Vandaag GP Jef Scherens. Hij werd 23e en zat in de eerste groep.quote:Op zondag 15 september 2013 20:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik zit even op z'n Twitter te kijken maar zo te zien heeft hij enkel een criterium gereden de laatste tijd.twitter:tom_dumoulin twitterde op vrijdag 13-09-2013 om 22:11:08Ik denk dat ik een eventueel moraalverhogend bordjessprint tegen Gesink in een training voor het WK straks maar achterwege laat... reageer retweet
Meest anonieme renner van de koers gaat ie in elk geval niet wordenquote:Op zondag 15 september 2013 21:13 schreef TargaFlorio het volgende:
David Veilleux, mijn adoptierenner.
Gaat stoppen op 25-jarige leeftijd.quote:Op zondag 15 september 2013 21:13 schreef TargaFlorio het volgende:
David Veilleux, mijn adoptierenner.
Zit daar nog tactiek achter of is het goed voor de sponsor?quote:Op zondag 15 september 2013 21:27 schreef TheArt het volgende:
Bobridge is al rondes niet uit de eerste 5 van het peloton te krijgen
Deed hij vrijdag ook en goed. Bobridge zat altijd mee en daardoor zat de ploeg constant in een zetel.quote:Op zondag 15 september 2013 21:30 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Zit daar nog tactiek achter of is het goed voor de sponsor?
Die is over een maandje in topvorm, kan niet anders.quote:
Lijkt me niet de ideale voorbereiding voor een WK.quote:Op zondag 15 september 2013 21:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vandaag GP Jef Scherens. Hij werd 23e en zat in de eerste groep.
Wachten op een sprint met Gesink, dan weet je zeker dat je kansloos bent.quote:Op zondag 15 september 2013 21:38 schreef Pedroso het volgende:
Ben benieuwd wat Sagan gaat doen. Weer met zijn krachten smijten of wachten.
Dat zal ie zelf ook wel weten maar een 2e plaats is ook mooi.quote:Op zondag 15 september 2013 21:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wachten op een sprint met Gesink, dan weet je zeker dat je kansloos bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |