abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131157574
Jose Been kwam weer mooi klaar toen Gesink over de finish kwam hoor.
pi_131158735
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:21 schreef Szura het volgende:
Hahaha hoe Sagan daar ff Froome te kijk zet _O-
Ik dacht dat Froome na 5 meter op kop signaleerde om over te nemen, maar dat was gewoon z'n stijl van fietsen, die ellebogen leken zowat krom te klappen naar buiten, erger dan ooit. _O-
Jack does it in real time...
pi_131160613
Genoten van Gesink ! Maar het blijft een raadsel waarom hij dit zelden in europa laat zien, Ik vond het altijd maar gelul als mensen zeiden dat hij niet tegen de druk van de pers kan maar ik geloof steeds meer dat er en kern van waarheid in zit. In Canada voelt hij zich vrij en hier in europa voelt hij de druk van het moeten presteren.
pi_131160661
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 13:27 schreef forzaudinese het volgende:
Genoten van Gesink ! Maar het blijft een raadsel waarom hij dit zelen in europa laat zien, Ik vond het altijd maar gelul als mensen zeiden dat hij niet tegen de druk van de pers kan maar ik geloof steeds meer dat er en kern van waarheid in zit. In Canada voelt hij zich vrij en hier in europa voelt hij de druk van het moeten presteren.
Hij heeft in Europa ook genoeg prima prestaties laten zien.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_131160930
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 13:28 schreef marcodej het volgende:

[..]

Hij heeft in Europa ook genoeg prima prestaties laten zien.
Tuurlijk heeft het hier in europa vaak genoeg laten zien maar als er wat van hem wordt verwacht dan zakt hij vaak door het ijs. Wordt er niks van hem verwacht dan weet hij vaak weer wel een aardig niveau te halen. Wat dat betreft ben ik veel meer fan van Mollema die daar veel beter mee om weet te gaan.
pi_131161005
Zoals al zovaak gezegd, de verwachtingen zijn vaak compleet onrealistisch rond de gekte van een Tour de France, dan is falen al snel gebeurd.

Mollema had die verwachtingen dit jaar in de Tour niet, dus was het allemaal leuk en aardig. Als hij volgend jaar z'n prestatie herhaalt (wat ongelofelijk goed zou zijn), dan zal er al wat teleurstelling optreden bij een hoop mensen... Dat effect is gewoon niet tegen op te boksen als sporter...
pi_131161654
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 13:38 schreef DeeBee het volgende:
Zoals al zovaak gezegd, de verwachtingen zijn vaak compleet onrealistisch rond de gekte van een Tour de France, dan is falen al snel gebeurd.

Mollema had die verwachtingen dit jaar in de Tour niet, dus was het allemaal leuk en aardig. Als hij volgend jaar z'n prestatie herhaalt (wat ongelofelijk goed zou zijn), dan zal er al wat teleurstelling optreden bij een hoop mensen... Dat effect is gewoon niet tegen op te boksen als sporter...
Mollema zal volgend jaar denk ik top5 + etappe zege als doelstelling hebben in de tour en Gesink zal weer kunnen roepen dat hij ook een goed klassement wil rijden zonder dat er druk op staat.Mollema kan daar wel goed mee om gaan en die voelt geen druk als er volgend jaar weer wat wordt verwacht van hem daar ben ik van overtuigd.
pi_131161838
Gesink werd ook "gewoon" 6de in de Tour, heeft al heel veel mooie koersen gewonnen, valt eigenlijk bijna nooit tegen (tot dit jaar dan), maar er wordt altijd onmenselijk veel van hem verwacht ja. Daarom kunnen mensen ook altijd klagen als hij het niet waarmaakt, Mollema heeft daar veel minder last van..
pi_131162725
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 13:58 schreef forzaudinese het volgende:

[..]

Mollema zal volgend jaar denk ik top5 + etappe zege als doelstelling hebben in de tour en Gesink zal weer kunnen roepen dat hij ook een goed klassement wil rijden zonder dat er druk op staat.Mollema kan daar wel goed mee om gaan en die voelt geen druk als er volgend jaar weer wat wordt verwacht van hem daar ben ik van overtuigd.
Ik kan je nu al vertellen dat dit een compleet onrealistische doelstelling zal zijn.

Top-10 óf een ritzege zou al moeilijk zat zijn. En dan komt er altijd zo'n dooddoener als 'gebrek aan ambitie' aan te pas als je het over zo'n doelstelling hebt, maar dat is gewoon de realiteit van het niveau van Mollema. Een uitschieter naar boven is prima mogelijk (zie dit jaar), maar je ziet hoe hij nu in de Vuelta door z'n ondergrens zakt. Hem daarom als structureel top-5 materiaal voor de Tour neerzetten op basis van 1x een klassement rijden gaat echt te ver, maar het is wel wat precies zal gebeuren voor volgende Tour. En dan is Mollema straks de Kop van Jut, want zo werkt het. :)
pi_131162786
Dat geklaag over die verwachtingen bij Gesink wordt ik ook een beetje moe van. Van wie zijn die verwachtingen dan? En wat voor verwachtingen? Er heeft toch niemand ooit gezegd dat Gesink de Tour gaat winnen of zo.

Probleem met hem is (was?) is dat hij sinds 2010 gewoon aantoonbaar minder is gaan klimmen, met als dieptepunt de Giro van dit jaar, waar hij niet meer een schim was van de klimmer van vroeger. Ook heeft hij sindsdien geen goede klassiekers in het voorjaar meer gereden (terwijl hij daar op jonge leeftijd veel talent voor liet zien). Het constateren van een feitelijke achteruitgang in prestaties is natuurlijk wat anders dan te hoge verwachtingen, die altijd heel erg meevielen, meer dan meedoen voor een top-5 in de Tour en podium in Giro en Vuelta is dat nooit geworden, en dat waren op basis van de Vuelta van 2009 en Tour van 2010 gewoon realistische verwachtingen, waar hij in de jaren daarna niet aan kon voldoen.

Gisteren heeft hij een fantastische en onverwachte overwinning geboekt, maar of hij ooit nog een La Punt in zijn benen heeft betwijfel ik nog steeds sterk.
pi_131163464
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 14:36 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Ik kan je nu al vertellen dat dit een compleet onrealistische doelstelling zal zijn.

Top-10 óf een ritzege zou al moeilijk zat zijn. En dan komt er altijd zo'n dooddoener als 'gebrek aan ambitie' aan te pas als je het over zo'n doelstelling hebt, maar dat is gewoon de realiteit van het niveau van Mollema. Een uitschieter naar boven is prima mogelijk (zie dit jaar), maar je ziet hoe hij nu in de Vuelta door z'n ondergrens zakt. Hem daarom als structureel top-5 materiaal voor de Tour neerzetten op basis van 1x een klassement rijden gaat echt te ver, maar het is wel wat precies zal gebeuren voor volgende Tour. En dan is Mollema straks de Kop van Jut, want zo werkt het. :)
4e plaats Vuelta 2011 vergeten? En Mollema laat gelukkig menselijk trekjes zien in de Vuelta van dit jaar, 2 grote rondes achter elkaar een goed klassement rijden kan gewoon niet zonder dat je snoept daar ben ik van overtuigd. Mollema is na een week gewoon voor een etappe zege gegaan en dat heeft hij nog gehaald ook.Dus om nou te zeggen dat hij door zijn ondergrens zakt dat slaat nergens op !
P.S Owja en Mollema is al goed sinds de ronde van Zwitserland.Was niet gezond geweest al hij hier ook nog eens een klassement had gereden.
pi_131163558
Tja, voor de Giro mikte Gesink zelf op een podiumplaats of toch tenminste top 5. Die verwachtigen komen dus ook gewoon van hemzelf af.
pi_131164347
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:29 schreef Mr.West het volgende:
Jose Been kwam weer mooi klaar toen Gesink over de finish kwam hoor.
Wat een irritante chauvinist is dat. Na haar 'Vamos Niki Vamos' heb ik het geluid maar uitgeschakeld.
- verwijderd door admin -
pi_131164561
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 15:25 schreef groenen het volgende:

[..]

Wat een irritante chauvinist is dat. Na haar 'Vamos Niki Vamos' heb ik het geluid maar uitgeschakeld.
Heel veel Nederlandse wielerliefhebbers stonden gister ook zo voor de tv dus waarom zou zij dat niet mogen doen?Kijk is in het buitenland hoe ze verslag geven als een landgenoot op kop rijd daar zijn ze nog veel fanatieker.
pi_131164623
Gesink, held _O_ Net zoals Mollema ook gemist trouwens :')
pi_131167366
Moet zeggen dat het echt een goede overwinning van Gesink was. Keurig gedaan!
pi_131170973
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 15:33 schreef Sautor het volgende:
Gesink, held _O_ Net zoals Mollema ook gemist trouwens :')
  Redactie Sport / Supervogel zondag 15 september 2013 @ 13:44:07 #94
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131194935
Gesink gaat winnen. Aldus Froome en Hesjedal.
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 september 2013 @ 17:02:16 #95
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_131201710
En Los :)
164renners voor 17 rondjes a 12,1km.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 september 2013 @ 18:14:50 #96
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_131204249
GPCQM twitterde op zondag 15-09-2013 om 18:13:43 Km 42 - Bell (Canada), Hondo (RLT), Agnoli (AST), Perez (EUS), Paulinho (TST), Clarke (ARG) and Malori (LAM) lead the bunch by 4:00 reageer retweet
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator zondag 15 september 2013 @ 18:15:32 #97
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_131204285
Jajaja, Ruben Perez in de mongolenontsnapping. _O_
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 15 september 2013 @ 18:15:38 #98
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_131204287
Vanaf 19:00 uur live te volgen op Eurosport.
pi_131204871

Mooi, drie Tourwinnaars en de Tourwinnaar van 2014 op een rij.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_131205064
quote:
14s.gif Op zondag 15 september 2013 18:31 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]

Mooi, drie Tourwinnaars en de Tourwinnaar van 2014 op een rij.
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')