SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
tot mijn grote spijt kan ik het helaas niet meer veranderen![]()
grote troll jij he... hopelijk doe je niet zo in GTA online
![]()
![]()
ik heb geen ps3 of xbox dus dat komt goedquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:00 schreef Morgen- het volgende:
[..]![]()
grote troll jij he... hopelijk doe je niet zo in GTA online
![]()
Vond de muziek in 4 wel tegenvallen. Luister voornamelijk hiphop.
Van wat ik nu hoor en lees is het meer naar mijn genoegen.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:01 schreef Pizzapuntje het volgende:
Status bij de FOK crew is request pending.![]()
Kan niet wachten tot dinsdag dus toch maar even de lek aan het pakken.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Zo, lang genoeg Fifa 14 gedaan. Welke stream volgen we vanavond Leute?Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
http://www.dailymotion.co(...)1&hidePopoutButton=1 die voornamelijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:03 schreef Blistering het volgende:
Zo, lang genoeg Fifa 14 gedaan. Welke stream volgen we vanavond Leute?![]()
GTA 4 muziek was idd drama in tegenstelling tot bv GTA SA. Begint in ieder geval goed met Hood Gone Love It en Dre Day.![]()
Merci!quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)1&hidePopoutButton=1 die voornamelijkScience adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Waar gehaald?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:03 schreef byah het volgende:
[ afbeelding ]
BAM bitches.
Thanks voor diegene die gister die mp link plaatste!![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:03 schreef byah het volgende:
[ afbeelding ]
BAM bitches.
Thanks voor diegene die gister die mp link plaatste!
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Het is een MODquote:
Je bent ten dode opgeschreven
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Ben onderweg lieverdquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:06 schreef Pizzapuntje het volgende:
Pizzapunt gaat maar 'n douche. Nog veel plezieerrr met de streamss fokkers.![]()
en hoeveel extra voor betaald?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:03 schreef byah het volgende:
[ afbeelding ]
BAM bitches.
![]()
Ach, die blauwen hier zijn wel wat gewendquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:05 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het is een MOD
Je bent ten dode opgeschrevenNever argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:01 schreef Pizzapuntje het volgende:
Status bij de FOK crew is request pending.![]()
Nieuwe mapdelen moet je dus zelf verkennen ipv vrijspelen? En waar die nu rijdt is van een trailer vgm?![]()
Ja. Geen kinderachtige bruggen die meer kapot zijn. Gewoon de wazige stukkken verkennenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:11 schreef J03llV het volgende:
Nieuwe mapdelen moet je dus zelf verkennen ipv vrijspelen? En waar die nu rijdt is van een trailer vgm?
Voor wie het gemist heeft website heeft update:
http://www.rockstargames.com/V/news![]()
Inderdaad. De gevolgen worden momenteel besproken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:05 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het is een MOD
Je bent ten dode opgeschreven![]()
the Journeyquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:03 schreef Seconde het volgende:
GTA 4 muziek was idd drama in tegenstelling tot bv GTA SA. Begint in ieder geval goed met Hood Gone Love It en Dre Day.Liberty Rock Radio
Integrity 2.0
WKTT
ik moet nog steeds lachen om die radiozendersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"![]()
Ga hem dus helemaal niet halen nu?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:01 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga de ps4 kopen dus hopelijk kan ik hem via digitale download spelen ofzo, anders, fml![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MentionedDCMJ![]()
Hoeveel voor betaald?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:03 schreef byah het volgende:
[ afbeelding ]
BAM bitches.
En hij had zich nog zo verheugd op z'n GTA V.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad. De gevolgen worden momenteel besproken.
En nu krijgt ie een doodvonnis nog voor 17 september![]()
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Zo hoort het ookquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad. De gevolgen worden momenteel besproken.![]()
![]()
Geboortedatum 12-09-1996quote:
ik snap m alWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geboortedatum 12-09-1996
ik snap m al![]()
Hahahaha hij trapt zo een hond dood, fucking vet.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Wil niet meer kijken naar de streams. Die game MOET morgen verkocht worden.
You dont believe me ? Read this line again.![]()
Eensquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:23 schreef 7nightwing7 het volgende:
Die game MOET morgen verkocht worden.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
ja, ik heb jullie invited dus volgens mij hoef je nu alleen nog te accepterenquote:melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Na 17 sept. zal het hem een reet roestenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad. De gevolgen worden momenteel besproken.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Zoiets als Assassins Creed maar dan zonder torens?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:11 schreef J03llV het volgende:
Nieuwe mapdelen moet je dus zelf verkennen ipv vrijspelen? En waar die nu rijdt is van een trailer vgm?Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:25 schreef eight het volgende:
[..]
Zoiets als Assassins Creed maar dan zonder torens?![]()
internethosselenquote:
komt vaker voor bij mensen van jouw leeftijdWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
http://www.rockstargames.com/V/lsbc/lovely-accommodations
Die gast die de voice-over doet van dit filmpje is;
Danny McBride / Kenny Powers (Zou cool zijn als hij naast zijn radiostation ook nog een rol krijgt)
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Morgen ook maar langs de winkels zien of ze hem meegeven![]()
Treurig om te zien dat veel mensen hem al hebben![]()
FOK! heeft een partnership met Rockstar, waarschijnlijk wordt hij ook verbannen van Xbox Live en PSN.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:25 schreef eight het volgende:
[..]
Na 17 sept. zal het hem een reet roesten![]()
oh ja toch jwzquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
internethosselen
komt vaker voor bij mensen van jouw leeftijd![]()
Terecht wel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
FOK! heeft een partnership met Rockstar, waarschijnlijk wordt hij ook verbannen van Xbox Live en PSN.![]()
Precies!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:29 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Precies!Ja, Yvonne vindt het goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
On-topic: Ik snap wel dat die treinen niet drivable zijn. Er zal ongetwijfeld een hele time-table achter zitten en dat moet je niet kunnen verstoren.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
FOK! heeft een partnership met Rockstar, waarschijnlijk wordt hij ook verbannen van Xbox Live en PSN.![]()
![]()
He's back
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Inderdaad. En als je treinen wilt besturen is er altijd nog Train Simulator.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:30 schreef Strani het volgende:
[..]
On-topic: Ik snap wel dat die treinen niet drivable zijn. Er zal ongetwijfeld een hele time-table achter zitten en dat moet je niet kunnen verstoren.X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu![]()
Die Magic Mike blijft zo lang in hetzelfde gebied dat je bijna gaat denken dat hij wel van Rockstar is.
Bijna hè.![]()
Klopt wel hoor, die partnership, zo kunnen ze bijvoorbeeld prijsvragen opstellen, die van Ubisoft ofzoquote:![]()
Maar ook aan zo'n partnership zit een grens.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:33 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Klopt wel hoor, die partnership, zo kunnen ze bijvoorbeeld prijsvragen opstellen, die van Ubisoft ofzo![]()
Ja oke, dat bannen hoeft niet perse zo te zijn, maar het zou wel goed mogelijk zijn, dmv IP oidquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:34 schreef Niek. het volgende:
[..]
Maar ook aan zo'n partnership zit een grens.![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Lijkt wel of Magic Mike op Fok zit, gaat direct de stad in. Niet de eerste keer vandaagquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:33 schreef Strani het volgende:
Die Magic Mike blijft zo lang in hetzelfde gebied dat je bijna gaat denken dat hij wel van Rockstar is.
Bijna hè.
MentionedDCMJ![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
Meow, altijd eens ingame willen ru... kijken.![]()
![]()
Rukkend typen gaat zo lastig he.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:38 schreef Zipportal het volgende:
Rustig topic zo. Of is iedereen wanhopig de stad in.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Dit tijdstip nog?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:38 schreef Zipportal het volgende:
Rustig topic zo. Of is iedereen wanhopig de stad in.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Hij is via Marktplaats te kopen voor 80 tot 100euro.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Hoe komen jullie aan het spelletje als ik vragen mag ?![]()
http://www.dailymotion.co(...)1&hidePopoutButton=1quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:40 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Gozers, mag ik de link van de stream aub![]()
http://video.gamecreds.co(...)l/Magic-Mike-Revivalquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:40 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Gozers, mag ik de link van de stream aub![]()
Ik ga morgen maar eens bij de Bart Smit kijkenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:40 schreef PowerPants het volgende:
niet leuk meer, ik wil hem gewoonRED ONS HENNIEGOD![]()
missies is te spoilerig vind ikquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:41 schreef Zipportal het volgende:
Dat freeroaming begint saai te worden. Gewoon missies doen of gaan kutten in Grove Street. Bitches.![]()
![]()
Omfg, dit in dat vliegtuig en dan die stad in de nacht. Gru-we-lijk, ik ga morgen ook ff een heist plegen op de bart smit ofzo. Moet en zal 'm hebben morgen.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:42 schreef Blistering het volgende:
Omfg, dit in dat vliegtuig en dan die stad in de nacht. Gru-we-lijk![]()
Regel ook eens wat voor mij dan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:42 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb 'm ook hoor mensen!
Thnx 2 Yuri_Boyka!![]()
![]()
Ik kan je het nummer van die gozer geven?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:43 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Regel ook eens wat voor mij dan.![]()
Hoe dan?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:42 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb 'm ook hoor mensen!
Thnx 2 Yuri_Boyka!Dit is gewoon raar :l![]()
Is het 360 of PS3? En hoeveel heb je betaald?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:44 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik kan je het nummer van die gozer geven?![]()
Bellen, afspreken, betalen en weer naar huis?quote:
Er van uitgaande dat 'ie het doet natuurlijk. Maar alles ziet er echt uit.![]()
is dat nog steeds die gozer uit Den Haag die al die spellen hosselt ?
Dacht dat dat een mythe was net als Loch Ness enz![]()
Hij heeft ze allebei voor 80quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:44 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Is het 360 of PS3? En hoeveel heb je betaald?![]()
Als ik alle reacties hier zo volg zitten hier duidelijk een substantieel aantal users met een zware game verslaving. Ik ben benieuwd wanneer we de eerste nieuwsberichten lezen over neergeschoten winkelbedienden die het spelletje niet voor dinsdag wouden overhandigen......![]()
Volgens mij is dit een andere gozer.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:44 schreef PowerPants het volgende:
is dat nog steeds die gozer uit Den Haag die al die spellen hosselt ?
Dacht dat dat een mythe was net als Loch Ness enz![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:45 schreef NaturalScience het volgende:
Als ik alle reacties hier zo volg zitten hier duidelijk een substantieel aantal users met een zware game verslaving. Ik ben benieuwd wanneer we de eerste nieuwberichten lezen over neergeschoten winkelbedienden die het spelletje niet voor dinsdag wouden overhandigen......
Dit is gewoon raar :l![]()
Als ik alle reacties hier zo volg zitten hier duidelijk een substantieel aantal users met een zware game verslaving. Ik ben benieuwd wanneer we de eerste nieuwsberichten lezen over neergeschoten winkelbedienden die het spelletje niet voor dinsdag wouden overhandigen......
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Als ik alle reacties hier zo volg zitten hier duidelijk een substantieel aantal users met een zware game verslaving. Ik ben benieuwd wanneer we de eerste nieuwsberichten lezen over neergeschoten winkelbedienden die het spelletje niet voor dinsdag wouden overhandigen......![]()
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Krijg ik trouwens een ban op de ps3 als ik nu ga spelen? Ben er wel bang voor. Voor de zekerheid maar de internetkabel eruit....![]()
Jammer dat ik het hele weekend moet werken en dus waarschijnlijk ook geen tijd heb voor GTA V anders had ik hem waarschijnlijk voor 80 gekocht.![]()
Waarom 30 euro meer betalen voor 2 lousy dagen terwijl je streams hebt
Voor die 30 kan je goed veel pils halen bij de Aldi![]()
Ik lees hier een substantiële overvloed aan naïviteit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:45 schreef NaturalScience het volgende:
Dat dus. Werk werk werk.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:46 schreef PowerPants het volgende:
Jammer dat ik het hele weekend moet werken en dus waarschijnlijk ook geen tijd heb voor GTA V anders had ik hem waarschijnlijk voor 80 gekocht.![]()
Dat zou ik maar wel doen jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:46 schreef Maastoren het volgende:
Krijg ik trouwens een ban op de ps3 als ik nu ga spelen? Ben er wel bang voor. Voor de zekerheid maar de internetkabel eruit....Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Jij begrijpt hetquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:46 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Waarom 30 euro meer betalen voor 2 lousy dagen terwijl je streams hebt
Voor die 30 kan je goed veel pils halen bij de Aldi![]()
![]()
Morgenochtend werken, maar daarna alle winkels in de stad afgaan om te bedelen.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Er wordt automatisch een log aangemaakt, zodra je online gaat wordt deze verzonden naar Sony en ben je alsnog de Sjaak. Een gewaarschuwd mens telt voor twee!quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:46 schreef Maastoren het volgende:
Krijg ik trouwens een ban op de ps3 als ik nu ga spelen? Ben er wel bang voor. Voor de zekerheid maar de internetkabel eruit....![]()
Hoe kom je aan de game?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:03 schreef byah het volgende:
[ afbeelding ]
BAM bitches.
Thanks voor diegene die gister die mp link plaatste!Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Mijn moeder (66 jaar)
Dat mannetje is op de computer gemaakt maar die mensen wat ernaast lopen zijn wel echt he. Die zien er veel echter uit, ook qua lopen![]()
![]()
Of ze zitten met de neus tegen het scherm geplaktquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:38 schreef Zipportal het volgende:
Rustig topic zo. Of is iedereen wanhopig de stad in.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:48 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Mijn moeder (66 jaar)
Dat mannetje is op de computer gemaakt maar die mensen wat ernaast lopen zijn wel echt he. Die zien er veel echter uit, ook qua lopen
Hoe oud ben je?![]()
![]()
Je krijgt echt geen ban als je hem te vroeg speelt. Die gozer die een xbox ban had kreeg hem omdat hij het aan het streamen was.![]()
Alles is echt ja, heb je ook vertelt dat je in de bak kan belanden wanneer je die mensen iets aandoet?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:48 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Mijn moeder (66 jaar)
Dat mannetje is op de computer gemaakt maar die mensen wat ernaast lopen zijn wel echt he. Die zien er veel echter uit, ook qua lopen![]()
Dit ja, niet de schuld van de gamer dat ze GTA eerder hebben kunnen krijgen, had de verkoper zich maar aan de afspraak van 17 Sept. release moeten houden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:51 schreef Maastoren het volgende:
In Spanje schijnt ie toch ook al te koop te zijn? Lijkt me niet dat ze iedereen een ban gaan geven.Flesje bier![]()
Dan zit de retailer fout, je kan de consument dan niet bannen. Ze mogen het proberen maar dan zie ik ze wel in de rechtzaal. Bonnetje aan de rechter geven met aankoopdatum en de winst is binnenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:51 schreef Maastoren het volgende:
In Spanje schijnt ie toch ook al te koop te zijn? Lijkt me niet dat ze iedereen een ban gaan geven.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Voor de zekerheid maar internetkabel eruit. Ik ga douchen en spelen mensen. Succes met de hunt en als iemand nog het nummer wil van die dude uit Den Haag dm dan maar.![]()
Zit nu de uren tot release mijn tijd te verdoen met het kijken van Netflix, vandaag alleen al heel seizoen van Orange is the new black achter de kiezen.![]()
Beetje jammer dat ie doorrijdt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:55 schreef NaturalScience het volgende:
Hij heeft de machinist van de trein neergeschoten!![]()
kijken of de trein een verkeerde wissel neemt en zo crashedquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:55 schreef NaturalScience het volgende:
Hij heeft de machinist van de trein neergeschoten!RED ONS HENNIEGOD![]()
Heb het aan xbox xupport gevraagd, (is geen playstation ik weet...) maar ze zeggenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:46 schreef Maastoren het volgende:
Krijg ik trouwens een ban op de ps3 als ik nu ga spelen? Ben er wel bang voor. Voor de zekerheid maar de internetkabel eruit....Mits je natuurlijk gameplay gaat leaken etc. Dan zal je wel gebanned worden natuurlijk. Dat hij zegt "recommend waiting till release before purchasing" is enkel zelf bescherming en uiteraard bescherming voor de exploitant.quote:So long as you purchased the game through a valid retailer you're fine, but we recommend waiting til release before purchasing. ^CRISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
De hendel van het gas staat nog gewoon naar voren uiteraard.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ie doorrijdt.![]()
mwah een echte trein heeft een pedaal waarmee de trein zou stoppen als de machinist onwel zou worden of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:56 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
De hendel van het gas staat nog gewoon naar voren uiteraard.![]()
Nergens last van.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:58 schreef Boerovic het volgende:
Stream is laggy of heb ik hier alleen last van?ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Een echte machinist heeft trappers om zijn trein naar voren te krijgen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:58 schreef PowerPants het volgende:
[..]
mwah een echte trein heeft een pedaal waarmee de trein zou stoppen als de machinist onwel zou worden of iets dergelijks.![]()
Allemachtig, waarom zo veel meer geld uitgeven als je ook gewoon twee dagen kunt wachten?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:57 schreef Tikoloshe het volgende:
Ik krijg hem morgen ook via mp kan hem om 14.00 ophalen voor 80 euries![]()
![]()
Voor het OM: Ik maakte maar een grapje dat ik 'm eerder had. Ik ben gewoon een zielige puber met veel acne die geen leven heeft.
grgr![]()
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een echte machinist heeft trappers om zijn trein naar voren te krijgen.![]()
![]()
Omdat GTA Vquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:59 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Allemachtig, waarom zo veel meer geld uitgeven als je ook gewoon twee dagen kunt wachten?![]()
ik zit nu de stream te kijken maar de sterren gaan van rechts naar links in plaats van links naar rechts!!
--- ҉ ---![]()
ze gaan wel veel minder aan de kant voor politie of niet? in vorige delen crashden ze hun auto compleet voor je![]()
DAT is altijd zo geweest.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:02 schreef Wells.p het volgende:
ik zit nu de stream te kijken maar de sterren gaan van rechts naar links in plaats van links naar rechts!!![]()
Maar nu is de grote vraag natuurlijk nog.... WAT ZIJN DE CHEATS????
Kan hij niet gewoon alle wapens en een dikke auto toveren?![]()
![]()
aanklagen jwzz!!11! spel niet kopen maar miljarden claimen togg!11!quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:02 schreef Wells.p het volgende:
ik zit nu de stream te kijken maar de sterren gaan van rechts naar links in plaats van links naar rechts!!![]()
SPOILERS JONG GEKquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:04 schreef Seconde het volgende:
http://instagram.com/p/eNj7XspolI/
@die screen van die alienFlesje bier![]()
Ik ga Mr. T van Franklin maken zodra ik em heb
A-team busje, hoppaa"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"![]()
Kan je ook weer fitnessen?Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Aliensquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:04 schreef Seconde het volgende:
http://instagram.com/p/eNj7XspolI/
@die screen van die alien![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:06 schreef All-out het volgende:
Ik ga Mr. T van Franklin maken zodra ik em heb
A-team busje, hoppaaff een Afro erop...beetje bling bling
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:07 schreef J03llV het volgende:
[..]
Yep, zag een paar trailers waarin je gym's zag![]()
Nice!
Nope, zit er ongetwijfeld in, maar kan je niet gebruiken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:07 schreef J03llV het volgende:
[..]
Yep, zag een paar trailers waarin je gym's zag![]()
Nee, wel rijdenquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Toch niet weer dat je een takke-eind moet reiden om een missie te starten he ?Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
dat zou wel hard zijnquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:07 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Volgens mij zie je dat als je in-game drugs hebt gebruikt.maar hopelijk wel elke keer andere trip.
![]()
Dat willen de meeste mensen dus niet, accepteer dat nou eens.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:11 schreef Zipportal het volgende:
Schiet op met die missies. Doelloos gedoe.![]()
zag ik daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Stel je voor, GTA spelen terwijl 13,000 gamefreaks al je domme fouten op forums bespreken. Ik zou de druk niet aankunnen hoor![]()
![]()
gastquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:15 schreef Strani het volgende:
Stel je voor, GTA spelen terwijl 13,000 gamefreaks al je domme fouten op forums bespreken. Ik zou de druk niet aankunnen hoor
heel gamecreds is down, sever overbelast misschien?
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"![]()
Die zijn Canadees, misschien niet echt toepasselijk.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:17 schreef NaturalScience het volgende:
Ik mis dit nummer nog wel op één van de rock radio stations.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Die zijn Canadees, misschien niet echt toepasselijk.Oh, didn't knew that...
![]()
Ik denk eerder dat de site er uit ligt. Anders zou er gewoon bij de stream staan dat hij is verwijderd om copyright infringement.Flesje bier![]()
En het erge is dat sommige ook al 8 uur non-stop meekijken....quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:21 schreef tralalala het volgende:
Mike speelt al 8 uur non-stop, misschien is hij er gewoon even klaar mee?![]()
![]()
Same here.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:22 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, als ik de URL opnieuw open, dan pas krijg ik de Copyright notice ook."Dubbelop alsof ik een quote citeer"![]()
Morgen dan maar beginnen aan de kansloze missie: stad en land afrijden voor deze game
Tics van je petten.![]()
Ditquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:23 schreef Poffert het volgende:
Sowieso held van de dag: Magic Mike.....![]()
Het venster dus niet sluiten, anders kun je de stream niet meer bekijken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:23 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Hier werkt de stream gewoon hoor. Net schoot ie 2x op een tanker... BOOOMMMM![]()
Hele dag gewerkt, net thuis en 10 topics verder
5 min gameplay gekeken, hoe vet gaat dit worden!
Nu tot dinsdag wegblijven uit dit topic![]()
![]()
Ja dat kan zolang je de game maar via retailers gekregen hebt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eindelijk thuis, fuuuck. Kan ik gewoon online op PSN trouwens?![]()
ZOu geen risks nemenquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eindelijk thuis, fuuuck. Kan ik gewoon online op PSN trouwens?![]()
1e missie afgemaakt en save game aangemaaktWat een actie meteen al.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
North Yankquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:29 schreef Ozz-03 het volgende:
![]()
![]()
Wordt ie niet gereset op de 17dequote:Op vrijdag 13 september 2013 23:29 schreef Ozz-03 het volgende:
Want dan is het zonde om nu missies te gaan spelen<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Lijkt me toch niet hequote:Op vrijdag 13 september 2013 23:31 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Wordt ie niet gereset op de 17de
Want dan is het zonde om nu missies te gaan spelen![]()
Is dat zo? Ik speel gewoon offline.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:31 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Want dan is het zonde om nu missies te gaan spelenOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Normaal is het weekend zo voorbij, nu niet.
Wat dan weer als voordeel heeft dat je een lang weekend hebt![]()
![]()
Maar de datum staat erbijquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik speel gewoon offline.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Als ik hem op de 17e weer een keer opsla en dan pas online kom maakt het geen zak uit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:33 schreef dolf1010 het volgende:
Normaal is het weekend zo voorbij, nu niet.
Wat dan weer als voordeel heeft dat je een lang weekend hebt![]()
![]()
Maar je moet het eerst weer laden (automatisch)quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als ik hem op de 17e weer een keer opsla en dan pas online kom maakt het geen zak uit.
Maar je kan het misschien ook ff op een externe stick zetten voor de zekerheid<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Hoe kom je op dit soort NSA ideeen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:31 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Want dan is het zonde om nu missies te gaan spelen![]()
Breadpit is weer terug.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:37 schreef wuuht het volgende:
http://www.ventlyfe.com/video/vip/1667/gaming/gta_v_live_stream#
SPOILERS![]()
![]()
elke keer als je busted bentquote:
"WHOOP WHOOP"![]()
Damn, ff met vrienden filmpje gekeken, meteen 4 topics verder![]()
Is er nog een goede freeroaming stream?![]()
nopequote:Op vrijdag 13 september 2013 23:42 schreef Dr.Smoke het volgende:
Damn, ff met vrienden filmpje gekeken, meteen 4 topics verder![]()
Is er nog een goede freeroaming stream?![]()
![]()
Ik wil zo wel streamen als iemand dat wilt, of als iemand iets specifieks wilt zien of zo (free roam, ik ga niet spoilen).
Heb nu deze, maar is vrij low-quality. Moet iets beters hebben: http://bambuser.com/v/3913797If not now, then when.![]()
Streamen die handel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil zo wel streamen als iemand dat wilt, of als iemand iets specifieks wilt zien of zo (free roam, ik ga niet spoilen).
Heb nu deze, maar is vrij low-quality. Moet iets beters hebben: http://bambuser.com/v/3913797![]()
Kan geen verbinding met server makenquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb nu deze, maar is vrij low-quality. Moet iets beters hebben: http://bambuser.com/v/3913797![]()
Ok, dit wil ik niet zien.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:48 schreef johnnyblaze11 het volgende:
http://www.ventlyfe.com/video/vip/1667/gaming/gta_v_live_stream#
Af en toe missie![]()
Gewoon lekker freeroamen, zoek voor shit als haaien of de submarine.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
![]()
Ja, bel 911 eens op kijken wat er gebeurt. In GTA 4 was dat saai. En zoek Grove Street is er veel veranderd in CJ's plaats?quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eerst eten bois. Moet. Energie.
Als iemand eens een legit stream zoekt. Ik kan het ook via Twitch doen als niemand hem doorpaast.
If not now, then when.![]()
Bij de taleninstellingen drukte ik per ongeluk op Pools. Zo eerst fiksen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:53 schreef Dagger87 het volgende:
Heeft Yuri_Boyka nou een Poolse GTA versie gekocht?If not now, then when.![]()
niet doen, die blokkeren ze gelijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eerst eten bois. Moet. Energie.
Als iemand eens een legit stream zoekt. Ik kan het ook via Twitch doen als niemand hem doorpaast.![]()
Zo. Herkenbaar.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bij de taleninstellingen drukte ik per ongeluk op Pools. Zo eerst fiksen.MentionedDCMJ![]()
De muziek in dit spel geeft mij al genoeg reden om gewoon lekker in de auto op de wegen te gaan freeroamen, wellicht nog wel even langs de burger king ofzo![]()
0 dagen, 0 uur, 0 min en 0 sec klinkt nog beter.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:00 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
2 dagen, 23 uur, 59 min en 59 sec klinkt beter![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:05 schreef wuuht het volgende:
over een week hebben we hem al uitgespeelt![]()
![]()
Zit Still Dre echt in de game?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: