SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
tot mijn grote spijt kan ik het helaas niet meer veranderen![]()
grote troll jij he... hopelijk doe je niet zo in GTA online
![]()
![]()
ik heb geen ps3 of xbox dus dat komt goedquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:00 schreef Morgen- het volgende:
[..]![]()
grote troll jij he... hopelijk doe je niet zo in GTA online
![]()
Vond de muziek in 4 wel tegenvallen. Luister voornamelijk hiphop.
Van wat ik nu hoor en lees is het meer naar mijn genoegen.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:01 schreef Pizzapuntje het volgende:
Status bij de FOK crew is request pending.![]()
Kan niet wachten tot dinsdag dus toch maar even de lek aan het pakken.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Zo, lang genoeg Fifa 14 gedaan. Welke stream volgen we vanavond Leute?Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
http://www.dailymotion.co(...)1&hidePopoutButton=1 die voornamelijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:03 schreef Blistering het volgende:
Zo, lang genoeg Fifa 14 gedaan. Welke stream volgen we vanavond Leute?![]()
GTA 4 muziek was idd drama in tegenstelling tot bv GTA SA. Begint in ieder geval goed met Hood Gone Love It en Dre Day.![]()
Merci!quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)1&hidePopoutButton=1 die voornamelijkScience adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Waar gehaald?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:03 schreef byah het volgende:
[ afbeelding ]
BAM bitches.
Thanks voor diegene die gister die mp link plaatste!![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:03 schreef byah het volgende:
[ afbeelding ]
BAM bitches.
Thanks voor diegene die gister die mp link plaatste!
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Het is een MODquote:
Je bent ten dode opgeschreven
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Ben onderweg lieverdquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:06 schreef Pizzapuntje het volgende:
Pizzapunt gaat maar 'n douche. Nog veel plezieerrr met de streamss fokkers.![]()
en hoeveel extra voor betaald?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:03 schreef byah het volgende:
[ afbeelding ]
BAM bitches.
![]()
Ach, die blauwen hier zijn wel wat gewendquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:05 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het is een MOD
Je bent ten dode opgeschrevenNever argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:01 schreef Pizzapuntje het volgende:
Status bij de FOK crew is request pending.![]()
Nieuwe mapdelen moet je dus zelf verkennen ipv vrijspelen? En waar die nu rijdt is van een trailer vgm?![]()
Ja. Geen kinderachtige bruggen die meer kapot zijn. Gewoon de wazige stukkken verkennenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:11 schreef J03llV het volgende:
Nieuwe mapdelen moet je dus zelf verkennen ipv vrijspelen? En waar die nu rijdt is van een trailer vgm?
Voor wie het gemist heeft website heeft update:
http://www.rockstargames.com/V/news![]()
Inderdaad. De gevolgen worden momenteel besproken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:05 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het is een MOD
Je bent ten dode opgeschreven![]()
the Journeyquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:03 schreef Seconde het volgende:
GTA 4 muziek was idd drama in tegenstelling tot bv GTA SA. Begint in ieder geval goed met Hood Gone Love It en Dre Day.Liberty Rock Radio
Integrity 2.0
WKTT
ik moet nog steeds lachen om die radiozendersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"![]()
Ga hem dus helemaal niet halen nu?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:01 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga de ps4 kopen dus hopelijk kan ik hem via digitale download spelen ofzo, anders, fml![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MentionedDCMJ![]()
Hoeveel voor betaald?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:03 schreef byah het volgende:
[ afbeelding ]
BAM bitches.
En hij had zich nog zo verheugd op z'n GTA V.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad. De gevolgen worden momenteel besproken.
En nu krijgt ie een doodvonnis nog voor 17 september![]()
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Zo hoort het ookquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad. De gevolgen worden momenteel besproken.![]()
![]()
Geboortedatum 12-09-1996quote:
ik snap m alWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geboortedatum 12-09-1996
ik snap m al![]()
Hahahaha hij trapt zo een hond dood, fucking vet.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Wil niet meer kijken naar de streams. Die game MOET morgen verkocht worden.
You dont believe me ? Read this line again.![]()
Eensquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:23 schreef 7nightwing7 het volgende:
Die game MOET morgen verkocht worden.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
ja, ik heb jullie invited dus volgens mij hoef je nu alleen nog te accepterenquote:melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Na 17 sept. zal het hem een reet roestenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad. De gevolgen worden momenteel besproken.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Zoiets als Assassins Creed maar dan zonder torens?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:11 schreef J03llV het volgende:
Nieuwe mapdelen moet je dus zelf verkennen ipv vrijspelen? En waar die nu rijdt is van een trailer vgm?Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:25 schreef eight het volgende:
[..]
Zoiets als Assassins Creed maar dan zonder torens?![]()
internethosselenquote:
komt vaker voor bij mensen van jouw leeftijdWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
http://www.rockstargames.com/V/lsbc/lovely-accommodations
Die gast die de voice-over doet van dit filmpje is;
Danny McBride / Kenny Powers (Zou cool zijn als hij naast zijn radiostation ook nog een rol krijgt)
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Morgen ook maar langs de winkels zien of ze hem meegeven![]()
Treurig om te zien dat veel mensen hem al hebben![]()
FOK! heeft een partnership met Rockstar, waarschijnlijk wordt hij ook verbannen van Xbox Live en PSN.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:25 schreef eight het volgende:
[..]
Na 17 sept. zal het hem een reet roesten![]()
oh ja toch jwzquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
internethosselen
komt vaker voor bij mensen van jouw leeftijd![]()
Terecht wel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
FOK! heeft een partnership met Rockstar, waarschijnlijk wordt hij ook verbannen van Xbox Live en PSN.![]()
Precies!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:29 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Precies!Ja, Yvonne vindt het goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
On-topic: Ik snap wel dat die treinen niet drivable zijn. Er zal ongetwijfeld een hele time-table achter zitten en dat moet je niet kunnen verstoren.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
FOK! heeft een partnership met Rockstar, waarschijnlijk wordt hij ook verbannen van Xbox Live en PSN.![]()
![]()
He's back
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Inderdaad. En als je treinen wilt besturen is er altijd nog Train Simulator.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:30 schreef Strani het volgende:
[..]
On-topic: Ik snap wel dat die treinen niet drivable zijn. Er zal ongetwijfeld een hele time-table achter zitten en dat moet je niet kunnen verstoren.X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu![]()
Die Magic Mike blijft zo lang in hetzelfde gebied dat je bijna gaat denken dat hij wel van Rockstar is.
Bijna hè.![]()
Klopt wel hoor, die partnership, zo kunnen ze bijvoorbeeld prijsvragen opstellen, die van Ubisoft ofzoquote:![]()
Maar ook aan zo'n partnership zit een grens.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:33 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Klopt wel hoor, die partnership, zo kunnen ze bijvoorbeeld prijsvragen opstellen, die van Ubisoft ofzo![]()
Ja oke, dat bannen hoeft niet perse zo te zijn, maar het zou wel goed mogelijk zijn, dmv IP oidquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:34 schreef Niek. het volgende:
[..]
Maar ook aan zo'n partnership zit een grens.![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Lijkt wel of Magic Mike op Fok zit, gaat direct de stad in. Niet de eerste keer vandaagquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:33 schreef Strani het volgende:
Die Magic Mike blijft zo lang in hetzelfde gebied dat je bijna gaat denken dat hij wel van Rockstar is.
Bijna hè.
MentionedDCMJ![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
Meow, altijd eens ingame willen ru... kijken.![]()
![]()
Rukkend typen gaat zo lastig he.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:38 schreef Zipportal het volgende:
Rustig topic zo. Of is iedereen wanhopig de stad in.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Dit tijdstip nog?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:38 schreef Zipportal het volgende:
Rustig topic zo. Of is iedereen wanhopig de stad in.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Hij is via Marktplaats te kopen voor 80 tot 100euro.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Hoe komen jullie aan het spelletje als ik vragen mag ?![]()
http://www.dailymotion.co(...)1&hidePopoutButton=1quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:40 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Gozers, mag ik de link van de stream aub![]()
http://video.gamecreds.co(...)l/Magic-Mike-Revivalquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:40 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Gozers, mag ik de link van de stream aub![]()
Ik ga morgen maar eens bij de Bart Smit kijkenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:40 schreef PowerPants het volgende:
niet leuk meer, ik wil hem gewoonRED ONS HENNIEGOD
Forum Opties Forumhop: Hop naar: