Heb je Bug Stars al gehad?quote:Op zondag 15 september 2013 00:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja ben echt alleen maar missies aan het doen. Zitten van die klote missies tussen waar je doorheen moet bijten, maar de grotere missies zijn echt genieten. Allemaal van een nog hoger niveau als Three Leave Cover van IV.
Bug Stars kan ik me niet herrineren, maar Trevor en The Lost was echt epic. De eerste keer dat je Trevor ziet is het meteen raak.quote:Op zondag 15 september 2013 01:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je Bug Stars al gehad?Of die Ene met Trevor en The Lost?
quote:Op zondag 15 september 2013 01:01 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Bug Stars kan ik me niet herrineren, maar Trevor en The Lost was echt epic. De eerste keer dat je Trevor ziet is het meteen raak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 september 2013 01:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
quote:Op zondag 15 september 2013 01:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 september 2013 01:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op zondag 15 september 2013 01:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]Dinsdag al? GTA SA was al lang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er waren ongeveer 90 missies toch? Ik heb er nu sowieso 30 gehad denk ik.quote:Op zondag 15 september 2013 01:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dinsdag al? GTA SA was al lang.
69 missies zijn erquote:Op zondag 15 september 2013 01:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Er waren ongeveer 90 missies toch? Ik heb er nu sowieso 30 gehad denk ik.
Je moet de volgende dingen voltooien voor 100% completion.quote:Op zondag 15 september 2013 01:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Er waren ongeveer 90 missies toch? Ik heb er nu sowieso 30 gehad denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 september 2013 01:13 schreef Niek. het volgende:
[..]
Je moet de volgende dingen voltooien voor 100% completion.Hobbies ben ik niet aan begonnen, geen zin om Yoga te doen of tennis. Komt later misschien wel een keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dat klinkt niet als veel, heb gezocht naar totaal in SA, uitgaande van story/essentiele missies.quote:
Uhm zou ik echt niet wetenquote:Op zondag 15 september 2013 01:14 schreef Georges het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als veel, heb gezocht naar totaal in SA, uitgaande van story/essentiele missies.
Hoeveel had SA?
105.quote:Op zondag 15 september 2013 01:14 schreef Georges het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als veel, heb gezocht naar totaal in SA, uitgaande van story/essentiele missies.
Hoeveel had SA?
Kleding vind ik er ook super tof uit zien. Heb sowieso voor iedereen paar suits gekocht.quote:Op zondag 15 september 2013 01:15 schreef Niek. het volgende:
Wat een vette game! Auto's vind ik veel relaxter rijden dan in IV, het ziet er (zeker voor een gta game) ontzettend mooi uit, kleurrijk, niet meer dat grouwe. De wereld leeft enorm, overal mensen, auto's, geluid, buiten de stad al veel beesten tegengekomen en net een roadtrip gemaakt naar de kabelbaan om even vanaf die berg van het uitzicht te genieten.
Kleding is inderdaad ook goed gedaan en het werkt nu in elk geval ook enorm vloeiend, je kan heel snel wisselen.quote:Op zondag 15 september 2013 01:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kleding vind ik er ook super tof uit zien. Heb sowieso voor iedereen paar suits gekocht.
quote:Op zondag 15 september 2013 01:18 schreef Niek. het volgende:
[..]
Kleding is inderdaad ook goed gedaan en het werkt nu in elk geval ook enorm vloeiend, je kan heel snel wisselen.
Ja, ik heb de streams gevolgd. Weet nu een beetje hoe alles werkt en hoe de 3 elkaar hebben gevonden.quote:Op zondag 15 september 2013 01:21 schreef Georges het volgende:
Ik kijk naar deze stream nu trouwens, hij doet vooral missions, dus veel spoilers. http://goodgame.ru/player3?10911
Aangezien ik wacht op de pc versie, hoop ik het meeste vergeten te zijn tegen de tijd dat die er is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |