Nieuwe Inferno Pizzaquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:57 schreef Giester het volgende:
[..]
Lidl nachtrelease van de nieuwe ice tea of wat?
Ik moet die shit rocken!
Nieuwe Oettinger Pilsquote:
OMGquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:57 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Dat is al 1,5 jaar geleden bevestigd sjonnie
quote:
Bij de plaatselijke GM werd me dit verteld: bij COD al komen er 2/300 man (bij ons kleine filiaal) en GTA is een veel grotere launch. De mensen rennen als idioten naar binnen en lopen nog net niet letterlijk over mekaar heen. Er komt een speciaal personeelslid alleen maar om de mensen in rijen te houden. Verder komen er 2 beveiligers te staan voor als er iets fout gaat.quote:
Ja faka ik neem Pipa mee ik blast die nigga's die me game jatte Gquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[..]
Bij de plaatselijke GM werd me dit verteld: bij COD al komen er 2/300 man (bij ons kleine filiaal) en GTA is een veel grotere launch. De mensen rennen als idioten naar binnen en lopen nog net niet letterlijk over mekaar heen. Er komt een speciaal personeelslid alleen maar om de mensen in rijen te houden. Verder komen er 2 beveiligers te staan voor als er iets fout gaat.
Ook komt het regelmatig voor dat je game gejat word onderweg terug naar je auto, dus je kan beter met zn 2en komen..
Fuck it. Ik slaap lekker uit en haal m gewoon om 11 uur ofzo.
Ik ga echt niet als een malle lopen rennen en mensen douwen daar. Lekker uitslapen en dan de hele dinsdag gamen.quote:Op zondag 15 september 2013 00:00 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Ja faka ik neem Pipa mee ik blast die nigga's die me game jatte G
Welke GM ga je, dan zorg ik dat ik om jou heen blast G!quote:Op zondag 15 september 2013 00:00 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Ja faka ik neem Pipa mee ik blast die nigga's die me game jatte G
Ja dan blast je ze toch gwn Gquote:Op zondag 15 september 2013 00:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik ga echt niet als een malle lopen rennen en mensen douwen daar. Lekker uitslapen en dan de hele dinsdag gamen.
Je east-side 0570 Gquote:Op zondag 15 september 2013 00:01 schreef Giester het volgende:
[..]
Welke GM ga je, dan zorg ik dat ik om jou heen blast G!
Ik protect m'n FOK!ker boyz, jeweet.
Da fuckquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[..]
Bij de plaatselijke GM werd me dit verteld: bij COD al komen er 2/300 man (bij ons kleine filiaal) en GTA is een veel grotere launch. De mensen rennen als idioten naar binnen en lopen nog net niet letterlijk over mekaar heen. Er komt een speciaal personeelslid alleen maar om de mensen in rijen te houden. Verder komen er 2 beveiligers te staan voor als er iets fout gaat.
Ook komt het regelmatig voor dat je game gejat word onderweg terug naar je auto, dus je kan beter met zn 2en komen..
Fuck it. Ik slaap lekker uit en haal m gewoon om 11 uur ofzo.
Ik laat weten G.quote:Op zondag 15 september 2013 00:01 schreef Giester het volgende:
[..]
Aight, you're clear then!
Blast away G! Bless!
Lagged die bij jou ook?quote:Op zondag 15 september 2013 00:01 schreef delano.888 het volgende:
Hij is op grove street nu!:
http://instagib.tv/strikeraidstrats6
Tjoeke in die nek swa!quote:Op zondag 15 september 2013 00:02 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Ik laat weten G.
ik tjoek die bitchez bradda
als ik niet 1x in de 5 minuten refresh wel inderdaad.quote:
Ik tjoek ze tantoe hard Gquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |