?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geboortedatum 12-09-1996
ik snap m al
Eensquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:23 schreef 7nightwing7 het volgende:
Die game MOET morgen verkocht worden.
ja, ik heb jullie invited dus volgens mij hoef je nu alleen nog te accepterenquote:
Na 17 sept. zal het hem een reet roestenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad. De gevolgen worden momenteel besproken.
Zoiets als Assassins Creed maar dan zonder torens?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:11 schreef J03llV het volgende:
Nieuwe mapdelen moet je dus zelf verkennen ipv vrijspelen? En waar die nu rijdt is van een trailer vgm?
Ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:25 schreef eight het volgende:
[..]
Zoiets als Assassins Creed maar dan zonder torens?
internethosselenquote:
FOK! heeft een partnership met Rockstar, waarschijnlijk wordt hij ook verbannen van Xbox Live en PSN.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:25 schreef eight het volgende:
[..]
Na 17 sept. zal het hem een reet roesten
oh ja toch jwzquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
internethosselen
komt vaker voor bij mensen van jouw leeftijd
Terecht wel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
FOK! heeft een partnership met Rockstar, waarschijnlijk wordt hij ook verbannen van Xbox Live en PSN.
Precies!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:29 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Precies!Ja, Yvonne vindt het goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
On-topic: Ik snap wel dat die treinen niet drivable zijn. Er zal ongetwijfeld een hele time-table achter zitten en dat moet je niet kunnen verstoren.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
FOK! heeft een partnership met Rockstar, waarschijnlijk wordt hij ook verbannen van Xbox Live en PSN.
Inderdaad. En als je treinen wilt besturen is er altijd nog Train Simulator.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:30 schreef Strani het volgende:
[..]
On-topic: Ik snap wel dat die treinen niet drivable zijn. Er zal ongetwijfeld een hele time-table achter zitten en dat moet je niet kunnen verstoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |