waar ik op dit moment om verlegen zit, dus doe maar Cameron
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
FYI: fleshlight is beter dan je zou denken!quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:43 schreef _NZT_ het volgende:
Cameron diaz is eigenlijk harstikke vies en lelijk in het echt....maar alsnog een kut waar ik op dit moment om verlegen zit, dus doe maar Cameron![]()
![]()
Kom nie haten op Cameron D!quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:43 schreef _NZT_ het volgende:
Cameron diaz is eigenlijk harstikke vies en lelijk in het echt....maar alsnog een kut waar ik op dit moment om verlegen zit, dus doe maar Cameron![]()
Ik doe haar alleen al uit mijn geile jeugdherinneringen!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Ja om terug te komen op jouw vraag Giester
Mag ik cameron diaz ruilen voor mila kunis
All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:44 schreef Morgen- het volgende:
Ja ja rustig fellas ik heb die link in eerste instantie gepost![]()
![]()
Legit!quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:44 schreef JessedeK het volgende:
Ja om terug te komen op jouw vraag Giester
Mag ik cameron diaz ruilen voor mila kunis
Maar wat wordt het dan?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Milaquote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:45 schreef Marco1989 het volgende:
Mila Kunis zou ik echt wel helemaal uit mekaar trekken.
Geeft mij een stukjequote:Op zaterdag 14 september 2013 23:45 schreef Marco1989 het volgende:
Mila Kunis zou ik echt wel helemaal uit mekaar trekken."Thats how we roll in the Shire!"![]()
ja? ik zou haar liever neuken denk ikquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:45 schreef Marco1989 het volgende:
Mila Kunis zou ik echt wel helemaal uit mekaar trekken."Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"![]()
Mila Kunis #GTAVquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:46 schreef Max-Westerman het volgende:
Oh sorry
dit is het GTA topic helemaal niet![]()
Ja dààààg, Mila was mijn keuze gaan jullie maar lekker gta spelen dinsdag
Het freeroamingneuk topic blijkbaar.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:46 schreef Max-Westerman het volgende:
Oh sorry
dit is het GTA topic helemaal niet![]()
Hydra nu live!Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Whahahahahaha, gozertjequote:Op zaterdag 14 september 2013 23:43 schreef Marco1989 het volgende:
[..]
FYI: fleshlight is beter dan je zou denken!
WAAROM GAAT IEDEREEN TELKENS DOOD net als ze iets tofs laten zien op de stream?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ik heb er nu 2x gehad maar is niet echt veel bijzondersquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:44 schreef Giester het volgende:
[..]
Kom nie haten op Cameron D!![]()
Ik doe haar alleen al uit mijn geile jeugdherinneringen!Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
ja! Dat bedoelt hij!!quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:46 schreef All-out het volgende:
[..]
ja? ik zou haar liever neuken denk ik
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:46 schreef All-out het volgende:
[..]
ja? ik zou haar liever neuken denk ik
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Dat was dan toen ze net van mij af kwam.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:47 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik heb er nu 2x gehad maar is niet echt veel bijzonders
Lui wijf."Thats how we roll in the Shire!"![]()
http://instagib.tv/strikeraidstrats6quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:49 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Waar [ afbeelding ]
Is het een VTOL?
Maar het is niet de Hydra, maar wel tofOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ja, toen hij hem net niet raak schoot.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:49 schreef Zipportal het volgende:
Nog meer die hier missies kijken?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Dus jullie waren die lui met die kleine piemels waar ze het altijd over had.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:49 schreef Giester het volgende:
[..]
Dat was dan toen ze net van mij af kwam.
Lui wijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Lol de motor van zn straaljager valt uit midden in de luchtOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Van korte duur was datquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Elke keer als er iets tofs is duurt het 5 seconden en hij is doodquote:
Wat zeggen jullie tegen jullie collegas maandag als ze vragen wat je in het weekend gedaan hebt?
"Beetje GTA streams gecheckt G"?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:50 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Dus jullie waren die lui met die kleine piemels waar ze het altijd over had.Ja is okee G, ik zei ook al dat ze een kleine piemel had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Net te laatquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
http://instagib.tv/strikeraidstrats6
Maar het is niet de Hydra, maar wel tof
Ook jammer, hopelijk zit er wel een VTOL in. In de screens en footage kon je twee verschillende soorten jet's spotten.![]()
Ach, ik heb een week vrij genomen voor GTA (wat ook iedereen weet) dus fuck it, slechter kunnen ze toch niet over me denken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:51 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat zeggen jullie tegen jullie collegas maandag als ze vragen wat je in het weekend gedaan hebt?
"Beetje GTA streams gecheckt G"?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
VTOL.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:52 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Net te laat
Ook jammer, hopelijk zit er wel een VTOL in. In de screens en footage kon je twee verschillende soorten jet's spotten.SR
![]()
![]()
- M'n wijf in dr reet geneuktquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:51 schreef Max-Westerman het volgende:
"Beetje GTA streams gecheckt G"?
- In een club wodka in mn strot gegooid
- GTA 5 streams gechecked.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ik praat niet met collega's G, wij dobbelen alleen maar.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:51 schreef Max-Westerman het volgende:
"Beetje GTA streams gecheckt G"?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Over 8 minuten nog maar 1 dag en wat uur.
- Dearest (UI)![]()
overmorgen deze tijd
Ik geloof jou niet meer G, troll.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:53 schreef Keukendrol het volgende:
Over 8 minuten nog maar 1 dag en wat uur."Thats how we roll in the Shire!"![]()
leer rekenenquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:53 schreef Keukendrol het volgende:
Over 8 minuten nog maar 1 dag en wat uur.
5 minuten kuttrollquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:53 schreef Keukendrol het volgende:
Over 8 minuten nog maar 1 dag en wat uur.![]()
Als ik nog genoeg verlof uren had had ik misschien ook aan het eind van de week een paar dagen vrij genomenquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ach, ik heb een week vrij genomen voor GTA (wat ook iedereen weet) dus fuck it, slechter kunnen ze toch niet over me denken.![]()
![]()
Ik ga liever GTA V ophalen dan shit kopen bij de Reiss. Sorry G.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:53 schreef JessedeK het volgende:
overmorgen deze tijd
[ afbeelding ]"Thats how we roll in the Shire!"![]()
1 dag en 24 uurquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:53 schreef Keukendrol het volgende:
Over 8 minuten nog maar 1 dag en wat uur.![]()
![]()
was een willekeurig plaatje met een rij Gquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:54 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik ga liever GTA V ophalen dan shit kopen bij de Reiss. Sorry G.
gaat om het ideeAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Dat zijn gewoon de feiten. Nog 1 dag en <24 uur over 8 minuten en hij is officieel uit.quote:
- Dearest (UI)![]()
Ter illustratie zeker?quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:54 schreef JessedeK het volgende:
[..]
was een willekeurig plaatje met een rij G
gaat om het idee
Doe dan die rij van die chick van de gangbang 500 shit.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:54 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik ga liever GTA V ophalen dan shit kopen bij de Reiss. Sorry G.![]()
![]()
Mag niet op fok Gquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:55 schreef Giester het volgende:
[..]
Ter illustratie zeker?
Doe dan die rij van die chick van de gangbang 500 shit.All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Ik raad overigens iedereen AF naar de nachtlaunch te gaan na wat ik allemaal gehoord hebOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Zoals?quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:56 schreef delano.888 het volgende:
Ik raad overigens iedereen AF naar de nachtlaunch te gaan na wat ik allemaal gehoord heb![]()
was deze?quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:56 schreef delano.888 het volgende:
Ik raad overigens iedereen AF naar de nachtlaunch te gaan na wat ik allemaal gehoord hebAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Stop eens net cyberpesten.quote:
Grgr de poltieOp zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Lidl nachtrelease van de nieuwe ice tea of wat?quote:
Ik moet die shit rocken!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Dat is al 1,5 jaar geleden bevestigd sjonniequote:Op zaterdag 14 september 2013 23:56 schreef sjonnie1990 het volgende:
Release, 17 september. Confirmed by Rockstar!All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Hij is al vrijgegeven, check die lekkage.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:56 schreef sjonnie1990 het volgende:
Release, 17 september. Confirmed by Rockstar!![]()
Als ik maandag naar de dinosaurussen ga kijken op het pittoreske landschap van Mr. Obama zal ik zeggen dat ik nu GTA V wil of het gaat nare gevolgen brengen voor zijn pony's.
Dit bericht voldoet aan de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid portie Wtf. En is goedgekeurd door de NIGGER ( nationale ik geef geen ene reet ) associatie.![]()
Nieuwe Inferno Pizzaquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:57 schreef Giester het volgende:
[..]
Lidl nachtrelease van de nieuwe ice tea of wat?
Ik moet die shit rocken!![]()
![]()
Nieuwe Oettinger Pilsquote:
OMGquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:57 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Dat is al 1,5 jaar geleden bevestigd sjonnieMentionedDCMJ![]()
quote:Bij de plaatselijke GM werd me dit verteld: bij COD al komen er 2/300 man (bij ons kleine filiaal) en GTA is een veel grotere launch. De mensen rennen als idioten naar binnen en lopen nog net niet letterlijk over mekaar heen. Er komt een speciaal personeelslid alleen maar om de mensen in rijen te houden. Verder komen er 2 beveiligers te staan voor als er iets fout gaat.quote:
Ook komt het regelmatig voor dat je game gejat word onderweg terug naar je auto, dus je kan beter met zn 2en komen..
Fuck it. Ik slaap lekker uit en haal m gewoon om 11 uur ofzo.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ja faka ik neem Pipa mee ik blast die nigga's die me game jatte Gquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[..]
Bij de plaatselijke GM werd me dit verteld: bij COD al komen er 2/300 man (bij ons kleine filiaal) en GTA is een veel grotere launch. De mensen rennen als idioten naar binnen en lopen nog net niet letterlijk over mekaar heen. Er komt een speciaal personeelslid alleen maar om de mensen in rijen te houden. Verder komen er 2 beveiligers te staan voor als er iets fout gaat.
Ook komt het regelmatig voor dat je game gejat word onderweg terug naar je auto, dus je kan beter met zn 2en komen..
Fuck it. Ik slaap lekker uit en haal m gewoon om 11 uur ofzo.All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Ik ga echt niet als een malle lopen rennen en mensen douwen daar. Lekker uitslapen en dan de hele dinsdag gamen.quote:Op zondag 15 september 2013 00:00 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Ja faka ik neem Pipa mee ik blast die nigga's die me game jatte GOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Welke GM ga je, dan zorg ik dat ik om jou heen blast G!quote:Op zondag 15 september 2013 00:00 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Ja faka ik neem Pipa mee ik blast die nigga's die me game jatte G
Ik protect m'n FOK!ker boyz, jeweet."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Ja dan blast je ze toch gwn Gquote:Op zondag 15 september 2013 00:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik ga echt niet als een malle lopen rennen en mensen douwen daar. Lekker uitslapen en dan de hele dinsdag gamen.All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
dinsdag *kuch* weekOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Je east-side 0570 Gquote:Op zondag 15 september 2013 00:01 schreef Giester het volgende:
[..]
Welke GM ga je, dan zorg ik dat ik om jou heen blast G!
Ik protect m'n FOK!ker boyz, jeweet.All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Hij is op grove street nu!:
http://instagib.tv/strikeraidstrats6Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Da fuckquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[..]
Bij de plaatselijke GM werd me dit verteld: bij COD al komen er 2/300 man (bij ons kleine filiaal) en GTA is een veel grotere launch. De mensen rennen als idioten naar binnen en lopen nog net niet letterlijk over mekaar heen. Er komt een speciaal personeelslid alleen maar om de mensen in rijen te houden. Verder komen er 2 beveiligers te staan voor als er iets fout gaat.
Fuck it. Ik slaap lekker uit en haal m gewoon om 11 uur ofzo.Mensen die je game gaan jatten
![]()
![]()
Ik laat weten G.quote:Op zondag 15 september 2013 00:01 schreef Giester het volgende:
[..]
Aight, you're clear then!
Blast away G! Bless!
ik tjoek die bitchez braddaAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Lagged die bij jou ook?quote:Op zondag 15 september 2013 00:01 schreef delano.888 het volgende:
Hij is op grove street nu!:
http://instagib.tv/strikeraidstrats6![]()
Tjoeke in die nek swa!quote:Op zondag 15 september 2013 00:02 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Ik laat weten G.
ik tjoek die bitchez bradda"Thats how we roll in the Shire!"![]()
als ik niet 1x in de 5 minuten refresh wel inderdaad.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
wel echt baggerslecht dat CJ's huis er niet meer staat trouwens
Ik tjoek ze tantoe hard Gquote:All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Mi G's GTA V wordt echt kapot lauwAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Extra pagga mayn nu! Want deze week geen pagga, alleen GTA V!quote:"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Hoe vind je zo'n fotoquote:Op zondag 15 september 2013 00:08 schreef JessedeK het volgende:
Overmorgen deze tijd G's
Eerst deze:
[ afbeelding ]
Dan dit:
[ afbeelding ](die onderste)
Daarna tandarts?quote:Op zondag 15 september 2013 00:08 schreef JessedeK het volgende:
morgen deze tijd G's
Eerst deze:
[ afbeelding ]
Dan dit:
[ afbeelding ]"Thats how we roll in the Shire!"![]()
nah Gquote:Op zondag 15 september 2013 00:08 schreef JessedeK het volgende:
morgen deze tijd G's
Eerst deze:
[ afbeelding ]
Dan dit:
[ afbeelding ]![]()
En dan stroomuitval..quote:Op zondag 15 september 2013 00:08 schreef JessedeK het volgende:
morgen deze tijd G's
Eerst deze:
[ afbeelding ]
Dan dit:
[ afbeelding ]
en dan.![]()
![]()
No G, mijn tanden shinen Swaquote:All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Selfiequote:Op zondag 15 september 2013 00:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoe vind je zo'n foto(die onderste)
MentionedDCMJ![]()
No G, gezocht op gamenquote:All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
11 uur? Haha, optimist!quote:Op zondag 15 september 2013 00:10 schreef tralalala het volgende:
Heb dinsdags vrij geregeld...lekker uitslapen tot 11 uur, GTA in de brievenbus vinden en spelen!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Morgen deze is het maandag G.quote:Op zondag 15 september 2013 00:08 schreef JessedeK het volgende:
morgen deze tijd G's
Eerst deze:
Dan dit:![]()
Ik hoop niet dat je om 11 uur begint met zoekenquote:Op zondag 15 september 2013 00:10 schreef tralalala het volgende:
Heb dinsdags vrij geregeld...lekker uitslapen tot 11 uur, GTA in de brievenbus vinden en spelen!
Lol nee want maandag bezorgen ze niet (geen gein) en dinsdag hebben ze dus 2x zo veel dus je hebt hem echt NIET om 11 uur, eerder 4-5 uur waarschijnlijk.quote:Op zondag 15 september 2013 00:10 schreef tralalala het volgende:
Heb dinsdags vrij geregeld...lekker uitslapen tot 11 uur, GTA in de brievenbus vinden en spelen!Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
wacht ff G, ff rekenenquote:All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Ik dacht ook al wtfquote:?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Oh ja je hebt gelijk Gquote:All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
je hebt al zitten snoepen hequote:?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
dinsdag is later dan andere dagen omdat er maandag niks bezorgd wordquote:Op zondag 15 september 2013 00:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
De post is hier altijd vroeg dus dat moet goed komen.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ik hoop dat je postbode geen FOK!ker zonder pre-order is, anders bye bye Kanses.quote:Op zondag 15 september 2013 00:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
De post is hier altijd vroeg dus dat moet goed komen."Thats how we roll in the Shire!"![]()
hier had ie nog gelijkquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:53 schreef JessedeK het volgende:
overmorgen deze tijd
[ afbeelding ]Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
dinsdag word dit topic echt heel komisch als iedereen gaat melden dat de postbode NOG STEEDS niet is geweest
Misschien heb ik het spel alquote:Op zondag 15 september 2013 00:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
je hebt al zitten snoepen he?
zit je nog aan bierie?quote:Op zondag 15 september 2013 00:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Beetje jammer. Is niet erg jwz x.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ja G 24 uur is veel rekenwerkquote:All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Blackberry, iphone alles. Connected!quote:Op zondag 15 september 2013 00:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee man, ik stuur jou net die whatsappa. Kijk je blackberry.
Duitsland, Amerika, Tokio!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Je moet wel connected blijven Gquote:Op zondag 15 september 2013 00:15 schreef Giester het volgende:
[..]
Blackberry, iphone alles. Connected!
sta je buiten? kom er aanquote:Op zondag 15 september 2013 00:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee man, ik stuur jou net die whatsappa. Kijk je blackberry.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Jij snapt die ding G!quote:Op zondag 15 september 2013 00:16 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Je moet wel connected blijven G
[ afbeelding ]
iOS7.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben benieuwd of we weer dit soort taferelen krijgen![]()
CoDquote:Op zondag 15 september 2013 00:17 schreef delano.888 het volgende:
Nachtrelease)))))))
![]()
En dan erachter komen dat Black Ops keihard faalt.quote:Op zondag 15 september 2013 00:17 schreef delano.888 het volgende:
![]()
Kijk die interviewer haar proberen te versieren (heel nonchalant in de vragen) echt wtf is dit voor monster en waarom zou je haar willenquote:
ditquote:Op zondag 15 september 2013 00:19 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
En dan erachter komen dat Black Ops keihard faalt.All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Je kan dan niet switchen volgens mij.quote:Op zondag 15 september 2013 00:21 schreef Zipportal het volgende:
Als je politie achter je aan hebt, en geen zin in: gewoon switchen.![]()
Kan toch niet?quote:Op zondag 15 september 2013 00:21 schreef Zipportal het volgende:
Als je politie achter je aan hebt, en geen zin in: gewoon switchen.![]()
joa kan niequote:Op zondag 15 september 2013 00:21 schreef Zipportal het volgende:
Als je politie achter je aan hebt, en geen zin in: gewoon switchen.All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Ja, dat kan net gezien.quote:Op zondag 15 september 2013 00:22 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Je kan dan niet switchen volgens mij.![]()
Wat drinken jullie nu terwijl jullie allemaal no-life op FOK! zitten over een spelletje te praten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 00:23 schreef Giester het volgende:
Wat drinken jullie nu terwijl jullie allemaal no-life op FOK! zitten over een spelletje te praten?Water.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat drinken jullie nu terwijl jullie allemaal no-life op FOK! zitten over een spelletje te praten?Rosébier stoer hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
True dat Gquote:Op zondag 15 september 2013 00:24 schreef Giester het volgende:
[..]
Iedereen heeft zn feminine side G!All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Wat drinken jullie nu terwijl jullie allemaal no-life op FOK! zitten over een spelletje te praten?Me whisky is op GSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor 1000% dat het kan. Net gezien op dit kanaalquote:Op zondag 15 september 2013 00:23 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Is dan zeker gepatched door Rockstar. Kon eerst niet.
http://goodgame.ru/channel/BreadPit/
Als het niet kon dan zou het pas echt nep zijn.![]()
Lekkerste is nog deze G!quote:
GTA V spelen en Mila Kunis lekker je aat'je rimmen."Thats how we roll in the Shire!"![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 00:25 schreef Giester het volgende:
[..]
Lekkerste is nog deze G!
GTA V spelen en Mila Kunis lekker je aat'je rimmen.
Veel plezier, G.quote:Op zondag 15 september 2013 00:25 schreef Giester het volgende:
[..]
Lekkerste is nog deze G!
GTA V spelen en Mila Kunis lekker je aat'je rimmen.
edit: dat was wel een heeeel groot plaatje![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 00:29 schreef Zipportal het volgende:
Kap eens met dat G zooi godverdomme.![]()
YOLOquote:Op zondag 15 september 2013 00:27 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Veel plezier, G.
edit: dat was wel een heeeel groot plaatje![]()
![]()
Dit is wel een mooie meid gr grquote:Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
Eit G!quote:Op zondag 15 september 2013 00:29 schreef Zipportal het volgende:
Kap eens met dat G zooi godverdomme."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Straks komen de mods GAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
On topic G's dus met hashtag #GTAVAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Ja maar ze kenne de boyz.quote:
Zolang het maar ontopic iz G.
En de G staat voor GTA!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
ja toch Gquote:All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
WANNEER ZOU DE PC VERSIEJN KOMEN, IK WIL HEM GRAAG OP DE PC BEGAMEN, AL KAN IK HEM NATUURLIJK OOK ALVAST VOOR DE PS3 HALEN OMDAT IK NIET KAN WACHTEN. DESALNIETTEMIN GAAT CONSOLE GAMEN VAN GTA EEN TELEURSSTELLING WORDEN DAN DENK IK HELAASOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 00:33 schreef Boterbartje het volgende:
WANNEER ZOU DE PC VERSIEJN KOMEN, IK WIL HEM GRAAG OP DE PC BEGAMEN, AL KAN IK HEM NATUURLIJK OOK ALVAST VOOR DE PS3 HALEN OMDAT IK NIET KAN WACHTEN. DESALNIETTEMIN GAAT CONSOLE GAMEN VAN GTA EEN TELEURSSTELLING WORDEN DAN DENK IK HELAASmisschien kun je beter caps uit zetten G
Ja Gquote:Op zondag 15 september 2013 00:34 schreef Marco1989 het volgende:
Deze toch?All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Tyfus op met Miley alsjeblieftOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Vrouwen horen niet COD te bespelen. Vrouwen horen het fornuis te bespelen ..quote:Op zondag 15 september 2013 00:17 schreef delano.888 het volgende:
![]()
zij is tantoe vies Gquote:All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Ze was ooit leuk en lekkerquote:. Nu niet meer helaas
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Of iets anders...quote:Op zondag 15 september 2013 00:35 schreef Seconde het volgende:
[..]
Vrouwen horen niet COD te bespelen. Vrouwen horen het fornuis te bespelen ..
ja toch GAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Ze waz lekkah toen ik me pas nog nodig had G!quote:Op zondag 15 september 2013 00:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze was ooit leuk en lekker. Nu niet meer helaas
.
Ik zie echt OVERAL stunt jumps, maar er staat telkens dat het er totaal 50 zijn? Ik heb er al zo veel gezien, klopt dat wel?
GOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Topic is echt verpauperd.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Ja Gquote:All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
okee Gtaquote:Op zondag 15 september 2013 00:37 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Oké, nu allemaal ophouden met G dit, G dat.
Nu weer GTA V praat.All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Ow jawel dat doe ik welquote:.
Nog GTAV nieuwtjes heren ? Iets wat in de streams voorbij gekomen is ?You dont believe me ? Read this line again.![]()
Ik vind het character wisselen wel een beetje te sloom gaan eigenlijk..Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
ga loesoe dan G(ta)quote:All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Als je de hele tijd tussen nerdjes staat die alleen maar over een kut spel praten en je ziet een sma ga je iedere chick hosselenquote:Op zondag 15 september 2013 00:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kijk die interviewer haar proberen te versieren (heel nonchalant in de vragen) echt wtf is dit voor monster en waarom zou je haar willen![]()
Wat wil je horen? Missies?quote:Op zondag 15 september 2013 00:38 schreef Giester het volgende:
[..]
[..]
Post GTA V info dan G!
We hangen aan je lippon swa!![]()
Als je schuilt achter een muurtje rijd de politie je zo keihard voorbij, echt fucking epic toen ik dat ontdekte. Ze weten dus niet meer automagisch waar je bent.quote:Op zondag 15 september 2013 00:38 schreef 7nightwing7 het volgende:
Nog GTAV nieuwtjes heren ? Iets wat in de streams voorbij gekomen is ?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Oke G-mode is uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Nee mattie G(ta)quote:All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Dat is inderdaad een enorm pluspunt.quote:Op zondag 15 september 2013 00:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je schuilt achter een muurtje rijd de politie je zo keihard voorbij, echt fucking epic toen ik dat ontdekte. Ze weten dus niet meer automagisch waar je bent.![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 00:39 schreef _NZT_ het volgende:
Oke G-mode is uitKappen nou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Succes Gquote:Op zondag 15 september 2013 00:39 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik ga netflix op mijn PS3 testen
Ltrs OG'sAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Nicequote:Op zondag 15 september 2013 00:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je schuilt achter een muurtje rijd de politie je zo keihard voorbij, echt fucking epic toen ik dat ontdekte. Ze weten dus niet meer automagisch waar je bent.
You dont believe me ? Read this line again.![]()
Jupquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Dat je shops kunt overvallen. Gewoon wapen op bediende richten en je krijgt geld plus 2 sterren politie.quote:
![]()
![]()
beetje hosseluh enzo,quote:Op zondag 15 september 2013 00:41 schreef Seconde het volgende:
Kan niet wachtuh. Straks in GTA smokuh en dan diekrakie zetten op pipahshop jwz
G
jij weet G jij weetAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
das wel goed nieuwsquote:Op zondag 15 september 2013 00:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat je shops kunt overvallen. Gewoon wapen op bediende richten en je krijgt geld plus 2 sterren politie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Welterusten.quote:Op zondag 15 september 2013 00:43 schreef _NZT_ het volgende:
Bans incoming. Ik ben weg. Welterusten.![]()
Ewa mweten jullie og boykies al hoe het zit met die smokings? Loessoe ieks. Ga je ook die spesial effecten krijgen? Ik moet weten G
Rustig gggg![]()
no mattie, ik weet deze nietquote:Op zondag 15 september 2013 00:45 schreef Seconde het volgende:
Ewa mweten jullie og boykies al hoe het zit met die smokings? Loessoe ieks. Ga je ook die spesial effecten krijgen? Ik moet weten G
Rustig ggggAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Ik ga slapen,
welterustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Vet!quote:Op zondag 15 september 2013 00:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je schuilt achter een muurtje rijd de politie je zo keihard voorbij, echt fucking epic toen ik dat ontdekte. Ze weten dus niet meer automagisch waar je bent.![]()
![]()
Ik ben ook moe, ga dr vandoor. Sorry voor mn getroll, doe ik vaker als ik moe ben
Schieten met Michael
Auto rijden met Franklin
Rampage met Trevor
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
G, je kan sws wel die jonko smoken en dan krijg je die lichte gevoel toch, droge bek en shit ja G!quote:![]()
Heb je al veel missies gedaan?quote:Op zondag 15 september 2013 00:56 schreef Ozz-03 het volgende:
Schieten met Michael
Auto rijden met Franklin
Rampage met Trevor![]()
Ja ben echt alleen maar missies aan het doen. Zitten van die klote missies tussen waar je doorheen moet bijten, maar de grotere missies zijn echt genieten. Allemaal van een nog hoger niveau als Three Leave Cover van IV.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Heb je Bug Stars al gehad?quote:Op zondag 15 september 2013 00:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja ben echt alleen maar missies aan het doen. Zitten van die klote missies tussen waar je doorheen moet bijten, maar de grotere missies zijn echt genieten. Allemaal van een nog hoger niveau als Three Leave Cover van IV.Of die Ene met Trevor en The Lost?
![]()
Bug Stars kan ik me niet herrineren, maar Trevor en The Lost was echt epic. De eerste keer dat je Trevor ziet is het meteen raak.quote:Op zondag 15 september 2013 01:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je Bug Stars al gehad?Of die Ene met Trevor en The Lost?
quote:Op zondag 15 september 2013 01:01 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Bug Stars kan ik me niet herrineren, maar Trevor en The Lost was echt epic. De eerste keer dat je Trevor ziet is het meteen raak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 01:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op zondag 15 september 2013 01:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 01:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op zondag 15 september 2013 01:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]Dinsdag al? GTA SA was al lang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er waren ongeveer 90 missies toch? Ik heb er nu sowieso 30 gehad denk ik.quote:Op zondag 15 september 2013 01:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dinsdag al? GTA SA was al lang.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
69 missies zijn erquote:Op zondag 15 september 2013 01:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Er waren ongeveer 90 missies toch? Ik heb er nu sowieso 30 gehad denk ik.
Je moet de volgende dingen voltooien voor 100% completion.quote:Op zondag 15 september 2013 01:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Er waren ongeveer 90 missies toch? Ik heb er nu sowieso 30 gehad denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waren er eigenlijk al cheats?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op zondag 15 september 2013 01:13 schreef Niek. het volgende:
[..]
Je moet de volgende dingen voltooien voor 100% completion.Hobbies ben ik niet aan begonnen, geen zin om Yoga te doen of tennis. Komt later misschien wel een keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dat klinkt niet als veel, heb gezocht naar totaal in SA, uitgaande van story/essentiele missies.quote:
Hoeveel had SA?Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan![]()
Wat een vette game! Auto's vind ik veel relaxter rijden dan in IV, het ziet er (zeker voor een gta game) ontzettend mooi uit, kleurrijk, niet meer dat grouwe. De wereld leeft enorm, overal mensen, auto's, geluid, buiten de stad al veel beesten tegengekomen en net een roadtrip gemaakt naar de kabelbaan om even vanaf die berg van het uitzicht te genieten.![]()
Uhm zou ik echt niet wetenquote:Op zondag 15 september 2013 01:14 schreef Georges het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als veel, heb gezocht naar totaal in SA, uitgaande van story/essentiele missies.
Hoeveel had SA?
105.quote:Op zondag 15 september 2013 01:14 schreef Georges het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als veel, heb gezocht naar totaal in SA, uitgaande van story/essentiele missies.
Hoeveel had SA?![]()
![]()
edit: Ja, dit is een foto van mn tv, vandaar niet zo scherp/mooi als dat je het op je eigen tv zou zien.![]()
Kleding vind ik er ook super tof uit zien. Heb sowieso voor iedereen paar suits gekocht.quote:Op zondag 15 september 2013 01:15 schreef Niek. het volgende:
Wat een vette game! Auto's vind ik veel relaxter rijden dan in IV, het ziet er (zeker voor een gta game) ontzettend mooi uit, kleurrijk, niet meer dat grouwe. De wereld leeft enorm, overal mensen, auto's, geluid, buiten de stad al veel beesten tegengekomen en net een roadtrip gemaakt naar de kabelbaan om even vanaf die berg van het uitzicht te genieten.
Aan de andere kant, wat ik er tot nu toe van gezien heb, het zijn wel veelal erg goede missions. Wat me vooral opvalt is oog voor detail, dialogen, animations, verhaal.Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan![]()
Kleding is inderdaad ook goed gedaan en het werkt nu in elk geval ook enorm vloeiend, je kan heel snel wisselen.quote:Op zondag 15 september 2013 01:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kleding vind ik er ook super tof uit zien. Heb sowieso voor iedereen paar suits gekocht.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 01:18 schreef Niek. het volgende:
[..]
Kleding is inderdaad ook goed gedaan en het werkt nu in elk geval ook enorm vloeiend, je kan heel snel wisselen.
Niet eindeloos wachten tot die eindelijk wat anders aan had. Ook mooi dat characters zelf van kleding wisselen als je met de ander bezig bent.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik kijk naar deze stream nu trouwens, hij doet vooral missions, dus veel spoilers. http://goodgame.ru/player3?10911
Aangezien ik wacht op de pc versie, hoop ik het meeste vergeten te zijn tegen de tijd dat die er is.Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan![]()
Ja, ik heb de streams gevolgd. Weet nu een beetje hoe alles werkt en hoe de 3 elkaar hebben gevonden.quote:Op zondag 15 september 2013 01:21 schreef Georges het volgende:
Ik kijk naar deze stream nu trouwens, hij doet vooral missions, dus veel spoilers. http://goodgame.ru/player3?10911
Aangezien ik wacht op de pc versie, hoop ik het meeste vergeten te zijn tegen de tijd dat die er is.
Nu wachten op PC versie.![]()
![]()
http://instagib.tv/oliverx22quote:Op zondag 15 september 2013 01:23 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een linkje naar een stream?RED ONS HENNIEGOD![]()
Geniaal momentje net. Met de takelwagen auto's slepen die bij de stoplichten staan.![]()
Drinken aangevuld, broodje bapao weggewerkt, benen even gestrekt, klaar voor weer een paar uur GTA V.![]()
Straks gaat ie zijn moeder doodschieten. 18+ game he.quote:
Het is de schuld van de Rabobank.![]()
Het grappige is dat deze game nog zon beetje het enige is waar ik voor te leven heb
Ik zou schrijver moeten wordenHe's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
komt vast wel als DLCquote:Op zondag 15 september 2013 01:46 schreef saffron-- het volgende:
Kun je in deze ook bowlen met Roman? Anders koop ik hem niet..He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
De hele tijd tijdens het spelen van deze game denk ik: Hoe hebben ze dit spel zo prachtig en gedetailleerd gemaakt, wat een werk moet dat zijn geweest.
Het is jammer dat er geen "How it's made: Grand Theft Auto V" is. Ik zou dat best weleens willen zien; al die techniek erachter.If not now, then when.![]()
Daarom, voelt gewoon next genquote:Op zondag 15 september 2013 01:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De hele tijd tijdens het spelen van deze game denk ik: Hoe hebben ze dit spel zo prachtig en gedetailleerd gemaakt, wat een werk moet dat zijn geweest.
Het is jammer dat er geen "How it's made: Grand Theft Auto V" is. Ik zou dat best weleens willen zien; al die techniek erachter.![]()
Heb ik voor je :quote:quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Had jij btw ook gemerkt dat je bepaalde missies ook met andere character kan starten?quote:Op zondag 15 september 2013 01:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is jammer dat er geen "How it's made: Grand Theft Auto V" is. Ik zou dat best weleens willen zien; al die techniek erachter.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
GTA4 had 88 main missies en die was toch zoveel kleiner? Beetje jammer dan dit.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Jij hebt het gespeeld? Misschien zijn missies wel langer etc.quote:Op zondag 15 september 2013 02:17 schreef delano.888 het volgende:
GTA4 had 88 main missies en die was toch zoveel kleiner? Beetje jammer dan dit.![]()
Dan nog, GTA5 zou zo belachelijk groot zijn. Maar wel minder missies dan 4? en 4 had niet een heel grote map..quote:Op zondag 15 september 2013 02:19 schreef Rogan het volgende:
[..]
Jij hebt het gespeeld? Misschien zijn missies wel langer etc.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
De main missies?quote:Op zondag 15 september 2013 02:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had jij btw ook gemerkt dat je bepaalde missies ook met andere character kan starten?San Andreas dan?quote:Op zondag 15 september 2013 02:17 schreef delano.888 het volgende:
GTA4 had 88 main missies en die was toch zoveel kleiner? Beetje jammer dan dit.If not now, then when.![]()
105.quote:Op zondag 15 september 2013 02:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De main missies?
[..]
San Andreas dan?![]()
San Andreas had 105 main missies, 4 had er 88, en 5 heeft er 69? Bagger..quote:Op zondag 15 september 2013 02:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De main missies?
[..]
San Andreas dan?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Op het moment dat ik Michael werd, en dan staat er een M op de map. Blauw is voor Michael en groen is voor Franklin. (word ook door het spel aangegeven, elke character heeft zijn eigen kleur, en dus ook zijn eigen strangers)quote:Op zondag 15 september 2013 02:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De main missies?
[..]
San Andreas dan?
Apart is dat ik als ik Franklin ben, ik ook de missie van Michael kan starten.
Misschien heeft het iets te maken met verschillende manieren uitspelen van de gameTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Lol.quote:Op zondag 15 september 2013 02:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan nog, GTA5 zou zo belachelijk groot zijn. Maar wel minder missies dan 4? en 4 had niet een heel grote map..
Dan koop je de game niet.![]()
quote:Hmm, ben wel benieuwd waarom ze deze beslissing genomen hebben.quote:Op zondag 15 september 2013 02:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
San Andreas had 105 main missies, 4 had er 88, en 5 heeft er 69? Bagger..Ik ben pas bij missie 13 of 14, maar wellicht omdat Franklin altijd (?) samenwerkt met Michael?quote:Op zondag 15 september 2013 02:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Op het moment dat ik Michael werd, en dan staat er een M op de map. Blauw is voor Michael en groen is voor Franklin. (word ook door het spel aangegeven, elke character heeft zijn eigen kleur, en dus ook zijn eigen strangers)
Apart is dat ik als ik Franklin ben, ik ook de missie van Michael kan starten.
Misschien heeft het iets te maken met verschillende manieren uitspelen van de gameIf not now, then when.![]()
Ja dit is denk missie 5 ofzo :/quote:Op zondag 15 september 2013 02:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Hmm, ben wel benieuwd waarom ze deze beslissing genomen hebben.
[..]
Ik ben pas bij missie 13 of 14, maar wellicht omdat Franklin altijd (?) samenwerkt met Michael?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Forum Opties Forumhop: Hop naar: