SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
1ste topic wat je terecht hebt
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
quote:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
tot dat je een keer op budgetgaming gaat kijkenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee , die zijn gewoon superieur aan BolTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Service is veel beter dan elke andere sitequote:Op zaterdag 14 september 2013 16:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
tot dat je een keer op budgetgaming gaat kijkenRED ONS HENNIEGOD![]()
Mag ook wel als je de hoofdprijs moet betalenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Service is veel beter dan elke andere site
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Not true, geen overhaaste conclusies makenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Service is veel beter dan elke andere site![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb nog een aantal missies gedaan en wat rondgespeeld en dit spel stelt echt niet teleur! Voor de mensen die hier nog over twijfelen, twijfel niet langer.
- Het rijden in GTA IV vond ikzelf vetter, maar het is nu wel makkelijker en fijner waardoor je snel van A naar B komt.
- Het spelen met drie personages is echt een geniaal idee.
- De geluiden van alles zijn prachtig. Vooral het motorgeluid van de Benefactor Feltg(?)er, Sports.
- Het tennissen is ook erg gaaf gedaan, net zoals het tv-kijken en overige dingen die je in de map kunt doen.
- De muziek
De graphics zijn niet top notch, je ziet nog wel wat kartelvorming, maar dit mag de pret uiteraard niet drukken.
Alles.
If not now, then when.![]()
Dat heb ik voor zekerheid overquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mag ook wel als je de hoofdprijs moet betalenRED ONS HENNIEGOD![]()
bol.com is 54 euro +10 euro cadeaubon = 44. strakke prijs hoorOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
Maar is er nou local multiplayer? Ik ga er niet van uit, maar wie weet vergis ik me.'T is huilen met de pet op :stress:![]()
10 euro dus wel verplicht bij hun kopen maar achquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:58 schreef Boterbartje het volgende:
bol.com is 54 euro +10 euro cadeaubon = 44. strakke prijs hoor
Moderator DIG
Maar zitten weer allerlei voorwaarden aan die cadeaubon.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:58 schreef Boterbartje het volgende:
bol.com is 54 euro +10 euro cadeaubon = 44. strakke prijs hoorDit is gewoon raar :l![]()
Das rekenen voor dummies, Het spel kost gewoon 54 euro, 10 euro korting op volgende aankoopquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:58 schreef Boterbartje het volgende:
bol.com is 54 euro +10 euro cadeaubon = 44. strakke prijs hoor![]()
Dawoot, ik bedenk me nu dat ik met die cadeaubon bij Bol dan 10 euro korting krijg op Fifa
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Yuri Boyka,
Kun je voor mij a.u.b. bevestigen dat je kunt autorijden in first person?
En zo ja, kan dit ook met vliegtuigen/boten e.d![]()
ja kanquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:59 schreef Warlicht het volgende:
Yuri Boyka,
Kun je voor mij a.u.b. bevestigen dat je kunt autorijden in first person?
En zo ja, kan dit ook met vliegtuigen/boten e.d![]()
kneus, ik heb net voor 100 euro bij bol besteld, die 10 euro komen echt wel op. Als je beetje studieboeken koopt af en toequote:Op zaterdag 14 september 2013 16:59 schreef J03llV het volgende:
[..]
Das rekenen voor dummies, Het spel kost gewoon 54 euro, 10 euro korting op volgende aankoopOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
True, dit spel is wat GTA IV had moeten zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb nog een aantal missies gedaan en wat rondgespeeld en dit spel stelt echt niet teleur! Voor de mensen die hier nog over twijfelen, twijfel niet langer.
- Het rijden in GTA IV vond ikzelf vetter, maar het is nu wel makkelijker en fijner waardoor je snel van A naar B komt.
- De geluiden van alles zijn prachtig. Vooral het motorgeluid van de Benefactor Feltg(?)er, Sports.
- Het tennissen is ook erg gaaf gedaan, net zoals het tv-kijken en overige dingen die je in de map kunt doen.
- De muziek
De graphics zijn niet top notch, je ziet nog wel wat kartelvorming, maar dit mag de pret uiteraard niet drukken.
Alles.![]()
Studieboeken via bol.com? Dan betaal je meer dan nodig is.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
kneus, ik heb net voor 100 euro bij bol besteld, die 10 euro komen echt wel op. Als je beetje studieboeken koopt af en toe![]()
Cadeaubon is alleen voor gameS?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
kneus, ik heb net voor 100 euro bij bol besteld, die 10 euro komen echt wel op. Als je beetje studieboeken koopt af en toe
Dit is gewoon raar :l![]()
Af en toe moet dat, omdat je een boek bv volgend dag nodig hebt. Sommige boeken kosten ook evenveel via bol.com of 2e hands via de bolquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:02 schreef Niek. het volgende:
[..]
Studieboeken via bol.com? Dan betaal je meer dan nodig is.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Sorry, ik doe geen timmerkracht niveau 2 op het plaatselijk ROCquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:04 schreef Vleermuisspin het volgende:
Je studieboeken niet als pdf downloaden
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Hoeveel missies moet je spelen voordat je alle 3 de personages hebt vrijgespeeld?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
- De muziek
Alles.![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Sorry, ik doe geen timmerkracht niveau 2 op het plaatselijk ROCja want dat is echt een logische link om te maken
![]()
Helaas is het merendeel van de studieboeken niet te downloadenquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:04 schreef Vleermuisspin het volgende:
Je studieboeken niet als pdf downloaden![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:06 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]ja want dat is echt een logische link om te maken
quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:07 schreef Niek. het volgende:
[..]
Helaas is het merendeel van de studieboeken niet te downloadenOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Hm ja wel logische eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:07 schreef Niek. het volgende:
[..]
Helaas is het merendeel van de studieboeken niet te downloaden
Ik doe een Engelstalige studie, dan is er wat makkelijker aan de boeken te komen op het internet.![]()
Heb net zo goed een x aantal boeken in het Engels, maar ivm exotische boekjes die ze maar voorschrijven zijn die lastig te vindenquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:08 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Hm ja wel logische eigenlijk.
Ik doe een Engelse studie, dan is er wat makkelijker aan de boeken te komen op het internet.
ok. GTA V. M'n ps3 is nog steeds kapot en de fix op t internet zonder open te maken werkt niet. Ik ben verdrietigOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Mike moest ff een tukkie doenGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
linkie van mike ?<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Games zijn de reden voor een console. Aan een console zelf heb je niet zoveelquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:10 schreef Vleermuisspin het volgende:
Ik kijk nog meer uit naar dit spel dan ik uitkeek naar m'n PS3<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Sculay moet kappen met dat gehoest de hele tijdquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:10 schreef Neejman het volgende:
nog meer mensen bij sculay in die chat?
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Zo ik heb nog even 2 extra preorderd gezet voor de nacht. Ik moet er snachts eentje hebben! Zoniet,... dan toch!!! Hou deze G maar eens tegen. Eckte weten het!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
ik ben net gebanned in de chat strenge mods daarquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:11 schreef kaos- het volgende:
[..]
Sculay moet kappen met dat gehoest de hele tijdhihi![]()
Hmm, interessant. "Stelt niet teleur' klinkt niet zo euforisch als ik had gedacht. Is de hype gerechtvaardigd in jouw ogen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
- De muziek
Alles.Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan![]()
http://www.racefansonlytv.com/ ?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:15 schreef Neejman het volgende:
iemand linkje van die kerel die missies deed!?Dit is gewoon raar :l![]()
die ja danku!quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:16 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
http://www.racefansonlytv.com/ ?hihi![]()
Weet iemand hoe dat zit met pre-order bij game mania?
Ik heb hem donderdag daar besteld, maar zie nu op de site van game mania dat pre-orders vanaf woensdag niet gegarandeerd worden geleverd dinsdag. Mij is echter niks verteld in de winkel.
Een vriend van me bestelde daar vandaag, en die kreeg meteen een telefoontje dat die pas zaterdag op z'n vroegst krijgt.![]()
Icculus heette die gast, zat allemaal die heists enzo te doen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:15 schreef Neejman het volgende:
iemand linkje van die kerel die missies deed!?![]()
Dan vrees ik voor het ergstequote:Op zaterdag 14 september 2013 17:19 schreef Swaytje het volgende:
Weet iemand hoe dat zit met pre-order bij game mania?
Ik heb hem donderdag daar besteld, maar zie nu op de site van game mania dat pre-orders vanaf woensdag niet gegarandeerd worden geleverd dinsdag. Mij is echter niks verteld in de winkel.
Een vriend van me bestelde daar vandaag, en die kreeg meteen een telefoontje dat die pas zaterdag op z'n vroegst krijgt.Dit is gewoon raar :l![]()
Hoe kom je daar bij?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wacht ff. Wordt ie bij sommige Bart Smits al verkocht?Dan ga ik als de wiedeweerga de stad in.
![]()
Proletariaat heeft 1 kunnen halen bij BS. Met picquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:05 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hoeveel missies moet je spelen voordat je alle 3 de personages hebt vrijgespeeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is zeker overhyped, maar dat is een welbekend feit met alles wat je wilt hebben. Dat is hetzelfde met "Ik wil heel graag een Lamborghini Aventador", alleen zodra je hem hebt, dan is het al gauw gewoontjes.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:12 schreef Georges het volgende:
[..]
Hmm, interessant. "Stelt niet teleur' klinkt niet zo euforisch als ik had gedacht. Is de hype gerechtvaardigd in jouw ogen?![]()
Toen ik nog geen gameplay beelden gezien had was ik fucking hyper, toen ik wat leaks zag werd het minder, toen ik het spel speelde was het vrijwel verdwenen. Daarmee wil ik niet zeggen dat de ervaring niet ontzettend machtig is.
If not now, then when.![]()
Laat die foto dan maar eens zien.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Proletariaat heeft 1 kunnen halen bij BS. Met pic![]()
Niet als je 2e hands koopquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:02 schreef Niek. het volgende:
[..]
Studieboeken via bol.com? Dan betaal je meer dan nodig is.Ga jij eens een boek lezen als pdf en meteen op het zelfde scherm er iets mee doenquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:04 schreef Vleermuisspin het volgende:
Je studieboeken niet als pdf downloaden![]()
Off-topic chat weer![]()
![]()
zoek maar op, paar topics terug.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:25 schreef Niek. het volgende:
[..]
Laat die foto dan maar eens zien.![]()
weet je hoeveel topics in 1 dagquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:27 schreef stijn_ het volgende:
[..]
zoek maar op, paar topics terug.![]()
![]()
Ik heb nog nergens een duidelijk bon gezien met daarop een datum. Alleen die ene waarbij de reservering was betaald bij ik geloof GM.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:27 schreef stijn_ het volgende:
[..]
zoek maar op, paar topics terug.![]()
Hoe erg is die kartelvorming? Minder dan IV?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
- De muziek
Alles.![]()
Heb jij IV gespeeld? Wil graag het verschil in kartelvorming weten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:29 schreef Zolder het volgende:
Degene die hem ook al hebben zullen met mij eens zijn dat dit spel echt next gen aanvoelt![]()
![]()
Heb je ps3 of xboxquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:29 schreef Zolder het volgende:
Degene die hem ook al hebben zullen met mij eens zijn dat dit spel echt next gen aanvoeltDit is gewoon raar :l![]()
Waar GTA IV vaak blurry was is dat nu helemaal niet meer. Erg scherp allemaal, nog het best te vergelijken met MP3, maar dat is geen open wereld.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij IV gespeeld? Wil graag het verschil in kartelvorming weten.![]()
het was volgens mij een photoshop in een foto van fokquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:28 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens een duidelijk bon gezien met daarop een datum. Alleen die ene waarbij de reservering was betaald bij ik geloof GM.![]()
![]()
Klopt ja, maar in IV leek het wel een trappenhuis zo nu en dan, is dat nu dus wel beter?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:31 schreef Zolder het volgende:
[..]
Waar GTA IV vaak blurry was is dat nu helemaal niet meer. Erg scherp allemaal, nog het best te vergelijken met MP3, maar dat is geen open wereld.![]()
Ligt eraan hoeveel drugs je verkoopt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe erg is die kartelvorming? Minder dan IV?![]()
Dan zou ik GTA IV eerst moeten opstarten want ik weet het zo 1-2-3 niet. Houdt er rekening mee dat GTA IV nogal een grauwe omgeving is waar het minder snel opvalt. De kleuren in GTA V zijn werkelijk prachtig.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe erg is die kartelvorming? Minder dan IV?Ben ik het niet mee eens. Ik denk dat je de huidige gen en de next gen nogal onderschat.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:29 schreef Zolder het volgende:
Degene die hem ook al hebben zullen met mij eens zijn dat dit spel echt next gen aanvoeltIf not now, then when.![]()
MP3?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:31 schreef Zolder het volgende:
[..]
Waar GTA IV vaak blurry was is dat nu helemaal niet meer. Erg scherp allemaal, nog het best te vergelijken met MP3, maar dat is geen open wereld.![]()
![]()
Kan je iets duidelijker zijn wat je met trappenhuis bedoelt?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klopt ja, maar in IV leek het wel een trappenhuis zo nu en dan, is dat nu dus wel beter?
Wat in IV ook heel raar was, was als je de camera naar boven richtte, dan kregen de gebouwen een erg rare vorm, alsof ze samengeknepen werden.
Dat is ook weg.![]()
Die van mij ook.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
ps3 up to date en werkt nog steeds
3 jaar stof liggen happen, hij stonk daarom wel de 1e keer
![]()
![]()
Als iemand nog wat specifieke in-game dingen wilt zien dan wil ik de stream wel weer opstarten.If not now, then when.![]()
Laat ik het zo zeggen:quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan zou ik GTA IV eerst moeten opstarten want ik weet het zo 1-2-3 niet. Houdt er rekening mee dat GTA IV nogal een grauwe omgeving is waar het minder snel opvalt. De kleuren in GTA V zijn werkelijk prachtig.
[..]
Ben ik het niet mee eens. Ik denk dat je de huidige gen en de next gen nogal onderschat.
GTA V heeft betere gameplay en graphics dan veel release titles voor next gen.![]()
Ga gewoon beetje free roamen of ga in een attractie.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als iemand nog wat specifieke in-game dingen wilt zien dan wil ik de stream wel weer opstarten.![]()
De randen, bij de auto's bijvoorbeeld en de huizen.. zonder aa (anti-aliasing) zijn het kartels, hoe meer filter erop zit des te scherper het beeld.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:35 schreef Zolder het volgende:
[..]
Kan je iets duidelijker zijn wat je met trappenhuis bedoelt?
Wat in IV ook heel raar was, was als je de camera naar boven richtte, dan kregen de gebouwen een erg rare vorm, alsof ze samengeknepen werden.
Dat is ook weg.
Heel overdreven:![]()
![]()
Ik wil wel wat appartementen zien, maar dat is wat saai denk ikquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als iemand nog wat specifieke in-game dingen wilt zien dan wil ik de stream wel weer opstarten.![]()
![]()
Die van mij 2 jaarquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die van mij ook.3 jaar stof liggen happen, hij stonk daarom wel de 1e keer
Spannend moment
![]()
![]()
In gta IV waren de schaduwen ook enorm pixelerig of hoe je dat ook schrijftOok weg nu?
MentionedDCMJ![]()
True, al hield ik me vast aan het feit dat hij me nimmer teleur heeft gesteld.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Die van mij 2 jaarSpannend moment
![]()
![]()
Nog helemaal niet gezienquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
De randen, bij de auto's bijvoorbeeld en de huizen.. zonder aa (anti-aliasing) zijn het kartels, hoe meer filter erop zit des te scherper het beeld.
Heel overdreven:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Allemaal weg, geloof me over de graphics hoef je je GEEN zorgen te makenquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:38 schreef sjonnie1990 het volgende:
In gta IV waren de schaduwen ook enorm pixelerig of hoe je dat ook schrijftOok weg nu?
![]()
![]()
Als er kittens in GTA zitten blaas ik ze allemaal 1 voor 1 opquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:38 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Voor de duidelijkheid:
[ afbeelding ]
Moderator DIG
dat sowieso. Wel een ssd in gepropt m eens zien als het scheelt met 5quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
True, al hield ik me vast aan het feit dat hij me nimmer teleur heeft gesteld.![]()
Tering ik wil hem ookDenken jullie dat Bart Smit er bij de nachtlauch genoeg zal hebben? Heb hem nog niet besteld namelijk
![]()
ben jij dat?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
https://new.livestream.com/accounts/5411536/events/2398708Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Oke top, het enige waar ik me echt aan ergerde in IV waren die kartels.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:39 schreef Zolder het volgende:
[..]
Allemaal weg, geloof me over de graphics hoef je je GEEN zorgen te maken![]()
Ik ook, maar dat was in RDR al verholpen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oke top, het enige waar ik me echt aan ergerde in IV waren die kartels.![]()
Jij onmens....quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als er kittens in GTA zitten blaas ik ze allemaal 1 voor 1 opze zijn fucking nice.![]()
Niet gespeeld.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:41 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat was in RDR al verholpen.PS3 staat er puur nog voor GTA V.
![]()
Ik heb ook een paar vragen (waarvan er enkele ook al voorbij zijn gekomen).
- Is er een dashboard cam?
- Kun je met de trein reizen en ook zelf besturen?
- Hoe rijden de mensen in de stad? In GTA IV reden bijvoorbeeld die taxi's altijd in je rug.
- Hoe reageert de politie als je iets kleins hebt gedaan? Willen ze je dan alsnog gewoon doodschieten?
- Kan iedere character een bepaalde reeks van huizen kopen of zou je met 1 personage alle koopbare huizen kunnen kopen?
- Kun je iets over de economie vertellen?
Eventueel later wat meer vragen.![]()
![]()
Nope, een gast. En alpha as fuck.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij moet wel een wijf zijn, toch? TOCH?!ze zijn fucking nice.![]()
Met je kittens.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:43 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Nope, een gast. En alpha as fuck.![]()
![]()
Omega Negative spotted.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:43 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Nope, een gast. En alpha as fuck.![]()
dat sculay nog rustig kan zittenquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:11 schreef kaos- het volgende:
[..]
Sculay moet kappen met dat gehoest de hele tijd
Hopelijk is er ook een hondenasiel, dat gaat me toch een slachtpartij opleveren![]()
Daarna breng ik natuurlijk het vlees naar de plaatselijke Chinees (dat rijmt)Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik heb mijn eerste uurtjes er ook op zitten en kan veel bovenstaande punten wel bevestigen. Het realisme van autorijden is totaal verdwenen, persoonlijk vind ik dat niet storend. Het rijdt heerlijk soepel en is gewoon leuk. Soms ben ik zwaar onder de indruk van de graphics maar er zijn ook momenten dat je duidelijk veroudering ziet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
- De muziek
Alles.
Verder heb ik het idee dat de map niet suuupergroot is. Ik was vrij snel bij de grote berg die bovenaan de map staat.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
neem aan dat mensen die hem hebben gepreordert voorrang krijgen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:40 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Tering ik wil hem ookDenken jullie dat Bart Smit er bij de nachtlauch genoeg zal hebben? Heb hem nog niet besteld namelijk
![]()
De boy is back.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
https://new.livestream.com/accounts/5411536/events/2398708![]()
![]()
RDR is aan te radenquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet gespeeld.PS3 staat er puur nog voor GTA V.
![]()
![]()
Het ziet er beter uit dan GTA IV, dat is het enige dat ik er uit op kan maken.quote:"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Ik was helemaal in het begin een klein beetje teleurgesteld. Echter na een paar uur spelen heb ik toch al paar keer stilgestaan en genoten van het mooie uitzicht.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:12 schreef Georges het volgende:
[..]
Hmm, interessant. "Stelt niet teleur' klinkt niet zo euforisch als ik had gedacht. Is de hype gerechtvaardigd in jouw ogen?
Of de hype terecht is kan nu natuurlijk nog niemand zeggen.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Makro is altijd exclusief BTWquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:56 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
GTA V is 39 euro bij de Makro.![]()
48.xx dus.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:56 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
48,39 dus.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:56 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
GTA V is 39 euro bij de Makro.Tics van je petten.![]()
http://tweakers.net/produ(...)o-v-special-edition/quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:58 schreef Roemeen013 het volgende:
Waar kan je Special Edition bestellen?![]()
Bijna goedquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:56 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Neen, maar BOL IS BESTquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:59 schreef Le_Professeur het volgende:
Oja, waarom staat er in de titel dat Bol best is? Verzenden ze hem al eerder?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
De PS3 versie is op een later tijdstip ingame dan de X360..quote:Zo kan je 't niet écht beoordelen.
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Graag op 17 september ophalen/leveren.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:59 schreef hiddit het volgende:
[..]
http://tweakers.net/produ(...)o-v-special-edition/![]()
Exclusief BTWquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:56 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
GTA V is 39 euro bij de Makro.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Waarom gaat dit topic zo sloom
We moeten de 100 halen voor dinsdag mensjesGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Heb niet eens gekeken, kan ook niet meerquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:00 schreef Divje het volgende:
[..]
De PS3 versie is op een later tijdstip ingame dan de X360..Zo kan je 't niet écht beoordelen.
Je meent hetquote:
Moderator DIG
Daarvoor ben je nu te laat denk ik... Heb hem zelf voor 69.99 bij de Dixons. (twee weken terug gepreorderd)quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:00 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Graag op 17 september ophalen/leveren.![]()
zal je toch bij een winkel moeten informeren of ze die ook de 17e leverenquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:00 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
dat lukt wel hoorquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom gaat dit topic zo sloom
We moeten de 100 halen voor dinsdag mensjes![]()
![]()
Ja echt waar ... net zoals alle anderenquote:
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
nee, zeker nietquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:29 schreef Zolder het volgende:
Degene die hem ook al hebben zullen met mij eens zijn dat dit spel echt next gen aanvoeltNever argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Kanker zeg, ik wil niet de standaard editie hebben. Wil per se de Special Edition hebben op de leverdag.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daarvoor ben je nu te laat denk ik... Heb hem zelf voor 69.99 bij de Dixons. (twee weken terug gepreorderd)![]()
http://instagib.tv/sculayquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:02 schreef mega-worstje het volgende:
Is er nog ergens een livestream![]()
http://new.livestream.com/accounts/5411536/events/2398708quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:02 schreef mega-worstje het volgende:
Is er nog ergens een livestream![]()
En op de site van Bart Smit geeft ie aan als ik naar de pagina van GTA 5 SE wil gaan dat de pagina niet beschikbaar is...![]()
daar kan ik niks aan doenquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:03 schreef Roemeen013 het volgende:
En op de site van Bart Smit geeft ie aan als ik naar de pagina van GTA 5 SE wil gaan dat de pagina niet beschikbaar is...
en is denk ook te laat om ze nog ff te bellen/mailen![]()
Godverdomme zeg... Ik heb de standaard editie bij Game Mania in pre order staan maar dat is gewoon 60,- dus wil ik voor een tientje of 15,- meer wel de SE hebben.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:04 schreef hiddit het volgende:
[..]
daar kan ik niks aan doen
en is denk ook te laat om ze nog ff te bellen/mailen![]()
vreemd dat er zo gestunt wordt met de prijs.
Elk matig spel staat maandenlang alleen voor de hoofdprijs te koop maar voor gta die de 60 euro meer dan waard is wordt mee gestunt.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Is het toch gewoon waardquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:04 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Godverdomme zeg... Ik heb de standaard editie bij Game Mania in pre order staan maar dat is gewoon 60,- dus wil ik voor een tientje of 15,- meer wel de SE hebben.![]()
Dixonsquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:00 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
PS3 zeker?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daarvoor ben je nu te laat denk ik... Heb hem zelf voor 69.99 bij de Dixons. (twee weken terug gepreorderd)Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Your Amazon.co.uk order of "Grand Theft Auto V (PS3)" has been dispatched
Your estimated delivery date is:
Tuesday, September 17, 2013
prima voor mij
Feyenoord Rotterdam![]()
Dixons is nog 3 euro goedkoperquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:07 schreef Roemeen013 het volgende:
Heb hem nu besteld op Bart Smit. GTA 5 SE voor 73,- en kan hem leverdag ophalen.![]()
![]()
Sommige mensen hebben werk en schoolquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:08 schreef Janeiros het volgende:
Op de nachtreleases kan je toch sws een exemplaar krijgen? What's da big problem![]()
Ik heb de hele week stage en werk 's avonds dus haal speciaal daarom Maandagavond een exemplaarquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben werk en school. Dacht misschien ging het om de edition
![]()
Ik werk tot 5 uur dinsdag dus grote kans dat ik naast het potje pis ook al heb ik een preorderquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:10 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Ik heb de hele week stage en werk 's avonds dus haal speciaal daarom Maandagavond een exemplaar. Dacht misschien ging het om de edition
![]()
Bij de nacht release van GM hoef je niet te komen al je er geen pre-order hebt staan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:08 schreef Janeiros het volgende:
Op de nachtreleases kan je toch sws een exemplaar krijgen? What's da big problem<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Wanneer heb je preorder gedaan dan? toch niet na de 11e of wel?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik werk tot 5 uur dinsdag dus grote kans dat ik naast het potje pis ook al heb ik een preorderTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Als je een preorder hebt bij GM houden ze hem 5 dagen vastquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik werk tot 5 uur dinsdag dus grote kans dat ik naast het potje pis ook al heb ik een preorderAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)![]()
Nee ver daar voorquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wanneer heb je preorder gedaan dan? toch niet na de 11e of wel?![]()
Dan is er weinig aan de hand toch?quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Heb ook gewoon school aankomende week maar precies uitgekiend welke colleges er wel en niet geskipt gaan wordenWoensdag dus mooi vrij bij deze.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Nou dat is nog niet zekerquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan is er weinig aan de hand toch?![]()
Hahaha, ik heb mn examenjaar dus ik zal mooi moeten gaanquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:14 schreef Blistering het volgende:
Heb ook gewoon school aankomende week maar precies uitgekiend welke colleges er wel en niet geskipt gaan wordenWoensdag dus mooi vrij bij deze.
![]()
![]()
Ach wie weet heb ik hem de 17e ook nietquote:
Jij kan hem al spelen kutjequote:Op zaterdag 14 september 2013 18:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach wie weet heb ik hem de 17e ook niet![]()
Shhtquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij kan hem al spelen kutje![]()
![]()
Ja oke, dat is dan wel weer zoquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij kan hem al spelen kutje
https://mobile.twitter.com/rasskulzquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:20 schreef Seconde het volgende:
Kunnen de mensen die hem al hebben even vermelden waar ze hem vandaan hebben voor de rest?![]()
Neequote:Op zaterdag 14 september 2013 18:23 schreef boffer69 het volgende:
Als je hebt gepreordered neem ik aan dat je m dan sowieso krijgt right?![]()
Ik ga even inkomen met dit stukje nostalgie mensen
Om zeker te zijn dat je van de eerste lading hebtquote:
Moderator DIG
Die kerel is vast op een volkomen legale manier aan die games gekomenquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:22 schreef boffer69 het volgende:
[..]
https://mobile.twitter.com/rasskulzWat een triest figuur.
![]()
Klopt, heb ik hem ook. 70 euro, maar nu uitverkocht.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:08 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dixons is nog 3 euro goedkoper![]()
Maar houden de winkels dan ook rekening met hoeveel pre orders ze hebben of word je gewoon genaaid als ze op zijn en moet wachten tot de volgende batch?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Om zeker te zijn dat je van de eerste lading hebt![]()
![]()
Ik zag net een aantal prijzen voorbij komen. Ik heb de normale editie in mei besteld bij Wehkamp voor 38 euro en centen. Mooie deal lijkt me.![]()
Ik heb vanmiddag mijn SE nog geannuleerd en ben voor de normale gegaanquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klopt, heb ik hem ook. 70 euro, maar nu uitverkocht.![]()
![]()
Zij houden er rekening mee ja. Bij bolquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:26 schreef boffer69 het volgende:
[..]
Maar houden de winkels dan ook rekening met hoeveel pre orders ze hebben of word je gewoon genaaid als ze op zijn en moet wachten tot de volgende batch?
is hij bijvoorbeeld al uitverkocht.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
oke topquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zij houden er rekening mee ja. Bij bol
is hij bijvoorbeeld al uitverkocht.![]()
![]()
van 50 naar 10 in 2 uur, is aardig rap gegaan danquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:26 schreef Niek. het volgende:
[..]
Die kerel is vast op een volkomen legale manier aan die games gekomenWat een triest figuur.
http://instagram.com/p/ePp1swxmXU/#Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Donder op met je partnerprogramma bullshitquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:58 schreef Boterbartje het volgende:
... is 54 euro +10 euro cadeaubon = 44. strakke prijs hoor,,/![]()
Dat doet Fok! automatisch als je bol.com intypt. Probeer maarquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:32 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Donder op met je partnerprogramma bullshit![]()
![]()
Doet Fok zelf..quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:32 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Donder op met je partnerprogramma bullshit
Check: www.bol.comMisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Totdat het balkje vol is.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:34 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hoelang duurt de installatie voor de PS3 ongeveer?
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
kijk de volgende keer eerst naar de link?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:32 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Donder op met je partnerprogramma bullshitTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Typicalgamer zei half uur tot uur.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:34 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hoelang duurt de installatie voor de PS3 ongeveer?![]()
Zo lang!? Damnquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:36 schreef Seconde het volgende:
[..]
Typicalgamer zei half uur tot uur.![]()
Verdommedan maar half uur masturberen en dan grandioos klaarkomen
Moderator DIG
Ik raad je Brazzers storylines aan danquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verdommedan maar half uur masturberen en dan grandioos klaarkomen
![]()
![]()
Hij fapt op de installatie-plaatjesquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:43 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ik raad je Brazzers storylines aan dan![]()
Nee man VHSquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Haha, waarom?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:27 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag mijn SE nog geannuleerd en ben voor de normale gegaan![]()
Moooooi.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:47 schreef VomitusCocktus het volgende:
[..]
Ik kan je zegge dat dat niet zo is. 20 minuten bij mij
Moderator DIG
Vraagje aan de mensen die hem spelen met originele disc, dus niets gedownload oid. Spelen jullie hem terwijl je verbonden bent met xbox live? Of volledig offline? En hebben jullie al achievements ge-unlocked?![]()
Ik denk dat iedereen nog offline speelt, just in case. Enige wat je nu online kunt doen is achievements syncen en de DLC codes invullen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:48 schreef Niek. het volgende:
Vraagje aan de mensen die hem spelen met originele disc, dus niets gedownload oid. Spelen jullie hem terwijl je verbonden bent met xbox live? Of volledig offline? En hebben jullie al achievements ge-unlocked?
Heb ook nog niemand met de Atomic Blimp (zeppelin) gezien.![]()
![]()
je krijgt echt niet zomaar een ban hoorquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:48 schreef Niek. het volgende:
Vraagje aan de mensen die hem spelen met originele disc, dus niets gedownload oid. Spelen jullie hem terwijl je verbonden bent met xbox live? Of volledig offline? En hebben jullie al achievements ge-unlocked?
Zag hem gisteren tijdens het vliegen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen nog offline speelt, just in case. Enige wat je nu online kunt doen is achievements syncen en de DLC codes invullen.
Heb ook nog niemand met de Atomic Blimp (zeppelin) gezien.If not now, then when.![]()
Speel gewoon online, heb alleen geen idee waar ik die blimp code kan invullen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen nog offline speelt, just in case. Enige wat je nu online kunt doen is achievements syncen en de DLC codes invullen.
Heb ook nog niemand met de Atomic Blimp (zeppelin) gezien.![]()
Die moet je denk ik op de marketplace invullen, al denk ik niet dat de dlc al te downloaden is.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:53 schreef byah het volgende:
[..]
Speel gewoon online, heb alleen geen idee waar ik die blimp code kan invullen.![]()
Dit. Mag ik nog tot het weekend wachten tot ik tijd heb.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:53 schreef dolf1010 het volgende:
ik snap nog steeds niet waarom ze hem op een dinsdag releasen..... is toch totaal onlogisch?![]()
![]()
Dusquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:53 schreef kristalhelder het volgende:
Waarom online? De storyline volgen is het eerste dat ik ga doen.
Hier hetzelfdequote:Op zaterdag 14 september 2013 18:55 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Dit. Mag ik nog tot het weekend wachten tot ik tijd heb.![]()
![]()
Totaal logisch. Las ergens dat ze dit doen om zoveel mogelijk leaks te voorkomen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:53 schreef dolf1010 het volgende:
ik snap nog steeds niet waarom ze hem op een dinsdag releasen..... is toch totaal onlogisch?
Door zo laat mogelijk aan de winkels uit te leveren wordt de kans kleiner dat er games lekken, dus als de games zaterdag aan de winkels geleverd worden hebben de winkels nog genoeg tijd om alles voor te bereiden maar is de eerst volgende dag dat de games geleverd kunnen worden pas dinsdag.Dit is gewoon raar :l![]()
en elke keer weer zijn er minstens 5 dagen voor de release leaks...quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:58 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Totaal logisch. Las ergens dat ze dit doen om zoveel mogelijk leaks te voorkomen.
Door zo laat mogelijk aan de winkels uit te leveren wordt de kans kleiner dat er games lekken, dus als de games zaterdag aan de winkels geleverd worden hebben de winkels nog genoeg tijd om alles voor te bereiden maar is de eerst volgende dag dat de games geleverd kunnen worden pas dinsdag.![]()
thx man!quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Moi: https://new.livestream.com/accounts/5411536/events/2398708"Dubbelop alsof ik een quote citeer"![]()
Klopt maar helemaal geen leaks is praktisch onmogelijk, aangezien ze ook gejat kunnen worden in distributiecentra en alle andere tussenschakels.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:59 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
en elke keer weer zijn er minstens 5 dagen voor de release leaks...Dit is gewoon raar :l![]()
Kan niet zonder account kijken?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Moi: https://new.livestream.com/accounts/5411536/events/2398708Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Veel geld uitgegeven de laatste tijdquote:
En die extra dingen bij de SE vind ik geen 20 euro meer waard![]()
Serieus? Wist ik niet man. Ik stond al ingelogd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kan niet zonder account kijken?If not now, then when.![]()
Wat een spel.... net ff een uurtje gespeeld bij mijn zwager. De San Andreas sfeer is echt wel weer helemaal terug. Dat vond ik de leukste GTA. Maandag nog een dagje werken en dan dinsdag dat spel halen.. ik ga niet naar de nachtopening.. beetje onzin.. daarnaast speel ik 's nachts andere multiplayer games met mevrouw JK.
Alleen wel weer weinig motoren op de weg...![]()
Je ziet wel iets, maar blijft een soort scherm voor zitten met dit :quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Serieus? Wist ik niet man. Ik stond al ingelogd.
Login to Livestream to Watch this Event Ad-Free
A Livestream account is required to watch League of LegendsTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Moet je er even eentje aanmaken met een bullshit naam oid.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je ziet wel iets, maar blijft een soort scherm voor zitten met dit :
Login to Livestream to Watch this Event Ad-Free
A Livestream account is required to watch League of LegendsIf not now, then when.![]()
Wil je gaan duiken?quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Moet je er even eentje aanmaken met een bullshit naam oid.Dit is gewoon raar :l![]()
Nja voor een stream is dat ook weer niet nodigquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Moet je er even eentje aanmaken met een bullshit naam oid.
Zag net wel dat ik een missie had voor Michael, maar Franklin kon die ook starten. Jij ook al gemerkt?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Iemand op YouTube had redelijk wat videos geupload van zijn gameplay. Die account bestaat dus nu niet meer. Take2Games is er maar druk mee.![]()
golf unlock je op het moment dat je M hebt yuri
Dit idd, uberhaupt zonder dat er iemand doorheen praat. Ik mis MMquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:20 schreef VrAnKiE het volgende:
Heeft er iemand eens stream zonder irritante fransen die veel te hard schreeuwen?"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: