Beetje jammer dat ie doorrijdt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:55 schreef NaturalScience het volgende:
Hij heeft de machinist van de trein neergeschoten!
kijken of de trein een verkeerde wissel neemt en zo crashedquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:55 schreef NaturalScience het volgende:
Hij heeft de machinist van de trein neergeschoten!
Heb het aan xbox xupport gevraagd, (is geen playstation ik weet...) maar ze zeggenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:46 schreef Maastoren het volgende:
Krijg ik trouwens een ban op de ps3 als ik nu ga spelen? Ben er wel bang voor. Voor de zekerheid maar de internetkabel eruit....
Mits je natuurlijk gameplay gaat leaken etc. Dan zal je wel gebanned worden natuurlijk. Dat hij zegt "recommend waiting till release before purchasing" is enkel zelf bescherming en uiteraard bescherming voor de exploitant.quote:So long as you purchased the game through a valid retailer you're fine, but we recommend waiting til release before purchasing. ^CR
De hendel van het gas staat nog gewoon naar voren uiteraard.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ie doorrijdt.
mwah een echte trein heeft een pedaal waarmee de trein zou stoppen als de machinist onwel zou worden of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:56 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
De hendel van het gas staat nog gewoon naar voren uiteraard.
Nergens last van.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:58 schreef Boerovic het volgende:
Stream is laggy of heb ik hier alleen last van?
Een echte machinist heeft trappers om zijn trein naar voren te krijgen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:58 schreef PowerPants het volgende:
[..]
mwah een echte trein heeft een pedaal waarmee de trein zou stoppen als de machinist onwel zou worden of iets dergelijks.
Allemachtig, waarom zo veel meer geld uitgeven als je ook gewoon twee dagen kunt wachten?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:57 schreef Tikoloshe het volgende:
Ik krijg hem morgen ook via mp kan hem om 14.00 ophalen voor 80 euries![]()
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een echte machinist heeft trappers om zijn trein naar voren te krijgen.
Omdat GTA Vquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:59 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Allemachtig, waarom zo veel meer geld uitgeven als je ook gewoon twee dagen kunt wachten?
DAT is altijd zo geweest.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:02 schreef Wells.p het volgende:
ik zit nu de stream te kijken maar de sterren gaan van rechts naar links in plaats van links naar rechts!!
aanklagen jwzz!!11! spel niet kopen maar miljarden claimen togg!11!quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:02 schreef Wells.p het volgende:
ik zit nu de stream te kijken maar de sterren gaan van rechts naar links in plaats van links naar rechts!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |