het was volgens mij een photoshop in een foto van fokquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:28 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens een duidelijk bon gezien met daarop een datum. Alleen die ene waarbij de reservering was betaald bij ik geloof GM.
Klopt ja, maar in IV leek het wel een trappenhuis zo nu en dan, is dat nu dus wel beter?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:31 schreef Zolder het volgende:
[..]
Waar GTA IV vaak blurry was is dat nu helemaal niet meer. Erg scherp allemaal, nog het best te vergelijken met MP3, maar dat is geen open wereld.
Ligt eraan hoeveel drugs je verkoopt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe erg is die kartelvorming? Minder dan IV?
Dan zou ik GTA IV eerst moeten opstarten want ik weet het zo 1-2-3 niet. Houdt er rekening mee dat GTA IV nogal een grauwe omgeving is waar het minder snel opvalt. De kleuren in GTA V zijn werkelijk prachtig.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe erg is die kartelvorming? Minder dan IV?
Ben ik het niet mee eens. Ik denk dat je de huidige gen en de next gen nogal onderschat.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:29 schreef Zolder het volgende:
Degene die hem ook al hebben zullen met mij eens zijn dat dit spel echt next gen aanvoelt
MP3?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:31 schreef Zolder het volgende:
[..]
Waar GTA IV vaak blurry was is dat nu helemaal niet meer. Erg scherp allemaal, nog het best te vergelijken met MP3, maar dat is geen open wereld.
Kan je iets duidelijker zijn wat je met trappenhuis bedoelt?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klopt ja, maar in IV leek het wel een trappenhuis zo nu en dan, is dat nu dus wel beter?
Die van mij ook.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
ps3 up to date en werkt nog steeds
Laat ik het zo zeggen:quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan zou ik GTA IV eerst moeten opstarten want ik weet het zo 1-2-3 niet. Houdt er rekening mee dat GTA IV nogal een grauwe omgeving is waar het minder snel opvalt. De kleuren in GTA V zijn werkelijk prachtig.
[..]
Ben ik het niet mee eens. Ik denk dat je de huidige gen en de next gen nogal onderschat.
Ga gewoon beetje free roamen of ga in een attractie.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als iemand nog wat specifieke in-game dingen wilt zien dan wil ik de stream wel weer opstarten.
De randen, bij de auto's bijvoorbeeld en de huizen.. zonder aa (anti-aliasing) zijn het kartels, hoe meer filter erop zit des te scherper het beeld.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:35 schreef Zolder het volgende:
[..]
Kan je iets duidelijker zijn wat je met trappenhuis bedoelt?
Wat in IV ook heel raar was, was als je de camera naar boven richtte, dan kregen de gebouwen een erg rare vorm, alsof ze samengeknepen werden.
Dat is ook weg.
Ik wil wel wat appartementen zien, maar dat is wat saai denk ikquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als iemand nog wat specifieke in-game dingen wilt zien dan wil ik de stream wel weer opstarten.
Die van mij 2 jaarquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die van mij ook.3 jaar stof liggen happen, hij stonk daarom wel de 1e keer
True, al hield ik me vast aan het feit dat hij me nimmer teleur heeft gesteld.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Die van mij 2 jaarSpannend moment
Nog helemaal niet gezienquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
De randen, bij de auto's bijvoorbeeld en de huizen.. zonder aa (anti-aliasing) zijn het kartels, hoe meer filter erop zit des te scherper het beeld.
Heel overdreven:
[ afbeelding ]
Allemaal weg, geloof me over de graphics hoef je je GEEN zorgen te makenquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:38 schreef sjonnie1990 het volgende:
In gta IV waren de schaduwen ook enorm pixelerig of hoe je dat ook schrijftOok weg nu?
Als er kittens in GTA zitten blaas ik ze allemaal 1 voor 1 opquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:38 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Voor de duidelijkheid:
[ afbeelding ]
dat sowieso. Wel een ssd in gepropt m eens zien als het scheelt met 5quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
True, al hield ik me vast aan het feit dat hij me nimmer teleur heeft gesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |