dinsdag is later dan andere dagen omdat er maandag niks bezorgd wordquote:Op zondag 15 september 2013 00:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
De post is hier altijd vroeg dus dat moet goed komen.
Ik hoop dat je postbode geen FOK!ker zonder pre-order is, anders bye bye Kanses.quote:Op zondag 15 september 2013 00:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
De post is hier altijd vroeg dus dat moet goed komen.
hier had ie nog gelijkquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:53 schreef JessedeK het volgende:
overmorgen deze tijd
[ afbeelding ]
Misschien heb ik het spel alquote:Op zondag 15 september 2013 00:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
je hebt al zitten snoepen he?
zit je nog aan bierie?quote:Op zondag 15 september 2013 00:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Beetje jammer. Is niet erg jwz x.
Ja G 24 uur is veel rekenwerkquote:
Blackberry, iphone alles. Connected!quote:Op zondag 15 september 2013 00:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee man, ik stuur jou net die whatsappa. Kijk je blackberry.
Je moet wel connected blijven Gquote:Op zondag 15 september 2013 00:15 schreef Giester het volgende:
[..]
Blackberry, iphone alles. Connected!
sta je buiten? kom er aanquote:Op zondag 15 september 2013 00:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee man, ik stuur jou net die whatsappa. Kijk je blackberry.
Jij snapt die ding G!quote:Op zondag 15 september 2013 00:16 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Je moet wel connected blijven G
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CoDquote:Op zondag 15 september 2013 00:17 schreef delano.888 het volgende:
Ben benieuwd of we weer dit soort taferelen krijgen![]()
En dan erachter komen dat Black Ops keihard faalt.quote:Op zondag 15 september 2013 00:17 schreef delano.888 het volgende:
Ben benieuwd of we weer dit soort taferelen krijgen![]()
Kijk die interviewer haar proberen te versieren (heel nonchalant in de vragen) echt wtf is dit voor monster en waarom zou je haar willenquote:
ditquote:Op zondag 15 september 2013 00:19 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
En dan erachter komen dat Black Ops keihard faalt.
Je kan dan niet switchen volgens mij.quote:Op zondag 15 september 2013 00:21 schreef Zipportal het volgende:
Als je politie achter je aan hebt, en geen zin in: gewoon switchen.
Kan toch niet?quote:Op zondag 15 september 2013 00:21 schreef Zipportal het volgende:
joa kan niequote:Op zondag 15 september 2013 00:21 schreef Zipportal het volgende:
Ja, dat kan net gezien.quote:Op zondag 15 september 2013 00:22 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Je kan dan niet switchen volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |