en elke keer weer zijn er minstens 5 dagen voor de release leaks...quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:58 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Totaal logisch. Las ergens dat ze dit doen om zoveel mogelijk leaks te voorkomen.
Door zo laat mogelijk aan de winkels uit te leveren wordt de kans kleiner dat er games lekken, dus als de games zaterdag aan de winkels geleverd worden hebben de winkels nog genoeg tijd om alles voor te bereiden maar is de eerst volgende dag dat de games geleverd kunnen worden pas dinsdag.
thx man!quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Moi: https://new.livestream.com/accounts/5411536/events/2398708
Klopt maar helemaal geen leaks is praktisch onmogelijk, aangezien ze ook gejat kunnen worden in distributiecentra en alle andere tussenschakels.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:59 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
en elke keer weer zijn er minstens 5 dagen voor de release leaks...
Kan niet zonder account kijken?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Moi: https://new.livestream.com/accounts/5411536/events/2398708
Veel geld uitgegeven de laatste tijdquote:
Serieus? Wist ik niet man. Ik stond al ingelogd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kan niet zonder account kijken?
Je ziet wel iets, maar blijft een soort scherm voor zitten met dit :quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Serieus? Wist ik niet man. Ik stond al ingelogd.
Moet je er even eentje aanmaken met een bullshit naam oid.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je ziet wel iets, maar blijft een soort scherm voor zitten met dit :
Login to Livestream to Watch this Event Ad-Free
A Livestream account is required to watch League of Legends
Wil je gaan duiken?quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Moet je er even eentje aanmaken met een bullshit naam oid.
Nja voor een stream is dat ook weer niet nodigquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Moet je er even eentje aanmaken met een bullshit naam oid.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:20 schreef VrAnKiE het volgende:
Heeft er iemand eens stream zonder irritante fransen die veel te hard schreeuwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |