quote:Op zondag 15 september 2013 19:52 schreef heywoodu het volgende:
De winst van Horner kan een goed teken zijn voor het nieuwe wielrennen![]()
Haha, die Belg op Eurosport is hilarisch![]()
![]()
Nou gewoon zo zie je dat je toch langer mee kan tegenwoordig als je je goed blijft verzorgen, kijk maar naar Voigt, die rijdt ook gewoon nog mee.quote:Op zondag 15 september 2013 19:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]! Wat waren z'n argumenten daarvoor?
Wel vrij vroeg in het rondje, jammer genoeg. Daardoor wordt de kans op een groepssprint wel wat groter. Gesink hield 3 jaar geleden wel heel goed stand, geniale zege was datquote:Op zondag 15 september 2013 19:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Leuk klimmetje...daar kan zeker het verschil op gemaakt worden.
Gewoonte.quote:Op zondag 15 september 2013 20:05 schreef Marcoss het volgende:
Gaat Sky nu weer met z'n allen op kop rijden voor Froome?
Tsjah, alles kan natuurlijk als je er een leuke uitleg aan hangt.quote:Op zondag 15 september 2013 19:52 schreef heywoodu het volgende:
De winst van Horner kan een goed teken zijn voor het nieuwe wielrennen![]()
Wat doet ie eigenlijk tussen de Ronde van Belgie en het WK ? Dit zou idd de perfecte voorbereiding zijn volgens mij.quote:Op zondag 15 september 2013 20:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik had graag Dumoulin hier gezien.
o.a TDF en Eneco Tourquote:Op zondag 15 september 2013 20:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat doet ie eigenlijk tussen de Ronde van Belgie en het WK ? Dit zou idd de perfecte voorbereiding zijn volgens mij.
Ik zit even op z'n Twitter te kijken maar zo te zien heeft hij enkel een criterium gereden de laatste tijd.quote:Op zondag 15 september 2013 20:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat doet ie eigenlijk tussen de Ronde van Belgie en het WK ? Dit zou idd de perfecte voorbereiding zijn volgens mij.
twitter:tom_dumoulin twitterde op vrijdag 13-09-2013 om 22:11:08Ik denk dat ik een eventueel moraalverhogend bordjessprint tegen Gesink in een training voor het WK straks maar achterwege laat... reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |