De Mol tegen De Gees. Verschil van perceptie, kijk enkel al naar hoe hun 6e plaats in de Tour verschillend is ontvangen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Wel vreemd dat Mollema's overwinning op TT101 stond en Gesink zijn overwinning niet eens bij de hoofdpunten van TT601 staat. Eerlijk gezegd sla ik deze zege van Gesink hoger aan dan die etappe van Mollema.
Mediaaandacht voor de Vuelta is natuurlijk vele malen groter.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Wel vreemd dat Mollema's overwinning op TT101 stond en Gesink zijn overwinning niet eens bij de hoofdpunten van TT601 staat. Eerlijk gezegd sla ik deze zege van Gesink hoger aan dan die etappe van Mollema.
Maakt bij een medium niks uit. Die zijn met iedere Nederlandse invalshoek blij als ze het kunnen uitvergroten.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:36 schreef Steven184 het volgende:
[..]
De Mol tegen De Gees. Verschil van perceptie, kijk enkel al naar hoe hun 6e plaats in de Tour verschillend is ontvangen.
denk dat de TT redactie al naar huis toe isquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Vrees dat ze niet door hebben dat deze wedstrijd minstens even hoog als de AGR wordt aangeslagen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
denk dat de TT redactie al naar huis toe is
Ook tactisch ontzettend slim door zich niet helemaal leeg te rijden, maar te wachten en daardoor nog mee te spelen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:38 schreef thettes het volgende:
En Terpstra is nu ook al een aantal jaar richting de wereldtop aan het koersen.
Mooi man, Noord-Amerikanen die gewoon keihard schreeuwen 'HE'S DONE IT!' bij een zege van Gesink.quote:
Chet Pipkin geweldige gastquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:41 schreef Szura het volgende:
@chetpipkin: My favorite sprinter today is easily @RGUpdate. Congratulations, champion! Pure grit. Quite a statement from these fellows at @TeamBelkin.
Hij communiceert net iets anders dan Tinkovquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Chet Pipkin geweldige gastYou are famous is America now!
Ja geweldigquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Mooi man, Noord-Amerikanen die gewoon keihard schreeuwen 'HE'S DONE IT!' bij een zege van Gesink.
waarschijnlijk wel een voorbeschouwing van Joeperdepoep op het ED weekendquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen hoogtepunten bij de NOS. Boehhhh.
Joepquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel een voorbeschouwing van Joeperdepoep op het ED weekend
Kost teveel. Ze zenden liever de Koekebakkers Cup of het EK voor vrouwen uit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen hoogtepunten bij de NOS. Boehhhh.
Morgen en overmorgen hele dag KLM openquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kost teveel. Ze zenden liever de Koekebakkers Cup of het EK voor vrouwen uit.
Een groot golftoernooi in eigen land, dat snap ik nog wel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Morgen en overmorgen hele dag KLM open
Geen hoofdact, duidelijke taal.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kost teveel. Ze zenden liever de Koekebakkers Cup of het EK voor vrouwen uit.
Ik hoef dat niet de hele dag op tv hoorquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een groot golftoernooi in eigen land, dat snap ik nog wel.
Je bent erg hardleers hè? Nok daar nou eens mee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:54 schreef Pino112 het volgende:
Ik denk dat de NOS niet had gedacht dat het zo'n topshow zou worden.
Wat is er nu weer? Is een doodnormale zin, dat mag dus ook al niet meer?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je bent erg hardleers hè? Nok daar nou eens mee.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je bent erg hardleers hè? Nok daar nou eens mee.
Morgen op de Angliru wordt het denk ik een show, op een bergtop. Een 'topshow' so to speak.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat is er nu weer? Is een doodnormale zin, dat mag dus ook al niet meer?
Hij krijgt een hard pikkie van alle notes die ie me geeft.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:57 schreef marcodej het volgende:
[..]Er is maar één persoon die zich daaraan stoort.
Het is helaas wel een persoon die notes en bans mag uitdelen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:57 schreef marcodej het volgende:
Je maakt je toch niet druk om een note meer of minder.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij krijgt een hard pikkie van alle notes die ie me geeft.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Morgen op de Angliru wordt het denk ik een show, op een bergtop. Een 'topshow' so to speak.
De laatste jaren gaf Gesink alleen maar tobshows.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Morgen op de Angliru wordt het denk ik een show, op een bergtop. Een 'topshow' so to speak.
Ik niet, vind het wel lachwekkend. Volgende week vrijdagavond weer even grinniken als ik deze kan zien.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je maakt je toch niet druk om een note meer of minder.
Nee, dat is alweer 3 jaar geleden toch? Won daarna sowieso Oman en Californië nog.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:57 schreef Evertjan het volgende:
is dit zijn 1e overwinning sinds het overlijden van zijn vader?
Door wie? Door het feit dat ze allebei WT zijn? Zo simpel werkt dat toch niet, lijkt mij.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vrees dat ze niet door hebben dat deze wedstrijd minstens even hoog als de AGR wordt aangeslagen.
Beide zijn ze WT en horen ze niet tot de monumenten (MSR, RVV, PRB, LBL, RVL). Zelfde niveau dus...quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Door wie? Door het feit dat ze allebei WT zijn? Zo simpel werkt dat toch niet, lijkt mij.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:57 schreef Evertjan het volgende:
is dit zijn 1e overwinning sinds het overlijden van zijn vader?
AGR bestaat langer, is ook langer, zwaarder, beter deelnemersveld omdat er geen concurrentie is van andere koersen. Jouw redenatie is dus een beetje kort door de bocht, zeker omdat je minstens zegt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beide zijn WT en horen ze niet tot de monumenten (MSR, RVV, PRB, LBL, RVL). Zelfde niveau dus...
Deze koersen leveren de laatste jaren een leukere koers af dan een AGR.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
AGR bestaat langer, is ook langer, zwaarder, beter deelnemersveld omdat er geen concurrentie is van andere koersen. Jouw redenatie is dus een beetje kort door de bocht, zeker omdat je minstens zegt.
Misschien is AGR vanwege de afstand en omdat het voor WP en LBL zit, iets hoger aangeschreven, maar deze wedstrijd is wel van hetzelfde niveau als Hamburg. Als daar een Nederlander had gewonnen, zou het wel bij de hoofdpunten van TT601 staan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
AGR bestaat langer, is ook langer, zwaarder, beter deelnemersveld omdat er geen concurrentie is van andere koersen. Jouw redenatie is dus een beetje kort door de bocht, zeker omdat je minstens zegt.
Zeg dat dan ook!quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:10 schreef marcodej het volgende:
Ik zeg 'leukere koers' maar ik wilde wat anders zeggen.
Dat klopt, was ook meer gericht aan Evertjan, die blijkbaar al vergeten is dat Gesink wel meer gewonnen heeft sinds 2011.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:10 schreef Zelva het volgende:
[..]
Maar dat was dan weer niet zijn eerste.
Doe maar ff Stamsnijder in Spanje om de kans iets groter te makenquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:27 schreef Drebbelman het volgende:
Wat een week. Mollema doet een Ekimovje, Gesink wint een sprint.
Als Sinkeldam morgen de Angliru wint en Bellemakers zondag nog effe Montreal op zijn naam schrijft na een solo van 150km dan laat ik de Nederlandse vlag op mijn voorhoofd tattooeren.
Je vergeet Da_Sandman.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:57 schreef marcodej het volgende:
kwaliteitsvoorstelling, spectacle fantastique.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:10 schreef marcodej het volgende:
Ik zeg 'leukere koers' maar ik wilde wat anders zeggen.
Kan die niet ook eens ophouden over die dooie hond van drquote:
Roeien liep uit, nu dus.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:40 schreef MarijeH het volgende:
Voor iedereen die (net als ik) de GP Québec heeft gemist: om 10:45 is er een samenvatting van deze koers op eurosport.
Ik dacht dat Froome na 5 meter op kop signaleerde om over te nemen, maar dat was gewoon z'n stijl van fietsen, die ellebogen leken zowat krom te klappen naar buiten, erger dan ooit.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:21 schreef Szura het volgende:
Hahaha hoe Sagan daar ff Froome te kijk zet
Hij heeft in Europa ook genoeg prima prestaties laten zien.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:27 schreef forzaudinese het volgende:
Genoten van Gesink ! Maar het blijft een raadsel waarom hij dit zelen in europa laat zien, Ik vond het altijd maar gelul als mensen zeiden dat hij niet tegen de druk van de pers kan maar ik geloof steeds meer dat er en kern van waarheid in zit. In Canada voelt hij zich vrij en hier in europa voelt hij de druk van het moeten presteren.
Tuurlijk heeft het hier in europa vaak genoeg laten zien maar als er wat van hem wordt verwacht dan zakt hij vaak door het ijs. Wordt er niks van hem verwacht dan weet hij vaak weer wel een aardig niveau te halen. Wat dat betreft ben ik veel meer fan van Mollema die daar veel beter mee om weet te gaan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij heeft in Europa ook genoeg prima prestaties laten zien.
Mollema zal volgend jaar denk ik top5 + etappe zege als doelstelling hebben in de tour en Gesink zal weer kunnen roepen dat hij ook een goed klassement wil rijden zonder dat er druk op staat.Mollema kan daar wel goed mee om gaan en die voelt geen druk als er volgend jaar weer wat wordt verwacht van hem daar ben ik van overtuigd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:38 schreef DeeBee het volgende:
Zoals al zovaak gezegd, de verwachtingen zijn vaak compleet onrealistisch rond de gekte van een Tour de France, dan is falen al snel gebeurd.
Mollema had die verwachtingen dit jaar in de Tour niet, dus was het allemaal leuk en aardig. Als hij volgend jaar z'n prestatie herhaalt (wat ongelofelijk goed zou zijn), dan zal er al wat teleurstelling optreden bij een hoop mensen... Dat effect is gewoon niet tegen op te boksen als sporter...
Ik kan je nu al vertellen dat dit een compleet onrealistische doelstelling zal zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:58 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Mollema zal volgend jaar denk ik top5 + etappe zege als doelstelling hebben in de tour en Gesink zal weer kunnen roepen dat hij ook een goed klassement wil rijden zonder dat er druk op staat.Mollema kan daar wel goed mee om gaan en die voelt geen druk als er volgend jaar weer wat wordt verwacht van hem daar ben ik van overtuigd.
4e plaats Vuelta 2011 vergeten? En Mollema laat gelukkig menselijk trekjes zien in de Vuelta van dit jaar, 2 grote rondes achter elkaar een goed klassement rijden kan gewoon niet zonder dat je snoept daar ben ik van overtuigd. Mollema is na een week gewoon voor een etappe zege gegaan en dat heeft hij nog gehaald ook.Dus om nou te zeggen dat hij door zijn ondergrens zakt dat slaat nergens op !quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik kan je nu al vertellen dat dit een compleet onrealistische doelstelling zal zijn.
Top-10 óf een ritzege zou al moeilijk zat zijn. En dan komt er altijd zo'n dooddoener als 'gebrek aan ambitie' aan te pas als je het over zo'n doelstelling hebt, maar dat is gewoon de realiteit van het niveau van Mollema. Een uitschieter naar boven is prima mogelijk (zie dit jaar), maar je ziet hoe hij nu in de Vuelta door z'n ondergrens zakt. Hem daarom als structureel top-5 materiaal voor de Tour neerzetten op basis van 1x een klassement rijden gaat echt te ver, maar het is wel wat precies zal gebeuren voor volgende Tour. En dan is Mollema straks de Kop van Jut, want zo werkt het.
Wat een irritante chauvinist is dat. Na haar 'Vamos Niki Vamos' heb ik het geluid maar uitgeschakeld.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:29 schreef Mr.West het volgende:
Jose Been kwam weer mooi klaar toen Gesink over de finish kwam hoor.
Heel veel Nederlandse wielerliefhebbers stonden gister ook zo voor de tv dus waarom zou zij dat niet mogen doen?Kijk is in het buitenland hoe ze verslag geven als een landgenoot op kop rijd daar zijn ze nog veel fanatieker.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:25 schreef groenen het volgende:
[..]
Wat een irritante chauvinist is dat. Na haar 'Vamos Niki Vamos' heb ik het geluid maar uitgeschakeld.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:33 schreef Sautor het volgende:
Gesink, heldNet zoals Mollema ook gemist trouwens
twitter:GPCQM twitterde op zondag 15-09-2013 om 18:13:43Km 42 - Bell (Canada), Hondo (RLT), Agnoli (AST), Perez (EUS), Paulinho (TST), Clarke (ARG) and Malori (LAM) lead the bunch by 4:00 reageer retweet
quote:Op zondag 15 september 2013 18:31 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi, drie Tourwinnaars en de Tourwinnaar van 2014 op een rij.
Mooie laatste saluut.quote:Op zondag 15 september 2013 18:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jajaja, Ruben Perez in de mongolenontsnapping.
quote:Op zondag 15 september 2013 18:49 schreef marcodej het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)_Tourwinnaars__.html
Vriend Ray maakt er gewoon een nieuwsberichtje van. Alsof je een emmer leeggooit.
canadezequote:Op zondag 15 september 2013 18:49 schreef marcodej het volgende:
Vriend Ray maakt er gewoon een nieuwsberichtje van. Alsof je een emmer leeggooit.
Iedereen zat hardstikke kapot. Anders had Terpstra ook niet meer kunnen mee sprinten.quote:Op zondag 15 september 2013 18:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Die sprint van Gesink.Ik kan het nog steeds niet bevatten.
Ik was echt flabbergasted, kon alleen maar denken 'WTF zag ik zojuist?!'quote:Op zondag 15 september 2013 18:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Die sprint van Gesink.Ik kan het nog steeds niet bevatten.
Man man manquote:Op zondag 15 september 2013 18:49 schreef marcodej het volgende:
quote:Op zondag 15 september 2013 18:49 schreef marcodej het volgende:
Ik zet hem alvast op repeat hoor!quote:
Uurtje of 3 à 4 kwaliteitsmuziekquote:Op zondag 15 september 2013 19:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zet hem alvast op repeat hoor!
Wie is die co-commentator?quote:Op zondag 15 september 2013 19:52 schreef heywoodu het volgende:
De winst van Horner kan een goed teken zijn voor het nieuwe wielrennen![]()
Haha, die Belg op Eurosport is hilarisch![]()
![]()
Vincent van der Kooij.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 19:52 schreef heywoodu het volgende:
Haha, die Belg op Eurosport is hilarisch![]()
![]()
Nou gewoon zo zie je dat je toch langer mee kan tegenwoordig als je je goed blijft verzorgen, kijk maar naar Voigt, die rijdt ook gewoon nog mee.quote:Op zondag 15 september 2013 19:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]! Wat waren z'n argumenten daarvoor?
Wel vrij vroeg in het rondje, jammer genoeg. Daardoor wordt de kans op een groepssprint wel wat groter. Gesink hield 3 jaar geleden wel heel goed stand, geniale zege was datquote:Op zondag 15 september 2013 19:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Leuk klimmetje...daar kan zeker het verschil op gemaakt worden.
Gewoonte.quote:Op zondag 15 september 2013 20:05 schreef Marcoss het volgende:
Gaat Sky nu weer met z'n allen op kop rijden voor Froome?
Tsjah, alles kan natuurlijk als je er een leuke uitleg aan hangt.quote:Op zondag 15 september 2013 19:52 schreef heywoodu het volgende:
Wat doet ie eigenlijk tussen de Ronde van Belgie en het WK ? Dit zou idd de perfecte voorbereiding zijn volgens mij.quote:Op zondag 15 september 2013 20:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik had graag Dumoulin hier gezien.
o.a TDF en Eneco Tourquote:Op zondag 15 september 2013 20:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat doet ie eigenlijk tussen de Ronde van Belgie en het WK ? Dit zou idd de perfecte voorbereiding zijn volgens mij.
Ik zit even op z'n Twitter te kijken maar zo te zien heeft hij enkel een criterium gereden de laatste tijd.quote:Op zondag 15 september 2013 20:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat doet ie eigenlijk tussen de Ronde van Belgie en het WK ? Dit zou idd de perfecte voorbereiding zijn volgens mij.
twitter:tom_dumoulin twitterde op vrijdag 13-09-2013 om 22:11:08Ik denk dat ik een eventueel moraalverhogend bordjessprint tegen Gesink in een training voor het WK straks maar achterwege laat... reageer retweet
Vandaag GP Jef Scherens. Hij werd 23e en zat in de eerste groep.quote:Op zondag 15 september 2013 20:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik zit even op z'n Twitter te kijken maar zo te zien heeft hij enkel een criterium gereden de laatste tijd.twitter:tom_dumoulin twitterde op vrijdag 13-09-2013 om 22:11:08Ik denk dat ik een eventueel moraalverhogend bordjessprint tegen Gesink in een training voor het WK straks maar achterwege laat... reageer retweet
Meest anonieme renner van de koers gaat ie in elk geval niet wordenquote:Op zondag 15 september 2013 21:13 schreef TargaFlorio het volgende:
David Veilleux, mijn adoptierenner.
Gaat stoppen op 25-jarige leeftijd.quote:Op zondag 15 september 2013 21:13 schreef TargaFlorio het volgende:
David Veilleux, mijn adoptierenner.
Zit daar nog tactiek achter of is het goed voor de sponsor?quote:Op zondag 15 september 2013 21:27 schreef TheArt het volgende:
Bobridge is al rondes niet uit de eerste 5 van het peloton te krijgen
Deed hij vrijdag ook en goed. Bobridge zat altijd mee en daardoor zat de ploeg constant in een zetel.quote:Op zondag 15 september 2013 21:30 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Zit daar nog tactiek achter of is het goed voor de sponsor?
Die is over een maandje in topvorm, kan niet anders.quote:
Lijkt me niet de ideale voorbereiding voor een WK.quote:Op zondag 15 september 2013 21:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vandaag GP Jef Scherens. Hij werd 23e en zat in de eerste groep.
Wachten op een sprint met Gesink, dan weet je zeker dat je kansloos bent.quote:Op zondag 15 september 2013 21:38 schreef Pedroso het volgende:
Ben benieuwd wat Sagan gaat doen. Weer met zijn krachten smijten of wachten.
Dat zal ie zelf ook wel weten maar een 2e plaats is ook mooi.quote:Op zondag 15 september 2013 21:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wachten op een sprint met Gesink, dan weet je zeker dat je kansloos bent.
Mwah, dit is toch wel wat anders hoorquote:Op zondag 15 september 2013 21:51 schreef DeeBee het volgende:
Sagan, goedemorgen.
Weinig geleerd van de vorige race btw.
5 zelfs. En het is de goede tactiek dus.quote:Op zondag 15 september 2013 21:53 schreef FredWielergek het volgende:
vier belkin en niet gaan achtervolgen?
Hehe, tuurlijk.quote:Op zondag 15 september 2013 21:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, dit is toch wel wat anders hoor
De anti-Boogerd.quote:Op zondag 15 september 2013 21:55 schreef marcodej het volgende:
Niemand gaat met Sagan rijden, logisch dus.
Dit zag er in elk geval overtuigender uit dan vrijdagquote:Op zondag 15 september 2013 21:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hehe, tuurlijk.En ach, alleen maar te prijzen dat hij aanvallend rijdt, ipv als een soort Valverde 2.0 in de wielen te blijven hangen.
Hij zag er flink sterk uit, maar denk dat het groepje erachter zo wel weer aansluit, benieuwd naar die laatste beklimming zo...
quote:Op zondag 15 september 2013 21:50 schreef Sautor het volgende:
Jammer dat Mandy niet meer bij Riis en Oleg zit
Want die van de Gees is te ver wegquote:Op zondag 15 september 2013 22:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Froome kijkt naar z'n stem.
Aan de andere kant, alleen ga je het echt niet redden.quote:Op zondag 15 september 2013 22:08 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Gesink is stil gevallen.
Topshow.quote:Op zondag 15 september 2013 22:10 schreef DeeBee het volgende:
Froome heeft zeker op een vulkaan in Canada geslapen ergens gisteren?
Mooie koers weer.![]()
Ja.quote:Op zondag 15 september 2013 22:11 schreef IbanMayo het volgende:
Man wat is het goed om Gesink weer zo te zien rijden.
drie jaar geleden lukte het Gesink welquote:Op zondag 15 september 2013 22:13 schreef TheArt het volgende:
Het is echt een nadeel op deze omloop om alleen te rijden.
Gewaagde uitspraak wel, ben het er ook mee eensquote:
Zie TR. Met SPT / Grands Prix Cyclistes | Québec et Montréal 2013 aub.quote:Op zondag 15 september 2013 22:15 schreef Ambrosius het volgende:
Niet op de sprint wachten, wel mooi.
Zeker.quote:Op zondag 15 september 2013 22:15 schreef Ambrosius het volgende:
Niet op de sprint wachten, wel mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |