Beide zijn ze WT en horen ze niet tot de monumenten (MSR, RVV, PRB, LBL, RVL). Zelfde niveau dus...quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Door wie? Door het feit dat ze allebei WT zijn? Zo simpel werkt dat toch niet, lijkt mij.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:57 schreef Evertjan het volgende:
is dit zijn 1e overwinning sinds het overlijden van zijn vader?
AGR bestaat langer, is ook langer, zwaarder, beter deelnemersveld omdat er geen concurrentie is van andere koersen. Jouw redenatie is dus een beetje kort door de bocht, zeker omdat je minstens zegt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beide zijn WT en horen ze niet tot de monumenten (MSR, RVV, PRB, LBL, RVL). Zelfde niveau dus...
Deze koersen leveren de laatste jaren een leukere koers af dan een AGR.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
AGR bestaat langer, is ook langer, zwaarder, beter deelnemersveld omdat er geen concurrentie is van andere koersen. Jouw redenatie is dus een beetje kort door de bocht, zeker omdat je minstens zegt.
Misschien is AGR vanwege de afstand en omdat het voor WP en LBL zit, iets hoger aangeschreven, maar deze wedstrijd is wel van hetzelfde niveau als Hamburg. Als daar een Nederlander had gewonnen, zou het wel bij de hoofdpunten van TT601 staan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
AGR bestaat langer, is ook langer, zwaarder, beter deelnemersveld omdat er geen concurrentie is van andere koersen. Jouw redenatie is dus een beetje kort door de bocht, zeker omdat je minstens zegt.
Zeg dat dan ook!quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:10 schreef marcodej het volgende:
Ik zeg 'leukere koers' maar ik wilde wat anders zeggen.
Dat klopt, was ook meer gericht aan Evertjan, die blijkbaar al vergeten is dat Gesink wel meer gewonnen heeft sinds 2011.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:10 schreef Zelva het volgende:
[..]
Maar dat was dan weer niet zijn eerste.
Doe maar ff Stamsnijder in Spanje om de kans iets groter te makenquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:27 schreef Drebbelman het volgende:
Wat een week. Mollema doet een Ekimovje, Gesink wint een sprint.
Als Sinkeldam morgen de Angliru wint en Bellemakers zondag nog effe Montreal op zijn naam schrijft na een solo van 150km dan laat ik de Nederlandse vlag op mijn voorhoofd tattooeren.
Je vergeet Da_Sandman.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:57 schreef marcodej het volgende:
[..]Er is maar één persoon die zich daaraan stoort.
kwaliteitsvoorstelling, spectacle fantastique.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:10 schreef marcodej het volgende:
Ik zeg 'leukere koers' maar ik wilde wat anders zeggen.
Kan die niet ook eens ophouden over die dooie hond van drquote:
Roeien liep uit, nu dus.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:40 schreef MarijeH het volgende:
Voor iedereen die (net als ik) de GP Québec heeft gemist: om 10:45 is er een samenvatting van deze koers op eurosport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |