Extra pagga mayn nu! Want deze week geen pagga, alleen GTA V!quote:
Hoe vind je zo'n fotoquote:Op zondag 15 september 2013 00:08 schreef JessedeK het volgende:
Overmorgen deze tijd G's
Eerst deze:
[ afbeelding ]
Dan dit:
[ afbeelding ]
Daarna tandarts?quote:Op zondag 15 september 2013 00:08 schreef JessedeK het volgende:
morgen deze tijd G's
Eerst deze:
[ afbeelding ]
Dan dit:
[ afbeelding ]
nah Gquote:Op zondag 15 september 2013 00:08 schreef JessedeK het volgende:
morgen deze tijd G's
Eerst deze:
[ afbeelding ]
Dan dit:
[ afbeelding ]
En dan stroomuitval..quote:Op zondag 15 september 2013 00:08 schreef JessedeK het volgende:
morgen deze tijd G's
Eerst deze:
[ afbeelding ]
Dan dit:
[ afbeelding ]
No G, mijn tanden shinen Swaquote:
Selfiequote:Op zondag 15 september 2013 00:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoe vind je zo'n foto(die onderste)
No G, gezocht op gamenquote:
11 uur? Haha, optimist!quote:Op zondag 15 september 2013 00:10 schreef tralalala het volgende:
Heb dinsdags vrij geregeld...lekker uitslapen tot 11 uur, GTA in de brievenbus vinden en spelen!
Morgen deze is het maandag G.quote:Op zondag 15 september 2013 00:08 schreef JessedeK het volgende:
morgen deze tijd G's
Eerst deze:
Dan dit:
Ik hoop niet dat je om 11 uur begint met zoekenquote:Op zondag 15 september 2013 00:10 schreef tralalala het volgende:
Heb dinsdags vrij geregeld...lekker uitslapen tot 11 uur, GTA in de brievenbus vinden en spelen!
Lol nee want maandag bezorgen ze niet (geen gein) en dinsdag hebben ze dus 2x zo veel dus je hebt hem echt NIET om 11 uur, eerder 4-5 uur waarschijnlijk.quote:Op zondag 15 september 2013 00:10 schreef tralalala het volgende:
wacht ff G, ff rekenenquote:
Ik dacht ook al wtfquote:
Oh ja je hebt gelijk Gquote:
je hebt al zitten snoepen hequote:
dinsdag is later dan andere dagen omdat er maandag niks bezorgd wordquote:Op zondag 15 september 2013 00:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
De post is hier altijd vroeg dus dat moet goed komen.
Ik hoop dat je postbode geen FOK!ker zonder pre-order is, anders bye bye Kanses.quote:Op zondag 15 september 2013 00:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
De post is hier altijd vroeg dus dat moet goed komen.
hier had ie nog gelijkquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:53 schreef JessedeK het volgende:
overmorgen deze tijd
[ afbeelding ]
Misschien heb ik het spel alquote:Op zondag 15 september 2013 00:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
je hebt al zitten snoepen he?
zit je nog aan bierie?quote:Op zondag 15 september 2013 00:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Beetje jammer. Is niet erg jwz x.
Ja G 24 uur is veel rekenwerkquote:
Blackberry, iphone alles. Connected!quote:Op zondag 15 september 2013 00:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee man, ik stuur jou net die whatsappa. Kijk je blackberry.
Je moet wel connected blijven Gquote:Op zondag 15 september 2013 00:15 schreef Giester het volgende:
[..]
Blackberry, iphone alles. Connected!
sta je buiten? kom er aanquote:Op zondag 15 september 2013 00:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee man, ik stuur jou net die whatsappa. Kijk je blackberry.
Jij snapt die ding G!quote:Op zondag 15 september 2013 00:16 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Je moet wel connected blijven G
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CoDquote:Op zondag 15 september 2013 00:17 schreef delano.888 het volgende:
Ben benieuwd of we weer dit soort taferelen krijgen![]()
En dan erachter komen dat Black Ops keihard faalt.quote:Op zondag 15 september 2013 00:17 schreef delano.888 het volgende:
Ben benieuwd of we weer dit soort taferelen krijgen![]()
Kijk die interviewer haar proberen te versieren (heel nonchalant in de vragen) echt wtf is dit voor monster en waarom zou je haar willenquote:
ditquote:Op zondag 15 september 2013 00:19 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
En dan erachter komen dat Black Ops keihard faalt.
Je kan dan niet switchen volgens mij.quote:Op zondag 15 september 2013 00:21 schreef Zipportal het volgende:
Als je politie achter je aan hebt, en geen zin in: gewoon switchen.
Kan toch niet?quote:Op zondag 15 september 2013 00:21 schreef Zipportal het volgende:
joa kan niequote:Op zondag 15 september 2013 00:21 schreef Zipportal het volgende:
Ja, dat kan net gezien.quote:Op zondag 15 september 2013 00:22 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Je kan dan niet switchen volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |